Ir al contenido


Foto
- - - - -

Hola Amics.


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
37 respuestas en este tema

#21 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 abril 2007 - 10:53

Va ja prou, que aixo esta durant mes que la venta de la thypoon del Yasu.

:D ,tens tota la rao jo no se com no se os acudit entre tots els del foro fer una colecta per compram la puta moto de una vegada,NO HEM FEU PASSAR MÈS VERGONYA,XDDDD

#22 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 13 abril 2007 - 01:34

M'alegra que hagis tornat al foro. M'agarda llegir el que opines i les teues aportacions. Crec que has fet bé en tornar.

#23 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 abril 2007 - 06:07

Benvinguda de nou Asley!!Sabía que tard o d'hora tornaríes i ha estat aixi :wink:

Ueppppp suposo que estaràs al dia que el Boquerón l'han fotut de patitas en la calle oi que si??Ei, ara tenim al gran crack jejejejej, si el Crack es Óscar Rúbio el gran crack es el seu pare, Miguel 8)
Asley, el Rúbio es un Crack, l'any que ve pujem amb la puta gorra ficada jejeje 8)
A tu el Boquerón no et queia gaire bé tampoc oi??

Una cosa que sé d'aqui la web es el Boquerón va volguer cobrar tot en una part el finiquito del contracte, ES UN DESGRASCIAT :x :x :x ....
Enlloc de amb tres parts com ofería la nostra benvolguda UE Lleida...

Doncs res de nou benvinguda i a seguir parlant de la UE Lleida, on per cert, i això va per tothom podem tenir noticies fresques ben aviat de la Ciutat Esportiva de Torre-Serona...i positives :D

#24 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 abril 2007 - 08:30

Benvinguda de nou

#25 glaria

glaria

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 140 mensajes
  • 1 topics

Escrito 14 abril 2007 - 10:18

ets una notes de cuidado
agraïment? tu el ke tens es unes ganes de protagonisme impressionant
a part de tots els nicks que has utilitzat recentment, anys enrera devies de ser [amiga de nakor]
patetic

#26 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 abril 2007 - 06:19

Benvinguda de nou Asley!!Sabía que tard o d'hora tornaríes i ha estat aixi :wink:

Ueppppp suposo que estaràs al dia que el Boquerón l'han fotut de patitas en la calle oi que si??Ei, ara tenim al gran crack jejejejej, si el Crack es Óscar Rúbio el gran crack es el seu pare, Miguel 8)
Asley, el Rúbio es un Crack, l'any que ve pujem amb la **** gorra ficada jejeje 8)
A tu el Boquerón no et queia gaire bé tampoc oi??

Una cosa que sé d'aqui la web es el Boquerón va volguer cobrar tot en una part el finiquito del contracte, ES UN DESGRASCIAT :x :x :x ....
Enlloc de amb tres parts com ofería la nostra benvolguda UE Lleida...

Doncs res de nou benvinguda i a seguir parlant de la UE Lleida, on per cert, i això va per tothom podem tenir noticies fresques ben aviat de la Ciutat Esportiva de Torre-Serona...i positives :D



La veritat es que si, aquest home no te vergonya alguna, segons sembla va afirmar a Alcoi que res mes tornar a Lleida dimitiria, i no... No nomes no dimiteix, sino que l'han de despatxar amb indemnització incluïda, i a sobre a més d'aixo no es capaç de tenir el detall d'acceptar cobrar en un par de plaços, total si ho cobraria tot igualment!!
Que passa? Que necessita tota la pasta de cop? Quin poca vergonya!!!

Boqueron, nunca mais!!

#27 TAKI

TAKI

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 124 mensajes
  • 2 topics

Escrito 14 abril 2007 - 08:11

Jo no et conec, pero de totes formes benvinguda!!!! per aket foro veig poquissimes noies... aere si aixi nem pujant.... :wink:

#28 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 14 abril 2007 - 10:56

ets una notes de cuidado
agraïment? tu el <font color=red>que</font> tens es unes ganes de protagonisme impressionant
a part de tots els nicks que has utilitzat recentment, anys enrera devies de ser [amiga de nakor]
patetic

amiga de nakor es una altra persona, que fa molt temps que no escriu. jo la tenia agregada al msn i et puc dir que son persones diferents.

#29 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 abril 2007 - 11:17

ets una notes de cuidado
agraïment? tu el <font color=red>que</font> tens es unes ganes de protagonisme impressionant
a part de tots els nicks que has utilitzat recentment, anys enrera devies de ser [amiga de nakor]
patetic

amiga de nakor es una altra persona, que fa molt temps que no escriu. jo la tenia agregada al msn i et puc dir que no es la mateixa persona.


Mira pixtic, t'agraeixo que hagis sigut tu qui hagui resolt el dubte de glaria... i perdona però afany de protagonisme no el buscaria en un foro així....

#30 Valfer

Valfer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 300 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 abril 2007 - 01:22

Benvinguda Asley. Has fet bé de tornar. Ja set trobava a faltar jejeje. Salutacions. :wink: :)

#31 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 abril 2007 - 08:16

Benvinguda Asley. Has fet bé de tornar. Ja set trobava a faltar jejeje. Salutacions. :wink: :)


Gràcies...

#32 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 abril 2007 - 11:59

Va ja prou, que aixo esta durant mes que la venta de la thypoon del Yasu.

:D ,tens tota la rao jo no se com no se os acudit entre tots els del foro fer una colecta per compram la **** moto de una vegada,NO HEM FEU PASSAR MÈS VERGONYA,XDDDD



Pos jo de tu li oferiria a l asley, que amb tants de amics que li han sortit ara, necesitara d una moto per anarlos a veure tots mes rapidament. :lol:

#33 Maxwell_Murder

Maxwell_Murder

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 579 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 abril 2007 - 12:32

Va ja prou, que aixo esta durant mes que la venta de la thypoon del Yasu.

:D ,tens tota la rao jo no se com no se os acudit entre tots els del foro fer una colecta per compram la **** moto de una vegada,NO HEM FEU PASSAR MÈS VERGONYA,XDDDD



Pos jo de tu li oferiria a l asley, que amb tants de amics que li han sortit ara, necesitara d una moto per anarlos a veure tots mes rapidament. :lol:


jajajajajajjaaj

#34 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 abril 2007 - 07:22

Va ja prou, que aixo esta durant mes que la venta de la thypoon del Yasu.

:D ,tens tota la rao jo no se com no se os acudit entre tots els del foro fer una colecta per compram la **** moto de una vegada,NO HEM FEU PASSAR MÈS VERGONYA,XDDDD



Pos jo de tu li oferiria a l asley, que amb tants de amics que li han sortit ara, necesitara d una moto per anarlos a veure tots mes rapidament. :lol:



MOLTES GRÀCIES PERÒ TINC EL MEU PROPI COTXE... I ES MÉS RÀPID I SEGUR.

#35 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 abril 2007 - 09:17

Va ja prou, que aixo esta durant mes que la venta de la thypoon del Yasu.

:D ,tens tota la rao jo no se com no se os acudit entre tots els del foro fer una colecta per compram la **** moto de una vegada,NO HEM FEU PASSAR MÈS VERGONYA,XDDDD



Pos jo de tu li oferiria a l asley, que amb tants de amics que li han sortit ara, necesitara d una moto per anarlos a veure tots mes rapidament. :lol:



MOLTES GRÀCIES PERÒ TINC EL MEU PROPI COTXE... I ES MÉS RÀPID I SEGUR.


mès segur possiblement,però mès rapid no crec!!La meva typhoon es la bala blava!!!!jejeje

#36 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 abril 2007 - 10:17

Ademes gasta menys, el seguro es mes barat, no tens problemes d aparcament.... asely jo de tu no m ho pensava..... :wink:

#37 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 abril 2007 - 10:43

Ademes gasta menys, el seguro es mes barat, no tens problemes d aparcament.... asely jo de tu no m ho pensava..... :wink:


No ho canvio, tinc les idees molt clares.

#38 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 abril 2007 - 04:09

Ademes gasta menys, el seguro es mes barat, no tens problemes d aparcament.... asely jo de tu no m ho pensava..... :wink:


No ho canvio, tinc les idees molt clares.

va dona pensateu,tot son avantatges




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos