Ir al contenido


Foto
- - - - -

UN ALTRE DEL LLEIDA


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
44 respuestas en este tema

#41 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 25 marzo 2007 - 04:09

Permeteu-me que faci un petit comentari:

Lamentable, en la línia dels triunfitos! i et dediques a perdre el temps anant a fer fotos als de OT? no tens res més a fer?


No entenc la teva actitut. Cadascu fa el que vol, faltaria més. Segons tinc entés va ser un èxit i avui hi ha cua des del mati per accedir al pavelló. És una afició, passió, sentiment, hobby o dis-li com vulguis, com qualsevol altre. I, en tot cas és repectable. No entenc perquè li dius això.

Personalment també soc dels que pensa que aquest noi no és del Lleida, ni tan sols el segueix, i que si es va posar la samarreta és per guanyar-se la gent o simplement perquè li van regalar i se la va posar per no fer el lleig o per la emoció de començar la gira i la inexperiència del tracte amb tanta gent que crida el seu nom i voler satisfer a tots, o per caure bé als pares de la Lorena, potser per cridar l'atenció d'algun periodista...mil coses però mai que sigui del Lleida ni que el segueixi.

De totes formes millor això que no pas que li haguessin donat la samarreta i no se l'hagués posat o l'hagués deixat tirada com un drap brut no? quins serien els comentaris en aquest altre cas? el posarieu a parir i llavors sí que us importaria el que hagués fet o hagués deixat de fer aquest noi.

No obstant a tots aquells que no feu més que buscar la confrontació en el foro i sempre parleu en temes extraesportius (fonamentalment política o temes directament relacionats) i gairebé mai en temes esportius com els resultats de l'equip o l'actualitat del mateix o, per desgràcia i com diu l'asroc, del greu accident de l'Isidre Esteve que bé mereix ser comentat amb la importància que té un lamentable succés com aquest, a tots aquests, us convido a que participeu més en els temes de l'equip de futbol el nom del qual és aquesta web. UNIÓ ESPORTIVA LLEIDA i que deixeu de banda la confrontació i les discusions que no porten enlloc.

#42 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 25 marzo 2007 - 04:18

Jo sincerament no crec que senti gaire els colors, però si li regalen una camiseta queda bé posar-se-la (com ha dit l'Ilerdense, millor això que la desprecii). Al cap i a la fi el que surt d'OT és en gran mesura productes de màrketing.

I no sé a que ve dir que tothom que critica OT ho fa per enveja, jo no canvio el meu lloc pel seu ni boig.

#43 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 25 marzo 2007 - 05:12

I Shinji!!! no em diguis això de que no ens coneixem!!! Que potser ens coneixem de sobres!!!! I sabem tots de tots el peu que calcem



No, no em coneixes, només em coneixen les persones que tracten amb mi diariament o amb les quals hi mantinc una certa relació, i alomillor ni aquestes em coneixen al 90 o 85%, i crec que el meu cas es adaptable a tots els del foro.

A mi sincerament me la sua que aquest paio porti la nostra samarreta, aixi fa propaganda, pero be, aixo no treu que no deixi de ser un producte estèril d'una industria en declivi.

#44 Piyat

Piyat

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 77 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 marzo 2007 - 06:07

Hi hagi pau companys.

El que esta clar que aquest personantge mediatic no sent re per la U.E.LLeida obviament les seves paraules de m'emociona el lleida son per fer contents als ciutadans d'una ciutat que ha rebut un dels seus concerts, no ens podem pendre aquestes paraules com si li haguesin surtit del cor.

Es com si jo anes a guayaquil i hem donesin una samarreta i digues m'emociona el barcelona guayaquil.

Els que siguin fans d'aquest intent d'imitació del robbie williams pues potser es van escorrer d'emoció al sentir les seves paraules, pero son totalment falses ja que aquest noi l'unic que debia coneixer de lleida eren els caragols, ara l'entrecuix d'una guanyadora d'un concurs de televisió i poca cosa més.

De tota manera l'unic triunfito de debó es el senyor Josep Maria Mainat (crec que s'escriu així) si algu li regala una samarreta del lleida i diu m'emociona el lleida fins i tot seria més creible per proximitat geografica.

#45 yasmina

yasmina

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 654 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 marzo 2007 - 10:33

Una coseta Asley, que vas parlar amb ell?¿ i la camiseta li vas donar tu?¿ que va dir?¿ :P es que tinc curiositat xDDD




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos