Ir al contenido


Foto
- - - - -

A un@ ¿soci@? del Lleida, amb carinyo


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
36 respuestas en este tema

#21 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 agosto 2007 - 11:06

Demanar a l’enric_bcn que sigui valent i digui qui va ser la persona que li va enviar la carta i que no vulgui assumir tot sòl ‘la culpa’ de l’escrit.


Ohhh enric_bcn ara ens llegeixes el Segre desde Barcelona i a més a més les cartes del director?

Que tens un@ amig@ en el foro que t'ha fet publicar la carta?

Perquè penjar-la i desapareixer tu també sospitós sospitós...


Jo vaig ser qui li va enviar la carta a l’enric_bcn, però no jo no he estat l’autor de la mateixa, és a dir, que jo no l’he publicada al diari.

La història és simplement aquesta: el dimarts, dia 21, vaig llegir el diari. El vaig fullejar una vegada a veure que deien a la secció d’esports, i el vaig tornar a fullejar el diari una segona vegada i, fins i tot, una tercera, la raó és que estic fent un treball per a la carrera que consisteix en agafar retalls de diari de noticies relacionades amb certs aspectes de l’economia que ara mateix no venen a compte. Podeu pensar que si busco noticies d’economia les trobaré a la secció d’economia, no? Doncs bé, les noticies que jo busco, de vegades, surten a les primeres pàgines del diari. El cas es que normalment no m’hagués parat a fer una mirada a la secció de cartes al director, però hi vaig fer una ullada per si trobava algo interessant i vaig veure amb unes lletres que ressaltaven més que les altres (perquè estaven ficades en un tamany més gran), el text “a tots els socis de la UE Lleida”, llavors em vaig parar a llegir aquest escrit perquè el títol de per sí em va semblar interessant, i realment la carta em va deixar parat. Em va impressionar bastant alhora que vaig trobar bastant absurd que una persona volgués fer mal d’aquesta manera, ja que realment no en treia res de profit per a ell de tot això. El que primer vaig pensar és que la va escriure algú del diari, ja que anava firmada sota el pseudònim “soci del lleida”, i també primer vaig pensar en ficar aquesta carta al foro perquè potser seria un tema interessant de debat, cosa que vaig desistir de fer perquè vaig contemplar la possibilitat de que les coses anessin malament per culpa de voler ficar un escrit que no és meu com a tema de debat ja que vaig trobar que era bastant ofensiu i, sense pensar-ho gaire, vaig relacionar Asroc i rrj amb aquelles dues persones a les que es referia l’autor de la carta. Li vaig comentar a l’enric_bcn que hi havia algú que havia escrit una carta al Segre i li vaig fer cinc cèntims del tema, després vaig escriure la carta a l’ordinador i li vaig enviar per e-mail i també li vaig dir que havia pensat ficar aquesta carta al foro i que havia desistit de fer-ho, però ell em va dir que la ficaria i ja el vaig avisar que potser no era una bona idea. Poc temps després ell va marxar de vacances (encara no ha tornat), però fins al moment que va marxar, va llegir algunes respostes que la gent havia ficat sobre el tema, i la veritat es que es va penedir d’haver obert aquell post. És per aixo que va semblar que la va penjar i va desaparèixer, perquè en realitat estava a punt de marxar.

La veritat és que al foro hi entro cada dia per llegir els debats d’actualitat però, excepte lo de les quinieles, no acostumo a escriure gaire (per no dir gens). Però, per les circumstàncies que ara es donen, i perquè crec que és injust que alguns de vosaltres critiqueu a l’enric per ser l’autor d’aquella carta, he hagut d’escriure. Simplement el que vull és que deixeu d’acusar-lo d’una cosa que ell no ha fet (publicar la carta al diari) perquè ni ell ni jo som els autors d’aquesta carta, només vam fer d’intermediaris de la noticia: jo em vaig fixar i vaig llegir la carta, li vaig comunicar a ell i la va escriure al foro, no hi ha cap més misteri i crec que ara tots els que esteu llegint aquest escrit sabeu el mateix que jo i l’enric sabem en el que a la publicació de la carta al foro respecta, ni tampoc sabem qui és l’autor de la carta, encara que, com suposo que passara, segurament hi haurà més d’un que pensarà que la carta que va aparèixer al diari l’he escrit jo. Penseu el que volgueu, hi sou en el vostre dret.
Per últim dir que, a les persones que s’han sentit ofeses per la carta publicada al diari, mai les he arribat a conèixer personalment però que em sap greu per elles i, si creuen que algunes coses que he dit no són veritat i, per tant, pensen que jo sóc l’autor de la carta publicada al diari, no tinc cap inconvenient en que m’ho comuniquin per missatge privat i jo els facilitaré el meu nom complet i el DNI si el que volen és denunciar-me.

Fets aquests aclariments, sols espero que deixeu de culpar l’enric per una carta que ell no ha escrit.

Si voleu que us faci alguna altra aclaració, endavant.

Ningu a dit que sigui l'Enric l'autor de la carta, tothom sap d'on surt aquesta carta.. crec que qui mes qui menys tothom te prouta imaginacio en aquest forum per ficar una firma a aquesta carta que no sigui la de "Soci del Lleida". Jo hem crec el teu comentari, mes que re en l'explicacio que dones de com va arribar a les mans del Enric. En lo altra ja crec que tu no vas ser, no cal ni que ho justifiques. Simplement estem esperan en que la persona en qüestio, per si soleta, doni un pas endavant i digui qui es.. bueno, mes aviat que ho confirmi.. perque tothom sap qui es.

Quien calla, otorga...

#22 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.164 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 agosto 2007 - 11:14

El que ha publicat la carta he sigut jo. En un atac de gelosia i mesquinesa vaig decidir fe mal al asroc i al rjj, ja que ells tenen fotos comprometedores meves i pensava que d'aquesta forma els faria desapareixer del mapa, pero veig que no ha sigut aixi. Si voleu alguna cosa en privat us paso els meus datos i em denuncieu, sense res mes a dir una salutacio sktasuna amb carinyo per al rjj i asroc.

#23 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 24 agosto 2007 - 11:36

tu skatasuna¿? :?
crec que s'està encobrin una trama de més gran abast 8)

#24 newteam

newteam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 agosto 2007 - 11:49

Jo no vai poder dir res al primer post, però a part del patètic escrit al diari, donar-vos tot el meu suport. És molt penós i trist, que la gent tingui una vida tant aburrida com per ficar-se en la vida dels demés...

#25 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 agosto 2007 - 05:17

El que ha publicat la carta he sigut jo. En un atac de gelosia i mesquinesa vaig decidir fe mal al asroc i al rjj, ja que ells tenen fotos comprometedores meves i pensava que d'aquesta forma els faria desapareixer del mapa, pero veig que no ha sigut aixi. Si voleu alguna cosa en privat us paso els meus datos i em denuncieu, sense res mes a dir una salutacio sktasuna amb carinyo per al rjj i asroc.


Les fotos teves han estat venudes al Interviu :roll:

#26 rrj

rrj

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.648 mensajes
  • 1 topics

Escrito 25 agosto 2007 - 08:15

Gràcies per la teva valentia, ^Ruben_19.

Crec que en cap moment s’ha culpat a l’Enric per ser l’autor de la carta. Sempre s’ha dit que l’Enric va ser el que la va publicar al post i no al diari.

Com diu el nostre amic Ilerlleida qui la va escriure ho sabem gairebé tots i només volem que doni la cara i expliqui perquè cíclicament es produeixen aquests fets. Perquè té tant odi, enveja, rancúnia o ves a saber què i contra qui.
Si es fa dir soci del Lleida millor que es retiri. Es un soci que només serveix per fer mal i no pas per animar.
Salutacions.

:twisted: Perdona asroc. Les fotos de l’Skatasuna, ¿ no les vam enviar a la revista zero ? :twisted:

#27 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 25 agosto 2007 - 10:28

Gràcies ^Ruben_19, pel teu aclariment.

#28 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 agosto 2007 - 01:45

Acabo de llegir la carta al Segre que heu escrit. Us felicito, crec que heu donat les explicacions suficients per a què el qui va escriure la carta li quedi tot clar. I com molt bé dius RRJ, el Lleida per damunt de tot i demà sumem els 3 primers punts.
Visca el Lleida!

#29 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 25 agosto 2007 - 02:02

Acabo de llegir la carta al Segre que heu escrit. Us felicito, crec que heu donat les explicacions suficients per a què el qui va escriure la carta li quedi tot clar. I com molt bé dius RRJ, el Lleida per damunt de tot i demà sumem els 3 primers punts.
Visca el Lleida!


et tindria que caure la cara de vergonya per les xorrades que estas fent en aquest foro. A qui vols enganyar? a qui vols fer mal?

#30 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 agosto 2007 - 02:05

Acabo de llegir la carta al Segre que heu escrit. Us felicito, crec que heu donat les explicacions suficients per a què el qui va escriure la carta li quedi tot clar. I com molt bé dius RRJ, el Lleida per damunt de tot i demà sumem els 3 primers punts.
Visca el Lleida!


et tindria que caure la cara de vergonya per les xorrades que estas fent en aquest foro. A qui vols enganyar? a qui vols fer mal?


de que estàs parlant? Senzillament he donat la meva opinió, crec que es una carta molt ben escrita.

#31 Trsafc

Trsafc

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 181 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 agosto 2007 - 02:07

Tot això són bejanades que s'han creat de mala manera però bueno veig que aqui es donen importància.

#32 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 25 agosto 2007 - 02:08

tenies que publicar la carta el dia de la presentació? i en plena setmana de captacio de socis.
em sembla que as fet mes mal al lleida que als dos que culpaves
jo de vergonya abandoraria el foro.

per fi reconeixes k las escrit 8)

#33 cardenal

cardenal

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 agosto 2007 - 02:12

Acabo de llegir la carta al Segre que heu escrit. Us felicito, crec que heu donat les explicacions suficients per a què el qui va escriure la carta li quedi tot clar. I com molt bé dius RRJ, el Lleida per damunt de tot i demà sumem els 3 primers punts.
Visca el Lleida!


et tindria que caure la cara de vergonya per les xorrades que estas fent en aquest foro. A qui vols enganyar? a qui vols fer mal?


de que estàs parlant? Senzillament he donat la meva opinió, crec que es una carta molt ben escrita.


deixant de banda el contingut crec que de ben escrita no en te res.

#34 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 agosto 2007 - 02:15

Tot això són bejanades que s'han creat de mala manera però bueno veig que aqui es donen importància.


Bé ja ho veus, el samilof m'acusa d'una cosa que no he fet. Si que és veritat que en diverses ocasions he obert posts en contra d'aquest tema i reconec que inclús algun en contra d'alguna persona/es en particular i en defensa meva, tot i que jo no tinc les proves perquè se m'enviava per privats o per messenger.
Però el que no permeto es que se m'acusi d'una cosa que no hi tinc res a veure. Aquesta vegada no!

#35 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 25 agosto 2007 - 02:38

Tot això són bejanades que s'han creat de mala manera però bueno veig que aqui es donen importància.


Bé ja ho veus, el samilof m'acusa d'una cosa que no he fet. Si que és veritat que en diverses ocasions he obert posts en contra d'aquest tema i reconec que inclús algun en contra d'alguna persona/es en particular i en defensa meva, tot i que jo no tinc les proves perquè se m'enviava per privats o per messenger.
Però el que no permeto es que se m'acusi d'una cosa que no hi tinc res a veure. Aquesta vegada no!


llegint el post que vas escriure tu http://www.unioespor...-temporada.html, parlant de privilegis etc.., i llegint la carta que vas publicar al segre parlant del mateix tema... ((abaix del post k e posat, on pose o todos moros, o todos cristianos, asley crec k es veu molt clar, avere si o reconeixes i dones la cara))



KM ES K ARA NO KNTESTES ASLEY????

#36 carpin

carpin

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 589 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 agosto 2007 - 08:02

en este chiringuito hay mucho rajad@ que no tiene gëvos para dar la cara y eso es muy grave, un@ gallina que los güevos que tiene los expulsa por que solo sabe que comer mierda y no daar la cara, escondiendose la cabeza en un agüjero y poniendo el culo al aire.

cobarde

lo pongo en amarillo por que es el color de la envidia

#37 Joker

Joker

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 694 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióGotham

Escrito 25 agosto 2007 - 09:43

en este chiringuito hay mucho rajad@ que no tiene gëvos para dar la cara y eso es muy grave, un@ gallina que los güevos que tiene los expulsa por que solo sabe que comer mierda y no daar la cara, escondiendose la cabeza en un agüjero y poniendo el culo al aire.

cobarde

lo pongo en amarillo por que es el color de la envidia


I que en fareu del nom i cognoms dela asley?? esque de vegades em feu riure, aquí als únics que li interessen el nom i cognoms son al asroc i rrj, i si el volen, segons la asley li poden demana per misatge privat, per tant assumpte tancat!!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos