Ir al contenido


Foto
- - - - -

Derbi de foreros


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
35 respuestas en este tema

#21 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.311 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 diciembre 2007 - 11:53

Jo tinc ganes de rebentar-te la cara tambe, igual que tu de que perdem per molts gols. Ja sabrem qui ets.


:roll: Ho dius en serio això?? :roll:

#22 TEVENET

TEVENET

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.142 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 diciembre 2007 - 11:57

almacelles 4- albesa 0. no hi ha color almacelles aquesta any va directe cap la preferent.

molta sort a tots. albesa te un bon equip tambe.

per cert algu sap si juga el carlos perez al almacelles aquesta any ex del tarrega.

#23 Joven_Loops

Joven_Loops

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 298 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 diciembre 2007 - 12:05

Jo tinc ganes de rebentar-te la cara tambe, igual que tu de que perdem per molts gols. Ja sabrem qui ets.

ep ep ep, crec que les amenaçes no pertoquen en aquet tipus de foro, crec que t'estas equivocant bastant amb aquesta actitud amenaçadora i agresiva.


Respecte al partit, gol i espectacle:

almacelles 5 - 2 albesa

#24 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 diciembre 2007 - 06:40

Jo tinc ganes de rebentar-te la cara tambe, igual que tu de que perdem per molts gols. Ja sabrem qui ets.

ep ep ep, crec que les amenaçes no pertoquen en aquet tipus de foro, crec que t'estas equivocant bastant amb aquesta actitud amenaçadora i agresiva.


Respecte al partit, gol i espectacle:

almacelles 5 - 2 albesa

I si que toca fer desqualificacions sobre una persona que ni tan sols la coneixeu?? Tot al seu temps. i diria que ja se quin grupet sou.

#25 Gorka

Gorka

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 618 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 diciembre 2007 - 07:49

Joder jo crec que EFAC 0 Albesa 3 hat trick de l'Ilerlleida i akest resultat li obra les portes de l'Angularia d'Anglesola per fitxar a 2a l'any vinent!! :lol:

#26 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.311 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 diciembre 2007 - 11:56

I si que toca fer desqualificacions sobre una persona que ni tan sols la coneixeu??


Si q el coneixem si, l'hem hagut de patir en diferents camps de futbol, gurugú, pacha, antic i fins hi tot al CAP de Rambla Ferran!!! 8O ja son massa anys...

i diria que ja se quin grupet sou.


Tinc por!!! :( :( :(

#27 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 14 diciembre 2007 - 12:11

Gurugú, Pacha, Antic... Juer, això si que em fot por!!!

#28 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 diciembre 2007 - 01:05

I si que toca fer desqualificacions sobre una persona que ni tan sols la coneixeu??


Si q el coneixem si, l'hem hagut de patir en diferents camps de futbol, gurugú, pacha, antic i fins hi tot al CAP de Rambla Ferran!!! 8O ja son massa anys...

i diria que ja se quin grupet sou.


Tinc por!!! :( :( :(

No n'hi tens pas perque tindre por.. jo soc molt amigable.. No el coneixes pas com a persona i fer prejudicis es molt facil. No et conec de re, pero et juro que cada comentari que fots me dones mes rabia. Tard o d'hora t'engantxare, conta-hi.

#29 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.311 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 diciembre 2007 - 08:43

No et conec de re, pero et juro que cada comentari que fots me dones mes rabia. Tard o d'hora t'engantxare, conta-hi.


Mira el q vas dir uns dies abans:


que facil es parlar radera d'un teclat, oi?? tot aixo que per aqui dius tan "valentament", tu que si que saps qui es ell, el proxim cop a l'Antic agafes i li dius a ell, ok??



Donde dije digo digo Diego... 8)

Deixem estar el tema xq certes persones estan perdent els papers.

#30 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 14 diciembre 2007 - 08:49

Un post que va començar amb una divertida aposta entre dos foreros a relació d'un partit de futbol de primera regional ha degenerat en un trist espectacle de descualificacions personals i amenaces"barriobajeres".
Jo crec que aixó se us ha escapat de les mans i aquest no es l'esperit que hem de fomentar en aquest foro.
Tot i que jo no soc ningú per manar res, crec que els moderadors haurien d'anar tancant aquest post.


La meva porra? Que empaton l'Efac i l'Albesa i que guanyo l'Alpicat!!!!

#31 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 14 diciembre 2007 - 10:28

La qüestió és que ja falta poc pel gran derbi i estic segur que els dos implicats (MIKICOG i Ilerlleida) ho disfrutaran com Déu mana!

Jo segueixo dient que guanyi el millor. Que estarè encantat de llegir-ne el desenllaç i que, per descomptat, guanyi la UE Lleida i l'FS Vinaixa.

SALUT!

#32 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 diciembre 2007 - 10:47

Si que es trist a lo que a derivat aquest post, pero tambe crec que es bastan trist el fet que una persona ultilitzi els pocs cops que s'anomena l'Albesa per desqualificar una persona que ni tan sols coneix i que li vaigui tiran "merdes" en un foro public on molta gent ho pot llegir i molta gent que el deu de coneixer. Crec que aixo si que es lo realment trist. Per la meva part ni un comentari mes, lo que tingui que ser sera a la cara, no per un foro sota un anonimat.

#33 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 diciembre 2007 - 01:05

Efac 1-1 Albesa

#34 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 diciembre 2007 - 01:31

Efac 1-1 Albesa

firmo, sense voler renunciar a guanyar..

#35 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 diciembre 2007 - 08:23

Un post que va començar amb una divertida aposta entre dos foreros a relació d'un partit de futbol de primera regional ha degenerat en un trist espectacle de descualificacions personals i amenaces"barriobajeres".
Jo crec que aixó se us ha escapat de les mans i aquest no es l'esperit que hem de fomentar en aquest foro.
Tot i que jo no soc ningú per manar res, crec que els moderadors haurien d'anar tancant aquest post.


Pensava que en tant temps al foro, mai hauria de donar la raó al company de la "calavera", ja que un temps avans erem naltres els que no ens aveníem gaire, però ves per on, ara te raó!!!
No em vull passar però, diré dues cosetes...
Vlaovic, deixa-ho estar no val la pena, vens a llegir coses del lleida no a fer-te mal a la sang.
Ilerlleida, no te volia dir res perquè ja ho vam aclarir, però "amenaçant" no vas a gaires llocs... :wink: :wink: :wink:

Rèpliques? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

#36 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 diciembre 2007 - 07:49

Jo no amenaso, jo informo. Crec que es de cobards el dir tot el que a arribat a dir per un foro i radera dun nick, sols dic que les coses es diuen a la cara i li dare la oportunitat. El meu respecte per les persones s'acava quan perden el meu o el de la gent del meu voltan.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos