Ir al contenido


Foto
- - - - -

Lleidaok


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
59 respuestas en este tema

#21 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 19 abril 2007 - 11:57

a tots els que "defenseu" duna manera o altra lo del LleidaOk, suposo que no us arriben privats amb una varietat d'insults increibles, amb Vivas espanyas i coses aixins que no venen a cuento. Jo mai me queixat sobre aixo, perque a mi sincerament me la pela i sudo de ell, m'enric una estona pensant com pot existir algu aixi i ja esta. I si algu busca aqui la llibertat d'expressio, aquest tio es el primer que ho trenca, ja que si no penses com ell ja pases a formar part del selecte grup dels seus enemics. Es podria arribar a escriure un llibre amb les bestieses que a arribat a dir.


ho corroboro.

#22 Tomoyo_Lleida

Tomoyo_Lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 322 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 abril 2007 - 11:58

Nomès veient la firma que té actualment em repugna....

#23 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 19 abril 2007 - 11:58

Jo estic flipant sincerament... "potser ha perdut els nervis", "a vegades se li'n va l'olla"... Vosaltres aneu llegint el que escriu CADA DIA o passeu de llarg? Jo també he sudat bastant dels seus insults i provocacions, però arriba un punt que et toquen coses que no aguantes, i aquests són els primers que dedica a ma mare en el fòrum, però no al privat...

asley, fes una repassadeta a les normes del fòrum, aquest post potser n'incompleix alguna, però no obrir posts amb els noms de la gent no ho posa a cap lloc. I si pots entendre perquè diu tot el que arriba a soltar tens un problema.

#24 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 abril 2007 - 12:02

En total desacord, a mi em van arribar insults i amenaces per tres vies: posts, privats i sms. O sigui que si que em puc arribar a imaginar que es això.

Crec que dins i fora del foro s'ha de tenir un respecte. Es pot opinar i fer tot el que es vulgui tenint en compte a la resta de gent: no fer mal a ningú.

#25 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 20 abril 2007 - 08:24

El Lleidaok és un noi estupendo. osigui que no entenc perquè us heu de ficar amb ell.


Intentar caure en gracia en aquest foro (o en qualsevol altre lloc de conversa, ya sigui on-line o real) per la estrategia de quedar bé amb tothom i fer la pilota a tot "quisqui" es casi repugnant i demostra una falta de criteri acollonant.

El Lleidaok ascriu coses que haurien de ser tractades per un jutge o un sicolego o algo, pero normals no son.
Es un provocador i disfrute sent-ho així com deu disfrutar al veure que hi ha gent que encara el defense diguent que "a vegades se li'n va l'olla" o "es un noi estupendo"....... venga ya home!!

#26 Castigador

Castigador

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 934 mensajes
  • 3 topics

Escrito 20 abril 2007 - 08:31

nomes per la subnormalada qe a dit de la mare del GTS yas mereix MORIR....

sisisi MORIR! qe subnormal i qe gran F.ILL de P.Uta.


pd: AAAH pero com qe es un noi estupendo el i deixem dir barbaritats va...esqe habegades se li escapen pobrets....es com el tio qe va matar als 32 a estats units, o va fer sense voler ai pobret, era un noi estupendo.

#27 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 abril 2007 - 08:47

Si ens hem de ficar a qüestionar totes les idees de tothom la portem clara, nomes perque en Lleidaok, sigui el únic que vagi o no comparteixi les idees catalanistes que hi ha al forum.

Quants post a favor de la independencia i mandanges d aquestes hi ha? Quants catalanistes/culers han faltat al respecte als demes i no sels hi ha dit res? Aqui nomes veiem les coses dolentes de la gent contra la que discrepem.

Perque no dieu res de post com aquest:

els seguidors i tot el que envolta el real madrid ................ feu pena madrileños.............. estaveu molt ben aconstumbrats amb franco i sobretot aznar el equipo govierno.una vegada que els arbrits no us van a favor ja ploreu com uns cobards...
....................sempre ploran feu pena...............................aixi que no us queixeu tant borregos...........



#28 Louis

Louis

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 236 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 abril 2007 - 09:08

xaval saps comparar tu les coses o que? mirau una mica aixo pq lo de analitzar les coses no es lo teu...k el lleidaok aket es fiki am catalunya mira a mi mes igual pq paso, ya ia els de telemadrid tb k es fiken i es igual, pero k insulti a samare i k me la follo i tonteries dakestes k no van enlloc....xato no se com mires les coses pero festu mirar eh. com diu el kastigador mereix morir ome!! per cert castigador tu yo ens coneixem...jeje

#29 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 abril 2007 - 09:16

Si ens hem de ficar a qüestionar totes les idees de tothom la portem clara, nomes perque en Lleidaok, sigui el únic que vagi o no comparteixi les idees catalanistes que hi ha al forum.

Quants post a favor de la independencia i mandanges d aquestes hi ha? Quants catalanistes/culers han faltat al respecte als demes i no sels hi ha dit res? Aqui nomes veiem les coses dolentes de la gent contra la que discrepem.

Perque no dieu res de post com aquest:

els seguidors i tot el que envolta el real madrid ................ feu pena madrileños.............. estaveu molt ben aconstumbrats amb franco i sobretot aznar el equipo govierno.una vegada que els arbrits no us van a favor ja ploreu com uns cobards...
....................sempre ploran feu pena...............................aixi que no us queixeu tant borregos...........

Azidman et confons. No se l'esta critican pas per les seves ideologies, lo que se l'esta critican es la forma d'expressar-se a la majoria de usuaris que no pensis com ell. A mi cada dia menvia un sac de privats insultanme i ficant-se amb mi per no se ben be quin motiu. O si que el se.. el de provocar-me.. ell mateix m'ho diu als privats, que simplement me vol provocar perque me pica. A mi les seves ideologies hem donen igual, les seves firmes tambe me donen igual. Ara be, cansa molt que cada dia te vaiguin obrint privats insultan-te i fican-se en tot allo que es meu. Pero be, aixo aviat ho solucionarem.. :lol:

#30 anscari_lleida

anscari_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 435 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 abril 2007 - 09:53

Si ens hem de ficar a qüestionar totes les idees de tothom la portem clara, nomes perque en Lleidaok, sigui el únic que vagi o no comparteixi les idees catalanistes que hi ha al forum.

Quants post a favor de la independencia i mandanges d aquestes hi ha? Quants catalanistes/culers han faltat al respecte als demes i no sels hi ha dit res? Aqui nomes veiem les coses dolentes de la gent contra la que discrepem.

Perque no dieu res de post com aquest:

els seguidors i tot el que envolta el real madrid ................ feu pena madrileños.............. estaveu molt ben aconstumbrats amb franco i sobretot aznar el equipo govierno.una vegada que els arbrits no us van a favor ja ploreu com uns cobards...
....................sempre ploran feu pena...............................aixi que no us queixeu tant borregos...........

Azidman et confons. No se l'esta critican pas per les seves ideologies, lo que se l'esta critican es la forma d'expressar-se a la majoria de usuaris que no pensis com ell. A mi cada dia menvia un sac de privats insultanme i ficant-se amb mi per no se ben be quin motiu. O si que el se.. el de provocar-me.. ell mateix m'ho diu als privats, que simplement me vol provocar perque me pica. A mi les seves ideologies hem donen igual, les seves firmes tambe me donen igual. Ara be, cansa molt que cada dia te vaiguin obrint privats insultan-te i fican-se en tot allo que es meu. Pero be, aixo aviat ho solucionarem.. :lol:



L'azidman aquest no deu rebre missatges d'en lleidaok, 4 o 5 en un dia tots plens d'insults i amenaces pel que veig com alguns d'aquí, jo alguns encara els tinc guardats.

#31 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 abril 2007 - 10:06

Ostia pues fiqueulos aqui que almenys riurem una estona..... :lol:

#32 newteam

newteam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 abril 2007 - 10:06

Jo tmp entenc k el defengueu la veritat. A mi un dia derrepent m'arriben privats tmb insultant-me k si el posava verd a les eskenes...i així un temps fins k ho vam arreglar. Però lo k no es pot permetre sk una persona vagi parlant així a la gent com "si no fós res", pk com bé han dit si no estàs d'acord amb ell, ja no sas de futbol, ets un imbècil, o lo k sigui. La qüestió és tan simple com respectar la manera de pensar dels altres, i tot i k fins ara s'estava comportant mitjanament bé, i ha tornat. I com bé han dit, jo k ho vaig patir poc temps, cansa rebre missatges diente coses k no saps a k vénen, i només pel simple fet k no penses com ell...ki demane llibertat d'expressió?¿ per favor, no hem prengueu lo pèl.

Jo ara no tinc cap problema (ja veurem després d'això xD), però fa cosa veure de la manera k va contestant a la gent akí al foro, i lo millor de tot sk se li permet no sé pk, kuan per coses més petites s'ha montat de més grossa.

#33 anscari_lleida

anscari_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 435 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 abril 2007 - 10:12

Jo tmp entenc k el defengueu la veritat. A mi un dia derrepent m'arriben privats tmb insultant-me k si el posava verd a les eskenes...i així un temps fins k ho vam arreglar. Però lo k no es pot permetre sk una persona vagi parlant així a la gent com "si no fós res", pk com bé han dit si no estàs d'acord amb ell, ja no sas de futbol, ets un imbècil, o lo k sigui. La qüestió és tan simple com respectar la manera de pensar dels altres, i tot i k fins ara s'estava comportant mitjanament bé, i ha tornat. I com bé han dit, jo k ho vaig patir poc temps, cansa rebre missatges diente coses k no saps a k vénen, i només pel simple fet k no penses com ell...<font color=red>qui</font> demane llibertat d'expressió?¿ per favor, no hem prengueu lo pèl.

Jo ara no tinc cap problema (ja veurem després d'això xD), però fa cosa veure de la manera k va contestant a la gent akí al foro, i lo millor de tot sk se li permet no sé pk, kuan per coses més petites s'ha montat de més grossa.



tu calla! viva el ejerciooooo y su cabra! xDD :lol:

#34 newteam

newteam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 abril 2007 - 10:16

tu calla! viva el ejerciooooo y su cabra! xDD :lol:


Com k calla! xDDDD. Au no te prengos coses rares k després dius coses com akestes :lol: :lol: :lol: :lol: .

#35 anscari_lleida

anscari_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 435 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 abril 2007 - 10:17

tu calla! viva el ejerciooooo y su cabra! xDD :lol:


Com k calla! xDDDD. Au no te prengos coses rares k després dius coses com akestes :lol: :lol: :lol: :lol: .


Coses rares les que vas pendre tu ahir, eh!! xD

#36 newteam

newteam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 abril 2007 - 10:20

Coses rares les que vas pendre tu ahir, eh!! xD


No pas, k jo sóc molt sana :oops: xD. Bueno sí, si s'accepta com a cosa rara fang llavors sí xDDDD.

#37 dap_1987

dap_1987

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 431 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 abril 2007 - 11:31

Doncs a mi el Lleidaok mai m'ha insultat... i com no ho ha fet no el criticare tot i que he de dir que no el defenso perque la seva manera de dir les coses no es la correcta... i els seus ideals no son els mateixos que els meus... Pero una cosa us vai a dir... aquest personatge es el que dona la vida al foro... que fariem sense ell? Recordeu que es un foro!! per a pasarsho be i mostrar la opinio de cadascu... si perque una persona us diu algo ja us heu de ficar aixi... Ademes aqui lo mes important es parlar del lleida... no dels foreros... aixi que sol em queda dir... VISCA EL LLEIDA!!!

#38 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 abril 2007 - 11:46

Doncs a mi el Lleidaok mai m'ha insultat... i com no ho ha fet no el criticare tot i que he de dir que no el defenso perque la seva manera de dir les coses no es la correcta... i els seus ideals no son els mateixos que els meus... Pero una cosa us vai a dir... aquest personatge es el que dona la vida al foro... que fariem sense ell? Recordeu que es un foro!! per a pasarsho be i mostrar la opinio de cadascu... si perque una persona us diu algo ja us heu de ficar aixi... Ademes aqui lo mes important es parlar del lleida... no dels foreros... aixi que sol em queda dir... VISCA EL LLEIDA!!!

Per lo que tu has dit, perque a tu mai t'ha enviat 4 o 5 missatges insultan-te i ficant-se amb la teva familia i coses similars. Si jo ara et dic fill de puta no hem diras re? doncs imaginat que t'ho diguin 4 o 5 cops per dia juntament amb altres tipus d'insults.

#39 leza9

leza9

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 49 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 abril 2007 - 12:03

En lleidaok acabara malament algun dia no mol llunya, sino comence a canviar radicalment......

#40 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 20 abril 2007 - 01:04

Si ens hem de ficar a qüestionar totes les idees de tothom la portem clara, nomes perque en Lleidaok, sigui el únic que vagi o no comparteixi les idees catalanistes que hi ha al forum.

Quants post a favor de la independencia i mandanges d aquestes hi ha? Quants catalanistes/culers han faltat al respecte als demes i no sels hi ha dit res? Aqui nomes veiem les coses dolentes de la gent contra la que discrepem.

Perque no dieu res de post com aquest:

els seguidors i tot el que envolta el real madrid ................ feu pena madrileños.............. estaveu molt ben aconstumbrats amb franco i sobretot aznar el equipo govierno.una vegada que els arbrits no us van a favor ja ploreu com uns cobards...
....................sempre ploran feu pena...............................aixi que no us queixeu tant borregos...........


Qui ha qüestionat la ideologia de qui? Si el vols justificar allà tu, però només et cal mirar els posts, les firmes...




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos