Ir al contenido


Foto
- - - - -

OSCA-LLEIDA


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
25 respuestas en este tema

#21 sergiue

sergiue

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 172 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 marzo 2007 - 09:25

Sincerament, el gol anulat a Santos, vist des del darrera de la porteria, on era jo, crec que era legal. La falta picada per Tevenet anava a una velocitat molt lenta perque anava bombejada i ha donat temps a que 3 jugadors del Lleida arrivessin a la frontal de la petita i la defensa s'ha avançat i ha semblat fora de joc, pero bueno... que hi farem, a cascarla.

De totes maneres esperarem la repetició.

El Lleida avui ha merescut més que una derrota, fins i tot ha merescut guanyar. L'Osca nomes ha rematat un cop i ha fet un gol. No poden demanar més.

Si no espavilem, aviat s'escaparà el tren de l'ascens. No es pot viure dels resultats que fem a casa.

#22 cristian

cristian

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.479 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 marzo 2007 - 10:02

Acabo de arribar de Osca i la veritat es que m´ha agradat mes la 1 part del lleida amb clares ocasions que la 2 part tambe dir que la aficio molt dolenta dien que nosltres no som ni catans ni españols que noseque weno docs aixo que m´ha agradat mes la 1 part que la 2

#23 bepmaster

bepmaster

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 455 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 marzo 2007 - 11:47

2 particularitats més d'aquesta 1a part:

Una, que el Dorado segons han dit ha regalat una pilota que una mica més i acaba en gol del Huesca, això una.

I dos, sorprenentment 8O Rodri i Camacho (dos ex del Lleida :evil: ) son els millors jugadors de l'equip aragonès i estàn fent un gran partit.
Amb lo dolents que eren aquí mare meva, quina barra ténen....


molt dacord amb lo de la puta barra d'aquest parell... això demostra que els jugadors tb hi fiquen més segons els rota..

#24 Maxwell_Murder

Maxwell_Murder

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 579 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 marzo 2007 - 01:07

2 particularitats més d'aquesta 1a part:

Una, que el Dorado segons han dit ha regalat una pilota que una mica més i acaba en gol del Huesca, això una.

I dos, sorprenentment 8O Rodri i Camacho (dos ex del Lleida :evil: ) son els millors jugadors de l'equip aragonès i estàn fent un gran partit.
Amb lo dolents que eren aquí mare meva, quina barra ténen....


molt dacord amb lo de la **** barra d'aquest parell... això demostra que els jugadors <font color=red>tambe</font> hi fiquen més segons els rota..


Deunido encara m'enrecordo del senyor CAMACHO...sisi aquell que el david vidal li deia... " Pero camacho hombre, como te puede driblar un juvenil " doncs si que l'any pasat al minut 93 contra el malaga b, partit a vida o mort amb tot a favor va rematar al traveser i ens hen vam anar a 2a B i ahir dels millors del partit, al igual que rodri...

#25 dap_1987

dap_1987

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 431 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 marzo 2007 - 06:54

Del partit poc a dir... jo e estat al camp i el senyor Esteban no en te ni puta idea de futbol... com no ha ficat a Lazaro titual?
Sols cal veure una dada ells 8 targetes nosaltres cap!!! aixo que vol dir? doncs que no hem sapigut defensar!! perque semblem nenetes que no sabem ficar la cama!! masa bonic ho volem fer i en camps com el d'sca no es pott anar aixi!! estic molt indignat!!! Per cert es veritat que Mayor en 5 minuts ha demostrat mes que en tot el partit Keko... i sincerament per ferlo sortir 5 minuts no el calia fer sortir aixo es fa abans o no es fa...
Per acabar sols dir que el accesos al camp de l'Osca son "tercermundistes" on s'ha d'anar per un cami de cabres per arribar al camp!!

#26 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 marzo 2007 - 07:32

Del partit poc a dir... jo e estat al camp i el senyor Esteban no en te ni **** idea de futbol... com no ha ficat a Lazaro titual?
Sols cal veure una dada ells 8 targetes nosaltres cap!!! aixo que vol dir? doncs que no hem sapigut defensar!! perque semblem nenetes que no sabem ficar la cama!! masa bonic ho volem fer i en camps com el d'sca no es pott anar aixi!! estic molt indignat!!!
Per cert es veritat que Mayor en 5 minuts ha demostrat mes que en tot el partit Keko... i sincerament per ferlo sortir 5 minuts no el calia fer sortir aixo es fa abans o no es fa...
Per acabar sols dir que el accesos al camp de l'Osca son "tercermundistes" on s'ha d'anar per un cami de cabres per arribar al camp!!


Amb el que t'he subratllat estic totalment d'acord amb tu noi, jo també penso que son unes nenetes aquests jugadors, a mi m'agrada el futbol perque també es un esport de lluita (sense violencia es clar :wink: ) i en les pilotes dividides es veu la lluita dels dos equips i sembla ser, com jo ja vaig dir ahir que aquest equip no fica la cama i juguen massa fluixos fisicament en cambi el Huesca semblava la Gramenet que hi ficava el que s'ha de ficar...els pebrots al terreny de joc!!
El Boquerón el que hauría de fer o es ensenyar-los a jugar com s'ha de jugar a 2aB o en cas contrari deixar que un altre entrenador (exemple Miñambres) porti les rendes de l'equip aixi de clar :roll:

Gens d'acord amb lo de Keko...com el pots criticar??Com???? :evil: Respecto la vostra opinió, però que no sabeu que no li arriben pilotes en condicions??Si li arriba una en condicions en tot el partit ja es molt home!
Máyor??? 8O Però que no vieu que jugar amb Máyor es com jugar amb 10 jugadors??O pitjor encara com si l'equip contrari jugués amb un defensa més!Que no vieu que tan sols porta un sol gol a la lliga?Per favor, que els números canten!!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos