Hola des de Mallorca
#21 Guest__*
Escrito 19 septiembre 2005 - 05:05
Krek k el Mallorka té un ekip justet, no krek k pateixi per salvar la kategoria però krek k no estareu massa amunt. Tan de bo m'ekivoki i pugueu aspirar a europa, me n'alegraria molt.
Arango és un jugador k no m'agrada, però el gol k va kaskar dissabte serà del millors d'akesta lliga, simplement espektakular. El k em sembla un krak és Farinós.
Salutacions un kop més i Viska el futbol dels Països Katalans.
Escrito 19 septiembre 2005 - 05:06
By BiLlY_thE_KiDBones Dimoniet i benvingut a la web.
Krek k el Mallorka té un ekip justet, no krek k pateixi per salvar la kategoria però krek k no estareu massa amunt. Tan de bo m'ekivoki i pugueu aspirar a europa, me n'alegraria molt.
Arango és un jugador k no m'agrada, però el gol k va kaskar dissabte serà del millors d'akesta lliga, simplement espektakular. El k em sembla un krak és Farinós.
Salutacions un kop més i Viska el futbol dels Països Katalans.
#23 Guest__*
Escrito 19 septiembre 2005 - 07:04
Si ja al Camp d'Esports ens va fotre un de falta directa, ufffffffff, flipant, el RANGEL es va quedar sense resposta alguna.
Crec que el CUPER es molt bon entrenador i crec jo, que gràcies a ell vau salvar al categoría l'any passat, es un crack de debò noi el deixeu escapar!!!!!!!!
Bé, DIMONIET, de nou benvingut i una salutació ben forta a ttoa l'illa de Mallorca. SOU CULLUNUTS!!!!!!!!! :wink: :wink: :wink:
#24 Guest_ilergeta22._*
Escrito 19 septiembre 2005 - 07:31
#25 Guest__*
Escrito 19 septiembre 2005 - 07:33
Bé, d'acord, jejejeje, FORÇA MALLORCA, però poquet eh???!!!!
jejejejejejej, no ens passem........ :wink: :wink: :lol: :lol:
#26 Guest_Pako_*
Escrito 20 septiembre 2005 - 07:38
un salut d'un mallorquí
#27 Guest__*
Escrito 20 septiembre 2005 - 07:51
Us ho imagineu??????jajajajajaj :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
D'acord, d'acord, somiar es gratis, no??????? :lol: :lol: :wink: :wink:
EI, SALUTACIONS A TOTA L'ILLA DE MALLORCA I A TOTA LA SEVA GRAN GENT.
VISCA EL LLEIDA I FORÇA MALLORCA!!!!!!
Escrito 20 septiembre 2005 - 09:07
Ah, i obriu la butxaca ke si cauen cuartos per Arango seran benvinguts! Força Lleida! Força Mallorca!
Escrito 25 septiembre 2005 - 06:59
Pos ja me diras xq et sembla un crack, xq pel partit d'avui no sera... ¬¬ Ultimament en Farinos no fa res, I no nomes al partit d'avui, moltes vegades juga malamentissim i a sobre, jo enkra no li e vist fer res bo... Tu, BiLly_thE_KiD, ke li as vist fer??El k em sembla un krak és Farinós.
EI GENT, OPINEU AKI SOBRE FARINOS! :wink:
#30 Guest__*
Escrito 26 septiembre 2005 - 03:59
#31 Guest__*
Escrito 26 septiembre 2005 - 04:00
#32 Guest__*
Escrito 26 septiembre 2005 - 09:39
#33 Guest__*
Escrito 26 septiembre 2005 - 09:44
Escrito 26 septiembre 2005 - 09:52
Ehem...
Pos ja me diras xq et sembla un crack, xq pel partit d'avui no sera... ¬¬ Ultimament en Farinos no fa res, I no nomes al partit d'avui, moltes vegades juga malamentissim i a sobre, jo enkra no li e vist fer res bo... Tu, BiLly_thE_KiD, <font color=red>que</font> li as vist fer??El k em sembla un krak és Farinós.
EI GENT, OPINEU AKI SOBRE FARINOS! :wink:
Pos akí el partit de presentació em va semblar genial, no´he vist res més d'ell. Però obria pilotes a les bandes k donava gust, la majoria de entrades del Mallorka x banda van ser gràcies a passades seves desde la polla de metres. Tu el koneixeràs millor k jo, xò si Cúper se'l va emportar del València a Milà i ara a Mallorka suposo k serà x algo. Tot i k Cúper tmb deixa molt k desitjar.
Una salutació kompatriota mallorkí i molta sort a la lliga.
#35 Guest__*
Escrito 26 septiembre 2005 - 09:56
#36 Guest__*
Escrito 26 septiembre 2005 - 10:07
Escrito 26 septiembre 2005 - 10:17
Escrito 26 septiembre 2005 - 10:55
El que es bo de l'equip i el posen poquet es Choutos, el va dur en Cuper, pero casi no el fa jugar ¬¬
El centro del camp ens falla molt, no ajuda ni en l'atac ni en la defensa, es com si jugessim amb menys jugadors. A veure si Cuper millora aixo...
Escrito 26 septiembre 2005 - 11:11
Tot i k Cúper tmb deixa molt k desitjar.
PERDOOOO???? VIVIM EN UN ALTRE MON TU I JO O Q???
Per mi es dels millors entrenadors de l'ultima decada
Escrito 27 septiembre 2005 - 01:15
0 usuario(s) estan leyendo este tema
0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos