Ir al contenido


Foto
- - - - -

UN ALTRE DEL LLEIDA


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
44 respuestas en este tema

#21 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 marzo 2007 - 11:13

Tot un detall on li as fet la foto.?¿


Potser l'ha fet al AC Hotel on hi són crec dsde dijous


Pregunta-li a la Ra!!!! Ella també ho sap.

#22 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 marzo 2007 - 11:21

No fa falta dir que aixo es mentida , sol ho fa per cridar l'atenció, que trist...


Però es pot saber el que esteu dient. Al Leo algú li va regalar la camiseta, va anar a canviar-se i es va posar aquesta del Lleida (oficial) que li havien regalat. Cridar l'atenció !!!! jajajajaja.... si anar per dins l'hotel on nomès hi estaven els d'OT amb la camiseta del Lleida es per cridar l'atenció i fer més fans, doncs ja m'explicareu...

No és pot parlar de qui no es coneix... i dir que es fort que l'emociona el Lleida, doncs crec que no cal pensar gaire per saber que amb Lleida hi té un gran vincle.

Ningú d'aquesta web TENIM la humilitat, caballerositat, simpatia i sobretot el SABER ESTAR que ha tingut, i ho dic perquè ho he pogut comprovar jo i tota gent que estaven davant l'hotel. (no precisament adolescents... sinó que hi la mitja d'edat era d'uns 35 anys).

#23 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 marzo 2007 - 11:25

Lamentable, en la línia dels triunfitos! i et dediques a perdre el temps anant a fer fotos als de OT? no tens res més a fer?


Mira xiquet.... cadascú fa fotos als seus idols... El Lleida, OT... i crec que en una web on les coses van com van també va bé variar una mica... Una persona que ha quedat finalista amb la camiseta del nostre equip doncs que vols que et digui... dona bo de veure... A més són fotos variades... no sempre dels jugadors... en Leo es una persona prou important com per a tenir un lloc en aquesta web.

#24 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 marzo 2007 - 11:27

Per ser que no os importe, ja em porteu rato parlanne


tens tota la raó.... igual que el tema de la Lorena que no importava ningú i va omplir 6 pàgines...

#25 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 25 marzo 2007 - 11:46

Ningú d'aquesta web TENIM la humilitat, caballerositat, simpatia i sobretot el SABER ESTAR que ha tingut, i ho dic perquè ho he pogut comprovar jo i tota gent que estaven davant l'hotel. (no precisament adolescents... sinó que hi la mitja d'edat era d'uns 35 anys).


I tu que saps si ho tenim o no si no ens coneixes? :S

#26 Maxwell_Murder

Maxwell_Murder

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 579 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 marzo 2007 - 12:13

Algu pot enviar aquest post a la basura?

#27 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 marzo 2007 - 12:35

Patètic O.T, agafar fama com a cantants a través d'un programa de TV.

Aquesta gent no es sap espavilar sola com la resta de BONS cantants o BONS grups ?

#28 Tomoyo_Lleida

Tomoyo_Lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 322 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 marzo 2007 - 12:52

Estic segur k aket pardal segueix el Lleida en tot el seu cor..El segueix cada semana i tot! AU PASSA! Haurà nat al Unipreus i lo primer k ha pillat...

#29 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 marzo 2007 - 12:59

LEO DIU: M'EMOCIONA EL LLEIDA! VISCA EL LLEIDA!!!

Posted Image

TOT UN DETALL. GRÀCIES LEO.


OLEEEEEEEE QUE GRANDE LEOOOOOOOO!!!!
Quin detallàs no??? :D :D :D :D
Pues a mi si que m'ha fet gràcia sí, perquè per molt penseu que ho hagi fet per posar-se més fans a la butxaca si com el que explica la companya Asley es cert que anava per l'hotel amb la samarreta doncs collons, de puta mare de bé, BRAVOOO!!! :D

P.D:Quanta enveja hi ha en aquesta web mare de Deu, quanta!!!! :twisted:
Si estiguessiu al seu lloc i fòssiu vosaltres els que triumfeu ja m'agradaría veure si diríeu el mateix o no 8)

Doncs si Asley, ja en tenim un altre a la família lleidatanista :D

GRACIAS LEO!!

#30 Tomoyo_Lleida

Tomoyo_Lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 322 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 marzo 2007 - 01:14

LEO DIU: M'EMOCIONA EL LLEIDA! VISCA EL LLEIDA!!!

Posted Image

TOT UN DETALL. GRÀCIES LEO.


OLEEEEEEEE QUE GRANDE LEOOOOOOOO!!!!
Quin detallàs no??? :D :D :D :D
Pues a mi si que m'ha fet gràcia sí, perquè per molt penseu que ho hagi fet per posar-se més fans a la butxaca si com el que explica la companya Asley es cert que anava per l'hotel amb la samarreta doncs collons, de **** mare de bé, BRAVOOO!!! :D

P.D:Quanta enveja hi ha en aquesta web mare de Deu, quanta!!!! :twisted:
Si estiguessiu al seu lloc i fòssiu vosaltres els que triumfeu ja m'agradaría veure si diríeu el mateix o no 8)

Doncs si Asley, ja en tenim un altre a la família lleidatanista :D

GRACIAS LEO!!



Cada dia fas més pena xiket...

#31 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 marzo 2007 - 01:17

LEO DIU: M'EMOCIONA EL LLEIDA! VISCA EL LLEIDA!!!

Posted Image

TOT UN DETALL. GRÀCIES LEO.


OLEEEEEEEE QUE GRANDE LEOOOOOOOO!!!!
Quin detallàs no??? :D :D :D :D
Pues a mi si que m'ha fet gràcia sí, perquè per molt penseu que ho hagi fet per posar-se més fans a la butxaca si com el que explica la companya Asley es cert que anava per l'hotel amb la samarreta doncs collons, de **** mare de bé, BRAVOOO!!! :D

P.D:Quanta enveja hi ha en aquesta web mare de Deu, quanta!!!! :twisted:
Si estiguessiu al seu lloc i fòssiu vosaltres els que triumfeu ja m'agradaría veure si diríeu el mateix o no 8)

Doncs si Asley, ja en tenim un altre a la família lleidatanista :D

GRACIAS LEO!!



Cada dia fas més pena xiket...


Cada dia téns més enveja xiket... :twisted: 8) :lol:
Hi ha una cosa que es diu LLIBERTAT D'EXPRESSIÓ, cosa que veig que no tens massa clara, si no t'agrada la meva opinió almenys la respectes que per algo aquesta web es de lliure expressió :evil:

#32 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 marzo 2007 - 01:38

[quote="LleidaokOLEEEEEEEE QUE GRANDE LEOOOOOOOO!!!!
Quin detallàs no??? :D :D :D :D
Pues a mi si que m'ha fet gràcia sí, perquè per molt penseu que ho hagi fet per posar-se més fans a la butxaca si com el que explica la companya Asley es cert que anava per l'hotel amb la samarreta doncs collons, de **** mare de bé, BRAVOOO!!! :D

P.D:Quanta enveja hi ha en aquesta web mare de Deu, quanta!!!! :twisted:
Si estiguessiu al seu lloc i fòssiu vosaltres els que triumfeu ja m'agradaría veure si diríeu el mateix o no 8)

Doncs si Asley, ja en tenim un altre a la família lleidatanista :D

GRACIAS LEO!![/quote]


Gràcies Lleidaok... tot això es enveja. Jo no he mentit, com molt que ho fan i els he enxampat!!!! Es veritat que li van regalar la camiseta, ho vaig veure. Que va acabar d'esmorzar, va pujar a l'habitació i se la va posar, i anava per l'hotel amb la camiseta.
Es veritat molts voldrien estar al seu lloc. Gràcies Lleidaok.


I Shinji!!! no em diguis això de que no ens coneixem!!! Que potser ens coneixem de sobres!!!! I sabem tots de tots el peu que calcem


I TU ASROC perquè defenses tant a l'Isidre Esteve? Si em sembla perfecte!!! Es de la terra... però no discriminis a en Leo.

CADA VEGADA HI HA MENYS RESPECTE DE CARA ALS ALTRES. Jo almenys sempre he dit el que pensava. No com molts de vosaltres que no tenieu els **** de contestar.
Vosaltres feu fotos a la U.E. Lleida, jo tb n'he fet de vegades i d'altres persones... però en aquest cas he optat per fer-ne a una persona que no és de Lleida però que sent els colors...

Ara, i suposo que en Lleidaok estará d'acord amb mi.... us faltarà temps per tancar el post... doncs tanqueu-lo!!!! Com que soc jo... ja els podeu tancar així com els obrí... au venga!!! que ja estic farta d'aquestes tonteries.

#33 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 marzo 2007 - 01:41

I TU ASROC perquè defenses tant a l'Isidre Esteve? Si em sembla perfecte!!! Es de la terra... però no discriminis a en Leo.


Tu saps el que li ha passat al Isidre, informat una miqueta sisplau.

#34 Maxwell_Murder

Maxwell_Murder

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 579 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 marzo 2007 - 01:56




I TU ASROC perquè defenses tant a l'Isidre Esteve? Si em sembla perfecte!!! Es de la terra... però no discriminis a en Leo.


Tu saps el que li ha passat al Isidre, informat una miqueta sisplau.


aquest tema del isidre estebe no es per fer broma...no m'imagino un dakar sense isidre estebe... anims isidre!!!

#35 Maxwell_Murder

Maxwell_Murder

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 579 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 marzo 2007 - 01:56

obrir un post d'aquest l'únic que fa es crear polèmica i no convé...

#36 javirp

javirp

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 518 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 marzo 2007 - 02:21

Lo de me emociona el Lleida lo habra dicho para quedar bien, pero dudo mucho que haya visto algún partido del Lleida....

#37 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 25 marzo 2007 - 02:44

asroc sisplau borra tota akesta basura

#38 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 25 marzo 2007 - 02:53

Estic d' acord amb tots vosaltres, aixo no mes ho fà per plenar concerts...

#39 BalaFiero

BalaFiero

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.062 mensajes
  • 1 topics

Escrito 25 marzo 2007 - 02:57

Podem proposar als de Lleida TV que montin programes tipo Salsa Blava o Crónicas Ilerdenses, que de gent participant segur que no en faltarà :lol: :lol: :lol:

#40 anscari_lleida

anscari_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 435 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 marzo 2007 - 02:58

asley, deixa de rallar amb OT. :wink:




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos