Ir al contenido


Foto
- - - - -

Tornejos d'estius a pobles i barris de Lleida


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
31 respuestas en este tema

#1 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 junio 2007 - 03:40

Doncs aixo, aviam si sabeu de tornejos que facin aquest estiu pels pobles del voltan de Lleida o pels barris i com es pot fer per apuntar-se. Jo i uns amics ens hi volem apuntar a un pero no sabem on n'hi fan. Merci!

#2 dalmaux

dalmaux

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 605 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 junio 2007 - 06:30

si et refereixes a torneigs de futbol sala yo se k n'hi fan a torrefarrera i a alpicat.
crec k akest any m'apuntare al d'alpicat amb uns amics.

#3 marcelinho

marcelinho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.005 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 junio 2007 - 07:16

jo jugo al de alpicat am el company rondo

#4 Valfer

Valfer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 300 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 junio 2007 - 07:30

jo jugo al de alpicat am el company rondo


Doncs ja ens veure'm. Jo formo equip amb en dalmaux i el javirp. X cert, com i quan s'ha d inscriure's?

#5 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 junio 2007 - 07:55

Aixo anava a dir, com i quan val inscriures en aquests tornejos??

#6 dalmaux

dalmaux

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 605 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 junio 2007 - 08:00

al d'alpicat no o se, pero el de torrefarrera l'any pasat no es va celebrar perk era molt car i per akest motiu no s'hi van inscriure prous ekips.

#7 Arnau10

Arnau10

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 392 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 junio 2007 - 08:14

Doncs aixo, aviam si sabeu de tornejos que facin aquest estiu pels pobles del voltan de Lleida o pels barris i com es pot fer per apuntar-se. Jo i uns amics ens hi volem apuntar a un pero no sabem on n'hi fan. Merci!




Això vol dir que no vindràs al de Borges?Mira que estan bé les 24hores...avere si algú s'anima a venir!

#8 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 junio 2007 - 08:34

Doncs aixo, aviam si sabeu de tornejos que facin aquest estiu pels pobles del voltan de Lleida o pels barris i com es pot fer per apuntar-se. Jo i uns amics ens hi volem apuntar a un pero no sabem on n'hi fan. Merci!




Això vol dir que no vindràs al de Borges?Mira que estan bé les 24hores...avere si algú s'anima a venir!

ehem ehem... xD Si, vindre pero amb escolta no siggui que me preparin una "encerrona".. xD Esta molt lluny Borges per estar tot el dia per alla..

#9 Ilerda

Ilerda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 413 mensajes
  • 1 topics

Escrito 15 junio 2007 - 09:12

tambe fan un al tennis Urgell 6€ inscripcio per apuntarvos teniu k anar al tennis urgell :lol:

#10 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 junio 2007 - 09:14

a molts pobles fan les 24 hores de futbol sala

#11 Arnau10

Arnau10

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 392 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 junio 2007 - 09:47

Doncs aixo, aviam si sabeu de tornejos que facin aquest estiu pels pobles del voltan de Lleida o pels barris i com es pot fer per apuntar-se. Jo i uns amics ens hi volem apuntar a un pero no sabem on n'hi fan. Merci!




Això vol dir que no vindràs al de Borges?Mira que estan bé les 24hores...avere si algú s'anima a venir!

ehem ehem... xD Si, vindre pero amb escolta no siggui que me preparin una "encerrona".. xD Esta molt lluny Borges per estar tot el dia per alla..



N tan lluny...15min!!!A més pots fer altres coses a Borges...i disfrutar de la capital de l'oli per un dia!!

#12 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.311 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 junio 2007 - 02:07

A la pista Doux de Pardinyes s'esta jugant la I Copa del Barri. La vritat es q està molt bé. Es juga cada dia (de dilluns a divendres) entre les 21 i les 23 hores. A partir de la setmana vinent ja es començaran a jugar els quarts de final.


En quant al torneig d'Alpicat crec q encara no està obert el periode d'inscripció. Per apuntar-se cal parlar am el responsable del bar de les picines q és un tal Carles i es el q organitza el torneig cada any.

#13 david230

david230

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 469 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 junio 2007 - 10:18

al pavello de pardinyes tambe se'n fa un torneig cada any!!

#14 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 junio 2007 - 11:06

al pavello de pardinyes tambe se'n fa un torneig cada any!!

Saps que s'hauria de fer per apuntar-se en aquest torneig?? I al de Balafia algu sap alguna cosa??

#15 david230

david230

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 469 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 junio 2007 - 11:31

al de balafia has d'anar a les oficines del balafia i alli t'apuntes.
al de pardinyes me semble k as d'anar al local social, situat davant d la pista del doux!

#16 pikacho

pikacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.912 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 junio 2007 - 12:57

A la pista Doux de Pardinyes s'esta jugant la I Copa del Barri. La vritat es q està molt bé. Es juga cada dia (de dilluns a divendres) entre les 21 i les 23 hores. A partir de la setmana vinent ja es començaran a jugar els quarts de final.


En quant al torneig d'Alpicat crec q encara no està obert el periode d'inscripció. Per apuntar-se cal parlar am el responsable del bar de les picines q és un tal Carles i es el q organitza el torneig cada any.


Tal i com diu lo Goran, s'esta disputant la I Copa del Barri a Pardinyes. Proximament es juguen els quarts de final.
Avere com quedem Vlaovic :twisted: :twisted: :twisted:

#17 golnord

golnord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.831 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 junio 2007 - 03:05

El any pasat no hus vau voler apuntar uns del foro amb el nom del Lleida pero erau poca gent o mequivoco.

#18 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.311 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 junio 2007 - 03:13

A la pista Doux de Pardinyes s'esta jugant la I Copa del Barri. La vritat es q està molt bé. Es juga cada dia (de dilluns a divendres) entre les 21 i les 23 hores. A partir de la setmana vinent ja es començaran a jugar els quarts de final.


En quant al torneig d'Alpicat crec q encara no està obert el periode d'inscripció. Per apuntar-se cal parlar am el responsable del bar de les picines q és un tal Carles i es el q organitza el torneig cada any.


Tal i com diu lo Goran, s'esta disputant la I Copa del Barri a Pardinyes. Proximament es juguen els quarts de final.
Avere com quedem Vlaovic :twisted: :twisted: :twisted:


No pinta massa bé la cosa, hem conformaria en no sortir golejats. :cry:

#19 Ilerda

Ilerda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 413 mensajes
  • 1 topics

Escrito 17 junio 2007 - 10:05

el torneig de balafia yo sempre vaig a verel am mum pare i esta mubee! k es te k fer per apuntas?

#20 cantera

cantera

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 240 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2007 - 01:03

Hem sembla k aket any el d balafia no es futbol sala sino que futbol set. no ho sé segur xo em sembla k si




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos