Ir al contenido


Foto
- - - - -

OSCA-LLEIDA


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
25 respuestas en este tema

#1 calco

calco

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 386 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 marzo 2007 - 05:38

Estic a Sevilla. Algú em podria dir com va el partit? q tal juguem? etc.

#2 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 11 marzo 2007 - 05:45

De moment 0-0 i el Lleida està jugant força bé. Hem tingut unes bones oportunitats per part de Keko, Tevenet i Oscar Rubio. L'Osca també està jugant bé.

Pel que diu el Jordi Guardiola el partit és molt bo per part dels dos equips.

#3 alia

alia

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 321 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 marzo 2007 - 05:49

perdem 1-0 s'acabat la primera part

#4 calco

calco

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 386 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 marzo 2007 - 05:55

Es un equip de picha fredes sense agressivitat ni caracter. Es una pena que tenin tanta calitat tinguin un caracter tan baix. Fora de casa estan fent el ridicul i un ekip que vol pujar no pot haver guanyat només 11 punts. Si avui perdem adeu play-off. Millor programar la temporada que ve amb condicions. Aquests jugadors me han defraudat molt així com els dos entrenadors que hem tingut, no han creat un sistema de joc consistent , una bona defensa i un mig del camp aguerrit que es el que fa un bon equip.

ESTIC MOLT DECEBUT AMB AQUESTS JUGADORS!!!!!!! SOU UNS CAGATS, MOLT COBRAR PERO RES DE RES

#5 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 marzo 2007 - 06:07

De moment 0-0 i el Lleida està jugant força bé. Hem tingut unes bones oportunitats per part de Keko, Tevenet i Oscar Rubio. L'Osca també està jugant bé.

Pel que diu el Jordi Guardiola el partit és molt bo per part dels dos equips.


Tot el que tu vulguis però ja em preveía que la cosa no acabaría bé per la senzilla raó que sembla que ja no tinguem la solidesa defensiva que teníam anteriorment, ens han creat masses ocasions i alguna tenía que entrar, el Lleida també n'ha creat però com sempre ens costa Deu i ajuda fer un gol i sembla que els contraris els costi menys fer-ho contra nosaltres, una extranya casualitat que succeeix desde que Miñambres no es entrenador del Lleida.

A veure si a la 2a part ho remontem això perquè com perdem avui a Huesca ens situarem a 8 punts dels llocs de play-offs :(

#6 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 marzo 2007 - 06:11

2 particularitats més d'aquesta 1a part:

Una, que el Dorado segons han dit ha regalat una pilota que una mica més i acaba en gol del Huesca, això una.

I dos, sorprenentment 8O Rodri i Camacho (dos ex del Lleida :evil: ) son els millors jugadors de l'equip aragonès i estàn fent un gran partit.
Amb lo dolents que eren aquí mare meva, quina barra ténen....

#7 krispis

krispis

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 77 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 marzo 2007 - 06:11

somi lleida vaaa avere si espabilem joderrr k si no u tindrem malament ee a 8 punts joderr








va lleidaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#8 kike

kike

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 34 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 marzo 2007 - 06:16

entra santos al lloc de sergio.....mes atac!!


vinga lleida!!!

#9 kike

kike

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 34 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 marzo 2007 - 06:21

entra omar!!!!ja ere hora :o :idea:

#10 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 marzo 2007 - 06:25

entra omar!!!!ja ere hora :o :idea:


Si siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii per fi per fiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!! :o :idea:

Es que el Luismi té partits bonets però en té d'altres que pffff....
Jo prefereixo mil vegades Omar,però mil vegades que el Luismi, aixi de clar.

#11 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 11 marzo 2007 - 06:40

Entrara Mayor per Urrea


PD: comptem amb casi 200 aficionats del Lleida a Osca

#12 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 11 marzo 2007 - 06:52

Final :?

Ens treu 8 punts el Osca ara mateix.

#13 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 marzo 2007 - 06:57

Mira fent zapping de retransmissió acaba de dir el Guardiola i amb bastanta per no dir tota la raó del món que aquest Lleida amb Boquerón Esteban ha perdut molt respecte a l'anterior entrenador Felipe Miñambres!!!!

VUELVE MIÑAMBRES, tu no eras culpable y se está demostrando en partidos como el de hoy!!!! :(

Aquesta plantilla m'està decebent enormement, feta per pujar a 2aA amb un esforç ilimitat enorme del nostre Presi i els jugadors res de res,tan sols una dada, les targetes grogues.....el Huesca no se quantes n'ha vist, com la Gramenet que hi va ficat molta més intensistat com l'equip aragonés i en cambi nosaltres???Quantes?1-2??Res home res!!!S'han de fotre més pebrots home, mes pebrots per jugar en camps com aquests!!
Per que collons no ha jugat David Lázaro??Que algu em digui per que??
D'acord que Urrea ha fet un bon partit però era un partit ideal per Lázaro un jugador que va molt bé en aquests partits, no se per que no l'ha fotut :evil: :evil:

De nou, VUELVE MIÑAMBRES, NO SE POR QUE TE FUÍSTES!! :(

#14 vid

vid

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.463 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 marzo 2007 - 07:09

tan costa fer gols a fora?????

als ultims 4 partits 0 gols

vila joiosa-grama i osca amb un sol gol ens han derrotat.

es que amb 360 minuts cap gol.

6 hores amb una parcel·la de joc i ni una merda gol.

pffffff. volia ser optimista i animar però es que arribes a un punt que.

es que ja saps que quan te fan gol s'acava el partit.

O se guanyen els 2 partits a casa que venen o BONA NIT I TAPA'T.

i sino doncs a intentar mantindren's i a buscar una altra oportunitat la temporada que ve. la vida segueix.

i si no pujem i ens salvem potser s'hauria d'aprendre del que li va passar al plus-pujol quan va fitxar estrelletes (Alston, Esteller, Rodilla). Cap a la LEB. Amb aquest equip potser li falta frescura i joventut que sigui capaç de capgirar un resultat advers.

Jugadors com Sierra,Tevenet,Sergio ja no son jovenets que se deixen la pell al camp i si perden ja no els preocupa el que diran de ells perquè teoricament tenen el cap salvat.Una miqueta més de sentiment.

A MIRAR CAP DALT. no se com però A MIRAR AMUNT

PD: se m'han tret les ganes d'estudiar i tot

#15 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 marzo 2007 - 07:30

Ami me san tret les ganes tme..

#16 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 11 marzo 2007 - 08:28

És que fora de casa només hem marcat en 4 partits... els números a casa són acceptables, però si fora de casa no sumem ens quedarem a mitja taula.

#17 Maxwell_Murder

Maxwell_Murder

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 579 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 marzo 2007 - 08:50

2 particularitats més d'aquesta 1a part:

Una, que el Dorado segons han dit ha regalat una pilota que una mica més i acaba en gol del Huesca, això una.

I dos, sorprenentment 8O Rodri i Camacho (dos ex del Lleida :evil: ) son els millors jugadors de l'equip aragonès i estàn fent un gran partit.
Amb lo dolents que eren aquí mare meva, quina barra ténen....


Si noi, jo he estat al camp i el dorado ma deleitat amb un parell d'errors espectaculars...i la del gol no e pogut apreciar si era ell el culpable, tot i que s'ha produit una errada CLAMOROSA de la defensa...si més no, no hem merescut perdre...

#18 Maxwell_Murder

Maxwell_Murder

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 579 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 marzo 2007 - 08:52

Mira fent zapping de retransmissió acaba de dir el Guardiola i amb bastanta per no dir tota la raó del món que aquest Lleida amb Boquerón Esteban ha perdut molt respecte a l'anterior entrenador Felipe Miñambres!!!!

VUELVE MIÑAMBRES, tu no eras culpable y se está demostrando en partidos como el de hoy!!!! :(

Aquesta plantilla m'està decebent enormement, feta per pujar a 2aA amb un esforç ilimitat enorme del nostre Presi i els jugadors res de res,tan sols una dada, les targetes grogues.....el Huesca no se quantes n'ha vist, com la Gramenet que hi va ficat molta més intensistat com l'equip aragonés i en cambi nosaltres???Quantes?1-2??Res home res!!!S'han de fotre més pebrots home, mes pebrots per jugar en camps com aquests!!
Per que collons no ha jugat David Lázaro??Que algu em digui per que??
D'acord que Urrea ha fet un bon partit però era un partit ideal per Lázaro un jugador que va molt bé en aquests partits, no se per que no l'ha fotut :evil: :evil:

De nou, VUELVE MIÑAMBRES, NO SE POR QUE TE FUÍSTES!! :(


Es més com porto anunciat tota la setmana, els jugadors del lleida " no han ficat la cama ", ja que he vist davant meu unes entrades durisimes del osca, i aixi pel cap baix crec que ha hagut unes 6 o 7 targetes al huesca... ¿ PERQUE NO HA JUGAT DAVID LAZARO ?, per cert avui tot i que molts em portareu la contraria a fet més el MAYOR en 5 minuts, que no el keko, fins i tot aquest en una rematada complicada a estat a punt de salvar un punt.. una llastima

#19 Maxwell_Murder

Maxwell_Murder

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 579 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 marzo 2007 - 08:55

entra omar!!!!ja ere hora :o :idea:


Si siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii per fi per fiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!! :o :idea:

Es que el Luismi té partits bonets però en té d'altres que pffff....
Jo prefereixo mil vegades Omar,però mil vegades que el Luismi, aixi de clar.


l'Omar ha apuntat maneres , m'ha agradat força, Luismi ha estat fluix... PD: S'ha anul.lat a Santos un gol, que m'agradaria veure la repetició...

#20 beep

beep

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 926 mensajes
  • 3 topics

Escrito 11 marzo 2007 - 08:55

Avui el Lleida mereixia al menys empatar




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos