Ir al contenido


Foto
- - - - -

El foro es mor.......


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
33 respuestas en este tema

#1 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 septiembre 2007 - 12:10

Doncs aixo, crec sincerament que aquest foro s esta morin. Cada dia puc veure com poc a poc es van publican menys missatges. Ja no parlare de la calitat dels missatges, que aquesta es una altra.


Ja no escriu tanta gent com abans, molts il.lustres del foro han marxat o en alguns casos banejats. No busquem les raóns, la veritat es aquesta.

Ara es pot entrar perfectament a la 1 del migdia i veure com l ultim missatge escrit es de les 10.30 o les 11 del mati en el millor dels casos...

No dic que el foro es mori de cop, sino poc a poc i a les probes hem remeteixo.....

#2 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 21 septiembre 2007 - 12:15

de que hi hagi menys gent, a que es mori, ni a un rato...... :lol:

#3 cristian

cristian

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.479 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 septiembre 2007 - 12:21

Doncs aixo, crec sincerament que aquest foro s esta morin. Cada dia puc veure com poc a poc es van publican menys missatges. Ja no parlare de la calitat dels missatges, que aquesta es una altra.


Ja no escriu tanta gent com abans, molts il.lustres del foro han marxat o en alguns casos banejats. No busquem les raóns, la veritat es aquesta.

Ara es pot entrar perfectament a la 1 del migdia i veure com l ultim missatge escrit es de les 10.30 o les 11 del mati en el millor dels casos...

No dic que el foro es mori de cop, sino poc a poc i a les probes hem remeteixo.....

Tens Molta rao si senyor :wink:

#4 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 septiembre 2007 - 12:22

Doncs aixo, crec sincerament que aquest foro s esta morin. Cada dia puc veure com poc a poc es van publican menys missatges. Ja no parlare de la calitat dels missatges, que aquesta es una altra.


Ja no escriu tanta gent com abans, molts il.lustres del foro han marxat o en alguns casos banejats. No busquem les raóns, la veritat es aquesta.

Ara es pot entrar perfectament a la 1 del migdia i veure com l ultim missatge escrit es de les 10.30 o les 11 del mati en el millor dels casos...

No dic que el foro es mori de cop, sino poc a poc i a les probes hem remeteixo.....

tota la rao, et juro que ultimament jo estic pensant lo mateix, que entres al mitgdia i pode veus que hi han una o com a molt 2 contestacions recents.. lo altre fa hores que s'ha contestat, no hi ha activitat i tot aixo (i ho dic sense cap tipus de complicacio) es a causa de la purria de gent que a entrat al foro ultimament. A jo hi ha un personatge que no cal ni que el nombri que sempre que hem conecto menvia privats enhormes insultanme.. pero esq mels envia de 3 en 3... i acabes fins als ous pq aixo es un simple foro. Nose.. ja no es lo d'abans... :cry:

#5 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.164 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 septiembre 2007 - 12:23

Tambe podrie pasar que com la gent ha començat les clases i a treballar , tingin menys temps per dedicar-se a escriure, i que la gent es dediqui mes a llegir noticies i demes que no pas a respondre posts, o be que es concentrin els missatges en certes hores del dia com l'hora de dinar o per la tarde nit quan la gent plege del institut o del curro.

#6 KiMi

KiMi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.438 mensajes
  • 2 topics

Escrito 21 septiembre 2007 - 12:52

la veritat es ke si ke ultimament hi ha pocs missateges, pero esclar la gent segurament ara ja no te tan temps per conectarse.

#7 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 septiembre 2007 - 01:41

Sempre puc escriure'n més!!!
Però també estic amb valtres, vaig tornar perquè el veia molt diferent que l'última vegada, i veient que havia de ser un betulià per animar-lo no em va agradar!
És veritat que el foro a baixat de nivell quant el Cucu ha entrat però tot no pot ser.
A més i encara que sembli estrany ja sé que tinc bona part de culpa del nivell tant baix del foro, però antes de venir jo al foro només era vàlida una manera de pensar, un cop vaig marxar ja hi havia algo de llibertat d'expressió, amb lo que me'n alegro :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

#8 pache

pache

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 236 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 septiembre 2007 - 02:23

Teniu raó... això va de "cap a caiguda" i no es veu un horitzó millor (això és lo pitjor) :cry:

La gent escriu per ofendre, insultar... en lloc de comentar coses del Lleida, fútbol lleidatà o qualsevol altra cosa...

Espero equivocar-me i que això pugi com l'espuma...

Crec que tots estem aquí per l'amor al club, així que "demostremu"!!!

#9 golnord

golnord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.831 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 septiembre 2007 - 02:24

Al estiu hi havie mols mes misatges que ara pero cada dia me paso avere si ja algo nou pero aixo te solucio escriuren mes de misatges.

#10 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 septiembre 2007 - 02:35

A més i encara que sembli estrany ja sé que tinc bona part de culpa del nivell tant baix del foro, però antes de venir jo al foro només era vàlida una manera de pensar, un cop vaig marxar ja hi havia algo de llibertat d'expressió, amb lo que me'n alegro :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Pero que collons dius?....

#11 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 septiembre 2007 - 04:14

Que el foro descansi en pau, jo hem retiro per sempre.....

Adeu amics! :cry:

#12 jor_cam

jor_cam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 315 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 septiembre 2007 - 04:35

Que el foro descansi en pau, jo hem retiro per sempre.....

Adeu amics! :cry:


On collons has danar?? Entre tots em de reanimar el foro, pero si algu es clau a lhora de fer-ho, aquest ets tu! Torna ja!
Anims Azidman anims Foro!

#13 cristian

cristian

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.479 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 septiembre 2007 - 04:45

Que el foro descansi en pau, jo hem retiro per sempre.....

Adeu amics! :cry:

La gent cada cop senva nose el peque :cry:

#14 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 septiembre 2007 - 04:52

Que el foro descansi en pau, jo hem retiro per sempre.....

Adeu amics! :cry:


On collons has danar?? Entre tots em de reanimar el foro, pero si algu es clau a lhora de fer-ho, aquest ets tu! Torna ja!
Anims Azidman anims Foro!

Joder... aixo sembla ja un funeral....

#15 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 21 septiembre 2007 - 06:01

Hola companys/es, he vist una gran devallada del foro desde cuan vaig marchar. Es va intentar que la gent participes molt més amb el nou foro de Primera Divisió, pero aquesta idea no ha sigut com molts pensaveu i aquesta web poc a poc... va morint. Si realment voleu que aquesta web continui al davant... I vist que la solució no ere sols de parla de Primera, Segona... Perquè per això molts entren a sport, marca, as... I veu la noticia amb imatges i tot... La gent vol veure més Lleida i menys post basura... Vull animar a tots dels foro que participen més en l' aportació de noticies, curiositat... I demana als moderadors que donin una nova imatge aquesta web. Que vaig entran día a día, i veure els últims missatges i la capçalera del Oscar Rubio (per dir una...) em desanimar un munt.

LA ÚNICA SOLUCIÓ ES DONAR-LI AQUESTA WEB ÉS MES BLAU, MES U.E.LLEIDA.

Fins aviat,
[Nakor]

#16 lasaosa7

lasaosa7

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 264 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 septiembre 2007 - 06:33

Totalment d'acord. Cada cop que entro el mateix avurriment i missatges sense contingut.

CAL RECUPERAR LA FEBRE D'ALTRES ANYS

#17 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 septiembre 2007 - 06:41


A més i encara que sembli estrany ja sé que tinc bona part de culpa del nivell tant baix del foro, però antes de venir jo al foro només era vàlida una manera de pensar, un cop vaig marxar ja hi havia algo de llibertat d'expressió, amb lo que me'n alegro :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Pero que collons dius?....


Que poder no ho has llegit bé?, dic lo que he posat!
Quant vaig arribar si algu comentava algo i no agradava saltaven 4 o 5 llestets a criticar-lo, cosa molt mal feta.
En canvi a l'època de fotre el camp, si algu opinava agradava més o menys però ningú saltava.
Així que dic lo que he escric, capichi o encara no ho has entès? :evil:

#18 Bebe

Bebe

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 250 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 septiembre 2007 - 07:14

yo feie un any mes o menys k no escribia cap missatge, tot i que no vol dir que no obrisa el foro per llegir.. Quan em vaig registrar al 2004 aquest foro era una altra cosa i després cada cop havien mes mals rollos entre els propis usuaris del foro ( i que ningu m'ho negui!!) jeje, pero havia moments que ja no sabia ni que comentar. Pero si pocs que som hi ha mal ambient.. nose avere si es recupera una mica! un peto per tots!

#19 Flax

Flax

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 442 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 septiembre 2007 - 09:25

La veritat es que l'Azidman té raó.
Com haureu pogut comprobar jo feie mesos que no escrie en aquest forum, no hem veia motivat per fer-ho (cosa que no vol dir que no hi entrés). S'ha de recuperar l'esperit del forum que hem vaig trobar quan el vaig descobrir, i que em va portar a registrar-mi.

#20 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 septiembre 2007 - 01:07


A més i encara que sembli estrany ja sé que tinc bona part de culpa del nivell tant baix del foro, però antes de venir jo al foro només era vàlida una manera de pensar, un cop vaig marxar ja hi havia algo de llibertat d'expressió, amb lo que me'n alegro :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Pero que collons dius?....


Que poder no ho has llegit bé?, dic lo que he posat!
Quant vaig arribar si algu comentava algo i no agradava saltaven 4 o 5 llestets a criticar-lo, cosa molt mal feta.
En canvi a l'època de fotre el camp, si algu opinava agradava més o menys però ningú saltava.
Així que dic lo que he escric, capichi o encara no ho has entès? :evil:

Tu ets gilipolles i punt. Les coses es poden dir de moltisimes maneres, pero no cal akests aires de superioritat i arrogansia. Tu ets dels que embruta el foro. Si la gent aki salta per algun comentari, doncs no pasa re. Per aixo es un foro public, on la gent pot opinar lliurement sobre el que li dongui la gana. Si alguna cosa no tagrada... te fots.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos