Ir al contenido


Foto
- - - - -

F.C. Benavent


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
154 respuestas en este tema

#41 MANDONI

MANDONI

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 56 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 febrero 2008 - 07:20

Ilerlleida,veig que a vegades també dius coses coherents i amb sentit comú.Penso igual que tu en aquest aspecte ,on no n´hi ha no en pot rajar...Suposo que ho dius per tu mateix.

#42 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 febrero 2008 - 11:06

Ilerlleida,veig que a vegades també dius coses coherents i amb sentit comú.Penso igual que tu en aquest aspecte ,on no n´hi ha no en pot rajar...Suposo que ho dius per tu mateix.

Esperes algun tipus de contestació a la provocació que acabes de llençar o quelcom per l'estil?... aaaaaiii.. que facil parlar sota un pseudonim i un teclat, eh!? i que facil faltar la gent tambe. Normalment per aqui es fa tot allo que un no s'atreveix a fer al carrer.. ves aqui una demostració.

#43 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 16 febrero 2008 - 12:11

M'ancanta el sistema que tenen alguns de apagar el foc amb gasolina!!!!!

Ara que semblava que el tema s'havia arrofredat, va algú i torna a encendre la flama. Es que no n'aprenem mai o que??

David230, traure aquest pallaso de l'avatar!

#44 david230

david230

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 469 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 febrero 2008 - 02:35

M'ancanta el sistema que tenen alguns de apagar el foc amb gasolina!!!!!

Ara que semblava que el tema s'havia arrofredat, va algú i torna a encendre la flama. Es que no n'aprenem mai o que??

David230, traure aquest pallaso de l'avatar!


mira payes m'ho trec x no discutir...
xo aixo ja mu diras el diumenge a la cara..xD

pd: lopages 5 minuts de joc i un gol encaixat jaja 4-3 han perdut, x variar!

#45 Seyton

Seyton

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 626 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 febrero 2008 - 05:46

Cornellà 1-1 Benavent

Gol de Peña

Partidàs de Joel

#46 MANDONI

MANDONI

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 56 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 febrero 2008 - 06:12

Ja comença a ser hora que s´els hi dongui oportunitats també als joves.
Felicitats per aquest noi.

#47 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 febrero 2008 - 08:28

Ballesteros lesionat o algo?

#48 Seyton

Seyton

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 626 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 febrero 2008 - 12:23

Doncs no, simplement desició tècnica

#49 Guest_orioljazz_*

Guest_orioljazz_*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 19 febrero 2008 - 03:56

vats veure l'autobus del benavent anan a cornella diumenge, nosaltres anavem a santa coloma de gramenet i el vam trobar pel cami.

#50 Seyton

Seyton

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 626 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 marzo 2008 - 03:03

Històrica victòria del Benavent davant del Prat per 2-0. Dos gols de Peña i un altre partidàs de Joel a la porteria.

#51 Seyton

Seyton

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 626 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 marzo 2008 - 04:13

Tercera victòria consecutiva del Benavent.

Benavent 1 Poble Sec 0

Jugant amb 10 des del minut 20 de partit per expulsió del porter Joel.

#52 Seyton

Seyton

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 626 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 abril 2008 - 02:35

Espectacular victòria del Benavent per 5-2 davant el segon classificat, l'Amposta.

Amb aquesta, l'equip acumula 5 victòries cinsecutives i diu quasi definitivament adeu als fantasmes del descens.

Gran ambient en les grades amb una gran festa organitzada per el club.

#53 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 3 topics

Escrito 15 junio 2008 - 01:09

El benavent ha fitxat el golejador del EFAC Roca que ha fet 18 gols aquesta temporada ho he llegit al segre i a la manyana

#54 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 junio 2008 - 02:49

va en serio k an fixat al joel????
jodo...xDDD

#55 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 junio 2008 - 03:58

A partir d´ara a parlar de la **** Ramoneta doncs...Te collons la cosa.Algú t´ha prohibit o t´ha dit lo contrari que pengis algo referent al Torres de Segre ,o al LLardecans..o a l´Alcoletge. o el que sigui...???.Si saps llegir entendras que dins aquest portal i ha un apartat que es diu FUTBOL DE LLEIDA.I es justament per aixó per parlar,el qui vulgui, del FUTBOL DE LLEIDA..i EL Benavent també está dins aquest apartat com també ho es el Torres de Segre...si no hi poses res del Torres de Segre es el teu problema..en cap cas es el del Benavent que si col.labora a engrandir aquest portal amb les seves aportacions.Un forum es per aportar..parlar..discutir.informar...(sempre i quan es fagi amb educació i respacte)del seu equip i aixó es lo que fa Seyton.Si tu calles referent al teu "altre" equip es un problema teu.
Que vols parlar de la **** Ramoneta en ves de futbol?....pues comença!!!
Pel amic que juga a l´Albesa ell sempre explìcit a donar consignes que res tenen a veure amb el futbol i si a altres filosofades moltes d´elles pijades fora de test i de un radicalisme de nen poc madur..i ara que aprés basc menys ..."más de lo mismo" aqui el resó es gratuit per tothom ja que per escriure aquí.. tothom te les mateixes oportunitats en aquest foro..No barreigis els diaris ,la tele i no se quantes coses més amb uns simples escrits en un forum on hi te accés tothom per igual.


eeeeeehhh!!! Calma xato! Pijades fora de test? que coi dius?? Jo sempre dono la meva opinio de lo que s'escriu, igual que tu crec jo, oi? Amic que juga a l'Albesa?? xD aqui Ilerlleida, gracies. radicalisme? xD Si, ja sembles el camarada Enric_bcn, o mes aviat alguns alts membres del PP amb los "jovenes independentistas radicales" ... xD Va, feu lo que vulgueu, jo (com valtres) dono sols la meva opinio sobre lo que dieu, valtres dieu que foteu 1500 persones al camp, i jo opinio que en aquell camp no hi caben mes de 600. Com dius tu.. aixo no es per debatres, discutir, opinar....? doncs ja esta. I si, barrejo lo dels diaris, la tele i "no se quantes coses mes" amb un simple escrit a un foro, no per l'escrit, sino per la mentalitat que demostra alguna gent en desprestigiar lo petit i enlairar el gran, quan la unica diferencia entre una i altra cosa es l'especte economic, pertant, (i no me diguis que barrejo coses perque una cosa porta l'altra, ja que sense diners el Benavent no estaria on esta) esteu tirant flors al mes ric, i com sempre, aixafant el pobre. Nosaltres sempre demanem mes repercussió pel Lleida, que ens tracten de manera injusta, que sols parlen de coses dolentes i molts pocs cops.. doncs coi, aqui valtres feu lo mateix per molt que aixo sigui "un simple forum".



Jo no he dit res ara!!!! Osigui que calla i no nombris el meu nom!!!!!!!!!

#56 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 3 topics

Escrito 15 junio 2008 - 04:06

va en serio <font color=red>que</font> an fixat al joel????
jodo...xDDD

Si, ja fa algo mes de un mes que esta fitxat pel Benavent, quan vau vindre a jugar a Albesa ja es sabia.

Que dius tu ara m'enric_bcn?? Akest missatge el vaig enviar fa mesos. Espavila xato.

#57 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 junio 2008 - 07:37

ya es prou bo pel benaven????? kom veus a lizandra de sustitut???es posible t k el kneixes????starie wai jejejej

#58 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 junio 2008 - 09:47

ya es prou bo pel benaven????? <font color=red>com</font> veus a lizandra de sustitut???es posible t <font color=red>que</font> el kneixes????starie wai jejejej

el Lizandra no es moura mai de l'Albesa. Dubto que si va dir que no al Benavent i al Balaguer vulgui anar al EFAC. I lo de Joel pel Benavent.. tinc els meus dubtes, la veritat.. sobretot veient el nivell que hi ha al Benavent.

#59 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 junio 2008 - 10:12

Jo escric quan em dona la gana!!!!!!!!!!! A cas m'has de dir tú quan he d'esciure o quan no? jajaja!!!!! El que faltava!!!!!!!

#60 Seyton

Seyton

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 626 mensajes

Escrito 16 junio 2008 - 07:09

Creieu que fara una plantilla competitiva el Benavent per a 1ª catalana?

Crec que el fixatge de Joel es degut a la baixa de Carles Viladegut que penja les botes.

Un altre fixatge interessant ha estat el de Padronés del Tàrrega.

Les renovacions (Ballesteros, Goyo, Sanroman, Radulovic, Peña, Hernandez, Rey!!, Riera i Marcel) que s'han fet m'assemblen mes o menys encertades. Si mes no es oconserva el bloc ja existent.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos