Ir al contenido

Foto
* * * * - 2 votos

Round 2, Lleida - Jaén

• You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
347 respuestas en este tema

#241 samilof

samilof

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 06 junio 2013 - 10:29

Mare meva, parles el mateix català que ma padrina, no ve al tema  pero m'estic partint. Et repto que al proxim post que facis intenta posar en el mateix text: busón, mansana, safranoria, apanyo, alcansaran i cespet. Si ho fas diumenge et convido a una canya xDDD

D'altra banda, tandebo arribem als 10.000 pero tampoc m'estranyaria, jo fins dissabte no podre anar a comprar les entrades segurament i com jo molts altres que durant la setmana estem fora de Lleida, pero el que es segur es que diumenge l'estadi fara goig.

jajaja ostia alcansaran es una bona charnegada, pero estic orgullos del meu català :D

ostia e d'estar inspirat per a escriure tot això jaja pero si vols em pots pagar una cervesa igualment :aplaudiment:

• o han agraït

#242 mr_raulman

mr_raulman

Junior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 198 mensajes
  • 6 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 07 junio 2013 - 08:29

En els primers dos dies de venta d'entrades (dimecre si dijous9 ja s'han venut 3000 entrades. Ahir se'n van vendre 2000, el doble que dimecres. Això és una molt bona notícia, segons l'article de la manyana, el club preveu millor entrada que la copa catalunya i allí en van anar 11.600, hoaconseguirem?.

Des de luego el ritme d'entrades, dóna peu al optimisme

http://www.lamanyana...tradas-vendidas

#243 samilof

samilof

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 07 junio 2013 - 10:35

Jo ja fa un parell de dies que ho dic, crec que plenarem el camp, tenim moltes opcions de plenarlo, a veure cuantes n'hauran venut avui al final de dia.

Som-hi tots :aplaudiment:

#244 ILER

ILER

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 07 junio 2013 - 12:10

Jo crec que plenar-lo completament no, però estic convençut que estarem entre 10.000-11.000 persones. A tot arreu es parla de l'equip i del partit d'aquest diumenge i com ja he comentat en més d'una ocasió, l'autèntic èxit d'aquest any, amb independència que acabem pujant o no, és la que a la ciutat s'ha tornat a parlar del Lleida, com feia moltíssims anys que no es feia.

I pensar que al gener tot just erem 1000 :rialleta:

#245 mr_raulman

mr_raulman

Junior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 198 mensajes
  • 6 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 07 junio 2013 - 12:36

El @Lleida_Esportiu despacha unos 4000 tickets para el domingo

Brutal!!!

#246 IlerFran

IlerFran

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 07 junio 2013 - 02:07

El @Lleida_Esportiu despacha unos 4000 tickets para el domingo

Brutal!!!

I estem a divendres... JAJAJA Avui queda tot el migdia/tarda + dissabte... BUFF!!

Al partit del Leganés, per aquestes alçades érem més o menys uns 2500 i la gent discutia sobre el preu... ara l'equip rival diu que de moment 4000... A plenar el Camp d'Esports!

#247 samilof

samilof

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 07 junio 2013 - 03:49

Segon autobús a Jaen pleeee!!!! ara a pel 3 :aplaudiment:

#248 seguidor

seguidor

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 07 junio 2013 - 03:56

Segon autobús a Jaen pleeee!!! ara a pel 4 :aplaudiment:

Enserio?

Per cert, després del 2, ve el 3  :D

#249 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 07 junio 2013 - 03:59

Enserio?

:partirsederiure: :partirsederiure: Les retallades en educació... ja estem veient els seus efectes

#250 samilof

samilof

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 07 junio 2013 - 04:10

Enserio?

Bua buaa, que me colapsat, e anat al twitter del Jaen i he vist que psoaven 2 buses a Lleida, i no se que m'ha pasat se man creuat els cable jajajaja

....son 2 busos de Jaen que venen cap aqui a animar al Jaen aquet diumenge, la motivacio que porto a sobre em fa no saber el que llegeixo de vegades :deumeu:

Pero de totes formes, he de dir que el segon bus esta prop perque avui ja feien reserves del 2.

P.D: ja he corregit lo del 4 a 3 jaja

#251 samilof

samilof

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 07 junio 2013 - 04:11

:partirsederiure: :partirsederiure: Les retallades en educació... ja estem veient els seus efectes

Aixo es de tantes coses que porto al cap, gracies a deu fa anys que vaig pasar l'epoca d'anar al cole :sisi:

#252 ILER

ILER

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 07 junio 2013 - 04:19

M'han confirmat a primera hora de la tarde des del propi club que porten més de 5000 entrades venudes!!!! :D

#253 samilof

samilof

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 07 junio 2013 - 04:36

M'han confirmat a primera hora de la tarde des del propi club que porten més de 5000 entrades venudes!!!! :D

Aquest diumenge esperem fer un PLE al camp d'esports!!

#254 RoD

RoD

Membre d'Honor

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 07 junio 2013 - 04:58

Si diumenge plenem el camp me la tallo i em faig monja.

Deixo aqui la meva promesa per a la posteritat  :crispetes:

#255 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 07 junio 2013 - 06:59

Si diumenge plenem el camp me la tallo i em faig monja.

Deixo aqui la meva promesa per a la posteritat  :crispetes:

La cito per si t'apeneixes i la edites.... :sisi: :sisi:

#256 GTS

GTS

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 07 junio 2013 - 07:09

Veient com està el panorama... no sé si seria possible arribar a retirar les lones de publicitat per augmentar l'aforament. Si no vaig equivocat, a Segona B no és obligatori tenir seients a totes les localitats. I òbviament les empreses anunciants han pagat per estar allí, però no sé si se les podria compensar amb les entrades venudes al sector. 

#257 Kiru

Kiru

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 242 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 junio 2013 - 07:46

Bones!!!

Els veterans potser recordaran posts meus a l'anterior etapa a 2a A. M'agrada molt llegir al fòrum però escriure sempre em fa mandra. Amb aquest Lleida que tant ens està fent vibrar i que lluita tant, la mandra sembla que desapareix per moments!!! Estic molt i molt il·lusionat amb aquest equip, i feliç que els que manen al club es recorden dels aficionats i estan prop d'ells.

Ja tinc les entrades per diumenge i he comprat el viatge i l'entrada per Jaén (al viatge a Leganés vaig tenir el plaer de conéixer gent com GTS i laveudetorres -i segurament d'altres amb qui no vam comentar si estàvem al fòrum-), i també m'he comprat la samarreta de la senyera (em feia pal perquè em va un pèl cenyida, però pel Lleida marquem panxeta, si convé!!). Jejeje.

Bromes a banda, estic esperançat amb fer un gran resultat diumenge, rematar-ho a Jaén el dia 16 i després a seguir somniant (he anat dient que si passem aquesta ronda pujarem a 2a A, i tinc moltes ganes de no equivocar-me).

Companys, ens veiem diumenge al Camp d'Esports i, passi el que passi, prometo anar escrivint més per aquí, perquè el que ha aconseguit aquest equip i aquest club enguany, ja no ens ho treu ningú. LLEIDA TORNA A ESTAR ORGULLOSA DEL SEU EQUIP DE FUTBOL!!! VISCA EL LLEIDA I FORÇA LLEIDA!!!

#258 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 07 junio 2013 - 07:50

Lleida Esportiu @Lleida_Esportiu 1m

Dia trepidant! 2n bus ple, comencem el tercer! Atents demà, anirem informant de les entrades que resten a la venda! SOU GRANS!!!

No hase falta desir nada mash.

Lo de que Atents demà, anirem informant de les entrades que resten a la venda! vol dir que hi ha possibilitats de que s'acabin?

#259 RoD

RoD

Membre d'Honor

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 07 junio 2013 - 08:31

No tinc paraules la veritat. Que està passant a Lleida? Aquesta euforia no es va viure a la promoció del 2004 ni de lluny.

#260 seguidor

seguidor

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 07 junio 2013 - 08:55

Heu vingut a recollir més de 7000 entrades!! Demà més!! De 10:00-14:00 i de 16:00-21:00

• o han agraït

1 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 1 invitados, 0 usuarios anónimos