Escrito 23 junio 2011 - 05:28
Opinaré sense saber què ha passat a la subhasta i és que realment em preocupa que us preocupi quin nom tindrà o ha de tenir o quin escut o ... i no us preocupi:
. Que cap del tres que s’han presentat ho hagi fet amb tota la documentació o degudament complimentada.
. Que un dels tres hagi estat desacreditat per ell mateix amb les seves actuacions.
Si els tres grups han tingut un defecte de forma quan eren molt clares les condicions em pregunto què podria succeir si estesin al front d’una empresa ? Per a mi és més complicat gestionar el dia a dia d’una empresa que no pas preparar una documentació amb tot el temps del món. Em fa por.
Defenseu i/o recolzeu a l’última junta, per dir-los-hi d’alguna manera ja que mai han constat a cap lloc i oficialment no han existit. Encara em fa més pànic que pugui arribar a sortir aquesta candidatura. Si surten tenim Lleida per tres telediaris. Gairebé justifiqueu el tema lloguer, tema acusacions als administradors concursals, manca de comunicació amb la ciutat i els socis, cap transparència, ocultisme, nul•la capacitat gestora... Recordeu, recordeu. Quantes vegades hem donat gràcies als administradors ? Recordeu que no hem cobrat les subvencions de la Paeria i la Diputació perquè la presumpta presidenta no constava enlloc ?
No tenim ni una mínima part de la informació per a poder opinar i o fem (jo el primer). Espero i desitjo que qui ha de decidir sigui valent i ho faci amb totes les conseqüències i si s’ha de declarar desert doncs sentint-ho molt potser seria millor això que no pas allargar el patiment i que aquest allargament només serveixi per presumptament enriquir encara més als de sempre a costa dels de sempre.