Vol dir al Dioni que aquesta temporada ha estat al Oviedo i que era pretés pel Lleida aquest hivern durant l'opertura del mercat de fitxatges i que va fitxar l'oviedo procedent del Leganés on no jugava pràcticament gens.
Bon fitxatge aquest seria, però bueno, tenim que esperar, encara potser no ens ha arribat l'hora per fitxar jugadors coneguts en aquesta categoria, vull dir jugadors que formin part de l'equip titular, a veure perquè veig que els demés clubs ja han fitxat bons jugadors i nosaltres doncs no se... paciència...
Si Chamorro no hi és i a veure com acaba el tema de la clàusula de recissió pel tema del contracte, bé doncs haurem de fitxar algún davanter per cobrir aquesta baixa. de fet jo me´n alegro que marxi... i també Baquero i Fragoso, s'ha fet neteja, d'altres no me'n alegro tant de que no hi siguin, però "a rey muerto rey puesto", dic jo..
La cessió de Diego Suàrez interesant, a veure com surt, jo crec que bé, Diego Sànchez a veure que acaba passant tant de bo es quedi, no se crec que aquest passat any amb Chamorro de titular, la lesió etc... no ha acabat d'explotar al Lleida, a veure si tots els eforços que es van fer per a què vingues que no quedin en va..
Mario Gibanel m'ha agradat molt que es fitxes com a segon a veure si Idiàkez també n'apren una mica d'ell.