Ir al contenido


Foto
- - - - -

Lleidaok


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
59 respuestas en este tema

#1 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 19 abril 2007 - 02:23

Bé, no cal dir gran cosa d'aquest personatge, tothom el coneix prou bé i sap perfectament la seva "forma d'expressar-se". Em sua la polla el que em pugui dir a mi, però hi ha coses que no permeto que algú digui, i menys escudant-se darrera d'un nick... Poso els quotes aquí baix, els moderadors hi podrien fer alguna cosa. T'ho torno a dir, si tens ous vine al Gol Nord i dis-ho a la cara, no et costarà gaire trobar-me.

(Abans que res, vull dir que li he demanat que esborri aquests posts tant al fòrum com per privat i ha passat directament)

Follantme a ta **** mare se'm treuen tots els problemes, no vegis uffff quina màquina es la tia :lol: :lol: :lol:
Un favor a la humanitat es el que faig criticar sense parar a tu, sobretot a tu, m'ho passo de bé, si ens veiessis aquí a la feina com se'n riuen de tu les meves secretàries, et veuen com un catalanista impotent :twisted: 8)
De part d'elles,practica algo de sexe encara que sigui manual xato que ja veig que en vas escàs....
VISCA EL LLEIDA SENSE SUBNORMALS COM TU :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: 8) 8) 8)

Ah, i fes un favor a la humanitat.......sobretot al lleidatanisme, DEIXA DE SER DEL LLEIDA, FES-TE D'UN ALTRE EQUIP QUE TU NO TENS DRET DE SER DEL MEU EQUIP!!!


A ta mare també la vaig veure al vidiet i la veritat es que està força bé eh :lol: :lol: 8) 8) , em sembla que també es nazi si si també ho es....
Mira troç d'idiota, primer de tot soc del Lleida, a mi la bandera que porti m'importa una merda prequè jo soc del Lleida no de Catalunya lliure, a més a més payasso la bandera del Lleida hi surt la "senyera" jo la "senyera" m'identifico amb ella perquè soc apart d'espanyol, soc català, que jo sàpiga no et parlo en turc et parlo en català troç de ruc, oi que si???
La bandera estelada no hi surt a l'escut per tant l'utilitzeu vosaltres per fins nazis i partidistes, aqui els unics nazis que hi ha aqui sou els que voleu utilitzar aquesta bandera com a escut de la UE Lleida sense importar-vos una merda que hi ha molts castellano-parlants al Camp d'Esports, jo mateix a Tribuna i al Lateral baix curiosissimament no paro de sentir gent parlant en castellà, curios oi que si??? 8)
Tu no ets del Lleida, aixi de clar, TU NO ETS DEL LLEIDA, DEL MEU BLAU, NO ETS DE LA UE LLEIDA, deus ser del Sant Andreu o d'un altre però del meu Lleida no ets, payasset del sis a set.....
VISCA EL LLEIDA Y VIVA ESPAÑA!!!!!!!I si us fot millor que millor, això es el que busco :wink:


Edito: quan responguis insultant intenta saltar-te la part de la llibertat d'expressió, la persecució dels catalanistes, etc. Ja cansa, eh

#2 Maxwell_Murder

Maxwell_Murder

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 579 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 abril 2007 - 02:30

No em vull ficar on no em demanen... pero les coses abans de fer amenaces es poden solucionar parlant com a persones civilitzades no?

#3 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 abril 2007 - 02:34

A mi no me para d'enviar privats, son molt graciosos!! :lol: :lol: Lo bo es que a mi tambe me va dir lo de les seves companyes de feina que senreien de jo i tot aixo!! jaja Be, mirant la frase que te sota dels post, es pot deduir la capacitat mental que te. Lo mateix que el company GTS et diu i que jo ja et vaig dir en el seu moment, radera un nick es molt facil parlar, a la cara potser ja no tindries tants collons.. perque no demostres lo valent que arribes a ser??

#4 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 abril 2007 - 02:47

un club ...un foro....un tontet....Lleidaok :D

#5 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 abril 2007 - 02:50

No em vull ficar on no em demanen... pero les coses abans de fer amenaces es poden solucionar parlant com a persones civilitzades no?

Has intentat parlar amb una paret??? doncs ell es pitjor, ja q no tan sols no raona les coses sino que et comença a propinar insults sense arguments.

#6 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 19 abril 2007 - 03:32

a tot porc li arriba el seu sant marti.

#7 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 19 abril 2007 - 03:50

Jo el que crec es que a una persona així de poc respetuosa amb la gent del forum no se li hauria de permetre escriure.

Es gent com aquesta la que fa que el portal perdi el seu encant.

#8 anscari_lleida

anscari_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 435 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 abril 2007 - 07:29

En lleidaok és l'únic de tot l'estat que creu que lo de teleESPPE és real, mireu si és rucot, pobre! xDD

#9 Louis

Louis

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 236 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 abril 2007 - 07:49

deixeu-lo estar ome...no veieu q es com si tinguessam un TORRENTE al camp desports!!! pobret....deu ser el tipic xarnego com la tonteta de la operacion triunfo k sol venen a tocar els collons aki, al final haure danar a cordoba com el montilla aki, a tokar els collons!!!!

Lleidaok tirat al canal ome, has anat a cole?pq de educació en tens molt poca, yo demano als jefes dakest autentic foro k el fotin fora pq amb insults no sarriba a cap lloc i mes lo q a dit de samare, lleidaok fote un barrigaso poray tontet.

#10 anscari_lleida

anscari_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 435 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 abril 2007 - 07:51

a tot porc li arriba el seu sant marti.


Beeeeeen cert!!!

#11 golnord

golnord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.831 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 abril 2007 - 08:22

Es un faltat aquet xiquet.

#12 KiMi

KiMi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.438 mensajes
  • 2 topics

Escrito 19 abril 2007 - 08:47

en l'apartat futbolistic no mi poso pero en l'apartat politic i de la formula 1 em fot molta rabia.

#13 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.527 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 abril 2007 - 09:01

Al senyor jimmy no sel va expulsar del foro perque no parava d'insultar? Perque esperar tant a fotre fora al Lleidaok? si al final tots sabem que el fotran fora millor feru ara ke no mes endavant no?

#14 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 abril 2007 - 09:02

A veure, en Lleidaok, es com es. A vegades se li en va l olla, pero tampoc ho fa en tan mal sentit com sembla.

Jo no el conec, pero pel que he tractat amb ell, doncs bastant be. I aixo que discrepem en bastants temes, ell es cule acabat. :wink:

Tambe dic que a vegades no te mesura en les seves contestes, pero bueno son caracters.

#15 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 abril 2007 - 09:17

El Lleidaok és un noi estupendo. osigui que no entenc perquè us heu de ficar amb ell.

#16 dorado

dorado

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 64 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 abril 2007 - 10:01

aunque yo he tenido algun intercambio de opiniones fuertes, las cuales no me gustaria citar, existe la libertad de expresion, lo que yo le diria es que puede criticar y expresarse siempre y cuando no se falte al respeto. con el insulto no se gana nada, supongo que sera una persona que se calentara en demasia y muy clara pero nunca se debe llegar al insulto. mi relacion con el es obvia pero nunca me ha llegado a insultar. con esto no lo excuso , intento hacerle ver que con educacion y buenas palabras se expresa lo mismo que con menosprecios e insultos , mas criticas constructivas , saludos

#17 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 19 abril 2007 - 10:23

llibertat d'expresio no es invadir la de l'altre, educacio no es insultar al altre que no pensa com tu, ser hipocrita es demanar perdo i reincidir i insultar per l'esquena.

A vere, al forum hi han unes normes, qui no les respecti, fora, ni llibertat d'expressio ni polles, qui ha dit que aqui hi ha d'haver llibertat? aqui hi ha d'haver respecte, el qual aquest personatge no compleix.

#18 dorado

dorado

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 64 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 abril 2007 - 10:30

llibertat d'expresio no es invadir la de l'altre, educacio no es insultar al altre que no pensa com tu, ser hipocrita es demanar perdo i reincidir i insultar per l'esquena.

A vere, al forum hi han unes normes, qui no les respecti, fora, ni llibertat d'expressio ni polles, qui ha dit que aqui hi ha d'haver llibertat? aqui hi ha d'haver respecte, el qual aquest personatge no compleix.

mas o menos entiendo lo que quieres decir(no se catalan pero por contexto), estoy de acuerdo contigo, pero hay unos moderadores en el foro los cuales pueden hablar con lleidaok o con otro cualquiera que tenga un comportamiento no muy correcto y hacerle entender que las bases fundamentales son la educacion y el respeto, no el insulto gratuito. es mi opinion

#19 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 abril 2007 - 11:39

Com han dit alguns, en Lleidaok té les seves opinions, crec que en aquest cas ha faltat al respecte, potser ha perdut els nervis... el que si que m'agrada d'ell es que diu les coses pel seu nom, encara que!!! i ho remarco, no s'ha de perdre el respecte. I de Lleidaok n'hi ha més d'un i de dos... en aquest foro.

Amb Lleidaok em tingut les nostres diferències però es una persona que si la coneixes pots arribar a entendre el perquè diu el que diu...

Una altra cosa, a les normes del foro diu que no es pot obrir un post amb el nick d'algú del foro. Per tant!!!! Que fa aquest post.

#20 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 abril 2007 - 11:45

a tots els que "defenseu" duna manera o altra lo del LleidaOk, suposo que no us arriben privats amb una varietat d'insults increibles, amb Vivas espanyas i coses aixins que no venen a cuento. Jo mai me queixat sobre aixo, perque a mi sincerament me la pela i sudo de ell, m'enric una estona pensant com pot existir algu aixi i ja esta. I si algu busca aqui la llibertat d'expressio, aquest tio es el primer que ho trenca, ja que si no penses com ell ja pases a formar part del selecte grup dels seus enemics. Es podria arribar a escriure un llibre amb les bestieses que a arribat a dir.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos