Ir al contenido


Foto
- - - - -

Hola Amics.


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
37 respuestas en este tema

#1 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 abril 2007 - 08:35

Hola de nou amics,

vaig deixar el foro sense proposar-me una data per tornar, vertaderament pensava que estaria més sense escriure; però en aquest temps m'he adonat que sento al Lleida més del que imaginava, que gairebé he entrat cada dia per veure que passava en el si de la Unió Esportiva i que han estat moltes les tentatives a escriure. Finalment i, a l'igual que quan vaig deixar el foro, després de pensar-ho i meditar-ho molt he decidit tornar.

He titulat el post Hola Amics, perquè he tingut en tot moment el recolzament incondicional de gent (foreros i dues persones importants que no vull dir els seus noms) que mai hauria pensat que em donessin tanta força per tornar. No vull oblidar-me de cap forero que ha estat al meu costat (per això no diré noms), però tampoc vull deixar d'agraïr a tots els que vareu contestar al post, per privat i/o als del messenger. Gràcies per donar-me ànims.
En els moments difícils es coneixen els vertaders amics... i he vist que en tinc molts més dels que em pensava.

Gràcies a tots, i enteneu que no vull posar noms perquè no em vull oblidar de donar les gràcies a ningú... crec que en el seu moment ho vaig fer per privat, però ho repeteixo, perquè són mostres, paraules... que no s'obliden. Gràcies AMICS!!!! Compteu amb mi pel que us convingui!!!


P.D.: Una cosa que m'han recordat els meus amics que per damunt de tot: que a palabras necias oidos sordos.

#2 Maxwell_Murder

Maxwell_Murder

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 579 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 abril 2007 - 08:42

atenció senyores i senyors... amb tots vostès " Salsa Blava " xDD

#3 Louis

Louis

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 236 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 abril 2007 - 08:46

SISI AKET FORO SEMBLA YA SALSA ROSA NOI

#4 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 abril 2007 - 09:07

Pero què us ha fet aquesta noia eh!!!!!!!!!!!!! Ella escriu si vol. Me n'alegro que hagis decidit tornar a escriure al foro. Quan parles del Lleida, dius moltes coses que m'agrada molt. Benvinguda de nou!!!!!!!!!!! Espero que no te'n vagis mai més del foro. :lol:

#5 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 abril 2007 - 09:08

Pero què us ha fet aquesta noia eh!!!!!!!!!!!!! Ella escriu si vol. Me n'alegro que hagis decidit tornar a escriure al foro. Quan parles del Lleida, dius moltes coses que m'agrada molt. Benvinguda de nou!!!!!!!!!!! Espero que no te'n vagis mai més del foro. :lol:


Gràcies Enric_bcn.

#6 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 abril 2007 - 09:10

Pero què us ha fet aquesta noia eh!!!!!!!!!!!!! Ella escriu si vol. Me n'alegro que hagis decidit tornar a escriure al foro. Quan parles del Lleida, dius moltes coses que m'agrada molt. Benvinguda de nou!!!!!!!!!!! Espero que no te'n vagis mai més del foro. :lol:


Gràcies Enric_bcn.


De res Asley :lol:

#7 Kitus

Kitus

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 408 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 abril 2007 - 09:30

SISI AKET FORO SEMBLA YA SALSA ROSA NOI


jujujujjujujuju

#8 Juanjo123

Juanjo123

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.360 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 abril 2007 - 09:38

Benvinguda de nou asley. Fas bé de tornar.

#9 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 12 abril 2007 - 09:40

ben fet, estic am tu 8)

#10 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 12 abril 2007 - 09:53

els vertaders amics no es coneixen en un forum, sino en el llarg cami que es la vida.

#11 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 abril 2007 - 10:04

els vertaders amics no es coneixen en un forum, sino en el llarg cami que es la vida.



o sigui q tu no tens amics al foro? m'estranya. Nomès et diré... q a la vida hi ha moltes etapes, molts llocs on donar l'opinió, llocs on coneixes gent i aquest ha sigut un. I si et repeteixo que he fet vertaders amics, més dels que em pensava.

Gràcies per treure el post tan ràpid i posar-lo a altres temes. Que ha tardat: 1 hora? Suficient.

#12 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 abril 2007 - 10:18

els vertaders amics no es coneixen en un forum, sino en el llarg cami que es la vida.




ooohhhhhhhhhh quuee boniccccccc shinjiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :cry:

#13 dap_1987

dap_1987

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 431 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 abril 2007 - 10:52

Els moderadors fan el que volen amb els misatges... llibertat d'expresio collons!!! que cadascu digui la seva sense ofendre a ningu!!!

#14 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 12 abril 2007 - 11:05

els vertaders amics no es coneixen en un forum, sino en el llarg cami que es la vida.



o sigui q tu no tens amics al foro? m'estranya. Nomès et diré... q a la vida hi ha moltes etapes, molts llocs on donar l'opinió, llocs on coneixes gent i aquest ha sigut un. I si et repeteixo que he fet vertaders amics, més dels que em pensava.

Gràcies per treure el post tan ràpid i posar-lo a altres temes. Que ha tardat: 1 hora? Suficient.


Aixo es un forum, no Diario de Patricia, m'assembla molt be que escriguis o que deixis d'escriure estas en el teu dret, pero el post del teu retorn estava fora de lloc (de apartat de forum)

#15 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 abril 2007 - 11:14

Aixo es un forum, no Diario de Patricia, m'assembla molt be que escriguis o que deixis d'escriure estas en el teu dret, pero el post del teu retorn estava fora de lloc (de apartat de forum)


Sé perfectament distinguir una cosa de l'altra, i si he escrit el que he escrit es perquè es el que sento.
Naturalment sé que estic en el meu dret d'escriure el que vulgui sense faltar al respecte, això ho tinc clarissim.
I que el post estava fora de lloc!!! jajajaja
Resulta que som una gent que tot el que escribim ho fem fora de lloc!!! casualitat!!!! siiiii.... però no em preocupa. Als amics, Shinji, els hi agraït el seu suport i passi el que passi, mai me n'oblidaré....
Toca a Altres temes, doncs a Altres temes. NO PROBLEM!!!

#16 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 12 abril 2007 - 11:30

Aixo es un forum, no Diario de Patricia, m'assembla molt be que escriguis o que deixis d'escriure estas en el teu dret, pero el post del teu retorn estava fora de lloc (de apartat de forum)


Sé perfectament distinguir una cosa de l'altra, i si he escrit el que he escrit es perquè es el que sento.
Naturalment sé que estic en el meu dret d'escriure el que vulgui sense faltar al respecte, això ho tinc clarissim.
I que el post estava fora de lloc!!! jajajaja
Resulta que som una gent que tot el que escribim ho fem fora de lloc!!! casualitat!!!! siiiii.... però no em preocupa. Als amics, Shinji, els hi agraït el seu suport i passi el que passi, mai me n'oblidaré....
Toca a Altres temes, doncs a Altres temes. NO PROBLEM!!!


Que em sembla molt lloable que agraeixis el suport a tots els que t'han ajudat i el que vulguis, hi han altres usuaris que han tornat a escriure al forum i no per aixo han obert un post expressament per anunciar-ho, personalment crec que son ganes de protagonisme, sino no entenc la rao del post.

#17 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 abril 2007 - 11:42

pero si tu mai has deixat d´escriure, amb els teus multiples nick´s rollo Engi28 i un altre, reconeixeu la teva vida no te sentit sense akst foro..............
LO TUYO ES VICIO,XDDDDDDDDDDDDD

#18 KiMi

KiMi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.438 mensajes
  • 2 topics

Escrito 13 abril 2007 - 12:38

benvinguda de nou al foro.

M'alegro ke tornis a escriure.

en un foro va be tenir diferentes maneres de veure les coses per poder debatirles.

#19 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 abril 2007 - 07:33

YASU:
Abans d'escriure una cosa m'agradaria que t'informessis bé del que dius.

i pel que fa a tu Shinji01:

M'agradaria que distinguissis AGRAÏMENT a PROTAGONISME. "Es de bien nacido ser agradecido", i ja t'he dit en dues ocasions en menys de 24 hores que he expressat el que m'han demostrat durant aquest temps que estan sense escriure al foro. Agraïment, sols agraïment i no pararé de repetir-ho.

#20 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 abril 2007 - 07:54

Va ja prou, que aixo esta durant mes que la venta de la thypoon del Yasu.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos