Jump to content

Photo
- - - - -

Candidats a donar el relleu a la UE LLEIDA

• You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
543 replies to this topic

#361 seguidor

seguidor

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,769 posts
  • 8 topics

Posted 23 June 2011 - 08:17 PM

Al twitter del Jordi Guardiola:

L'equip d'Anabel Junyent s'adjudicarà la unitat productiva del Lleida. Ha presentat la millor oferta i té un aval quantiós.

Anabel Junyent ja ha rebut la comunicació del jutge sobre l'adjudicació de la UP del Lleida. L'auto oficial es farà dilluns.

Això és segur? M'han comentat que es tenia que presentar com a persona jurídica i no com a persona física, tal com ha fet.

#362 IlerFran

IlerFran

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,487 posts
  • 4 topics

Posted 23 June 2011 - 08:18 PM

Sisi li he enviat un tweet preguntant si és cert i m'ha respost dient que està confirmadíssim

#363 javirp

javirp

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 518 posts
  • 0 topics

Posted 23 June 2011 - 08:19 PM

Si a catalunya radio també ho confirmen

Entrevista a l'anabel junyent

http://www.catradio....-Esports-2052-h

#364 Escoda

Escoda

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,412 posts
  • 0 topics

Posted 23 June 2011 - 08:20 PM

La nena ja té la joguina que portava demanant tot l´any, no sé si alegrar-me o tallar-me les venes, sort que hi ha revetlla i beuré per oblidar !!

#365 seguidor

seguidor

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,769 posts
  • 8 topics

Posted 23 June 2011 - 08:23 PM

Doncs finalment ha guanyat qui volia (el que a priori per ami era el menys dolent), esperem que tinguem sort.

FORÇA LLEIDA!

#366 seguidor

seguidor

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,769 posts
  • 8 topics

Posted 23 June 2011 - 08:26 PM

Comentar que l'Annabel ha aportat un aval de tres milions d'euros, un per temporada, quan el mínim era 1 milió.

#367 IlerFran

IlerFran

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,487 posts
  • 4 topics

Posted 23 June 2011 - 08:27 PM

També m'ha comentat que ho sap de primeríssima font
Espero que sigui veritat com diu i que la pilota segueixi corrent al Camp d'Esports.

#368 Escoda

Escoda

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,412 posts
  • 0 topics

Posted 23 June 2011 - 08:27 PM

Acabo d´escoltar l´entrevista, diu que el nom no el sap, i que ja ha parlat amb l´Emili per oferir-li el carrec, en teoria , conta amb la plantilla d´aquesta temporada.

#369 IlerFran

IlerFran

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,487 posts
  • 4 topics

Posted 23 June 2011 - 08:40 PM

Acabo d´escoltar l´entrevista, diu que el nom no el sap, i que ja ha parlat amb l´Emili per oferir-li el carrec, en teoria , conta amb la plantilla d´aquesta temporada.

Cert, i al nom diu que hi apareixerà Lleida

#370 BalaFiero

BalaFiero

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,062 posts
  • 1 topics

Posted 23 June 2011 - 08:58 PM

<ironia> Ah que apareixerà Lleida al nom? Vaja quin descans doncs... </ironia>

#371 seguidor

seguidor

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,769 posts
  • 8 topics

Posted 23 June 2011 - 09:00 PM

Home, sempre podiam tenir la por de dir-nos Lleyda F.C. ai no que aquest club ja es va fundar abans que la nostra estimada UE Lleida :lol:

#372 Skinner

Skinner

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,167 posts
  • 0 topics

Posted 23 June 2011 - 09:10 PM

Home, sempre podiam tenir la por de dir-nos Lleyda F.C. ai no que aquest club ja es va fundar abans que la nostra estimada UE Lleida :lol:

Osti si, quina pena!

#373 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,092 posts
  • 6 topics

Posted 23 June 2011 - 09:13 PM

Que diguin que possaran la paraula Lleida al nom, tampoc vol dir res... Lleida FC també porte la paraula Lleida i a ningu ens agradava.

També és pot tindre un nom Cani :D Ex: UuuNi0Oo 3Sp0oRrThiVaA4 Ll3e1D4. Seriam el temor de 2a B :D Haure de agafar el Copyright no sigui que la Annabel el fiqui, jo vull la meva part de diners :D

#374 IlerFran

IlerFran

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,487 posts
  • 4 topics

Posted 23 June 2011 - 09:26 PM

Que diguin que possaran la paraula Lleida al nom, tampoc vol dir res... Lleida FC també porte la paraula Lleida i a ningu ens agradava.

També és pot tindre un nom Cani :D Ex: UuuNi0Oo 3Sp0oRrThiVaA4 Ll3e1D4. Seriam el temor de 2a B :D Haure de agafar el Copyright no sigui que la Annabel el fiqui, jo vull la meva part de diners :D

Jajaja

#375 timtim

timtim

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 315 posts
  • 0 topics

Posted 24 June 2011 - 08:12 AM

al sport tambe diuen que a guanyat l´annabel,per mi la mes professional de tots

#376 La veu de torres

La veu de torres

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,720 posts
  • 11 topics

Posted 24 June 2011 - 08:40 AM

[quote name='"seguidor']

Cert, i al nom diu que hi apareixerà Lleida[/quote]

<ironia> Ah que apareixerà Lleida al nom? Vaja quin descans doncs... </ironia>[/quote]

Home, sempre podiam tenir la por de dir-nos Lleyda F.C. ai no que aquest club ja es va fundar abans que la nostra estimada UE Lleida :lol:[/quote]

Concretament, LLeyda FC es va fundar a l'època classica grega. Aristóteles era el màxim golejador però era Sòcrates qui remenava les cireres al mig del camp!

#377 aralleida

aralleida

Junior Member

• Usuaris
  • Pip
  • 8 posts
  • 0 topics

Posted 24 June 2011 - 10:30 AM

Hola, soc nou al forum tot i que fa molt de temps que el vaig seguint... no soc cap infiltrat :D sols soc un soci normal i corrent...

No se si era millor l' Anabel o el Sisco, però si el gran jutge Enrech s'ha decidit per ella, doncs ara tots a mort amb l'Anabel i amb el nou Lleida (tot i que no hem de deixar de criticar les coses que faci malament...)

Después de molts dies de foscor, sembla que veiem la llum!!! S'ha perdut la U E Lleida però comencem de nou, amb un Lleida-lo-que-sigui sense deutes i amb futur(per lo menys els propers 3 anys estaràn avalats).
Despres de tot, n'hem sortit molt millor de lo que pintaba...

IL.LUSIONEM-NOS!!!!

#378 RoD

RoD

Membre d'Honor

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 6,132 posts
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Posted 24 June 2011 - 11:49 AM

A la Junyent i al Benet només els hi desitjo lo mateix que li ha passat a la Unió Esportiva Lleida.

Ja poden carregar l'alquiler del xalet als comptes del Lleida un altre cop que ara no hi ha cap administrador que ho pugui evitar, ni posar-ho en coneixement dels socis.

Que us aprofiti la vostra nova joguina.

#379 IlerFran

IlerFran

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,487 posts
  • 4 topics

Posted 24 June 2011 - 12:50 PM

A la Junyent i al Benet només els hi desitjo lo mateix que li ha passat a la Unió Esportiva Lleida.

Ja poden carregar l'alquiler del xalet als comptes del Lleida un altre cop que ara no hi ha cap administrador que ho pugui evitar, ni posar-ho en coneixement dels socis.

Podria ser, però jo estic d'acord amb aralleida i deixaria una mica de temps al nou projecte.
L'annabel es representant de nombrosos jugadors i segur que es pot confeccionar un bon equip com portem fent.

#380 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,092 posts
  • 6 topics

Posted 24 June 2011 - 12:59 PM

Podria ser, però jo estic d'acord amb aralleida i deixaria una mica de temps al nou projecte.
L'annabel es representant de nombrosos jugadors i segur que es pot confeccionar un bon equip com portem fent.

Franck, que sigui representant a mi no m'agrada res, potser portara el seus jugadors, cobrant ella comissions. Imagina't el Lleida és juga l'ascens contra un equip X, l'Annabel pot pillar i sii té un jugador que no sap on colocar-lo, va al señor president del equip X, i li diu ens deixem guanyar pero tu li fas un contracte per X diners amb aquest jugador que no tinc cap equip on ficar-lo. A mi personalment no m'agrada que sigui representant de jugadors. Segur que portara algun jugador més dels que ella representa.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users