Ir al contenido

Foto
- - - - -

Candidats a donar el relleu a la UE LLEIDA

• You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
543 respuestas en este tema

#341 seguidor

seguidor

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 23 junio 2011 - 02:06

Fins dilluns res. Però el problema es que pot quedar deserta ja que cap grup cumpleix els requisits

a no?

He entès que un dels administradors deia que potser que quedi deserta perque cap dels 3 grups complia els requisits que es demanava. Si algú que ha escoltat catalunya radio ho pot corroborar perque igual ho entès malament

Exacte, totes tres presenten algun error o no compleixen els requisits mínims, i no es descarta que quedi desert el guanyador.

Dilluns sabrem tota la veritat.

PD: Amí em fa mala espina tot això ja que si no compleixen els requisits mínims i ja no es pot aportar nova documentació, doncs avere que passarà... :roll:

#342 RoD

RoD

Membre d'Honor

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 23 junio 2011 - 02:10

Desertat? Será desert.

Al final guanyaré la votació, vaig dir que cap :roll:

#343 Escoda

Escoda

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Doncs si queda desert, aneu a apuntar-vos a la Paeria per agafar una parceleta d´hort urbà, perque el futbol d´elit al Camp d´Esports ja s´hauria acabat.

Club liquidat i plaça allí on la federació volgués.

#344 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Quin panorama!

#345 -MVT13-

-MVT13-

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 105 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 junio 2011 - 02:27

Però com pot ser que ningún grup compleixi els requisits? En què fallen els d'Almacelles?

I lo del Lleida F.C. ridícul... per fer això, millor no presentar-se i fer aquest ridícul.

#346 IlerFran

IlerFran

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 23 junio 2011 - 02:34

A veure jo no crec que tot això sigui possible
S'han presentat 3 grups a la subasta i un sortirà president de la UE Lleida i el resultat es sabrà o avui o dilluns perquè han obert els sobres a les 12.

Per tant l'Annabel pot guanyar ja que és una persona física (http://es.wikipedia..../Persona_física)
I el que s'està subastant és una empresa és a dir que una persona pot comprar l'empresa, no és necessari que sigui una empresa la que compri l'empresa.

Si no fós veritat ho haurien d'haver dit abans.

http://www.catradio....-Esports-1454-h

#347 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 23 junio 2011 - 02:49

Ara mateix pensant que pot quedar desert, em surten dubtes:

Amb la base del Lleida que passaria?

#348 IlerFran

IlerFran

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 23 junio 2011 - 03:01

Ara mateix pensant que pot quedar desert, em surten dubtes:

Amb la base del Lleida que passaria?

Doncs que quedaria eliminada lògicament. No hi hauria base ni club ni res.

Hauran d'anar a l'At.Segre,Pardinyes,Balàfia,AEM...

#349 BalaFiero

BalaFiero

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.062 mensajes
  • 1 topics

Escrito 23 junio 2011 - 03:13

És lamentable que en un procés d'aquestes característiques cap dels 3 compleixi amb tots els requisits...

1. Lo del Lleida F.C. és patètic. Han fet el ridícul.
2. Dubto que l'Annabel no sapigués que no es podia presentar com a persona física. No coste res crear una empresa avui en dia.
3. Algú sap quin és el requisit que no compleix el grup d'Almacelles?

Tot plegat em sembla surrealista... Acabarem sense futbol d'èlit a la ciutat...

#350 juanma369

juanma369

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 junio 2011 - 03:44

Había una vez un circo.....

#351 KRLOS

KRLOS

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.030 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 junio 2011 - 03:47

aixo es un aspectacle, no ho enten ningu,...:S mare de deu!!

#352 juanma369

juanma369

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 junio 2011 - 04:34

Lo mes raonable crec jo, que qui agafi el club (si es que algú l'agafa....)
Faci com un ''referèndum'' entre els socis/seguidors de la ja extingida Unió Esportiva Lleida, i es deixi elegir entre uns quants noms per al nou club, i a partir d'aquí que es valorin les votacions.

I si no ho volen/poden fer, jo crec que el club es podria dir U.E.Lleida, o sigui NO Unió Esportiva Lleida, si no directament U.E.Lleida. Penso jo vamos.

#353 Castigador

Castigador

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 934 mensajes
  • 3 topics

Escrito 23 junio 2011 - 04:46

y algú no pot agafar el nom actual y l'escut i comensar a 3a regional? yo aniria a veure la Unio Esportiva Lleida si existeixi a 3a regional molt abans que el ciutat de Lleida a 2a B....

#354 RoD

RoD

Membre d'Honor

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 23 junio 2011 - 05:10

Si pagues els 20 i pico milions d'euros de deute si que pots agafar el mateix nom xD Sino res, no pots.

Jo faria com els socis del Figueres, van crear un nou club a 3ª regional anomenat Unió Sportiva Figueres. Després de 3 ascensos consecutius ja estan a 1ª catalana.
Això si que és donar continuitat al club històric i no lo que s'està fent a Lleida.

#355 IlerFran

IlerFran

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 23 junio 2011 - 05:23

Cal esperar... crec que això arribarà a bon port. Però haurien d'especificar on falten condicions per cumplir així els aficionats i socis ens anem fent una idea

#356 Delleidaidellleida

Delleidaidellleida

Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 59 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 junio 2011 - 05:28

Opinaré sense saber què ha passat a la subhasta i és que realment em preocupa que us preocupi quin nom tindrà o ha de tenir o quin escut o ... i no us preocupi:

. Que cap del tres que s’han presentat ho hagi fet amb tota la documentació o degudament complimentada.
. Que un dels tres hagi estat desacreditat per ell mateix amb les seves actuacions.

Si els tres grups han tingut un defecte de forma quan eren molt clares les condicions em pregunto què podria succeir si estesin al front d’una empresa ? Per a mi és més complicat gestionar el dia a dia d’una empresa que no pas preparar una documentació amb tot el temps del món. Em fa por.

Defenseu i/o recolzeu a l’última junta, per dir-los-hi d’alguna manera ja que mai han constat a cap lloc i oficialment no han existit. Encara em fa més pànic que pugui arribar a sortir aquesta candidatura. Si surten tenim Lleida per tres telediaris. Gairebé justifiqueu el tema lloguer, tema acusacions als administradors concursals, manca de comunicació amb la ciutat i els socis, cap transparència, ocultisme, nul•la capacitat gestora... Recordeu, recordeu. Quantes vegades hem donat gràcies als administradors ? Recordeu que no hem cobrat les subvencions de la Paeria i la Diputació perquè la presumpta presidenta no constava enlloc ?

No tenim ni una mínima part de la informació per a poder opinar i o fem (jo el primer). Espero i desitjo que qui ha de decidir sigui valent i ho faci amb totes les conseqüències i si s’ha de declarar desert doncs sentint-ho molt potser seria millor això que no pas allargar el patiment i que aquest allargament només serveixi per presumptament enriquir encara més als de sempre a costa dels de sempre.

#357 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 23 junio 2011 - 06:03

Junyent ha estat la candidata que ha presentat a la seua plica una oferta econòmica inicial més elevada, de 70.000 euros. En segon lloc, el Grup Ciutat de Lleida, liderat per Sisco Pujol, ha ofertat 68.000 euros, mentre que el Lleida Futbol Club ha ofertat 6.000 euros.

Els administradors concursals de la Unió Esportiva Lleida no decidiran fins el pròxim dilluns 27 qui és el nou propietari del club, després que aquest dijous, després de l'obertura de les pliques, hagin iniciat el procés de valoració de la documentació presentada pels tres candidats.

No es descarta, tot i això, que el concurs pugui quedar desert si els administradors estimen que cap dels tres candidats no compleix al cent per cent les condicions establertes en el concurs.

http://www.segre.com...e-la-ue-lleida/

#358 beep

beep

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 926 mensajes
  • 3 topics

Escrito 23 junio 2011 - 07:18

Al twitter del Jordi Guardiola:

L'equip d'Anabel Junyent s'adjudicarà la unitat productiva del Lleida. Ha presentat la millor oferta i té un aval quantiós.

Anabel Junyent ja ha rebut la comunicació del jutge sobre l'adjudicació de la UP del Lleida. L'auto oficial es farà dilluns.

#359 IlerFran

IlerFran

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 23 junio 2011 - 07:28

Al twitter del Jordi Guardiola:

L'equip d'Anabel Junyent s'adjudicarà la unitat productiva del Lleida. Ha presentat la millor oferta i té un aval quantiós.

Anabel Junyent ja ha rebut la comunicació del jutge sobre l'adjudicació de la UP del Lleida. L'auto oficial es farà dilluns.

Ojalà! Quin és el seu twitter?

#360 javirp

javirp

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 518 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 junio 2011 - 07:31

En tvlleida també ho han dit

0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos