Jump to content

Photo
* * * * * 1 votes

Moviments de cara a la propera temporada

• You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
304 replies to this topic

#201 samilof

samilof

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,563 posts
  • 102 topics

Posted 13 July 2014 - 04:13 PM

Jorge Galan suplent??? no ho se a jo em semble un tros de jugador!!! 

samilof per que no vols que vingo? per falta de qualitat o per que tens informació de que és un jugador conflictiu?

No es molt regular, pel que he pogut veure, segons el meu punt de vista, te molta més projecció Dioni, i a part es més ràpid. Va a gustos, pero la meva aposta es clara. DIONI. Galan sol fa 1,70 crec, i Dioni es molt més alt, al Lleida li va de collons tenir jugadors alts a l'atac, no caldrà que pugin els defenses (vease Medina). Per mi Galan ja ha donat tot el que sap al fútbol, no li pots demanar més, en canvi veig a Dioni un d'aquells jugadors que exploten a partir d'ara i fan lo millor de la seva carrera dels 25 als 30, es un tio ràpid, alt i àgil, molt àgil.

El que dius en referencia a Galan, lo de que es un jugador conflictiu, jo no ho se perque no el conec, pero si que he sentit que no es la persona més amigable del món ni de fer molta pinya al vestuari, pero sol son rumors.

Miran exclusivament el tema esportiu, prefereixo 100 vegades més a Dioni que a Galan.

No pots agafar mai de referencia un sol video de youtube, ja que si l'edites bé, fins i tot jo puc semblar Rivaldo,(he vist molts videos de Dioni, molts partits i parlo amb coneixement) pero per a que vegueu les gardeles de Dioni, els que no l'heu pogut observar amb atenció com juga. Es un d'aquells que cuan arriba a l'area l'engalta, no comensa a pulular per alli fen el panoli, torno a repetir que es un tio molt ràpid.

Vídeo 1:

http://www.youtube.c...h?v=vjETYzxrN28

I amb aquest video podeu veure també més calitat del davanter Dioni:

http://www.youtube.c...h?v=Ll6VTeI0kLs

• ilerdenc_sempre likes this

#202 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,092 posts
  • 6 topics

Posted 13 July 2014 - 05:38 PM

Home... Galan fa dos temporades ens va fotre 3 xixarros en un partit... jejejeje

#203 Makoky

Makoky

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 263 posts
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióVITORIA

Posted 13 July 2014 - 11:32 PM

Tengo un amigo que es representante de jugadores y me ha dicho que esta negociando con el Lleida la incorporacion del hermano de Negredo. Jugo hace dos años aqui en Vitoria y se lesiono de gravedad la rodilla. Jugo solo 6 partidos, marco un gol y luego se paso todo el resto de la temporada en blanco debido a esa lesion.

#204 Makoky

Makoky

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 263 posts
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióVITORIA

Posted 13 July 2014 - 11:35 PM

http://www.bdfutbol..../j/j100403.html

#205 samilof

samilof

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,563 posts
  • 102 topics

Posted 13 July 2014 - 11:41 PM

Como suplente puede estar bien, pero prefiero la cesión de uno de primera tal y como se decía......

En fin, que traigan a quien quieran, pero primero que venga Dioni.

#206 Calderon

Calderon

Canyo i gol

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,631 posts
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Posted 14 July 2014 - 08:57 AM

Una cosa, aquest Florin no és el que va tenir un pique amb el Seligrat aquesta temporada passada?

#207 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,092 posts
  • 6 topics

Posted 14 July 2014 - 01:56 PM

Una cosa, aquest Florin no és el que va tenir un pique amb el Seligrat aquesta temporada passada?

Si, diria.

#208 AJSC92

AJSC92

Advanced Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 38 posts
  • 1 topics

Posted 14 July 2014 - 05:21 PM

Qué se'n sap del davanter estel.lar que ha de ser presentat avui?

#209 samilof

samilof

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,563 posts
  • 102 topics

Posted 14 July 2014 - 05:45 PM

Paciencia, esperem fins divendres a veure que passa, pero esperem que sigui divendres a molt estirar.

#210 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,092 posts
  • 6 topics

Posted 14 July 2014 - 06:06 PM

Paciencia, esperem fins divendres a veure que passa, pero esperem que sigui divendres a molt estirar.

Es informació que tens de que se fitxara el divendres, o simplement un pensament propi teu?

#211 IlerFran

IlerFran

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,487 posts
  • 4 topics

Posted 14 July 2014 - 06:15 PM

Segons el que es comenta per Twitter aquesta setmana pot ser important per al nostre club. Veurem  :rialleta:

Jo no el vull fer il·lusions pero espero que ens donin bones noticies :)

#212 samilof

samilof

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,563 posts
  • 102 topics

Posted 14 July 2014 - 06:23 PM

Es informació que tens de que se fitxara el divendres, o simplement un pensament propi teu?

Intuició i també perque el club va dir que serie avui, i si no ha set avui serà de ben segur d'ara fins divendres.

#213 Calderon

Calderon

Canyo i gol

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,631 posts
  • 37 topics

Posted 14 July 2014 - 06:47 PM

Ho solen fer això de dir  que aquest dia direm alguna cosa important i després esperar tres o quatre dies. Tinc la sensació que ho han fet un parell de cops més, ja. 

#214 Calderon

Calderon

Canyo i gol

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,631 posts
  • 37 topics

Posted 15 July 2014 - 07:36 AM

A twitter, un tal @JuanitoCruz11 ha dit que Salva Chamorro del Llagostera jugarà al Lleida.

Te pinta de ser un bulo playero, però he pensat "tant de bó! seria una incorporació més que fabulosa a canvi de la baixa d'Imaz!"

#215 Calderon

Calderon

Canyo i gol

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,631 posts
  • 37 topics

Posted 15 July 2014 - 10:08 AM

A twitter, un tal @JuanitoCruz11 ha dit que Salva Chamorro del Llagostera jugarà al Lleida.

Te pinta de ser un bulo playero, però he pensat "tant de bó! seria una incorporació més que fabulosa a canvi de la baixa d'Imaz!"

RECTIFICO: http://www.diaridegi...agi/678666.html

Això molta! Aquest tio m'encanta i podria ser una peça importantíssima pel nou Lleida!

#216 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 posts
  • 3 topics

Posted 15 July 2014 - 10:17 AM

Doncs jo preferia 100 cops a Dioni que a Chamorro.. No l'he vist massa partits, però cuan l'he vist no m'ha agradat... Molt fort i corpulent i crec que poca cosa més...(potser m'equivoco...)

#217 Calderon

Calderon

Canyo i gol

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,631 posts
  • 37 topics

Posted 15 July 2014 - 11:00 AM

Quan l'he vist m'ha semblat un tio molt vàlid, un tipus de davanter que trobo que pot funcionar a segona B, amb cos, caràcter i no es pas dolent amb la pilota. A més, després que ens marxin Mata, Imaz i Milla, ens cal recomposar la davantera. 

Dioni + Chamorro podria ser una davantera d'aquelles que amarguen la vida a qualsevol defensa. 

• ilerdenc_sempre likes this

#218 AJSC92

AJSC92

Advanced Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 38 posts
  • 1 topics

Posted 15 July 2014 - 12:47 PM

És justament el que diu en Calderon i el que es comenta pel Facebook, Chamorro no arribaria en qualitat de substitut de Mata com el 9 desitjat, més bé seria un complement/company de luxe per a aquest nou 9, al menys així ho veig jo. Ep problema que li trobo a en Salva és la seva corpulencia, és precisament la del típic davanter centre que guanya espais, no se com s'acoblaria amb una possible arribada de Dioni com a 9. Però bé, amb gairebé tota la davantera desfeta necessitem com l'aigua sang nova al davant, per mi com si es revifa la vella opció d'Urko Arroyo.
Però sense voler semblar precipitat se'm la boca aigua només de pensar en les meravelles i convinacions que es podrien fer en atac amb Dioni, Chamorro i Osado, inclús amb Arroyo

#219 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 posts
  • 1 topics

Posted 15 July 2014 - 12:56 PM

De tot el que parleu se'n diu "palles mentals" i a l'estiu la gent se'n fa moltes xd

#220 xorxi93

xorxi93

Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 posts
  • 33 topics

Posted 15 July 2014 - 01:02 PM

a mi em va agradar salva cuan va marcar aquell gol contra el aviles.. o trobo bon jugador!  :)

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users