Ja fa un temps que llegeixo el fòrum i he cregut convenient registrar-me per ser un més entre vosaltres. Per què? Perquè, com tots vosaltres, vull que el club funcioni el millor possible.
La meva tasca no és tant fàcil com més d’un pensa; no es tracta solament “d’apretar botonets”. A l’ombra de la meva feina hi han petits detalls que vosaltres, amics foreros, podeu millorar. Com quins?...
Per exemple…Tots sabem que escoltar les mateixes cançonetes cada partit cansa. Doncs, què us sembla una proposta de videoclips, per anar variant? Això sí, no es tracta de que “m’acrivilleu” cada setmana amb “Enric, posa aquesta o posa aquesta altra”
Ja sigui sobre aquest tema o un altre referent al VIDEOMARCADOR, em comprometo personalment a atendre les vostres crítiques, sempre i quan siguin constructives.
Fins aquí la meva presentació. Espero que entre tots col•laborem i ens sentim orgullosos de dir:
VISCA EL LLEIDA!
Enric.
MODERADORS: si us sembla bé i de cara a mantenir l’ordre al fòrum, proposo una nova secció dins de “Fòrums del Lleida” anomenada “Videomarcador”.