Ir al contenido


Foto
- - - - -

Gavà-Lleida a les 12


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
29 respuestas en este tema

#21 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 17 enero 2008 - 11:55

Si si. El que tú diguis. Seguiu així, que no anirem enlloc. Esteu tots confabulats. Molts foreros es deixen manipular. És vergonyós això.


Tu tens algun problema psicologic o algo no? Confabulats? Manipular? Mare de Déu... es poden dir mes tonteries en una frase?

Si la gent et contesta i esta en contra teu es per algo, que sembles ruc! I no, no vinguis al Camp d'Esports, no cal, (ara diras: Doncs hi anire perque vull encara ke tu m'ho prohibeixis i bla bla bla)

Deixa de posar al company Lukather com a excusa, ni que cobres 132415 euros al mes, ah si, et recordo que aqui al foro, hi ha un altre company que si no recordo malament viu a Andalusia i es soci, un altre de Madrid i també es soci, i ja et dic, que aquestos no fan pinta de venir gaire pel nostre estadi, o tambe el teu "estimat" Ilerlleida, que només ha pogut anar a 3 o 4 partits en tota la temporada i ha pagat els 100 i pico euros de carnet..(i segur que m'en deixo mes, com el David_Hospi, i el Lleida_endavant, els quals saludo des d'aqui, ja que fa temps que no s'els veu) i fins i tot jo, si l'any que ve vaig a Barcelona o València a estudiar, me fare soci del Lleida, encara que no puga asistir als partits.



Ens importen 0 les teves excuses barates, ser del Lleida es porta dins i tu no ets ningu per donar lliçons de lleidatanisme quan encara ni tan sols has trepitjat la nostra estimada terra ferma.


Salut!

#22 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 enero 2008 - 11:56

A mi em semble una bona hora, m'agradave molt sta al solete del Camp d'Esports a les 12 del migdia quan jugavem a 2ªA i nos televisaven pel plus :P

PD: Que pesadet l'enric_bcn aquest



Les veritats fan mal. El pobre Massana es matava per posar busos, cosa que el Rivadulla no fa. Sembla que no vulgui que la gent del Lleida es mogui. És patetic això. I a sobre soc cansino quan dic una veritat com un temple. Increible. Reaccioneu cullons directiva del Lleida!!!


Podries deixar de criticar al president del Lleida? Té res a veure Massana amb Rivadulla, hi havien les mateixes condicions al club?

Sobre els desplaçaments, els partits que juguen a Lleida els podries tenir en compte i fer tu el desplaçament a Lleida. (Per tan si tu no pots venir a Lleida, gent de Lleida tampoc pot anar a fora.)

Ja està be de les bajanades sobre aquest tema.

#23 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 enero 2008 - 11:58

s´ha de donar vidilla al foro de tan en cuan :D :D ,i tenir alguna discussió una mica pujada de tó per animar el cotarro!!!!jejeje

#24 Trsafc

Trsafc

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 181 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 enero 2008 - 12:15

Mare meva la que esteu liant per la tonteria dels desplaçaments en fi es el que hi ha i deixeu estar ja el tema sis plau.

si home! ara que ens ho estem pasant be!


Doncs et deixo que et diverteixis això no tu negaré i a part tu ets el que manes en aquest fòrum ja que per alguna cosa el moderes.

#25 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 18 enero 2008 - 12:29

Mare meva la que esteu liant per la tonteria dels desplaçaments en fi es el que hi ha i deixeu estar ja el tema sis plau.

si home! ara que ens ho estem pasant be!


Doncs et deixo que et diverteixis això no tu negaré i a part tu ets el que manes en aquest fòrum ja que per alguna cosa el moderes.



Jo aqui no mano, els que manen son els usuaris, i jo soc un usuari mes l'unic que puc fer segons quines coses que la resta no podeu, pero tampoc m'agrada tancar posts ni borrar missatges.

Ademes.. aixi ens entretenim una mica, que aixo estave una mica mort, i ara en epoca d'examens una estona de riure va força be ^^

#26 Trsafc

Trsafc

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 181 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 enero 2008 - 02:22

Exàmens pels qui en teniu no em cridis al mal temps que jo fins a finals de febrer no els tinc i no vull que arribin xD pero quan s'ha d'empollar doncs anem a por ello i aprovem tots.

#27 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 enero 2008 - 03:34

Dios!! en aquest foro si no hi ha un jimmy hi ha un lleidaOk,sino un cristobal, i sino un Enric_bcn! aixo es la ostia! Tio, que tu vas a un partit del Lleida a 5 minuts de casa teva i sembla que ja ho haiguis fet tot pel club! Els meus desplaçaments: Lleó play off d'ascens, unes 15 hores entre anar i tornar. Llorca, fa 2 temporades: unes 14 hores entre anar i tornar. Almeria, fa 2 temporades. unes 20 hores anar i tornar. Bunyol, (llevant B) l'any pasat: unes 10 hores anar i tornar. Despres eh anat a desplaçaments mes insignificants com a Sabadell (si, hi vaig estar) Terrassa a 2na A, Nastic tan a 2na B com a 2na A, on com diu el camarada Shinji m'hi vaig deixar 120 euros perque si no anava amb taxi no hi podia anar ja que tenia partit dels crios. Hospitalet aquest any.. l'any pasat al Tajonar contra Osasuna B, unes 9 hores entre anar i tornar.. al miniestadi.. i molts que me deixo. Percert!! jo tampoc treballo... sols guanyo 4 duros del futbol...
Amb la meva explicació ni molt menys vull fardar de re, si jo tinc que fardar d'aixo, rrj i Asroc es tindrien que tirar or a les seves espatlles! Simplement t'intento baixar del nubol de lleidatanisme al qual t'has instalat. Som uns quants que portem fins i tot decades seguint el nostre equip, en concret jo desde que era un marrec anant a veure un Lleida - Logronyes a l'exhili del miniestadi.. i tu me tens que donar cap tipus de lliçó? Au tira cap al camp del centenari o la nova creu alta corre.. i a nosaltres deixan's en pau.

#28 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 18 enero 2008 - 03:42

Com es de suposar no se fara autocar.



No fotis!!!! :lol: :lol: :lol: Després per a que digui el Ilerlleida que en el Sabadell no es mouen. Jo soc del Lleida pero reconec les coses. Els del Sabadell es mouen molt més que nosaltres en els desplaçaments. Fins i tot els del Terrassa. Fotem pena. Així de clar ho dic!!!


A veure... amb quins collons parles tu si et passes el dia dient que ai que és molt car anar a Lleida a veure un partit? Quan cada cap de setmana vinguis al Camp d'Esports critica la gent que no ve al voltant de Barcelona. Fins llavors, calla.

#29 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 enero 2008 - 07:38

Tú si que tens problemes psicologics shinji. A veure si deixes els porros que cada porro que fumes, perds moltes neurones. Ho he llegit en el diari. Osigui que el que cada dia té menys cap aquí ets tú i no jo!!!

El que no entenc és que critiqueu que jo no vaig al Cam' d'Esports de Lleida i en canvi no li demaneu al club que faci més busos. Doncs si. Ho seguiré dient. Amb el tema de busos Massana era molt millor que Rivadulla.

I perquè insultes al Nastic ilerlleida? En tot cas va pitjor que nosaltres? Que jo sapiga no. El que faría jo per anar a aquell camp.


A veure si sabem llegir GTS. Ja he explicat el que havia d'explicar sobre el perquè no vaig al Camp d'Esports. I també he posat una cosa, pero veig que no la valores. Només valores les coses negatives que poso. Com sempre.

#30 Trsafc

Trsafc

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 181 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 enero 2008 - 10:14

El cas es seguir al Lleida vagi on vagi i això s'ha de fer sempre almenys es el que jo crec.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos