Ir al contenido


Foto
- - - - -

Derbi de foreros


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
35 respuestas en este tema

#1 MIKICOG

MIKICOG

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 diciembre 2007 - 01:19

Este proximo fin de semana se juega un derbi entre foreros, por un lado el Efac y por otro lado el Albesa de mi camarada Illerlleida...se admite la porra para este partido.

Yo digo un 2-0 y Ilerlleida tendra que pagarme una cena....

#2 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 10 diciembre 2007 - 01:24

El pasado sábado por la tarde estuve en Albesa. En el campo anexo al grande. Estuve viendo el Albesa de Futbol Sala que se enfrontava al Vinaixa (mi pueblo).

Albesa 2 - Vinaixa 5... Supongo que porque no jugava Ilerlleida, jejeje...

#3 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 10 diciembre 2007 - 01:26

Este finde estuve en Albesa. En el campo anexo al grande. Estuve viendo el Albesa de Futbol Sala que se enfrontava al Vinaixa (mi pueblo).

Albesa 2 - Vinaixa 5... Supongo que porque no jugava Ilerlleida, jejeje...


Ilerlleida juga a futbol no a futbol sala. I el Vinaixa es un dels millors equips de futbol sala de la categoria on esta, Ara bé, te en les seves files al jugador més brut de TOTES les categories de futbol sala.
Ho sé perque jo hi jugo i he jugat molts anys en aquesta categoria.

#4 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 10 diciembre 2007 - 01:29

Este finde estuve en Albesa. En el campo anexo al grande. Estuve viendo el Albesa de Futbol Sala que se enfrontava al Vinaixa (mi pueblo).

Albesa 2 - Vinaixa 5... Supongo que porque no jugava Ilerlleida, jejeje...


Ilerlleida juga a futbol no a futbol sala. I el Vinaixa es un dels millors equips de futbol sala de la categoria on esta, Ara bé, te en les seves files al jugador més brut de TOTES les categories de futbol sala.
Ho sé perque jo hi jugo i he jugat molts anys en aquesta categoria.


Collon... Ja em diràs el dorsal... Déu n'hi dó però la categoria com les gasta...

P.d.- Jugues al Torres de Segre? A Vinaixa ens va guanyar en un molt bon partit...

#5 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 diciembre 2007 - 03:49

partidas el que es podra veure aquest diumenge al Muinicipal d'Almacelles! L'Efac intractable despres del 1-3 al camp del Borges i que segueix lider imbatut a casa i l'Albesa en clara linia ascendent i que vam endosar un 6-0 a un dels conjunts revelació d'aquesta temporada que es presentava amb sols 11 gols en contra i 4rt a la classificació. Avui a la cronica de l'Albesa a Segre ja parlen d'aquest partit i es que, sobretot per a nosaltres, definira molt la resta la temporada ja que una victoria ens podria engantxar als llocs capdavanters per lo que una derrota ens faria allunyar-nos. També dir que entre EFAC i Albesa hi ha bastanta rivalitat per uns incidents que es van produir fa 2 temporades quan els dos conjunts lluitaven per pujar a primera, finalment els dos clubs van ascendir de categoria, i l'any pasat ja es va tindre que suspendre el partit entre aquest dos equips al quedar-se l'EFAC amb 6 jugadors despres d'una tangana. Jugant-se el que se juguen els dos equips aquesta temporada, crec que l'emocio esta servida!
Jo pronostico un 1-3 i el camarada Mikicog ja hem deura dos sopars! :lol:
Espero ver-te en el camp, ya tengo ganas de que llegue el partido!

#6 golnord

golnord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.831 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 diciembre 2007 - 04:40

Albes 2 Vinaixa 1

#7 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 diciembre 2007 - 04:47

Albes 2 Vinaixa 1

no tenteres gaire de l'historia m'assembla a mi.. Albesa - Vinaixa es veu que es un partit que ja van jugar dissabte pasat de futbol sala. Diumenge es juga el EFAC (equip de Mikicog) i Albesa (on jugo jo)

#8 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 10 diciembre 2007 - 05:05

Este finde estuve en Albesa. En el campo anexo al grande. Estuve viendo el Albesa de Futbol Sala que se enfrontava al Vinaixa (mi pueblo).

Albesa 2 - Vinaixa 5... Supongo que porque no jugava Ilerlleida, jejeje...


Ilerlleida juga a futbol no a futbol sala. I el Vinaixa es un dels millors equips de futbol sala de la categoria on esta, Ara bé, te en les seves files al jugador més brut de TOTES les categories de futbol sala.
Ho sé perque jo hi jugo i he jugat molts anys en aquesta categoria.


Collon... Ja em diràs el dorsal... Déu n'hi dó però la categoria com les gasta...

P.d.- Jugues al Torres de Segre? A Vinaixa ens va guanyar en un molt bon partit...


No vull donar el dorsal ja que no vull crear polèmiques. El qui segueixi els partits del Vinaixa o la segona divisió provincial de futbol sala sap segur de qui parlo. A més el tio es un provocador i te molta memoria ja que sap perfectament a qui ha pogut fer mal de veritat a traves de la seva llarga trajectoria i no es cansa de recordar-li si mai coincideixen en una pista.
Per sort, crec que personatges així son minoria.

#9 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 10 diciembre 2007 - 05:31

Oido cocina. Fora polèmiques.

No sé ben bé qui deus voler dir però també he de dir que "en todos lados cuecen habas". Saps com jo que la categoria és molt dura i els arbitratges deixen molt que desitjar... I mira que s'enduen una pasta...

Tot i això. Espero que seguim disfrutant del Futbol Sala territorial durant molt de temps.

També tinc moltes ganes de llegir la crònica del EFAC i Albesa. Pinta bé la cosa i l'únic que puc dir és allò de: "que gane el mejor". A disfrutar-ho!

#10 MIKICOG

MIKICOG

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 diciembre 2007 - 08:03

Lennon...no te equivoques...que gane el Efac sino lo debere 2 cenas a Illerlleida...ja...ja...ja.... :lol: :lol: :lol:

#11 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 10 diciembre 2007 - 08:04

Dos cenas? La de Fin de Año, cuenta? :wink:

#12 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 diciembre 2007 - 09:49

Esq cal recordar un Torrefarrera 1 - 0 Efac.. i clar, es van acomulant... xD El Mikicog, que es molt bona persona i va jugant amb foc.. :twisted:

#13 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.311 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 diciembre 2007 - 11:57

A mi m'agradaria q l'EFAC li endosés 5 a l'Albesa, no pel l'Albesa, ni l'Ilerlledia q em donen igual, però si per akell porter fastigós i prepotent q fa de cambrer a l'Antic i q tarda 45 minuts en servir-te un cubata xq primer atén a totes les fèmines dels voltants, amb besitos, tokeos i bailoteos inclosos (tot i q després es menja els mocs).

#14 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 diciembre 2007 - 01:18

A mi m'agradaria q l'EFAC li endosés 5 a l'Albesa, no pel l'Albesa, ni l'Ilerlledia q em donen igual, però si per <font color=red>aquell</font> porter fastigós i prepotent q fa de cambrer a l'Antic i q tarda 45 minuts en servir-te un cubata xq primer atén a totes les fèmines dels voltants, amb besitos, tokeos i bailoteos inclosos (tot i q després es menja els mocs).

que facil es parlar radera d'un teclat, oi?? tot aixo que per aqui dius tan "valentament", tu que si que saps qui es ell, el proxim cop a l'Antic agafes i li dius a ell, ok?? Perque ell no te ni idea de qui ets tu.

#15 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 12 diciembre 2007 - 01:52

Osti tu...

Fins i tot jo tinc ganes de saber com ha anat el derbi ja...

Ja és mediàtic!!! De Vinaixa fins a l'Antic...

Bon post!

#16 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.311 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 diciembre 2007 - 02:13

A mi m'agradaria q l'EFAC li endosés 5 a l'Albesa, no pel l'Albesa, ni l'Ilerlledia q em donen igual, però si per <font color=red>aquell</font> porter fastigós i prepotent q fa de cambrer a l'Antic i q tarda 45 minuts en servir-te un cubata xq primer atén a totes les fèmines dels voltants, amb besitos, tokeos i bailoteos inclosos (tot i q després es menja els mocs).

que facil es parlar radera d'un teclat, oi?? tot aixo que per aqui dius tan "valentament", tu que si que saps qui es ell, el proxim cop a l'Antic agafes i li dius a ell, ok?? Perque ell no te ni idea de qui ets tu.


Si, la vritat és q és molt senzill... però no parlo per mi només, ja q a l'Antic hi ha un sector de gent q és asidua del Bar Diagonal amb els q fem bastant diàleg i ja fa setmanes q s'han negat a q els serveixi qualsevol tipus de beguda akest personatge, a causa de les seves males arts. Per això torno a apostar per a q l'Albesa encaixi molt gols, i si perd molt millor, i si perd per molt gols de diferència encara millor i si....

#17 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 diciembre 2007 - 03:30

A mi m'agradaria q l'EFAC li endosés 5 a l'Albesa, no pel l'Albesa, ni l'Ilerlledia q em donen igual, però si per <font color=red>aquell</font> porter fastigós i prepotent q fa de cambrer a l'Antic i q tarda 45 minuts en servir-te un cubata xq primer atén a totes les fèmines dels voltants, amb besitos, tokeos i bailoteos inclosos (tot i q després es menja els mocs).

que facil es parlar radera d'un teclat, oi?? tot aixo que per aqui dius tan "valentament", tu que si que saps qui es ell, el proxim cop a l'Antic agafes i li dius a ell, ok?? Perque ell no te ni idea de qui ets tu.


Si, la vritat és q és molt senzill... però no parlo per mi només, ja q a l'Antic hi ha un sector de gent q és asidua del Bar Diagonal amb els q fem bastant diàleg i ja fa setmanes q s'han negat a q els serveixi qualsevol tipus de beguda <font color=red>aquest</font> personatge, a causa de les seves males arts. Per això torno a apostar per a q l'Albesa encaixi molt gols, i si perd molt millor, i si perd per molt gols de diferència encara millor i si....

Doncs lo dit xiquet, t'invito a que li diguis aixo o el que vulguis a la cara perque es molt facil fer prejudicis a les persones sense coneixer-les, i mes encara en un foro. Ho trobo simplement de cobards. Si tens els "ous" de dir-ho sota un nick, tinguel's tambe per dir les coses on s'han de dir. Jo tinc ganes de rebentar-te la cara tambe, igual que tu de que perdem per molts gols. Ja sabrem qui ets.

#18 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 diciembre 2007 - 07:27

A mi m'agradaria q l'EFAC li endosés 5 a l'Albesa, no pel l'Albesa, ni l'Ilerlledia q em donen igual, però si per <font color=red>aquell</font> porter fastigós i prepotent q fa de cambrer a l'Antic i q tarda 45 minuts en servir-te un cubata xq primer atén a totes les fèmines dels voltants, amb besitos, tokeos i bailoteos inclosos (tot i q després es menja els mocs).


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: , no és tonto pues, :lol: :lol: :lol: , jo també ho faria...

Efac 1- Arbeca 2

#19 MIKICOG

MIKICOG

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 diciembre 2007 - 09:21

A mi lo que me interesa es que se vea un buen partido para todos y que gane la apuesta a mi camarada Ilerlleida...lo demas tonterias ¡¡¡

#20 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 diciembre 2007 - 11:14

A mi m'agradaria q l'EFAC li endosés 5 a l'Albesa, no pel l'Albesa, ni l'Ilerlledia q em donen igual, però si per <font color=red>aquell</font> porter fastigós i prepotent q fa de cambrer a l'Antic i q tarda 45 minuts en servir-te un cubata xq primer atén a totes les fèmines dels voltants, amb besitos, tokeos i bailoteos inclosos (tot i q després es menja els mocs).


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: , no és tonto pues, :lol: :lol: :lol: , jo també ho faria...

Efac 1- Arbeca 2

uhmm.. no es Arbeca.. es Albesa. Lo mismo digo companyero! Pero obviamente... quiero ganar yooo!! :twisted: Todo el mundo habla de que es uno de los partidos mas atractivos de la temporada visto como llegan los dos. La verdad esq iremos muy muy motivados y sabiendo que nos la jugamos, ya que de una derrota nos distanciariamos ya a 10 puntos y vale que la temporada es muy larga, pero serian una losa muy gruesa..




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos