Ir al contenido


Foto
- - - - -

A un@ ¿soci@? del Lleida, amb carinyo


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
36 respuestas en este tema

#1 rrj

rrj

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.648 mensajes
  • 1 topics

Escrito 24 agosto 2007 - 03:51

Aquest post no és de rrj ni de asroc. Té nom i cognoms: Josep Riart i Ricard Jou. Desprès d’això ja tornarem a ser els habituals del foro.

Respecte a la carta publicada el passat dia 21 i un cop hem donat totes les explicacions que teníem que donar i a qui teníem que fer-ho, cosa que no era necessària ja que creiem que som lliures de fer el que vulguem sempre que no perjudiquem a ningú, ara toca respondre al post, i el primer pas és demanar que s’identifiqui voluntàriament la persona que va escriure la carta i expliqui les raons perquè ho ha fet i amb quines intencions, a banda de fer mal a la U.E. Lleida, ja que fer-ho sota pseudònims es de covards i és poden dir moltes coses, encara que no siguin certes.

Demanar a l’enric_bcn que sigui valent i digui qui va ser la persona que li va enviar la carta i que no vulgui assumir tot sòl ‘la culpa’ de l’escrit.

També us fem saber a la gent del foro que tenim el tema en mans dels nostres advocats a fi i efecte que presentin la corresponent denuncia sobre l’autor de la carta.

I per fi, però el més important, agraïm a tota la gent del foro el suport que ens han donat. Gràcies a tots.

I un altra cosa important: VISCA EL LLEIDA i diumenge els 3 primers punts.

#2 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 24 agosto 2007 - 04:22

ok

#3 rrj

rrj

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.648 mensajes
  • 1 topics

Escrito 24 agosto 2007 - 04:51

No. No, Ilerdense. Ho sento. No va per aquí la cosa.

La imatge personal en aquest cas és el menys important de tota aquesta història perquè res tenim que amagar ni res hem fet malament, cosa que podem demostrar sempre que es vulgui i cosa que no pot fer el covard que la va escriure.

Lo realment greu, MOLT GREU, és el perjudici ocasionat a una persona en particular i a una Entitat a la que se suposa que els socis estimem.

El Diari Segre tampoc té res a veure en la publicació. Sempre que les cartes compleixin una sèrie de requisits aquestes són publicades.

Això sí, i ara parlo com a Josep Riart, si aquest tema perjudica el procés d’acolliment que tenim en marxa des de fa molt temps aleshores sí que afectarà a la imatge personal, d’un menor, però no tan sols a la imatge si no a la seva formació i benestar com a persona i això sí que està per damunt de la persona en particular i de la Entitat esmentades a la carta.

Pots estar ben segur que la reclamació judicial prosperarà. En pots estar segur.

#4 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 24 agosto 2007 - 04:54

Realment fotre afició foranea en portada d'un un calendari local d'un diari local té collons..
QUINA POCA VERGONYA QUE EL TÉ EL SEGRE... QUINA MANIA QUE FOT!!!

#5 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 agosto 2007 - 06:14

Ohhh enric_bcn ara ens llegeixes el Segre desde Barcelona i a més a més les cartes del director?

Que tens un@ amig@ en el foro que t'ha fet publicar la carta?

Perquè penjar-la i desapareixer tu també sospitós sospitós...




P.D: Dios los cria y ellos se juntan.

#6 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 agosto 2007 - 06:53

Com ja vam parlar l'altre dia, tot el suport de part meva i suposo que de la majoria dels usuaris d'aquests foro. Estic aqui pel que volgueu. Tinc un bat de beisbol a casa.. i no se jugar a beisbol.. :lol: :lol: :lol: Salut i endavant! Enric_bcn, ens veurem a hospitalet, oi?...

#7 MIKICOG

MIKICOG

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 agosto 2007 - 07:00

Idem, para lo que haga falta.

#8 Juan del Nastic

Juan del Nastic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 417 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 agosto 2007 - 07:10

No me entero de nada... 8O 8O 8O

#9 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 agosto 2007 - 07:15

No me entero de nada... 8O 8O 8O

L'altre dia al Segre es va publicar una carta en que resumint es deia que 2 persones entraven gratuitament al camp a vere el Lleida (tan a casa com als desplaçaments) amb l'excusa de que feien fotografies del Lleida i atacava contra ells i contra el club per permetre aixo... i be, tothom s'imagina qui la escrit i va contra 2 dels usuaris mes estimats del foro, en rrj i el AsRoC.

#10 Juanjo123

Juanjo123

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.360 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 agosto 2007 - 07:17

Ni jo. I potser és millor no enterar-se'n.

#11 calvinagain

calvinagain

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 28 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 agosto 2007 - 07:54

calma sius plau, ni bats de beisbol ni tonteries, passem pàgina. El futbol és per disfrutar-lo no per patir-lo.

Visca el futbol i visca la UE Lleida

#12 Juan del Nastic

Juan del Nastic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 417 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 agosto 2007 - 08:09

Vaya chorrada la p..a carta, como se pueden decir tantas tonterias en una misiva. Se me ocurren varias cuestiones ante esta epistola.

Primero: No entiendo que un diario ampare el anonimato (que yo sepa y soy gran aficionado a leer diarios) en las cartas al director hay que dar nombre y apellidos.

Segundo: Me parece cobarde por lo tanto no dar la cara. El que denuncia algo debe firmar.

Tercero: Y quizas el quiz de la cuestión, ¿donde c.ñ. esta la falta o el delito? Para más INRI los fotografos son socios (eso tengo entendido) y hacen una grandisima labor para esta Web, costandoles dinero de su bolsillo.

En resumen el que haya escrito esto haga el favor de pedir disculpas y sobre todo de ser valiente y dar la cara.

Y al diario Segre ¿que hacemos con el? Como permite semejantes tonterias, la libertad de expresión me parece muy bien, pero jamas escondida bajo pseudonimos cobardes.

He dicho.

#13 Juan del Nastic

Juan del Nastic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 417 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 agosto 2007 - 08:12

Se me olvidaba:


Soy Juan Luis Nogués Sánchez (yo no me escondo)

#14 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 agosto 2007 - 08:13

Vaya chorrada la p..a carta, como se pueden decir tantas tonterias en una misiva. Se me ocurren varias cuestiones ante esta epistola.


Publicar una carta en el Segre si no quieres el nombre no lo publican puedes dejar un nick de firma.. eso si el dni te lo piden. A la manyana si que tienes que firmarlo con tu nombre.

#15 Juan del Nastic

Juan del Nastic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 417 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 agosto 2007 - 08:24

Vaya chorrada la p..a carta, como se pueden decir tantas tonterias en una misiva. Se me ocurren varias cuestiones ante esta epistola.


Publicar una carta en el Segre si no quieres el nombre no lo publican puedes dejar un nick de firma.. eso si el dni te lo piden. A la manyana si que tienes que firmarlo con tu nombre.


Pues te puedo asegurar que debe ser uno de los poquisimos diarios que asi procede. Al Segre le estoy cogiendo mania.

#16 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 24 agosto 2007 - 08:26

No me entero de nada... 8O 8O 8O


Aquest es el post original.

http://www.unioespor...postt13250.html

I el trist del tema es que els 2 son socis.( i de tribuna)

#17 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 24 agosto 2007 - 08:28

Ni jo. I potser és millor no enterar-se'n.


Hem de saber de quin peu calça cadascú, es quasi segur que la "persona" que ha fet aixó està per aquí, així que estiguis al "loro"... :cry:

#18 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 24 agosto 2007 - 08:29

No me entero de nada... 8O 8O 8O


Aquest es el post original.

http://www.unioespor...postt13250.html

I el trist del tema es que els 2 son socis.( i de tribuna)



i com a minim un es accionista.. xD

#19 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 agosto 2007 - 08:31

En mans dels nostres abogats jajajajaja


Pero quines criaturades..... ha dit alguna mentira el de la carta? I que denunciareu?

El millor que podeu fer es passar del imbecil/a que l hagi escrit i olvidar el tema i no marejar mes la perdiu.

#20 ^Ruben_19

^Ruben_19

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 475 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 agosto 2007 - 10:57

Demanar a l’enric_bcn que sigui valent i digui qui va ser la persona que li va enviar la carta i que no vulgui assumir tot sòl ‘la culpa’ de l’escrit.


Ohhh enric_bcn ara ens llegeixes el Segre desde Barcelona i a més a més les cartes del director?

Que tens un@ amig@ en el foro que t'ha fet publicar la carta?

Perquè penjar-la i desapareixer tu també sospitós sospitós...


Jo vaig ser qui li va enviar la carta a l’enric_bcn, però no jo no he estat l’autor de la mateixa, és a dir, que jo no l’he publicada al diari.

La història és simplement aquesta: el dimarts, dia 21, vaig llegir el diari. El vaig fullejar una vegada a veure que deien a la secció d’esports, i el vaig tornar a fullejar el diari una segona vegada i, fins i tot, una tercera, la raó és que estic fent un treball per a la carrera que consisteix en agafar retalls de diari de noticies relacionades amb certs aspectes de l’economia que ara mateix no venen a compte. Podeu pensar que si busco noticies d’economia les trobaré a la secció d’economia, no? Doncs bé, les noticies que jo busco, de vegades, surten a les primeres pàgines del diari. El cas es que normalment no m’hagués parat a fer una mirada a la secció de cartes al director, però hi vaig fer una ullada per si trobava algo interessant i vaig veure amb unes lletres que ressaltaven més que les altres (perquè estaven ficades en un tamany més gran), el text “a tots els socis de la UE Lleida”, llavors em vaig parar a llegir aquest escrit perquè el títol de per sí em va semblar interessant, i realment la carta em va deixar parat. Em va impressionar bastant alhora que vaig trobar bastant absurd que una persona volgués fer mal d’aquesta manera, ja que realment no en treia res de profit per a ell de tot això. El que primer vaig pensar és que la va escriure algú del diari, ja que anava firmada sota el pseudònim “soci del lleida”, i també primer vaig pensar en ficar aquesta carta al foro perquè potser seria un tema interessant de debat, cosa que vaig desistir de fer perquè vaig contemplar la possibilitat de que les coses anessin malament per culpa de voler ficar un escrit que no és meu com a tema de debat ja que vaig trobar que era bastant ofensiu i, sense pensar-ho gaire, vaig relacionar Asroc i rrj amb aquelles dues persones a les que es referia l’autor de la carta. Li vaig comentar a l’enric_bcn que hi havia algú que havia escrit una carta al Segre i li vaig fer cinc cèntims del tema, després vaig escriure la carta a l’ordinador i li vaig enviar per e-mail i també li vaig dir que havia pensat ficar aquesta carta al foro i que havia desistit de fer-ho, però ell em va dir que la ficaria i ja el vaig avisar que potser no era una bona idea. Poc temps després ell va marxar de vacances (encara no ha tornat), però fins al moment que va marxar, va llegir algunes respostes que la gent havia ficat sobre el tema, i la veritat es que es va penedir d’haver obert aquell post. És per aixo que va semblar que la va penjar i va desaparèixer, perquè en realitat estava a punt de marxar.

La veritat és que al foro hi entro cada dia per llegir els debats d’actualitat però, excepte lo de les quinieles, no acostumo a escriure gaire (per no dir gens). Però, per les circumstàncies que ara es donen, i perquè crec que és injust que alguns de vosaltres critiqueu a l’enric per ser l’autor d’aquella carta, he hagut d’escriure. Simplement el que vull és que deixeu d’acusar-lo d’una cosa que ell no ha fet (publicar la carta al diari) perquè ni ell ni jo som els autors d’aquesta carta, només vam fer d’intermediaris de la noticia: jo em vaig fixar i vaig llegir la carta, li vaig comunicar a ell i la va escriure al foro, no hi ha cap més misteri i crec que ara tots els que esteu llegint aquest escrit sabeu el mateix que jo i l’enric sabem en el que a la publicació de la carta al foro respecta, ni tampoc sabem qui és l’autor de la carta, encara que, com suposo que passara, segurament hi haurà més d’un que pensarà que la carta que va aparèixer al diari l’he escrit jo. Penseu el que volgueu, hi sou en el vostre dret.
Per últim dir que, a les persones que s’han sentit ofeses per la carta publicada al diari, mai les he arribat a conèixer personalment però que em sap greu per elles i, si creuen que algunes coses que he dit no són veritat i, per tant, pensen que jo sóc l’autor de la carta publicada al diari, no tinc cap inconvenient en que m’ho comuniquin per missatge privat i jo els facilitaré el meu nom complet i el DNI si el que volen és denunciar-me.

Fets aquests aclariments, sols espero que deixeu de culpar l’enric per una carta que ell no ha escrit.

Si voleu que us faci alguna altra aclaració, endavant.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos