Ir al contenido


Foto
- - - - -

ahir a tarragona


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
47 respuestas en este tema

#1 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 30 marzo 2008 - 03:21

Dura repressió policial als exteriors del Nou Estadi

Els agents de la Policia Nacional que avui han estat assignats al Nou Estadi han efectuat diverses càrregues contra joves socis i seguidors del club grana que ni tant sols han pogut accedir a l'estadi.

Tot sembla indicar que a les 16.00h. de la tarda els agents ja s'havien presentat al bar on des de fa uns mesos es reuneixen els seguidors joves del Nàstic, la gran majoria d'ells ubicats al Gol Sud.
En aquest bar, situat a la urbanització de la Vall de l'Arrabassada, ja s'hi concentraven prop d'una seixantena de joves seguidors del Nàstic que des de primera hora de la tarda hi havien acudit per marxar en massa cap a l'estadi.

Entre càntics, cap a les 18.00h. de la tarda aquesta seixantena d'aficionats han enfilat el camí cap al Nou Estadi de Tarragona, on just abans d'entrar al pàrquing de l'estadi han estat interceptats per la Policia Nacional, que els ha negat l'accés i ha exigit que aquells que volguessin entrar s'haurien d'identificar i sotmetre's a una prova d'alcoholemia.

Alhesores s'han viscut moments de nervis i de tensió, que han acabat amb la càrrega policial cap als joves aficionats i amb dues

#2 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 30 marzo 2008 - 03:37

S'ha domat alguna explicació per part del club? Perquè suposo que si actuava la Policia Nacional ha estat en connivència amb la directiva...

#3 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 30 marzo 2008 - 06:30

Mucha Policia, poca diversion!


Amb lo que mola anar mig trompa al futbol! Una equip sense una aficio amb birra perd moltissim.

Estic segur ke al camp d'esports venguessin birra a la mitja part, hi hauria un altre ambient.

#4 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 30 marzo 2008 - 07:28

Mucha Policia, poca diversion!


Amb lo que mola anar mig trompa al futbol! Una equip sense una aficio amb birra perd moltissim.

Estic segur <font color=red>que</font> al camp d'esports venguessin birra a la mitja part, hi hauria un altre ambient.


Com el nen no té que agafar despres el cotxe... :lol: :lol: :lol:

#5 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 30 marzo 2008 - 07:43

]

Mucha Policia, poca diversion!


Amb lo que mola anar mig trompa al futbol! Una equip sense una aficio amb birra perd moltissim.

Estic segur <font color=red>que</font> al camp d'esports venguessin birra a la mitja part, hi hauria un altre ambient.


Com el nen no té que agafar despres el cotxe... :lol: :lol: :lol:



Tu a lleida agafes cotxe perque vols! anda ke no he pillat trompes al camp d'esports i me n'he tornat caminant cap a casa ben content!

#6 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 30 marzo 2008 - 08:55

Tu a lleida agafes cotxe perque vols! anda <font color=red>que</font> no he pillat trompes al camp d'esports i me n'he tornat caminant cap a casa ben content!


Ja pero em fa molt pal anar despres fins a cappont amb tota la taja xD

#7 Fondarella973

Fondarella973

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.155 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 marzo 2008 - 10:25

i no han donat cap explicació de perqué van fer aquesta càrrega?

suposo k serà un altre intent de la directiva del club, k com sempre ha de fer tota la vida impossible als joves aficionat, com va ser en el cas dels Nastic Crew! ha veure qe en diu el club. . .

#8 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 marzo 2008 - 11:02

Hi ha cap enllaç on es pugui ampliar la noticia??? Ho trobo molt molt greu si aixo es veridic. Pero desgraciadament a Tarragona no es el primero cop que hi han repressions. Ja van denegar l'entrada als membres de Nastic Crew fare 4 o 5 anys per un "mini bronca" a Figueres, quan els UT campaven com volien, amb birres dins del camp incloses, estorban els demes socis del club que seien a la mateixa zona i tenin mes d'una trifulca. Quan nosaltres varem jugar al camp del nastic, a un dels nostres membres no el deixaven entrar al camp la bandera de Sant Jordi (que algu expliqui el perque) i ens varen fer desplegar les nostres pancartes de Ilergetes, deixant-nos pasar amb mala cara i preguntant-nos que que volia dir. Tristisim lo de Tarragona.

#9 GaRRiGa_PoWaH

GaRRiGa_PoWaH

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 69 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 marzo 2008 - 12:15

Hola a tots, primer de tot dir-vos que la notícia que us ha enganxat el company ilergeta22 l'he redactat jo mateix al meu portal www.elnastic.com , allà la podreu llegir ampliada però gairebé està tot en aquest post.

Efectivament, els problemes van ser amb la penya Nàstic Crew.

Encara que no se sap el motiu, dues hores abans del partit els nàstic crew es van trobar com cada 15 dies al bar que queda aprop del nou estadi, i dissabte es van trobar que hi havia molta policia nazional pels voltants...

no els deixaven cantar perquè deien que molestaven als veïns...

a les 6 de la tarda, com fico a la noticia, van començar a tirar cap al camp, sembla ser que eren la tira perquè al bar es van aplegar 60 amb un ambient de puta mare pel que m'han dit.

al parquing del nou estadi es van topar amb la policia nazional, que de manera xulesca els va dir que els que volguessin entrar havien de identificar-se i fer la prova d'alcoholemia.

alhesores van començar els pikes, i uns quants policies nazionals van dir "empezad a correr". a partir d'aqui càrregues de la ostia i molt bona la reacció dels 60 que estaven alla.

van pillar pedres i les van llençar als agents, es van rebelar però a partir d'aqui les carregues van ser més dures, van detenir a 3 de nàstic crew i hi van haver persecucions durant una bona estona pels voltants de les instalacions del nàstic...a molta gent que anaven identificant els trucaven a casa des de la policia i als altres que demanaven documentacio al nàstic els obligaven a parlar castellà, sino segons ells "os subimos a la furgonta y os vais con vuestros amigos".

en fi, ànims als 3 detinguts i ens veiem l'any que ve a segona b de moment, a veure si pujeu! :wink:

#10 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 marzo 2008 - 01:41

i desde el club s'ha fet cap comentari sobre lo succes? a donat cap tipus d'explicacions? perque no crec que sigui sols cosa de la policia nazional... i, casualment, contra NC... Desde aqui tots els anims possibles contra l'afició grana reprimida si serveix d'alguna cosa..

#11 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 31 marzo 2008 - 02:12

em dona la sensació que els de la directiva del nàstic han de ser una colla de dats pel sac sensacionals...

#12 Juan del Nastic

Juan del Nastic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 417 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 marzo 2008 - 06:52

Los Nastic Crew al igual que los Ultras Tarraco son dos grupos que debemos eliminar de nuestra afición, no aportan absolutamente nada a favor del club Giimnàstic, lo unico que saben hacer tanto unos como los otros es meterse contra las aficiones forasteras (si no son de su gusto) y lo que es peor arrear tambien con aficionados del propio Nàstic, os puedo asegurar que en la conciencia de la mayoría de los socios del Nàstic no queremos para nada este tipo de gente.

Ademas para hacer politica hay otros sitios, en un club de futbol se va a otra cosa.

¡NO MAS ULTRAS TARRACO! ¡NO MAS NASTIC CREW!

#13 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 marzo 2008 - 09:18

Los Nastic Crew al igual que los Ultras Tarraco son dos grupos que debemos eliminar de nuestra afición, no aportan absolutamente nada a favor del club Giimnàstic, lo unico que saben hacer tanto unos como los otros es meterse contra las aficiones forasteras (si no son de su gusto) y lo que es peor arrear tambien con aficionados del propio Nàstic, os puedo asegurar que en la conciencia de la mayoría de los socios del Nàstic no queremos para nada este tipo de gente.

Ademas para hacer politica hay otros sitios, en un club de futbol se va a otra cosa.

¡NO MAS ULTRAS TARRACO! ¡NO MAS NASTIC CREW!

Au calla que la major animació del Nastic en els ultims anys ve precisament d'aquest 2 grups que acabes de dir, per be o per mal. Tot i que dir que UT, com era de preveure, no a aparegut en tota la temporada pel nou estadi.. on estan aquest any les estanqueres que tan lluien l'any pasat???

L'afició del nastic es molt freda, i a sobre voleu eliminar els camarades de NC, estareu tan morts com el Lleida.

#14 Juan del Nastic

Juan del Nastic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 417 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 abril 2008 - 09:30

Los Nastic Crew al igual que los Ultras Tarraco son dos grupos que debemos eliminar de nuestra afición, no aportan absolutamente nada a favor del club Giimnàstic, lo unico que saben hacer tanto unos como los otros es meterse contra las aficiones forasteras (si no son de su gusto) y lo que es peor arrear tambien con aficionados del propio Nàstic, os puedo asegurar que en la conciencia de la mayoría de los socios del Nàstic no queremos para nada este tipo de gente.

Ademas para hacer politica hay otros sitios, en un club de futbol se va a otra cosa.

¡NO MAS ULTRAS TARRACO! ¡NO MAS NASTIC CREW!

Au calla que la major animació del Nastic en els ultims anys ve precisament d'aquest 2 grups que acabes de dir, per be o per mal. Tot i que dir que UT, com era de preveure, no a aparegut en tota la temporada pel nou estadi.. on estan aquest any les estanqueres que tan lluien l'any pasat???

L'afició del nastic es molt freda, i a sobre voleu eliminar els camarades de NC, estareu tan morts com el Lleida.



No pienso callar, la afición del Nàstic sera muy fria, no lo discuto, pero es bastante numerosa hoy por hoy a pesar de la horrorosa temporada del equipo. Te gustara o no pero repito con estas penyas el Nàstic no gana nada y lo unico que puede pasar es que algun día provoquen un incidente y nos vuelvan a cerrar el campo ( que en eso tenemos el record de España, 6 partidos).

Una cosa es animar y otra muy distinta es provocar, agredir e insultar.

¡NO A LOS GRUPOS VIOLENTOS Y PARA-MILITARES O NACIONALISTAS DEL TIPO QUE SEAN EN EL FUTBOL ESPAÑOL!

Aviso a navegantes, sobre este tema nadie me va a hacer cambiar de opinión.

#15 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 abril 2008 - 11:41

El "au calla" era una expressió, en cap cas volia que no diguesis la teva opinio, tot al contrari. La dius i la respecto, tot i que no la comparteixa. Crec que el futbol es part del carrer, es un lloc on, almenys en el meu cas, el meu club representa molt mes que la meva ciutat. Per mi el Lleida representa la meva terra i el meu pensament politic. I futbol i politica aniran sempre de la ma, perque cada club de futbol representa una terra, i aquella terra te la seva historia i, com a tal, arrelada a la politica d'avui en dia de cada territori. Maneres de pensar. Pero tot i aixi, sigui com sigui, trobo un acte per denunciar l'ocorregut el pasat dissabte al Nou Estadi. Juan del Nastic, disme que lo que els hi van fer al Nastic Crew no es repressió sense argument. Si hi ha argument, exposa'l i el debatem o et dono la rao. Salut!

#16 Juan del Nastic

Juan del Nastic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 417 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 abril 2008 - 12:52

Lo de Nàstic Crew viene de lejos, son un grupo de aficionados que lo que menos les importa es el Nàstic, se hicieron famosos hace ya tiempo en un desplazamiento a Figueras, allí hicieron destrozos en el propio autocar de los aficionados tarraconenses, es una penya que todos en el Nàstic conocemos al igual que UT estan más pendientes de provocar a las aficiones contrarias que en animar al equipo. Insultan a los nastikeros de tribuna (tambien al igual que UT) porque no les caen bien.

Provocan altercados, se divierten insultando y provocando, eso para mi no es animar al equipo ni defender una bandera ni a una tierra, esa actitud solo busca el enfrentamiento y el odio de otras aficiones contra la entidad.

Por lo tanto contra esto, todos los que amamos este deporte que se llama futbol, debemos desechar de nuestros campos a estos individuos y sobre todo no reirles las gracias.

La policia les tiene "clixaos" y seguro que con su actitud chulesca provocaron las medidas que se emplearon. Por cierto, nadie en Tarragona (ni prensa, ni radio ni la afición a dado importancia a este tema.

Estas peñas violentas no representan ni al Nàstic ni mucho menos a mi querida ciudad de Tarragona, ¡a Dios gracias!

Un saludo cordial.

#17 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 01 abril 2008 - 01:07

Juan del Nastic amb això vols dir que penyes com Ilergetes haurien de desapareixer del mapa?

#18 Juan del Nastic

Juan del Nastic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 417 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 abril 2008 - 01:16

Juan del Nastic amb això vols dir que penyes com Ilergetes haurien de desapareixer del mapa?


Lo que he dicho esta muy claro, en ningun momento menciono a Ilergetes, entre otras cosas porque no tengo motivos para estar en contra de una peña que no se como funciona ni como se comporta.

Ahora bien, si tu crees que Ilergetes es violenta, provocadora e insultante con los rivales, aplica lo mismo.

No creo en la violencia venga de donde venga. Yo a los campos de futbol voy a animar a mi equipo y a disfrutar de un deporte que me gusta. No voy a pelearme con nadie por el simple hecho de que sea del equipo rival o por que no piense como yo.

Creo que me expreso con claridad ¿no?

Saludos.

#19 Nastiker_CAT

Nastiker_CAT

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 612 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 abril 2008 - 05:25

Bueno, Juan del Nàstic, yo NO soy de ninguna de estas dos peñas, pero he de reconocer que sin ellas en el Nàstic te duermes, y mira que estamos en Segunda A.... pero vamos.. que lo de animar na de nada

Por cierto, que no ha salido en los medios de comunicación??? juas juas juas xDDDDD tu lees el Diari de Tarragona, Més Tarragona, Aquí????

Hoy és portada de la sección de Deportes del Diario Español, queria decir Diari de Tarragona. Os dejo aquí su texto

Posted Image

'Iban a por nosotros'
Los aficionados detenidos el sábado en el Nou Estadi no entienden por qué tuvieron que pasar día y medio en Comisaría y denuncian agresiones y trato vejatorio por parte de la Policía


por f. montoya y m. tono

Bernat de Diago (21 años), Jordi Martí (21) y Josep Sabaté (20) son, junto con una vallense de 15 años, los aficionados detenidos el sábado antes del choque ante el Numancia. Tras pasar día y medio en Comisaría, el lunes quedaron libres. Todos son miembros de la peña Nàstic Crew y aún no se explican por qué fueron detenidos.


Como cada día de partido, se reunieron en el Bar Apolo de la Vall de l'Arrabassada horas antes del choque. Aseguran que no provocaron ni altercados ni incidentes: sólo cánticos. La sorpresa llegó cuando alcanzaron el acceso al aparcamiento del Nou Estadi: «Nos esperaban decenas de policías que no nos dejaron pasar». Bernat, como presidente de la peña, pidió explicaciones: «Me dijo que no entrábamos porque él no quería: 'Por mis cojones que no pasas'».

Mientras Bernat intentaba hablar con el Nàstic y con la Federació de Penyes, Jordi se convirtió en el primer detenido: «Estaba hablando y de repente me cogieron y me metieron en el coche. No dieron explicaciones», recuerda. El siguiente fue Bernat: «Intenté hablar con ellos. Sólo quería saber por qué habían detenido a un compañero. Pero cuando intentaba hacerlo, me pegaron un porrazo y también al coche». Fue entonces cuando el ambiente se caldeó (el atestado policial dice que los jóvenes tiraron piedras a los agentes), y tuvo lugar una carga que terminó con dos detenciones más: las de Josep y la joven de 15 años.

La denuncia de estos aficionados no se limita a haber sido detenidos, en su opinión, sin motivo. También afirman haber sufrido agresiones y un trato vejatorio. Comenzando por el traslado a Comisaría: «Yo iba esposado, y la agente que conducía iba dando frenazos para que me pegase cabezazos contra el cristal. Entonces sonreía», relata Jordi.

Una vez en Comisaría, Jordi y Bernat aseguran haber sido agredidos. «No se cortaban con los golpes y los puñetazos», afirma Jordi, quien conserva un ojo morado. «Además, nos apretaban tanto las esposas que aún me duele», lamenta Bernat. La cosa no acabó ahí: Bernat pasó sus primeras horas de detención «en una celda de dos metros cuadrados y sin luz». Jordi, por su parte, afirma que pasó en ese tipo de celda las casi 40 horas de detención. Además, denuncia que sólo le dieron de comer dos veces en todo ese tiempo.

Tras declarar ante el juez el lunes y quedar libres, lo primero que hicieron Jordi y Bernat fue denunciar las supuestas agresiones, presentando como pruebas los partes médicos que obtuvieron la noche del sábado, cuando reclamaron asistencia médica: «Nos llevaron a Santa Tecla, pero el parte médico está muy condicionado por el policía que te acompaña. Prácticamente pone lo que él dice».

El caso es que, tras todo el periplo, les acusan de atentado a la autoridad y alteración grave del orden público, lo que puede suponer de dos a seis años de cárcel. Por ahora, el juez les ha dejado libres, aunque tienen prohibido salir del país y deben presentarse cada 15 días en el juzgado a firmar. Todo ello hasta que llegue el juicio, para cuando esperan haber reunido a una cantidad suficiente de testigos: «Por ahora, tenemos a 37 dispuestos a declarar, y podemos conseguir más. Todos vieron que nos detuvieron por nada».


Tambien te dejo el texto de ayer del Aquí

1 Abril de 2008


ESPORTS |


El club intervé en els incidents entre Nàstic Crew i la Policia



Posted Image
La Policia Nacional –en imatge d’arxiu– va carregar contra una
seixantena de seguidors del Nàstic i en va detenir tres durant tot el
cap de setmana.


En els minuts previs a l'inici del partit del passat dissabte, tres
penyistes del Nàstic van ser detinguts per la Policia Nacional, que va
carregar contra 60 seguidors que asseguren no haver fet res.


Javier Arboledas | jarboledas@aqui.cat | Tarragona



El partit del passat dissabte entre Nàstic i Numància va
ser de mal record per a l'afició grana, ja que el seu equip va perdre
contra el líder (1-2) i va caure a posicions de descens.

A mésde la desfeta esportiva, alguns seguidors recordaran el partit perquè
no el van poder veure des de l'interior de l'estadi. En concret, uns
seixanta membres de la penya grana Nàstic Crew no van accedir a les
grades després que van protagonitzar un incident amb la Policia
Nacional, que va detenir tres d'aquests seguidors -Bernat D., Josep S.
i Jordi M.-.

Segons testimonis presencials, els aldarulls van
començar quan els cossos de seguretat van demanar silenci a aquests
seguidors, que habitualment es reuneixen en un bar de la vall de
l'Arrabassada i que, davant la proximitat del partit, van seguir amb
els seus cants d'ànim.

«A l'hora del partit nombroses persones
que allà es trobaven enfilen camí del camp, trobant-se amb la sorpresa
que a l'entrada de l'aparcament del Nou Estadi els reté la Policia i a
cop de porra els diu que tenen prohibida l'entrada a l'estadi, ni més
ni menys que sota l'acusació d'haver estat cantant estona abans de
l'inici del partit. Sorprenen a tothom les males maneres dels agents de
l'autoritat i els motius que aquests argumenten per a dur a terme
aquest tracte humiliant i prohibició d'entrada al camp al grup
d'aficionats granes», explica A. Roig, un dels testimonis presents i
que també assegura que «davant l'estupefacció dels allà assistents
comença a carregar contra la gent que allà es trobava i a efectuar
alguna detenció més arran de la càrrega».

En total van ser
tres els detinguts, que van passar el cap de setmana «detinguts i
incomunicats fins dilluns al matí, acusats d'atemptat a l'autoritat i
alteració greu de l'ordre públic, fet pel quals se'ls demana una
condemna de 2 a 6 anys de presó».

El Nàstic parla amb els implicats
Jordi
Ruiz, adjunt a la gerència del Nàstic, va reunir-se ahir amb
representats de Nàstic Crew i assegura que han «obert un expedient
informatiu per saber què va passar, perquè ells diuen que no van fer
res». A més, Ruiz explica que «el president està molt preocupat i demà
-avui per al lector- es reunirà amb el representant del comissari de la
Policia, màxima autoritat en seguretat els dia de partit, i dimecres
amb els membres de Nàstic Crew per estudiar les versions i esbrinar què
va succeir. A partir d'aquí, el club es posicionarà».


Pel que fa la Policia Nacional, les fonts consultades no van voler oferir cap versió dels fets.


Y del PUNT:

Posted Image

Hoy en el Més Tarragona en las Cartas tambien hay una denuncia

Creo que no queda ningun otro medio por hablar en Tarragona.... y suerte que no han hablado del tema... pq sino...


TOT EL MEU SUPORT A LA PENYA NÀSTIC CREW!!!
Ànims!!! sense valtrus el Nou Estadi és un putu cementiri

Salut!

P.D. Por cierto, cuando nos CERRARON EL CAMPO, la botella va sortir del CORNER del GOL NORTE, zona cercana a ULTRAS TARRACO, pero niinguno de ellos fue, fue un simple aficionado, como en el estadio del Betis, o como en todos los estadios, los tribuneros son los que más insultan.... en Tarragona puedes observar como insultan al arbitro y la mayorias son viejecitos de Preferente. Tambien destacar las veces que hemos percibido multas por los crios cuando la moda de saltar al campo al finalizar el partido... todos estos hechos mucho más grabes... pero ya sabemos lo que és el Futbol Negocio

#20 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 02 abril 2008 - 05:31

Juan del Nastic amb això vols dir que penyes com Ilergetes haurien de desapareixer del mapa?


Lo que he dicho esta muy claro, en ningun momento menciono a Ilergetes, entre otras cosas porque no tengo motivos para estar en contra de una peña que no se como funciona ni como se comporta.

Ahora bien, si tu crees que Ilergetes es violenta, provocadora e insultante con los rivales, aplica lo mismo.

No creo en la violencia venga de donde venga. Yo a los campos de futbol voy a animar a mi equipo y a disfrutar de un deporte que me gusta. No voy a pelearme con nadie por el simple hecho de que sea del equipo rival o por que no piense como yo.

Creo que me expreso con claridad ¿no?

Saludos.


Si si, clarissim.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos