Ir al contenido


- - - - -

U.E. Tàrrega


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
213 respuestas en este tema

#181 carlos

carlos

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 34 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 septiembre 2008 - 07:25

Mira orioljazz no se qui ets ni que vols, jo no soc de Tàrrega, soc de Cervera, jo aqui anire posant els resultats que em dona la gana i si no t`importa no els miris, no se qui es aquest Iribar que dieu. Cucurrutxu a mi m`agrada la web del Benavent com la del Lleida, que passa que no puc dir lo que penso o que jo ara nomes bui ficar la cronica del cervera, i no u diu a en lloc que no pugui escriu-re els resultats del Cervera. Per ser orioljazz no siguis maladucat que jo no te insultat.

#182 carlos

carlos

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 34 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 septiembre 2008 - 07:42

Benavent 3-1 Manresa

#183 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 septiembre 2008 - 08:01

Cucurrutxu a mi m`agrada la web del Benavent com la del Lleida, que passa que no puc dir lo que penso o que jo ara nomes bui ficar la cronica del cervera, i no u diu a en lloc que no pugui escriu-re els resultats del Cervera.

Jo no mano a ningú, ara bé a part que no et conec de res, o això em penso, passo molt d'enfados de crios, calibre: "ara et llegiré cada missatge i amb educació et replicaré", "no juguis amb foc que tinc un As a la màniga", " ja se nota que et foten fora" i "ves a pescar", dites per tu mateix i si m'equivoco de la manera escrites són certes amb un 75% dels cassos.
I acte seguit enviar-me un privat demanant-me que oblidem, que sóm del Lleida, que no tens res en contra meu i no sé quantes coses més...
Total amb tu tinc un cap com un timbal!!!
Si em volies fer parar boig ho estàs aconseguint, no per mèrits sinó per desmèrits, però ho aconsegueixes...
Només te diré una coseta, tot aquell el qual ha jugat, juga o està jugant amb mi, s'ha cremat, és crema i qui nó aviat s'estarà cremant.
Així que pensa en quin grup estàs...
Per mi fes el que vulguis, que no mano a ningú....

#184 TERMINATOR

TERMINATOR

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 51 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 septiembre 2008 - 03:47

Avui em guanyat al camp del mollerussa:
C.F.J.MOLLERUSSA 0-2 C.F.CERVERA

Som els millors i segur que fem una bona temporada.

Vinga Lleida que no pasa res aquesta setmana ja guanyarem. Algù em pot explicar que a passat amb el Llagostera - Tàrrega. Per ser que a fet avui el tàrrega.

Visca el Lleida i el Cervera.

Soc Soci del Lleida i del Cervera. Vinga nois que podrem vinga Lleida que el 3 a 0 no passa res segur que remontarem.
Per ser Tevenet no fa falta que ens diguis les alineacions de l`any passat volem les de ara...


mi pregunta es la siguiente.

este es un post que se habla del ue tarrega, porque pones cronicas del cervera????.

no puedes abrir un post de primera regional o del cervera. o solo lo haces para fastidiar.

porque este foro solo criticas i montas follones.

con los del ue tarrega, i cucurutxu de momento.

vale hablamos i animos a todos los equipos de lleida.

#185 Guest_orioljazz_*

Guest_orioljazz_*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 14 septiembre 2008 - 02:25

bon partit el que s'ha disputat al camp del Benavent, 1-1. tots dos equips amb ocasions de gol, s'ha merescut mes el Tàrrega a la segona part, pero bueno ara toque pensar diumenge que be contra el Vilafranca.

#186 carlos

carlos

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 34 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 septiembre 2008 - 08:38

Felicito als dos equips, esperem que el Tàrrega es recuperi i guanyi la setmana seguent a la plana al Vilafranca que avui a perdut 1-3 amb l`igualada, i el Benavent anan seguint suman punts. Per ser felicito a l`aficio del Benavent i la del Tàrrega

#187 TEVENET

TEVENET

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.142 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 septiembre 2008 - 10:23

EMPAT JUST AL MARCADOR

bon partit de futbol hem pogut veure al municipal de benavent entres dos grans equips com son el benavent i ue tarrega.
el partit ha sigut una part per cada equips i amb molta intensitat
i amb una entrada amb menys gent de lo esperat pero tot i aixi bona entrada i molt bona sintonia entre les aficions del benavent i ue tarrega.
el tarrega a començat amb molta empenta i a tingut les primeres ocasions
al min 3 i 15 el equip de edu march a creat les primeres ocasions.
el primer avis del benavent a sigut un llançament de falta de xavi gracia al min 34, a sigut un avis al primer gol del partit obra del golejador local el delanter jesus rey, amb una bona jugada personal a batut al un contra un al porter santi. a sigut un cop dur pel tarrega el 1-0. pero tot i aixo el tarrega no s´ha rendit amb cap moment i a intentar empat. pero tot i aixi la primera part acabat amb el aventage local.

a la repesa el tarrega a sortit amb mes empenta i mes ben situat al camp.
entrada de sisco a donat un aire mes fresc al equip targari. i al min 60 el jugador targari pijuan a aconseguit el empat despres de batre ballesteros amb una excelent vaselina al min 60. el gol feia justicia al vist al terreny de joc. a partir de llavors el partit a estat el partit amb moltes alternatives i ocasions pels dos equips. qualsevol hagues pogut emporta el derbi lleidata pero al final el partit acabat amb taules al marcador. destacar la bona presencia de seguidors targarins. i de la penya raco targari que no a parat de animar equip durant tot el partit.

ara els dos equips a pensar amb els seus proxim rivals peralada i vilafranca respectivament.

gran partit tarrega a seguir aixi.

Fitxa Tècnica

FC Benavent: Ballesteros, Goyo (Escura '15), Isma, Sanroman, Radulovic, Xavi Gràcia, Peña, Dani (Romario '55), Padrones (Marchal '72), Rey, Riera. Entrenador: Mauro Ravnic.

UE Tàrrega: Santi, Dennis, Didac, Mayoral, Cesc, Valeri, Kiko, Marin, Castellana, Cagigas (Sisco, Pijuan. Entrenador: Edu March.

Gols: 1-0 Rey '29. 1-1 Pijuan '60.

Àrbitre:Moisés Vizcarro, Assistents: Miras i Puentes. Han amonestat amb tarjeta groga als locals Rey, Xavi Gràcia, Marchal i als visitants Valeri, Dennis i han expulsat Didac per doble amonestació.

#188 carlos

carlos

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 34 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 septiembre 2008 - 10:31

Per ser algu em pot dir com esta kiko despres de la lesio de avui.

#189 TEVENET

TEVENET

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.142 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 septiembre 2008 - 10:36

kiko a tingut un cop al turmell, que fa setmanes ja es queixa. per aixo a demanat el canvi. de una dura entrada amb el partit de llagostera.

esperem que pugui jugar aquest proper diumenge davant el vilafranca.

#190 carlos

carlos

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 34 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 septiembre 2008 - 10:43

Vale gracies. Sort per el Vilafranca i a per totes.

Adeu i sort

#191 carlos

carlos

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 34 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 septiembre 2008 - 06:29

se sap algo de la alineacio indeguda del llagostera de la primera
jornada tevenet?

#192 TEVENET

TEVENET

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.142 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 septiembre 2008 - 06:38

fins la setmana seguent no es decidira. degut que el peralada tambe ha denunciat la alineacio indeguda. es teoria dimecres es decideix.

per cert aquesta setmana el famos jugador sile no va jugar, el tarrega crec que te rao pero sera molt dificil que la federacio la doni.

esperem aconteciments.

amb veiem sort a tots.

#193 TEVENET

TEVENET

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.142 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 septiembre 2008 - 07:06

victoria de ue tarrega davant del vilafranca per 3-2

alineacio:

santi
dennis
didac
cesc
mayoral
valeri
sisco
marin
castellana
gerard
pijuan

tambe han jugat: kiko,cagigas i sebas

un golas de castellana i dos gols de penalt de marin.

partit que el tarrega tenia encarrilat amb 15 minuts amb 2-0 pero que el vilafranca arribat a empata. i el tarrega tot i aixo a pogut aconseguir la victoria amb un gol de penalt de marin al min 80.

esperem que aquesta victoria sigui la primera de moltes.

destacar el gran jocs a la primera part i que si el tarrega juga aixi els resultats arribaran.

visca ue tarrega i raco targari

#194 Guest_orioljazz_*

Guest_orioljazz_*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 21 septiembre 2008 - 10:40

Bon partit del Tàrrega, em patit molt i mb el 2-0 confiats, lo que importe es el resultat final, ara a pensar contra l'Olesa

#195 carlos

carlos

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 34 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 septiembre 2008 - 02:55

tindreu un partidet complicat al camp de olesa, alla la aficio aprete molt i ademes m'sembla es camp de terra,aneu amb compta amb els warriors

pero si els inviteu a una birra segurament no tindreu problemes, ah i que sigui fresca la birra, ja sabeu no volen birres calentes :D

#196 TEVENET

TEVENET

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.142 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 septiembre 2008 - 04:13

tindreu un partidet complicat al camp de olesa, alla la aficio aprete molt i ademes m'sembla es camp de terra,aneu amb compta amb els warriors

pero si els inviteu a una birra segurament no tindreu problemes, ah i que sigui fresca la birra, ja sabeu no volen birres calentes :D


tens molta rao, sera un partit molt complicat davant un equip que ara mateix estar amb llocs de ascens.

destacar la penya el green warriors son mes de 70 membres amb aquesta penya i pressionen molt. aixo si ja els invitare amb un parells de cerverza i tots contents.

trenquil estic segur que farem un bon paper tant el raco targari com la ue tarrega.

ja comentare com anat tot i ja fare fotos i la cronica.

fins unaltra

adeu

#197 TEVENET

TEVENET

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.142 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 septiembre 2008 - 11:48

derrota merescuda i contundent de olesa de montserrat davant de un tarrega desconegut.

3-0 es el resultat, i hagues pogut ser mes ampli fins i tot. sino hagues sigut per el porter santi.

sino canvien les coses molt, ue tarrega patira molt amb aquesta categoria.

es una gran llastima perque crec que tenim bons jugadors.

han jugat: santi, dennis, didac, cesc, mayoral, nano, valeri, marin,castellana, olea i kiko.

tambe han jugat: pijuan, cagigas i sebas.

1-0 min 42. 2-0 min 52. 3-0 min 78

el tarrega no a creat ocacions de perill fins la entrada de sebas i aixo era min 65 de partit.

aixo ho diu tot. el raco targari no a parat de animar en tot moment el tarrega.

visca el tarrega, anims a reaccionar. que davant del benavent es va demostrar que tenim un bon equip i saber jugar molt be.

visca tarrega i raco targari

#198 carlos

carlos

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 34 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 octubre 2008 - 10:08

El Tàrrega a perdut 0-1 amb el Manresa. Proxím partit a Igualada, avui el tàrrega a tingut ocasions pero no a fet millor joc, el Manresa tampoc ha fet un gran partit pero s`ha emportat els 3 punts. El Tàrrega no el vec capaç de pujar a terçera, ojo que estan en zona de descens a preferent.

Porra Igualada-Tàrrega

Igualada 3-0 Tàrrega, o tambè 2-1

Sort!!

#199 TEVENET

TEVENET

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.142 mensajes

Escrito 05 octubre 2008 - 10:23

nova derrota de equip entrenat per edu march davant de un fluix rival com es el manresa.
cada vegada a anem a pitjor i no reaccionem ara a sigut davant el manresa.
la cosa comença a ser molt preocupant les primeres sis jornades nomes hem sigut ser capaços de guanyar al vilafranca. la reaccio te que ser imediata sino sera massa tard.
tenim uns bons jugadors, pero falta jugar com un equip i deixar les individualitats de cada jugador perque aixo perjudica a tot el equip.
i la falta de encert de cara porta es lo de cada temporada, arribem molt a porteria pero es falla massa i aixo es paga molt car amb aquesta categoria.
esperem que davant de igualada equip doni una bona imatge perque els aficionats targarins s´ho mereixen.

visca tarrega sempre.


UE Tàrrega : Santi, Pacheco, Nano (Sisco '62), Mayoral, Cesc, Cagigas, Pijuan, Jose, Gerard (Kiko '52), Sidhhart (Sebas '52), Castellana Entrenador: Edu March


UE Tàrrega : Santi, Pacheco, Nano (Sisco '62), Mayoral, Cesc, Cagigas, Pijuan, Jose, Gerard (Kiko '52), Sidhhart (Sebas '52), Castellana Entrenador: Edu March

Àrbitre: De San Nicolás García del Col·legi Penedès-Garraf assistit a les bandes per Cortés Bosch i Garrido Broncan. Han amonestat als local Castellana i Mayoral i als visitants Borja, Pibe, A. Sucías, Berenguer, Nogareda.

Gols: 0-1 Gallego '45

Incidències: Partit corresponent a la sisena jornada de lliga de la Primera Catalana disputat al Municipal de La Plana de Tàrrega davant d’uns 350 espectadors.


vigila que no acabem a la cua tenim que fer. ara mateix la cosa esta molt malament.

anims tarrega

#200 Seyton

Seyton

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 626 mensajes

Escrito 05 octubre 2008 - 10:41

Ànims que les coses milloraran.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos