Ir al contenido


Foto
- - - - -

Candidats a donar el relleu a la UE LLEIDA


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
543 respuestas en este tema

#381 Castigador

Castigador

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 934 mensajes
  • 3 topics

Escrito 24 junio 2011 - 01:02

Només espero que fagin quelcom semblan amb el que va fer els nous propietaris del nou Malaga C.F. Que cuan van tenir que buscar un nou escut al antic C.D. Malaga fixeu-vos el que van fer:

Posted ImagePosted Image

#382 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 24 junio 2011 - 01:05

Si, interessant el que van fer Molt interessant 8O

#383 Castigador

Castigador

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 934 mensajes
  • 3 topics

Escrito 24 junio 2011 - 01:24

Només espero que fagin quelcom semblan amb el que va fer els nous propietaris del nou Malaga C.F. Que cuan van tenir que buscar un nou escut al antic C.D. Malaga fixeu-vos el que van fer:

Posted ImagePosted Image



També es molt curios aquet reportatge:



#384 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 24 junio 2011 - 01:36

És més facil, una finestra de la Seu Vella, li treuen i ja està...

O si el nom del club nou, és UE LLeida 1939 és pot seguir amb el mateix però a la part de adalt o a la de abaix és posa 1939 i ja està!!

#385 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 24 junio 2011 - 01:50

El Taxo es surt amb la seva i continuarà manant al Lleida de la mà de l'anabel. Aquest home va "unir-se" al grup d'almacelles per donar suport, pero l'unic que va fer va ser enganyar-los. Els va dir que amb 68.000 E ja ni auria prou per guanyar, es van fiar i van pedre per confiar en personatges aixi. El nou Lleida seguira la linia de l'anterior. I estara dirigit pel mateix que casi ens ha enviat a la desaparicio. Penos tot plegat!!

#386 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 24 junio 2011 - 02:05

A la Junyent i al Benet només els hi desitjo lo mateix que li ha passat a la Unió Esportiva Lleida.

Ja poden carregar l'alquiler del xalet als comptes del Lleida un altre cop que ara no hi ha cap administrador que ho pugui evitar, ni posar-ho en coneixement dels socis.

Que us aprofiti la vostra nova joguina.


Podria ser, però jo estic d'acord amb aralleida i deixaria una mica de temps al nou projecte.
L'annabel es representant de nombrosos jugadors i segur que es pot confeccionar un bon equip com portem fent.


Franck, que sigui representant a mi no m'agrada res, potser portara el seus jugadors, cobrant ella comissions. Imagina't el Lleida és juga l'ascens contra un equip X, l'Annabel pot pillar i sii té un jugador que no sap on colocar-lo, va al señor president del equip X, i li diu ens deixem guanyar pero tu li fas un contracte per X diners amb aquest jugador que no tinc cap equip on ficar-lo. A mi personalment no m'agrada que sigui representant de jugadors. Segur que portara algun jugador més dels que ella representa.


El que dius es cert. Però espero que no succeeixi, lo únic que intento dir és que això ens podria servir per a fer l'equip d'una manera més ràpida però amb sentit degut al poc temps que tenim.

#387 som-hi

som-hi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 junio 2011 - 07:40

Jo sols sé que del grup Anabel no se RES del projectes que tenen, ni plans a curt-mig termini.
Jo com a mínim, tenia bastanta més informació del grup Almacelles que no de la nova presidenta i és algo que no m'agrada.


i el que menys m'agrada de tot és que encara estigui per aqui al voltat el Tatxo Benet, no m'extranyaria que hagués enganyat al grup d'Almacelles per afavorir a l'anabel i seguir jugant als titelles.

espero que ara ens comencin a explicar les intencions que tenen i les idees que volen desenvolupar!! per cert, ja que entenc que tenien acords amb patrocinadors, també podrien informar sobre això, així tots ens animarem amb el suport que l'empresariat lleidatà dóna al nou club!!!

#388 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 junio 2011 - 11:23

Junyent oferirà a l'EFAC ser el filial del nou Lleida

També obre la porta a incorporar al seu equip gent de la candidatura d'Almacelles

Annabel Junyent, l'oferta de la qual va ser la més ben valorada en l'obertura de pliques i serà l'adjudicatària de la unitat productiva del Lleida si presenta davant del jutge la documentació que aquest li ha sol·licitat, té intenció d'oferir a l'EFAC Almacelles convertir-se en el filial del nou Lleida la pròxima temporada. Sisco Pujol, president de l'EFAC i que encapçalava un altre dels grups que aspiraven a la unitat productiva, ja volia convertir l'Almacelles en filial del Lleida. De fet, ja va aconseguir que els socis ho aprovessin en l'assemblea de la setmana passada.

Junyent començarà a treballar des d'avui per preparar la nova temporada, encara que l'adjudicació de la licitació depèn de la presentació davant del jutge d'un aval per valor d'1 milió d'euros, una SAE i el pagament dels 70.000 euros que constaven en l'oferta, com li ha requerit el titular del jutjat mercantil de Lleida. Ho ha de fer aquesta mateixa setmana, "i ho intentaré aconseguir", va explicar aquest diari. Entre els projectes de Junyent es troba aconseguir un nou filial que substitueixi l'Alcarràs, que jugarà a Segona Catalana (antiga Primera Regional). L'Almacelles, a Primera, seria un candidat ideal per la categoria que ocupa i la seua proximitat a Lleida. El Tàrrega és una altra alternativa. A més, no descarta incorporar al seu equip gent procedent del grup d'Almacelles, amb el qual va mantindre diversos contactes durant el procés previ a la subhasta

http://www.segre.com...del-nou-lleida/

#389 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 26 junio 2011 - 12:34

oixxx que l'anabel potse no te prous cuartos??? jajajaja trankils!! la salvara el gran Taxo Benet!!! Gran club crearan entre els 2, aveure quants anys dura i quin benefici economic aconsegueixen treure'n (dubto que tinguin cap altre interes apart d'aquest)

#390 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 26 junio 2011 - 02:16

http://www.sdlogrone...storia/historia (aquest és el "descendent" directe del mític CD Logroñés -recordar que la UD Logroñés és un "sucedani" sorgit de comprar la plaça al CD Varea quan aquests van ascendir a 2a B. Avui -26/06, a les 18.30-, el SD Logroñés segurament assolirà l'ascens a 2a B a costa del G. Segoviana. 0-1 a l'anada a favor dels de Logroño. Dos capitals de província lluitant per pujar a la tercera categoria del nostre futbol...).

Interessant història la que es redacta en l'enllaç... A l'hora de triar escut, ho van deixar en mans de l'afició. http://www.sdlogrones.com/club/escudo

Seria molt interessant que els nous propietaris del club, treguéssin a concurs l'elaboració del nou escut. Si hi ha d'haver nou escut, clar...


FORÇA LLEIDA.

#391 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 26 junio 2011 - 03:01

Si pugen serà curiós veure un UD Logroñés vs SD Lorgoñés a Segona B Posted Image

Referent al concurs per a l'escut és una magnífica idea (prometo no presentar l'escut UE Tatxo Benet :lol: ) però tranquil que la Junyent ja deu tenir el seu escut pensat, segurament una merda de tres parells de collons, i no farà cap concurs.
Tant de bo m'equivoqui i sigui un bon escut.

#392 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 26 junio 2011 - 03:36

Si pugen serà curiós veure un UD Logroñés vs SD Lorgoñés a Segona B Posted Image

Referent al concurs per a l'escut és una magnífica idea (prometo no presentar l'escut UE Tatxo Benet :lol: ) però tranquil que la Junyent ja deu tenir el seu escut pensat, segurament una merda de tres parells de collons, i no farà cap concurs.
Tant de bo m'equivoqui i sigui un bon escut.


L'escut serà el mateix de sempre. Confirmat per ella mateixa.

Es mantindrà escut, himne, color de samarreta i numeració del soci, es a dir, tot.

#393 Delleidaidellleida

Delleidaidellleida

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 59 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 junio 2011 - 04:09

També va confirmar que tenia preparat el pla de viabilitat :roll:

Ha confirmat tantes coses durant l'últim any i no n'ha complert ni una que la seva paraula no val res. Tot el que digui, per a mi, fins que es demostri el contrari és mentida.

Espero que demà dilluns si no ha presentat els 60.000 euros, els avals i ha constituit la sae no se li doni ni una sola oportunitat. Ha tingut temps més que suficient per fer-ho i a sobre ha jugat amb advantatge respecte els altres candidats. Junyent fora :evil:

No entenc com una persona que incompleix la resolució del jutge de sortir del camp d'esports tingui la santa barra de presentar-se. Se li dirà cara dura a això ?

#394 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 26 junio 2011 - 04:56

Os paso un comunicat de la Iniciativa Pedra Picada del Lleida en relació al tema a la situació, a dia d'avui,de l'adjudicació de la subhasta de la Unitat productiva de la UE LLEIDA SAD :


1.- La iniciativa Pedra Picada del Lleida espera i desitja que, pel be de tots, durant la propera setmana quedi tot solventat i no hi hagi mes endarrirements en el procés


2.- Ens resulta dificil d'entendre que encara faltin per completar coses tant importants en el procés d'adjudicació, i a més que no hi hagi una certessa de que es puguin solventar, el que crea encara més confusió

3.- Esperem que,en cas de que no s'assoleixin aquest requisits per part del guanyador de la subhasta, s'actui amb responsabilitat i s'acepti la resolució per poder tancar el tema i donar pas a altres alternatives

4.- Donada la premura de temps que marquen els calendaris federatius, demanem si han de ser alguna de les altres dos opcions les que s'adjudiquin la subhasta,que ho puguin fer sense retards.

5 .- La Iniciativa Pedra Picada entenem que la renuncia a l'adjudicació o que quedés deserta,seria una alternativa més que es podria contemplar, ja que serviría per començar de zero, amb nous plantejaments i tancar aquesta nefasta situació

6.- Des de la Iniciativa Pedra Pecada, pel be del Lleida, recolçarem la solució que es prengui, i ens possem a disposició de qui guanyi per tal d'ajudar-los en el nou projecte.




Visca el Lleida

Salutacions

#395 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 26 junio 2011 - 04:57

Si pugen serà curiós veure un UD Logroñés vs SD Lorgoñés a Segona B Posted Image

Referent al concurs per a l'escut és una magnífica idea (prometo no presentar l'escut UE Tatxo Benet :lol: ) però tranquil que la Junyent ja deu tenir el seu escut pensat, segurament una merda de tres parells de collons, i no farà cap concurs.
Tant de bo m'equivoqui i sigui un bon escut.


L'escut serà el mateix de sempre. Confirmat per ella mateixa.

Es mantindrà escut, himne, color de samarreta i numeració del soci, es a dir, tot.


Ah bueno, si ho ha confirmat ella em quedo molt més tranquil (ironic mode off)

#396 Skinner

Skinner

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.167 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 junio 2011 - 08:07

Avui la Junyent té que presentar els avals, no?

#397 simplicio

simplicio

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 135 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 junio 2011 - 09:23

molt criticar a la Junyent, però si volem veure futbol d 2B, estem a les seues mans. Esperem que presenti l'aval, jo no vull veure un Lleida-Massalcoreig o Lleida Ciutat Jardi (a no que aquest estan a 2Regional!!!,o sigui mes amunt). Si la proposta de la Junyent es la mes bona, com deu de ser la d'Almacelles!!!...que per cert, pot ser tan dolenta que el jutge declari la subhasta deserta. Ens agradi o no, qui mes a fet per que tinguem futbol a 2B es l'annabel...es trist però es així, volem més al Lleida des de fora que no els empresaris d'aquí. Amb aquest hauriam de criticar i no als que fan coses per intentar que seguim tenin futbol a la ciutat.

#398 brochard

brochard

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 58 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 junio 2011 - 09:50

He parlat amb els de Plataforma pel Lleida i m'han dit que pensen enviar una carta de felicitació a l'Annabel i a oferir-se a ajudar i participar del Lleida en tot el que puguin. Ja veurem què en surt de tot això.

#399 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 junio 2011 - 09:54

http://www.segre.com...-per-al-lleida/

Setmana decisiva per al Lleida

El futur del club es decideix en les pròximes hores, en què Junyent ha de presentar davant del jutge un aval per un milió d'euros..

#400 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 27 junio 2011 - 11:39

molt criticar a la Junyent, però si volem veure futbol d 2B, estem a les seues mans. Esperem que presenti l'aval, jo no vull veure un Lleida-Massalcoreig o Lleida Ciutat Jardi (a no que aquest estan a 2Regional!!!,o sigui mes amunt). Si la proposta de la Junyent es la mes bona, com deu de ser la d'Almacelles!!!...que per cert, pot ser tan dolenta que el jutge declari la subhasta deserta. Ens agradi o no, qui mes a fet per que tinguem futbol a 2B es l'annabel...es trist però es així, volem més al Lleida des de fora que no els empresaris d'aquí. Amb aquest hauriam de criticar i no als que fan coses per intentar que seguim tenin futbol a la ciutat.


Jo no penso donar les gràcies a qui ha vingut aquí a jugar al PC Futbol trampejant la llei per poder jugar amb tranquilitat sense els deutes que hi havia, passant olímpicament de la Història.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos