Ir al contenido


Foto
- - - - -

El foro es mor.......


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
33 respuestas en este tema

#21 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 septiembre 2007 - 03:09


A més i encara que sembli estrany ja sé que tinc bona part de culpa del nivell tant baix del foro, però antes de venir jo al foro només era vàlida una manera de pensar, un cop vaig marxar ja hi havia algo de llibertat d'expressió, amb lo que me'n alegro :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Pero que collons dius?....


Que poder no ho has llegit bé?, dic lo que he posat!
Quant vaig arribar si algu comentava algo i no agradava saltaven 4 o 5 llestets a criticar-lo, cosa molt mal feta.
En canvi a l'època de fotre el camp, si algu opinava agradava més o menys però ningú saltava.
Així que dic lo que he escric, capichi o encara no ho has entès? :evil:

Tu ets ***** i punt. Les coses es poden dir de moltisimes maneres, pero no cal akests aires de superioritat i arrogansia. Tu ets dels que embruta el foro. Si la gent aki salta per algun comentari, doncs no pasa re. Per aixo es un foro public, on la gent pot opinar lliurement sobre el que li dongui la gana. Si alguna cosa no tagrada... te fots.


Veieu, aquestes coses son les que poc a poc van matan al foro. El foro ha deixat de ser un foro del Lleida, per ser un foro de disputes personals, desacreditacions i GILIPOLLADES.

Prou, renego d aquest foro, aquest no es el foro que vai coneixer en el 2004. Aquest foro, fa dies que va deixar de ser el foro del Lleida.

Per mi aquest foro ja no te solució. O si la te es molt llunyana i necessita un canvi radical.

Hi ha moltes causes per les que aquest foro s ha tornat en el que s ha tornat, pero per mi, la mes important ha sigut, el poc criteri en la moderació del foro. No carrego contra els moderadors, que han fet el que han pogut, pero si haguessin tallat d arrel moltes coses, potser posts com aquest ara no hi serien.
Un foro es com una ciutat, si aquesta esta ben gobernada tot funciona be. Aquest foro ara mateix es el Bronx.

Per aquest motiu, i no ho fai amb ganes de protagonisme, jo deixo el foro. I qui pensi com jo, i s estimi aquell foro que vam tenir fa un temps, o si mes no, no estigui d acord en el foro que tenim ara, l animo a que actui com jo i es desvinculi d aquest "foro del Lleida" que del qual li queda nomes el nom.

Ja podeu apuntar un altre nom a la llista de baixes: azidman.


Ara si, adeu!

#22 MIKICOG

MIKICOG

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 septiembre 2007 - 06:38

Lo peor de todo es que la calidad futbolistica de los post ha bajado muchisimo y se da mas importancia a una chorrada antes que al partido del domingo o como van los entra¡enamientos de la semana, esto propicia que cada vez MAS este web sea una web de paso.

#23 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 septiembre 2007 - 11:28

Teniu raó. Pero és que de vegades no sé que escriure i em quedo en blanc. Pero si que teniu raó que s'ha d'escriure més en aquest forum.

#24 tikitaka

tikitaka

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 82 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 septiembre 2007 - 11:32

Estar clar que com s esta portant el foro, no es la millor manera...
pero bueno cadascun es lliure d entrar o no entrar.
Jo entro mes ara a futbolme.

LLIBERTAT!

#25 tikitaka

tikitaka

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 82 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 septiembre 2007 - 11:33

No es la millor manera de portar-lo pero cadascu es lliure d entrar o no entrar. Xo xa entro menys

#26 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 22 septiembre 2007 - 11:34

El poble ha parlat!


Bueno, donat a tot el que s'ha dit en aquest post, i donat que teniu molta rao (jo també reconec que ha baixat molt el nivell) s'intentara començar de nou, llimpiant tota la merda, pero vosaltres també teniu part de responsabilitat, xq els qui creen posts son usuaris, si us queixeu de que no es fan posts interessants.. perque no els creeu vosaltres? els que us queixeu? es molt facil criticar, pero si no es fa res per millorar, de que serveix?

#27 newteam

newteam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 septiembre 2007 - 12:56

Sincerament, crec k perquè el foro tornés a ser lo k ere s'hauria de fer una neteja general, i això que diu la gent de llibertat d'expressió...si se vol tornar com abans hi haurie d'haver menys llibertat d'expressió de la que molts diuen, perquè al final passe lo que ha passat: post xorres, polèmics, que no venen al cas i que fan que el nivell continui baixant. Això haurie de ser en la seva majoria una web d'esport, sense desfer-nos de la secció altres temes està clar.
I sobretot la gent que s'estima el Lleida, que se suposen que entren aquí per akest motiu, haurien de ser molt conscients de lo que "s'escriu. Si t'aburreixes, entra en un foro on es pugui parlar de tot, no entris aquí i "embrutis" aquesta grna web o millor dit la que va ser una gran web.

#28 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 22 septiembre 2007 - 02:04

Lo peor de todo es que la calidad futbolistica de los post ha bajado muchisimo y se da mas importancia a una chorrada antes que al partido del domingo o como van los entra¡enamientos de la semana, esto propicia que cada vez MAS este web sea una web de paso.


Estoy deacuerdo con el post però especialmente con tu aportación, compañero!!!

Yo diria que estamos desaprovechando un lugar admirable (i envidiable) y la cosa ya no engancha tanto.

Però bueno, aquí está y hay que conservarlo.

LARGA VIDA AL FORO I AUPA CON ÉL!!!

#29 MIKICOG

MIKICOG

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 septiembre 2007 - 03:56

Merci amigo Lennon.

Tiene que existir la pluralidad y la diversidad de opiniones con un claro tono futbolistico y sobretodo relacionado con el club y todo lo que rodea. Lo temas de opinion tiene que ser limpios y lo importante es que tiene que existir un RESPETO MAXIMO entre todos los foreros.

Se recuperara y volvera a ser lo que fue. Hemos de colaborar todos, desde los mas antiguos a los mas noveles.

#30 Piparata

Piparata

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.423 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 septiembre 2007 - 11:00

Aquest foro és del Lleida, i per a comentar tampoc hi ha moltes coses a dir. Poca gent ens preocupem a posar quin ha estat el resultat de Sato a la Fòrmula 1 o quants Grand Slams ha guanyat Federer. Lo important és el Lleida i ara que estem a Segona B no hi ha molt joc. Esperem el partit i ja es comentarà. Encara que si voleu treure temes xorra... No seria lo convenient.

#31 Piparata

Piparata

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.423 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 septiembre 2007 - 11:01

Aquest foro és del Lleida, i per a comentar tampoc hi ha moltes coses a dir. Poca gent ens preocupem a posar quin ha estat el resultat de Sato a la Fòrmula 1 o quants Grand Slams ha guanyat Federer. Lo important és el Lleida i ara que estem a Segona B no hi ha molt joc. Esperem el partit i ja es comentarà. Encara que si voleu treure temes xorra... No seria lo convenient.

#32 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 septiembre 2007 - 12:36

la veritat que el foro esta en caiguda lliure i el nivell es pesim,però per a tots els que estimem el Lleida aquesta web es el nostre petit raco o sempre t´asssabentes de les ultimes noticies del club del nostre amor,per això aquesta web desde fa 3 anys es la meva pagina d´inici,no podem deixar-la perdre de la manera mès tonta!Aquí mi he passat un munt d´hores escrivint , llegint posts , al xat comentan els partits ,seria molt trist perdre tot això,al que tanta gent l´hi ha dedicat tantes hores


Visca el Lleida!!!

#33 tikitaka

tikitaka

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 82 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 septiembre 2007 - 10:30

totalment d acord amb tot

#34 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.527 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 septiembre 2007 - 03:32

A mi es que ja no hem motiva escriure....




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos