Ir al contenido


- - - - -

Hola des de Mallorca


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
50 respuestas en este tema

#41 Dimoniet

Dimoniet

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 290 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 septiembre 2005 - 03:19

Mes o menys es el que dius tu, Sober...

#42 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 28 septiembre 2005 - 03:35

Tot i k Cúper tmb deixa molt k desitjar.


PERDOOOO???? VIVIM EN UN ALTRE MON TU I JO O Q???
Per mi es dels millors entrenadors de l'ultima decada


Només te'n dik l'última k n'ha fet a tall d'exemple. Dir k no konta amb Luis García pk serà el 5é davanter de l'ekip. I prefereix empaketar-lo a l'Espanyol per portar a Yordi. Jo no ho trobo massa lògik. Akesta només és una de moltes. Xo jo k sé kompi, pa gustos los kolors.

#43 BiLly_thE_KiD

BiLly_thE_KiD

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 698 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 septiembre 2005 - 03:36

Tot i k Cúper tmb deixa molt k desitjar.


PERDOOOO???? VIVIM EN UN ALTRE MON TU I JO O Q???
Per mi es dels millors entrenadors de l'ultima decada


Només te'n dik l'última k n'ha fet a tall d'exemple. Dir k no konta amb Luis García pk serà el 5é davanter de l'ekip. I prefereix empaketar-lo a l'Espanyol per portar a Yordi. Jo no ho trobo massa lògik. Akesta només és una de moltes. <font color=red>pero</font> jo k sé kompi, pa gustos los kolors.

By BiLlY thE KiD.

#44 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 septiembre 2005 - 05:12

Ome pos nestic segur que economicament i an sortit guanyan amb aquest canvi

Cuper es dels millors entrenadors u a demostrat en una amplia experiencia

#45 BiLly_thE_KiD

BiLly_thE_KiD

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 698 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 septiembre 2005 - 05:20

El tema ekonòmik no té res a veure, simplement era un decisió tèknika pk segons Kúper Yordi podia aportar més a l'ekip ke Luis García.

#46 Dimoniet

Dimoniet

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 290 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 septiembre 2005 - 08:43

Be, si, en Cuper ha estat dels millors entrenadors, pero com dius tu, BiLly_thE_KiD, fa algunes coses com akestes de'n Luis Garcia. Un altre exemple, anavem perdent de pana contra el Malaga, si va dur en Choutos i ell sap que es bo, perque el va possar quan faltaven 10 min perque acabes el partit?? Perque no el va possar despres del descans com tothom creia que faria?? Nu se, supos que ell sap el que fa...

P.D: Sabieu que l'altre dia, despres del partit, va fer esperar a la premsa 40 min?? :lol:

#47 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 29 septiembre 2005 - 06:20

Lo que diu BILLY es cert, es veuq ue va ser una decisió personal de CUPER i no de la propia junta directiva del Mallorca. Jo també crec que la van cagar, perque el LUIS GARCÍA m'agrada molt, almenys a l'Espanyol va marcant golets.

#48 Dimoniet

Dimoniet

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 290 mensajes

Escrito 30 septiembre 2005 - 02:13

A mi Luis Garcia tb m'agrada molt, i al meu germa... al meu germa li encantada Luis Garcia. No se, esper que Yordi fiqui gols...

#49 Guest__*

Guest__*
  • Anónims

Escrito 30 septiembre 2005 - 04:43

YORDI es un davanter de diferents característiques de LUIS GARCÍA es més estatic. L'ara davanter de l'Espanyol no para d emoure's mentre yordi es el classic davanter 9 pur estatic, jo continuo dient que m'hagués quedat amb LUIS GARCÍA, però no et preocupis que tard ao d'hora YORDI us pot demostrar el seu poderío golejador a l'etapa del Zaragoza. :P :P

#50 Guest__*

Guest__*
  • Anónims

Escrito 30 septiembre 2005 - 07:55

MALLORQUINISTES a veure si ens cediu per l'any que ve al ARANGO home, jajajajajaja :lol: :lol: :lol: :lol: !!!!!!!!!!!!!!

#51 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes

Escrito 02 octubre 2005 - 07:57

Yordi no es que haigui fet gaires gols en els equips que a estat de primera l'unica temporada que li recordo en la que va fer bastants gols es amb l'Atletico B




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos