Ir al contenido


Foto
- - - - -

Tornejos d'estius a pobles i barris de Lleida


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
31 respuestas en este tema

#21 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2007 - 01:05

Hem sembla k aket any el d balafia no es futbol sala sino que futbol set. no ho sé segur <font color=red>pero</font> em sembla k si

I per apuntarse s'ha de fer lo mateix?? Anar ales oficines del Balafia?? algu sap el preu del torneig de Balafia i a partir de quan es pot fer l'inscripcio??

#22 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 18 junio 2007 - 08:31

pels que vulgueu informacio del torneig d balafia dema m'hi passare i ja us en fare 5 centims.

d'altra banda els dies 28-29 de juliol es celebren les 24 hores d'almatret. costen 100€ per equip i teniu zona d'acampada, picines i el sopar del primer dia inclos als 100€. si us i voleu apuntar contacteu amb mi i jo ja us fare els tramits.

#23 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 junio 2007 - 10:51

pels que vulgueu informacio del torneig d balafia dema m'hi passare i ja us en fare 5 centims.

d'altra banda els dies 28-29 de juliol es celebren les 24 hores d'almatret. costen 100€ per equip i teniu zona d'acampada, picines i el sopar del primer dia inclos als 100€. si us i voleu apuntar contacteu amb mi i jo ja us fare els tramits.

amb jo ja vas parlar, eh!? Naltres ens apuntem segur ja. El Dream timo en accio! :twisted:

#24 Gorka

Gorka

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 618 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 junio 2007 - 04:50

Cap alla al setembre a Anglesola (URgell) fem les 12 hores de futbol sala, i costa mes o menys uns 40 o 50 euros per equip. Esteu tots invitats!!

#25 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 19 junio 2007 - 11:57

pels que vulgueu informacio del torneig d balafia dema m'hi passare i ja us en fare 5 centims.

d'altra banda els dies 28-29 de juliol es celebren les 24 hores d'almatret. costen 100€ per equip i teniu zona d'acampada, picines i el sopar del primer dia inclos als 100€. si us i voleu apuntar contacteu amb mi i jo ja us fare els tramits.

amb jo ja vas parlar, eh!? Naltres ens apuntem segur ja. El Dream timo en accio! :twisted:

per tu no anava! xDxD a cas ets l'unic que t'interese? acaparador... :? :?

#26 sicorista

sicorista

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 362 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 junio 2007 - 06:34

pels que vulgueu informacio del torneig d balafia dema m'hi passare i ja us en fare 5 centims.

d'altra banda els dies 28-29 de juliol es celebren les 24 hores d'almatret. costen 100€ per equip i teniu zona d'acampada, picines i el sopar del primer dia inclos als 100€. si us i voleu apuntar contacteu amb mi i jo ja us fare els tramits.



informació colega????????????????

#27 Nastiker_CAT

Nastiker_CAT

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 612 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 junio 2007 - 08:58

A Riba-Roja... naltrus baixem des de Tarraco amb la samarreta del Nàstic, si voleu baixar amb la de Lleida tindriem una bona rivalitat :twisted: :twisted:

#28 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 21 junio 2007 - 09:43

els de riba-roja son uns cabrons. l'ultim any que van pujar a les 24h. del meu poble es van emportar tantes bicicletes que no els hi cabien als cotxes... :evil: :evil:

#29 hans

hans

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 20 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2007 - 01:05

pixtic, company en sas alguna kosa dl torneig de balafia? Me pasat avui pl mati am un company i estava tankat :(
si ens sas aguna kosa :wink:

#30 pikacho

pikacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.912 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2007 - 03:40

Aquesta setmana i la que be es disputen els quarts de final de la I Copa del Barri de Pardinyes.
Tenim una eliminatoria molt dura :twisted: :twisted: :twisted:

#31 -LoPs-

-LoPs-

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 395 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 junio 2007 - 10:08

A Almacelles també fan un torneig de futbol sala que està molt wapo!
Val 100 euros la inscripció, més 11 euros per jugador per l'assegurança!

#32 Nastiker_CAT

Nastiker_CAT

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 612 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 junio 2007 - 10:42

els de riba-roja son uns c******. l'ultim any que van pujar a les 24h. del meu poble es van emportar tantes bicicletes que no els hi cabien als cotxes... :evil: :evil:


:lol: :lol:

No fotis!!! xDDD




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos