Ir al contenido


Foto
- - - - -

Gavà-Lleida a les 12


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
29 respuestas en este tema

#1 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 17 enero 2008 - 04:14

El Lleida jugarà a Gavà el diumenge 27 al migdia
El partit que la Unió Esportiva Lleida ha de jugar al camp del CF Gavà, corresponent a la vint-i-dosena jornada de Lliga, tindrà lloc el proper diumenge 27 de gener a les 12.00 hores del migdia. El matx, que no serà retransmès per televisió, es presenta apassionant ja que tots dos equips aspiren a una de les quatre places de play off. Aquesta temporada, Lleida i Gavà ja s’han enfrontat un parell de cops. Una a la Copa Catalunya, en la que els blaus van guanyar en terreny barceloní per 0-1; i una altra a la Lliga, en que el resultat va ser d’empat a un al Camp d’Esports.
http://www.ellleida....not.php?id=2250

En akest partit tenim de puntuar si volem tindre aspiracions de play-off
Llastima k no el facin per tv3

#2 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 17 enero 2008 - 04:52

Mala hora... aquests partits acostumo a enterarme'n del resultat quan ja s'han acabat. A ningú se li acudeix que és un crim contra el futbol posar un partit diumenge al matí?

#3 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 17 enero 2008 - 06:27

Algu sap els preus de les entrades?

#4 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 17 enero 2008 - 06:33

Sí aquí juguèssim a aquesta hora jo no m'en perdria tants de partits. Seria un lujo!

Vermoutet i futbol!!!

#5 golnord

golnord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.831 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 enero 2008 - 08:47

Com es de suposar no se fara autocar.

#6 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 enero 2008 - 08:59

Com es de suposar no se fara autocar.



No fotis!!!! :lol: :lol: :lol: Després per a que digui el Ilerlleida que en el Sabadell no es mouen. Jo soc del Lleida pero reconec les coses. Els del Sabadell es mouen molt més que nosaltres en els desplaçaments. Fins i tot els del Terrassa. Fotem pena. Així de clar ho dic!!!

#7 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 17 enero 2008 - 09:11

Com es de suposar no se fara autocar.



No fotis!!!! :lol: :lol: :lol: Després per a que digui el Ilerlleida que en el Sabadell no es mouen. Jo soc del Lleida pero reconec les coses. Els del Sabadell es mouen molt més que nosaltres en els desplaçaments. Fins i tot els del Terrassa. Fotem pena. Així de clar ho dic!!!


Mes pena fas tu.

#8 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 enero 2008 - 09:14

Com es de suposar no se fara autocar.



No fotis!!!! :lol: :lol: :lol: Després per a que digui el Ilerlleida que en el Sabadell no es mouen. Jo soc del Lleida pero reconec les coses. Els del Sabadell es mouen molt més que nosaltres en els desplaçaments. Fins i tot els del Terrassa. Fotem pena. Així de clar ho dic!!!


Mes pena fas tu.



Les veritats fan mal eh! Es nota es nota!!!

#9 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 17 enero 2008 - 09:17

Com es de suposar no se fara autocar.



No fotis!!!! :lol: :lol: :lol: Després per a que digui el Ilerlleida que en el Sabadell no es mouen. Jo soc del Lleida pero reconec les coses. Els del Sabadell es mouen molt més que nosaltres en els desplaçaments. Fins i tot els del Terrassa. Fotem pena. Així de clar ho dic!!!


Mes pena fas tu.



Les veritats fan mal eh! Es nota es nota!!!


ets un cansino

#10 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 17 enero 2008 - 09:26

A mi em semble una bona hora, m'agradave molt sta al solete del Camp d'Esports a les 12 del migdia quan jugavem a 2ªA i nos televisaven pel plus :P

PD: Que pesadet l'enric_bcn aquest

#11 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 17 enero 2008 - 09:28

Jo el dia de l'Alavés portava una ressaca de l'ostia...

Que gordo que estava el Téllez però, quin solet que fotia aquell dia...

#12 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 enero 2008 - 09:35

A mi em semble una bona hora, m'agradave molt sta al solete del Camp d'Esports a les 12 del migdia quan jugavem a 2ªA i nos televisaven pel plus :P

PD: Que pesadet l'enric_bcn aquest



Les veritats fan mal. El pobre Massana es matava per posar busos, cosa que el Rivadulla no fa. Sembla que no vulgui que la gent del Lleida es mogui. És patetic això. I a sobre soc cansino quan dic una veritat com un temple. Increible. Reaccioneu cullons directiva del Lleida!!!

#13 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 17 enero 2008 - 10:09

A mi em semble una bona hora, m'agradave molt sta al solete del Camp d'Esports a les 12 del migdia quan jugavem a 2ªA i nos televisaven pel plus :P

PD: Que pesadet l'enric_bcn aquest



Les veritats fan mal. El pobre Massana es matava per posar busos, cosa que el Rivadulla no fa. Sembla que no vulgui que la gent del Lleida es mogui. És patetic això. I a sobre soc cansino quan dic una veritat com un temple. Increible. Reaccioneu cullons directiva del Lleida!!!



Calla home, pesat! Els del Sabadell es mouen més perque el 98% dels equips catalans de la categoria son de la provincia de Barcelona, exceptuant Lleida i Girona, collons, si a 2na B estiguessin Balaguer, Tarrega, Mollerussa, Benavent... hi vaig amb bici al seu camp.




PD: Vine al Camp d'Esports home! el qui parla massa ets tu, i al Ilerlleida no li recriminis que no ha anat a Sabadell, perque s'ha pegat pateos i s'ha deixat molts cuartos (com els 120 per veure un puto Nastic - Lleida) per anar a veure el Lleida alla on juga, jo tampoc hi vaig anar, pero he seguit al Lleida a més camps dels que veuras tu en ta vida.

#14 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 enero 2008 - 10:12

Mira llest! Estic segur que els del Sabadell vindràn a Lleida. Per lo menys 100 persones i seràn. Nosaltres erem 2 + asroc, rrj i tota la plantilla i directiva del Lleida. És patetic aixo. I si se'n riuen de nosaltres, ben fet que fan. Si fotem pena!!! I de Lleida a Sabadell hi ha el mateix que de Sabadell a Lleida.

#15 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 17 enero 2008 - 10:23

Si fotem pena!!! I de Lleida a Sabadell hi ha el mateix que de Sabadell a Lleida.



Tu si que fas pena, criticant a gent que portem anys i alguns tota una vida sent del Lleida, quan tu ets un pelanes, que has vist 2 partits del nostre equip i ja et creus qui sap que, quan no ets NI SOCI, NI ACCIONISTA, NI HAS TREPITJAT MAI EL CAMP D'ESPORTS.


I lo de que de Lleida a Sabadell i de Sabadell a Lleida hi ha la mateixa distancia, aplicat el cuento a l'hora de venir al nostre estadi enlloc de posar excuses.

#16 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 enero 2008 - 10:25

Espero que si vinc al Camp d'Esports, em tracteu bé, sinó no vindré mai més al Camp d'Esports. És trist haver'me de barallar amb gent del meu propi equip, pero no em doneu una altre alternativa. Soci del Lleida des de Barcelona? Abans de criticar, pensa una mica perquè no vinc al Camp d'esports. No treballo com el company lukather. Ell si que s'ho pot permetre d'anar al Camp d'Esports perque treballa, i jo he d'estalviar molt per anar a Lleida. I ja he dit el perquè. Que no és el mateix anar de Barcelona a Terrassa o Sabadell que de Barcelona a Lleida eh! I estic estalviant per anar a 1 partit a casa per lo menys. I a veure si t'informes millor. vaig anar al TEMPORADA 2006/2007: Terrassa 1 - 1 Lleida. Badalona 0 - 0 Lleida. Barcelona B 3 - 0 Lleida.

TEMPORADA 2007/2008: Sabadell 1 - 1 Lleida.

#17 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 enero 2008 - 11:02

Espero que si vinc al Camp d'Esports, em tracteu bé, sinó no vindré mai més al Camp d'Esports. És trist haver'me de barallar amb gent del meu propi equip, pero no em doneu una altre alternativa. Soci del Lleida des de Barcelona. Abans de criticar, pensa una mica perquè no vinc al Camp d'esports. No treballo com el company lukather. Ell si que s'ho pot permetre d'anar al Camp d'Esports perque treballa, i jo he d'estalviar molt per anar a Lleida. I ja he dit el perquè. Que no és el mateix anar de Barcelona a Terrassa o Sabadell que de Barcelona a Lleida eh! I estic estalviant per anar a 1 partit a casa per lo menys. I a veure si t'informes millor. vaig anar al TEMPORADA 2006/2007: Terrassa 1 - 1 Lleida. Badalona 0 - 0 Lleida. Barcelona B 3 - 0 Lleida.

TEMPORADA 2007/2008: Sabadell 1 - 1 Lleida.


CALLA JA PESAT,REBENTES TOTS ELS POST,AMB LES TEVES RESPOSTES ABSURDES

#18 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 enero 2008 - 11:07

Si si. El que tú diguis. Seguiu així, que no anirem enlloc. Esteu tots confabulats. Molts foreros es deixen manipular. És vergonyós això.

#19 Trsafc

Trsafc

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 181 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 enero 2008 - 11:19

Mare meva la que esteu liant per la tonteria dels desplaçaments en fi es el que hi ha i deixeu estar ja el tema sis plau.

#20 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 17 enero 2008 - 11:45

Mare meva la que esteu liant per la tonteria dels desplaçaments en fi es el que hi ha i deixeu estar ja el tema sis plau.



si home! ara que ens ho estem pasant be!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos