Ir al contenido


Foto
- - - - -

F.C. Benavent


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
154 respuestas en este tema

#21 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 12 febrero 2008 - 12:36

Un foro del Lleida hauria de ser un foro per opinar, dir, informar i discutir sobre futbol però sobint tots barrejem temes. Uns amb més criteris que altres però tots cometem aquest "error"...

Barrejar no és bó i si a sobre la barreja es fa amb futbol i política, estem perduts.

VISCA LA UNIÓ ESPORTIVA LLEIDA I L'FSV.

#22 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 12 febrero 2008 - 12:52

Pues a mi em semble molt be que en aquest subforum s'informi periodicament del Benavent, i ojala s'informes de molts altres equips de les terres de Lleida.
Es una font de primera mà per estar al tanto de l'actualitat esportiva lleidatana, sobretot per a mi que no estic a Lleida.

Lo que potser estarie be es que al bloc d'ultims missatges de la 1a plana nomes aparegueson els del subforum important, General UE Lleida. Perque sino s'omple de missatges menos importants per a l'afició blava i els mes interessants cauen rapidament de la llista.
O, millor encara, que hi hagues un bloc per als ultims missatges del General UE Lleida i davall un altre per a la resta de subforums.

I tb opino que la gent se sulfure molt rapidament, s'han de llegir els missatges dos vegades, amb la calma, que normalment semblen mes "agresius" de lo que en realitat son.

#23 MANDONI

MANDONI

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 56 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 febrero 2008 - 04:24

Ilerlleida,continues anant de naps a cols sense solta ni volta.A veure explica´m qui xafa a qui?.Tu dius "tireu flors als més rics i,COM SEMPRE,axafant el mes pobre".A veure llest ,quantes vegades has vist escrit per la meva part una sola paraula en contra d´algún club de les nostres comarques...¿?¿?.Jo si he vist escrit per la teua part alegrar-te perqué un club d´aquí perdes una promoció per ascendir,cosa que va fer igualment posteriorment.Et recordo que en aquest club (Alcarràs)i juga un munter d´excompanys teus...Una persona que s´enalegra de les desgracies, no tans sols d´un club d´aquí,sinó també dels excompanys...bé crec que no cal dir gran cosa més...Es que Alcarras van molt pujadets....(dit per tu).El Rafa va pujadet?Un xaval increible de bo...El Mercader un boci de pa..pujadet? El Domenech..un xaval que es un crack com a jugador i com a persona.. pujadet?.El Nano? El Adrià?l´Ambrós? Pujadets???..tot aixó per mi es una pijada fora de test..com també ho es l´anterior consigna teva de.. "LLeida o mort"!!!,si et vols morir..allà tu.jo no pas per un equip de futbol,per mi una altra pijada fora de test...(Jo vaig ser soci del Lleida molts anys i ho tornaré a ser el dia que vegi una plantilla del Lleida formada com a mínim per 7 o 8 jugadors de casa..fin a l´hesores..chao..per veure mercenaris prefereixo veure altres equips):Vulguer armar merder i anar borratxo per Bilbo per donar una mala imatge dels catalans...o que et treguin del camp del Balaguer per anar colocadet...una altra pijada fora de test.Argumentar sempre amb la mateixa história dels calés l´imatge del Benavent..una altra pijada fora...Potser l´Albesa quan estaba a 2ª regional no va fixar els Lirio i altra gent a cop de talonari per pujar..O l´Alcalde ,o el Kiko,o el Jou,el del restaurant la mina juguen o jugaven gratis?tu mateix deus jugar gratis..,aquí tothom fa lo que pot i ja està si hi posen més calés pues millor!!I el dia que tanquin l´aixeta... pues a otra cosa mariposa.
Lo del camp del benavent si hi havia 600.1200 o 2327 espectadors no ho se..en cap cas o he escrit jo.En cualsevol cas ja voldrien tenir molts equips de 3ª divisió els espectadors normals que té el Benavent.

#24 MANDONI

MANDONI

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 56 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 febrero 2008 - 04:24

Ilerlleida,continues anant de naps a cols sense solta ni volta.A veure explica´m qui xafa a qui?.Tu dius "tireu flors als més rics i,COM SEMPRE,axafant el mes pobre".A veure llest ,quantes vegades has vist escrit per la meva part una sola paraula en contra d´algún club de les nostres comarques...¿?¿?.Jo si he vist escrit per la teua part alegrar-te perqué un club d´aquí perdes una promoció per ascendir,cosa que va fer igualment posteriorment.Et recordo que en aquest club (Alcarràs)i juga un munter d´excompanys teus...Una persona que s´enalegra de les desgracies, no tans sols d´un club d´aquí,sinó també dels excompanys...bé crec que no cal dir gran cosa més...Es que Alcarras van molt pujadets....(dit per tu).El Rafa va pujadet?Un xaval increible de bo...El Mercader un boci de pa..pujadet? El Domenech..un xaval que es un crack com a jugador i com a persona.. pujadet?.El Nano? El Adrià?l´Ambrós? Pujadets???..tot aixó per mi es una pijada fora de test..com també ho es l´anterior consigna teva de.. "LLeida o mort"!!!,si et vols morir..allà tu.jo no pas per un equip de futbol,per mi una altra pijada fora de test...(Jo vaig ser soci del Lleida molts anys i ho tornaré a ser el dia que vegi una plantilla del Lleida formada com a mínim per 7 o 8 jugadors de casa..fin a l´hesores..chao..per veure mercenaris prefereixo veure altres equips):Vulguer armar merder i anar borratxo per Bilbo per donar una mala imatge dels catalans...o que et treguin del camp del Balaguer per anar colocadet...una altra pijada fora de test.Argumentar sempre amb la mateixa história dels calés l´imatge del Benavent..una altra pijada fora...Potser l´Albesa quan estaba a 2ª regional no va fixar els Lirio i altra gent a cop de talonari per pujar..O l´Alcalde ,o el Kiko,o el Jou,el del restaurant la mina juguen o jugaven gratis?tu mateix deus jugar gratis..,aquí tothom fa lo que pot i ja està si hi posen més calés pues millor!!I el dia que tanquin l´aixeta... pues a otra cosa mariposa.
Lo del camp del benavent si hi havia 600.1200 o 2327 espectadors no ho se..en cap cas o he escrit jo.En cualsevol cas ja voldrien tenir molts equips de 3ª divisió els espectadors normals que té el Benavent.

#25 MANDONI

MANDONI

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 56 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 febrero 2008 - 04:27

Otia tinc el dit tremolós...

#26 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 febrero 2008 - 05:59

Pero tu qui collons ets per dir si anava per Bilbo colocat!!?!?! I mes encara si no hi erets!!! Lo que faigui jo es problema meu, no el teu!! Has entrat en la meva vida personal cosa que no crec que sigui gaire etica ni moral, entre altres coses en aquest foro tambe entren familiars meus i no crec que a tu et faci gaire gracia que algu pugui llegir de tu (i mes encara si pot arribar a ser un familiar teu) que vas anar colocat a nose on o que fas fer noseque a Balaguer quan no tens ni puta idea de re, ja que aixo es mentira!! Tot lo altre que has dit en l'escrit anterior per mi no te valor despres "d'atacar" la meva persona. Repeteixo, com si me vull tirar d'un barranc, com si me vull fotre 50 porros en una hora, que a tu aixo no t'involucra per a re! i menys encara el tindreu que publicar en un lloc com aquest. Sobre l'alcarras (no ve a cuento, pero bueno) ja ho vaig dir en el seu moment el perque de tot, molts dels que as nombrat son excelents persones, i mira, esq no tinc que donar mes explicacions. Perque tu no ets cap persona implicada en cap dels "fets" que jo haigui pogut tenir en les coses que eh dit. Que et donguin.

#27 Seyton

Seyton

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 626 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 febrero 2008 - 08:38

Deixant de banda el tema personal, jo si que estic totalment d'acord en el tema dels calers que diu el MANDONI. Sempre estas justificant l'exit del benavent en els calers que s'hi aboquen, i això tampoc es així.

El benavent es molt i molt esforç i molta gent que treballa per el club a banda dels diners que s'hi puguin abocar.

A més a més, et puc ben assegurar que si hi ha calers es per que algú els busca, no per que criin.

#28 MANDONI

MANDONI

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 56 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 febrero 2008 - 09:29

Ilerlleida igual si que m´he pasat una mica amb tu,per lo que et demano disculpes,peró abans tinc que recalcarte que a Bilbo no hi erets tu sol i la teva colleta...també hi habia altra gent i he pogut veure imatges de vosaltres carregats de simbols de tots els catalans que la veritat l´imatge de Catalunya que donaveu en llocs públics tenia molt que desitjar...Que es la teva vida..per suposat que si..peró estant en llocs publics el teu comportament també es públic i no privat .I els simbols de Catalunya son de tots i no tenen que estar tant mal parats com estaven.Que et vols emporrar o foterte gat a casa..tu mateix..que et vols penjar en una farola de Balafia..allà tu..que ho vols fer en la torre de la llum del camp de la Bordeta o de l´Albesa..millor que t´ho pensis dues vegades..però tu sabràs...Una cosa es la teva vida privada en llocs privats i una altra cosa es la teva vida privada en llocs públics.de totes maneres ja ets grandet!!.No t´enfadis perquè està dit de bona fe.Disculpes de totes maneres!!.
Referent a la gent que treballa a i pel Benavent,tendria que esser un model a seguir i imitar..Aquesta gent curre molt i si convé treuent diners de sota les pedres..Altra gent d´altres clubs prefereixent criticar desde la barra del bar.Sirà per aixó que està tant enveijat,perqué normalment costa menys criticar que treballar per una causa.
Anims Ilerlleida!! No t´enfonsis !!!

#29 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 febrero 2008 - 08:14

varies coses no les eh entes gaire.... que jo feia el que en llocs publics??? quines imatges has vist tu??? per mi que t'equivoques de persona... Tu tindries que haver estat alli, i veure quin era el nostre comportament en comparació amb la resta de gent que hi havia per alla! Ets una mica paranoic tio, o aixo o t'inventes les coses a la imatge que a tu et dona la gana. No parlis de coses que tu no has pogut vere en primera persona. Si anar pel casc antic amb una birra a la ma es "gamberrisme", a Bilbo aquell dia avien 40.000 gamberros pel seu casc antic! No va haver cap problema amb ningu, tot al contrari!! Tothom que ens veia (joves i no tan joves..) al veuren's catalans sempre ens paraven a parlar i ens invitaven a cervesses, potser tanta mala imatge no debiam de donar, no!? dic jo.. Lo del Benavent? va.. que vau fitxar al Ravnic a 1era regional! i no cobrava poc precisament.. i per llavors el Benavent no era re. Ara que es un club "mediatic" a ponent, evidentment que la gent es puja al carro, pero aixo es com el Lleida fa 14 anys, o el Basquet en fara 5.. tot s'acaba. Tic convençut que un Albesa ( per ficar un exemple) per molt que s'ho currin, no trobaran mai els sponsors que troba el Benavent, i no podra tindre mai el pressupost que tenia el Benavent en la seva temporada a 1era regional. I aixo es algo mes que "currars-ho"..

#30 Seyton

Seyton

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 626 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 febrero 2008 - 11:11

I per que no ho podria tenir l'albesa?

També et recordo que per no ser res el benavent a 1ª Regional, l'equip va pujar de 3ª Regional a 1ª en dos anys quan mai en la seva història havia passat de 2ª.

#31 TEVENET

TEVENET

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.142 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 febrero 2008 - 11:29

referent al benavent , hem trec el barret com treballen per porta un club aixi.

com te que ser currant, ojala el lleida, balaguer i tarrega treballesin com el benavent la veritat sigui dita.

per cert quin presupost te el benavent a 1catalana.

el benavent arribara lluny amb gent com la que hi ha.

jo soc del tarrega i ser com treballa el tarrega, i del benavent tothom parla tant per enveja com de rabia, aixo no tindria que ser aixi.

benavent es un gran club que tothom tindria que imitar.

iniciatives buscar socis patrocinis etc.....

jo opinio desde tarrega les coses que es fa estic content que vaigi be economicament i socialment i esportivament al benavent s´ho mereix.

esperem que el tarrega aprengui exemple.

que opinueu vosaltres. el presupost no tinc ni idea pero socis si que en tenen.

#32 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 febrero 2008 - 12:29

I per que no ho podria tenir l'albesa?

També et recordo que per no ser res el benavent a 1ª Regional, l'equip va pujar de 3ª Regional a 1ª en dos anys quan mai en la seva història havia passat de 2ª.

Perque l'Albesa necessita tenir algu que foti la pasta com ho van fer amb el Benavent al seu moment. I pujar de 3era a 1era es facil, lo dificil es pujar a preferent.

I sobre que el Benavent treballa be, doncs la historia de sempre, quan el vent va a favor, el vaixell navega mes rapid.

#33 MANDONI

MANDONI

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 56 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 febrero 2008 - 05:48

Ilerlleida,no vui continuar polemitzant amb el tema de Bilbo..Peró les imatges que he vist es d´un altre grup de gent de les comarques d´aquí,que us van reconeixer i van treure imatges de la gent i també vostres.Be anar amb una birra i aparentment colocadets més aviat hem semblava veure els holigans britanics quan deixen Barna fet un cristo.En qualsevol cas barrejar alcohol i símbols patriotics de tots no es el tipus d´afició que a mi m´agrada.Ara bé es cosa vostra...
Tornant al Benavent..está bastant clar la diferencia amb altres clubs ,a més de la categoria..i es que uns curren molt,i altres critiquen molt..i prou.Algú pot pensar que els patrocinadors s´ofereixen voluntariament per oferir cales?...Sempre a radera i ha gent que anat a veure aquests empresaris i han venut el projecte prou bé perqué aquests soltin la mosca..a part de tot lo social..i esportiu que està estructurat gairebé de forma professional..i aixó es ademés de diners,ganes de fer coses i molt de temps de molta gent.
De totes formes crec que esportivament es tendria que renovar amb gent mes jove.Veig que está pasant com a can Barça que molta gent es massa gran i no donen el callo,per l´edat, com molts joves.En aquest aspecte veig per exemple l´Alcarràs més posat en el tema ja que te molts joves menys de 23 o 24 anys la majoria a la plantilla i donen el callo,Genís,Nano,Adrià,Ambrós,Rafa,Domènec,Mercadé,Roy etc.están per sota dels 22 o 23 anys..alguns 19.En canvi el promig d´edat del Benavent es molt elevada i els pocs joves que hi ha no tenen practicament oportunitats.Tots aquests jugadors que pasen dels 29 o 30 anys jo els hi buscaria recanvi.Padilla,Peña,Radulovic,Viladegut,Sanroman...tenen qualitat peró ja han fet tot lo que podien fer.

#34 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 febrero 2008 - 11:12

Home, dir que Genis es un bon jugador.. (hijo del presi, no?) Mira, si tens aquestes imatges crec igualment molt poc oportú que ho mencionis en un lloc com aquest. La meva vida, es meva! i ni tu ni ningu hem te que dir com m'he de comportar, i menys en un foro public! I escolta, si tu creus que jo vaig donar mala imatge del pais, doncs ves tu i dona la teva propia visio i imatge de les coses. I lo dit, si jo vaig donar mala imatge, mes de 40.000 persones tambe la varen donar. Si els teus "amics" van captar les nostres fotos "colocats" com dius (cosa que es mentida, pero bueno) i amb birres a la ma, tambe et debien de dir que tot el casc antic, per no dir tot el centre de bilbo, anava com naltres, o molt pitjor! Aixo no ho comentes??? perque sembla que aqui nosaltres haguem pegat la nota a Bilbo quan varem pasar totalment desapercebuts entre multitut de gent, i amb tothom que ens varem trobar molt bon rotllo. Nose si lo que tu vols es crear una mala imatge de jo dins del foro o que, pero be.. a mi tot aixo me rellisca bastan, creu-me. Qui hem coneix ja sap com soc i com actuo, i si segueixen anan al meu canto.. es que potser no soc tan mala persona ni dono tanta mala imatge, dic jo!!

#35 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.311 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 febrero 2008 - 12:20

Ilerlleida no deus ser akest paio???:



:twisted: :twisted: :twisted:

Llavors entendria els comentaris q estan fent sobre la teva pesona...

#36 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 15 febrero 2008 - 10:53

Ilerlleida no deus ser <font color=red>aquest</font> paio???:



:twisted: :twisted: :twisted:

Llavors entendria els comentaris q estan fent sobre la teva pesona...



ja ja ja ja
Quin personatge el del "gorret"

Bromes a part, jo crec que quan entrem en descalificacions, acusacions, retrets i insults de caràcter personal, vol dir que ens hem passat de la ratlla.

#37 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 febrero 2008 - 12:20

Ilerlleida no deus ser <font color=red>aquest</font> paio???:



:twisted: :twisted: :twisted:

Llavors entendria els comentaris q estan fent sobre la teva pesona...



ja ja ja ja
Quin personatge el del "gorret"

Bromes a part, jo crec que quan entrem en descalificacions, acusacions, retrets i insults de caràcter personal, vol dir que ens hem passat de la ratlla.

En aquest foro ja fa temps que la gent es pasa de la ratlla. Aqui a la que te descuides ja et diuen que vas colocat i no se quantes coses mes.. be, es el nivell que hi ha, d'n no n'hi ha no en raja.

#38 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 15 febrero 2008 - 02:01

Ilerlleida no deus ser <font color=red>aquest</font> paio???:



:twisted: :twisted: :twisted:

Llavors entendria els comentaris q estan fent sobre la teva pesona...



ja ja ja ja
Quin personatge el del "gorret"

Bromes a part, jo crec que quan entrem en descalificacions, acusacions, retrets i insults de caràcter personal, vol dir que ens hem passat de la ratlla.

En aquest foro ja fa temps que la gent es pasa de la ratlla. Aqui a la que te descuides ja et diuen que vas colocat i no se quantes coses mes.. be, es el nivell que hi ha, d'n no n'hi ha no en raja.


Pos ja és ben trist!!!
A més, crec que ja no sols en aquest foro sino que per arreu la gent està a la que salte i per defensar els seus arguments (o per la falta dels mateixos) recorre de forma sistemàtica a l'insult, l'agressió verbal, la falta de respecta etc envers altri.

Com deia aquell, reflexionem-hi companys! reflexionem-hi

#39 david230

david230

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 469 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 febrero 2008 - 03:56

Ilerlleida no deus ser <font color=red>aquest</font> paio???:



:twisted: :twisted: :twisted:

Llavors entendria els comentaris q estan fent sobre la teva pesona...



ja ja ja ja
Quin personatge el del "gorret"

Bromes a part, jo crec que quan entrem en descalificacions, acusacions, retrets i insults de caràcter personal, vol dir que ens hem passat de la ratlla.

En aquest foro ja fa temps que la gent es pasa de la ratlla. Aqui a la que te descuides ja et diuen que vas colocat i no se quantes coses mes.. be, es el nivell que hi ha, d'n no n'hi ha no en raja.


Pos ja és ben trist!!!
A més, crec que ja no sols en aquest foro sino que per arreu la gent està a la que salte i per defensar els seus arguments (o per la falta dels mateixos) recorre de forma sistemàtica a l'insult, l'agressió verbal, la falta de respecta etc envers altri.

Com deia aquell, reflexionem-hi companys! reflexionem-hi


atencio...que esta parlant un savi...jajaja

#40 david230

david230

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 469 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 febrero 2008 - 03:58

La veu de torres the best!!!
club d fans en construccio..




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos