Ir al contenido


- - - - -

U.E. Tàrrega


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
213 respuestas en este tema

#141 TEVENET

TEVENET

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.142 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 septiembre 2008 - 01:35

aveure nose qui ets ni que vols. jo soc de ue tarrega i sempre o sere. i faig cronica tant si guanyem com perdem.

sino mira els primers missatges de aquest post.

jo estripa cartells de lleida, estas boig perque o tinc que fer aixo.

jo tambe soc del lleida. pero no tant com vosaltres.

si vaig jugar futbol i que. llagostera sera molt dificil o ser pero es normal sera un partit de lliga amb un equip amb grans jugadors.

vinc sovinet a lleida no precisament a estripa cartells ni res semblant.

vaya gent. de cervera tenies de ser.

aixo va per tu.

cervera no tiene puerto.

aqui es parla de ue tarrega , sisplau

#142 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.311 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 septiembre 2008 - 01:43

jo soc de ue tarrega i sempre o fare. i faig cronica tant si guanyem com perdem.


Tu no fas cap crònica, tu fas un copiar -pegar q te cagues. Si volgués llegir la crònica del tàrrega me compraria el Segre, no cal q ho copiis tu cada partit.

Per cert, et sonen les paraules SUBJECTE, VERB I PREDICAT???

#143 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 02 septiembre 2008 - 01:44

pero si del tarrega nomes hi parleu valtres ! a qui cony de la web li interessa tant el Tàrrega? Si hi han més croniques del Tarrega que del Lleida !


Aquest pos comença a cansar, perque no aporta res, i l'useu com la vostra plana personal del Tarrega, cosa que no es.



O millora el nivell de comentaris del post, o el tancarem.

#144 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 02 septiembre 2008 - 01:52

Aquest pos comença a cansar, perque no aporta res, i l'useu com la vostra plana personal del Tarrega, cosa que no es.


Tens tota la raò.

Si volgués llegir la crònica del tàrrega me compraria el Segre


Idem.

PD: Millora la teva forma de escriure al foro, perque cada cop que vec 1 missatge teu ni m' atrevo a llegir. Que per ser un directiu del tarrega, costa molt de creure que siguis tú i no un noi de 14 anys.

#145 TEVENET

TEVENET

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.142 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 septiembre 2008 - 01:58

aquest post es parla de tarrega no????

pregunto.

i anire ficant noticies si voleu. si el tanqueu dons mala sort.

jo tambe faig croniques tambe. sisplau deixam un marge de dos setmanes.

pero, aqui tothom parla menos del tarrega.

#146 TEVENET

TEVENET

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.142 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 septiembre 2008 - 02:16

JOAN AMOROS NOU PRESIDENT DE UE TARREGA

dons aixo, desde ahir joan amoros es el nou president de ue tarrega, al no presentarse cap mes candidatura.

el nou president del club, que anterior junta era secretari sera president els propers quatre anys.

te 32 anys i espera que aquesta etapa sigui bona tant al club com al equip esportivament.

molt sort i visca ue tarrega

#147 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 septiembre 2008 - 09:08

Shinji01 i altres moderadors, em perdonareu però ja fa uns dies que volia entrar en aquesta conversa que cada vegada s'està cremant més i més...
NO sóc del Tàrrega, ni de Tàrrega, ni segueixo gents el Tàrrega, ara bé quin mal hi ha perquè dos o més persones expliquin coses del Tàrrega?
El post té el nom del UE TARREGA, no de ex-jugadors, ni de porres, ni de rutes per la montanya, ni passeja't amb barca pel Llobregat!
Té el nom de UE TARREGA, per la qual cosa el que és parla deu de ser del Tàrrega, o no ho creieu?
Per tant si algú s'avorreix de llegir sempre el mateix, collons pues perquè collons entra al post del UE TARREGA, que se pensa que llegirà que una associació de marcians han entrat a la terra?, o que tres nois i tres noies anaven despullats en bicicleta per la Bordeta?
Si algú és vol comprar un diari endavant, millor per l'empresa que cobrarà 1€, de cadascú, però si hi ha gent que explica l'actualitat del club UE TARREGA, per mi excel•lent, ja que jo no em penso comprar cap diari!
Shinji, a diferència del que exposes, hi ha un petit " canvi", si que aporta, aporta l'actualitat de la UE TARREGA.
A més vols tancar un post, perquè cansa, perquè es parla d'un equip de la provincia de Lleida no de la provincia de Cáceres.
Entendria el teu raonament de tancar el post si em diguessis que el vols tancar perqué hi ha molts insults i comentaris o propostes preocupants i gens respetuoses... És cert que algú s'ha passat amb algú però per això haurieu de tancar tots els temes...

Finalment, una coseta més
Senyor "forero Carlos":
Els anglesos comencen les cartes amb...

DEAR MY FRIEND, ( això no, però com no et conec...)
Perdona'm si m'equivoco, ja que possiblement no ho entenc prou bé, però estava cavilant i arribo a la deducció següent:

"No sóc el més indicat però veuràs, el post on has escrit és de la UE TÀRREGA i la majoria de missatges del usuari al que l'hi respons, és un usuari el qual es dedica a fer cròniques.
Si li dius si en sap fer o que ho dubtes, vols fer entendre que no t'has llegit cap puto missatge dels que ha escrit.
Per tant, entenc que escrius per fotre més merda al foc..."

Anaves per aquí o m'he passat tres pobles i no volies dir exactament el què havies escrit...?
Per cert m'ho deixava: "Bona Nit" o "Good Night and Cover you", que ara ja comença a fer fred...

#148 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 02 septiembre 2008 - 09:14

pero, aqui tothom parla menos del tarrega.



Preguntat el perque ningu parla del Tarrega excepte els 2 o 3 que sou, tanta informació del Tarrega col·lapsa, i de fet, dubto que interessi a mes de un 10% de la web (tirant llarg)

#149 MaNu_GiNoBiLi

MaNu_GiNoBiLi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 366 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 septiembre 2008 - 09:20

Shinji01 i altres moderadors, em perdonareu però ja fa uns dies que volia entrar en aquesta conversa que cada vegada s'està cremant més i més...
NO sóc del Tàrrega, ni de Tàrrega, ni segueixo gents el Tàrrega, ara bé quin mal hi ha perquè dos o més persones expliquin coses del Tàrrega?
El post té el nom del UE TARREGA, no de ex-jugadors, ni de porres, ni de rutes per la montanya, ni passeja't amb barca pel Llobregat!
Té el nom de UE TARREGA, per la qual cosa el que és parla deu de ser del Tàrrega, o no ho creieu?
Per tant si algú s'avorreix de llegir sempre el mateix, collons pues perquè collons entra al post del UE TARREGA, que se pensa que llegirà que una associació de marcians han entrat a la terra?, o que tres nois i tres noies anaven despullats en bicicleta per la Bordeta?
Si algú és vol comprar un diari endavant, millor per l'empresa que cobrarà 1€, de cadascú, però si hi ha gent que explica l'actualitat del club UE TARREGA, per mi excel•lent, ja que jo no em penso comprar cap diari!
Shinji, a diferència del que exposes, hi ha un petit " canvi", si que aporta, aporta l'actualitat de la UE TARREGA.
A més vols tancar un post, perquè cansa, perquè es parla d'un equip de la provincia de Lleida no de la provincia de Cáceres.
Entendria el teu raonament de tancar el post si em diguessis que el vols tancar perqué hi ha molts insults i comentaris o propostes preocupants i gens respetuoses... És cert que algú s'ha passat amb algú però per això haurieu de tancar tots els temes...

Finalment, una coseta més
Senyor "forero Carlos":
Els anglesos comencen les cartes amb...

DEAR MY FRIEND, ( això no, però com no et conec...)
Perdona'm si m'equivoco, ja que possiblement no ho entenc prou bé, però estava cavilant i arribo a la deducció següent:

"No sóc el més indicat però veuràs, el post on has escrit és de la UE TÀRREGA i la majoria de missatges del usuari al que l'hi respons, és un usuari el qual es dedica a fer cròniques.
Si li dius si en sap fer o que ho dubtes, vols fer entendre que no t'has llegit cap puto missatge dels que ha escrit.
Per tant, entenc que escrius per fotre més merda al foc..."

Anaves per aquí o m'he passat tres pobles i no volies dir exactament el què havies escrit...?
Per cert m'ho deixava: "Bona Nit" o "Good Night and Cover you", que ara ja comença a fer fred...

Insisteixo, estic d'acord en que es parli del tarrega....pero trobo excesiu posar tota la plantilla de l'equip rival, la comarca, la població, els llocs per on arribar-hi...... que ho posin a la seva web em sembla perfecte, llavors al post posant el rival i amb un simple link que dones a la seva web tota la informacio restant per a la gent que li intereses.

#150 Seyton

Seyton

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 626 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 septiembre 2008 - 12:20

Jo tampoc trobo malament que s'en parli, a fi de comptes esta en el fòrum adient i en el post adient. De tal manera que no pot molestar a ningú ja que a qui no li interessi llegir res del tarrega doncs que no ho façi. Sincerament penso que aquest post i d'altres enriqueixen la web de tal manera que tothom hi te cabuda. Ara, si alguns voleu un fòrum per xarrar amb el vostres 4 amics doncs vaja llavors tindreu rao.

Es increïble el apreci que es te per els clubs de la prvíncia ... mare meva i despres som els demes els prepotents ... anda que ...

#151 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 septiembre 2008 - 10:33

Jo no veig el perque no es pot parlar del Tarrega per aqui, Aixo si tampoc es plan de entrar aqui i parlar nomes d'aixo, Que aixo es un portal de la UE LLEIDA ..

#152 carlos

carlos

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 34 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2008 - 12:58

Es pot parlar del Tarrega pero al menys que no facin sempre
un coger i copiar. no fan res per iniciativa propia. tot es copiat
d'altres llocs. i trobo estrany que aquest canosa que mencioneu
sigui directiu del Tarrega.


Que malament estar el Tarrega que van a buscar segons a qui
com a directiu. Aixins donaran una mala imatge, temps al temps




pd:la falta de gent a vegades et porte a fer decisions equivocades

#153 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2008 - 12:08

Es pot parlar del Tarrega pero al menys que no facin sempre
un coger i copiar. no fan res per iniciativa propia. tot es copiat
d'altres llocs. i trobo estrany que aquest canosa que mencioneu
sigui directiu del Tarrega.


Que malament estar el Tarrega que van a buscar segons a qui
com a directiu. Aixins donaran una mala imatge, temps al temps




pd:la falta de gent a vegades et porte a fer decisions equivocades

L'enveja moltes vegades també!

#154 Guest_orioljazz_*

Guest_orioljazz_*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2008 - 03:19

Jo no e fet cap copiar i pegar, i segon aixo esta al apartat de futbol de lleida pertant si esta el apartat UE Tarrega crec jo que podem parlar del Tàrrega, semble una dictadura aixo, tant malament us cau el Tàrrega vets aixo es increible, jo soc del Lleida tambe pero criticeu masa a un post del Tàrrega. Sino no entreu si no us interese sisplau pero ja canse les critiques voleu dir que teniu algun respete al Tàrrega Benavent etc? ami em sembla que gens. apa doncs un salut i bon rollo amics que aixo es per informar no perque ens foteu de merda.

#155 TEVENET

TEVENET

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.142 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2008 - 03:48

Es pot parlar del Tarrega pero al menys que no facin sempre
un coger i copiar. no fan res per iniciativa propia. tot es copiat
d'altres llocs. i trobo estrany que aquest canosa que mencioneu
sigui directiu del Tarrega.


Que malament estar el Tarrega que van a buscar segons a qui
com a directiu. Aixins donaran una mala imatge, temps al temps




pd:la falta de gent a vegades et porte a fer decisions equivocades


hola, volia deixar coses clares de alguns aspectes que han parlant de mi i de aquest post.

que no aporto iniciatives al tarrega. he fet el forum, el raco targari i mes coses que no mencionare.

vaig a animar i defensar equip a tots els partits de la temporada passada i aquesta tambe ho fare. que sempre va be amb camps dificils apoyo de aficio.

del tema que ue tarrega va malament perque m´agafa a mi. el temps possara cada un al seu lloc. i veuras que no ha sigut cap error.

al missatge anterior vaig poder ofendre la gent de cervera si es aixi demano disculpes. carles. estigues trenquil que fare la cronica meva del dia del llagostera. tant si perdem com guanyem.

nose si tens algo en contra meva. pero jo la veritat no et conec no tinc res en contra . del lleida i la ciutat amb si li tinc molt de respecte. i ben segur faran una bona campanya.

VISCA UE LLEIDA I FUTBOL LLEIDATA.

PD: sisplau no diguis mes mentires meves. que tothom que coneix amb persona sap com soc.

#156 pikacho

pikacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.912 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2008 - 03:49

Vosaltres que defenseu tan l'esport de la comarca i no deixeu que el pobre nen digui lo que vulgui( amb sentit, clar) ja sigui del Tarrega o del Vinaroz.

#157 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2008 - 06:12

Jo tampoc trobo malament que s'en parli, a fi de comptes esta en el fòrum adient i en el post adient. De tal manera que no pot molestar a ningú ja que a qui no li interessi llegir res del tarrega doncs que no ho façi. Sincerament penso que aquest post i d'altres enriqueixen la web de tal manera que tothom hi te cabuda. Ara, si alguns voleu un fòrum per xarrar amb el vostres 4 amics doncs vaja llavors tindreu rao.

Es increïble el apreci que es te per els clubs de la prvíncia ... mare meva i despres som els demes els prepotents ... anda que ...

Tu ets el primer que te que saber la opinio del Lleida fora de la ciutat. Alguns no saben ni en quina categoria hi juga i altres sols el segueixen per enfoterse'n. I nosaltres som els irrespectuosos amb els clubs de la provincia?? auva!

#158 Seyton

Seyton

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 626 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2008 - 07:30

Sincerament, fora de Lleida, he sentit comentaris del Lleida de tot tipus i condició, si, es cert que hi ha gent que ho critica i que miren havere que ha fet el Lleida tan sols per si ha perdut, però no tothom. A la vida hi ha gent de tot tipus i condició, jo personalment m'en alegro dels exits del Lleida, he seguit a l'equip durant molts anys, i tot i que ara no ho faig tant m'en continuo alegrant dels exits.

#159 carlos

carlos

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 34 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 septiembre 2008 - 02:06

Disculpan si te ofes TEVENET, pero es el comentari que vai escoltar
al acabar el partit LLEIDA-MESTALLA . Es va comentar a fora el camp,
un grup de persones 20 aproximadament, al veure alla un lletrero
estripat. Jo evidentment no he observat pas que ni tu ni ningu estripi
cap paper del LLEIDA.
Exactament van dir, es segurament aquell del TARREGA que encara
estar enfadat perque els hi vem repescar al bosch(el germa del
gerson) i avui estar a la plantilla del monzon. Mirant misatges anteriors
teus he vist que te vas enfadar molt quan vem recuperar el PAU.


PD:DISCULPAM SI TE OFES, SOLS ES UN COMENTARI QUE VEM
ESCOLTAR AL ACABAR EL PARTIT. NO TINC PAS RES CONTRA TEVA
NI CONTRA NINGU D'AQUEST FORUM.

#160 pikacho

pikacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.912 mensajes

Escrito 05 septiembre 2008 - 08:19

Disculpan si te ofes TEVENET, pero es el comentari que vai escoltar
al acabar el partit LLEIDA-MESTALLA . Es va comentar a fora el camp,
un grup de persones 20 aproximadament, al veure alla un lletrero
estripat. Jo evidentment no he observat pas que ni tu ni ningu estripi
cap paper del LLEIDA.
Exactament van dir, es segurament aquell del TARREGA que encara
estar enfadat perque els hi vem repescar al bosch(el germa del
gerson) i avui estar a la plantilla del monzon. Mirant misatges anteriors
teus he vist que te vas enfadar molt quan vem recuperar el PAU.


PD:DISCULPAM SI TE OFES, SOLS ES UN COMENTARI QUE VEM
ESCOLTAR AL ACABAR EL PARTIT. NO TINC PAS RES CONTRA TEVA
NI CONTRA NINGU D'AQUEST FORUM.


Doncs doneu-se un peto :lol: :lol: :lol:




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos