Jump to content

Photo
- - - - -

Candidats a donar el relleu a la UE LLEIDA

• You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
543 replies to this topic

#261 xinxi01

xinxi01

Veterà del forum.

• Moderadors
  • 6,840 posts
  • 3 topics

Posted 22 June 2011 - 02:02 PM

Palangana del Miñambres?

Doncs, exceptuant aquesta última temporada d'Emili Vicente, ha estat un dels millors entrenadors que hem tingut des de l'últim descens a Segona B.

Mare meva el que s'ha de sentir...

Un entrenador excepcional, i tant. Els resultats el van avalar. Devia ser la plantilla, que era justa, amb el Tevenet, Santos, Lázaro, Sergio Rodríguez... uns paquets tots ells.

I segurament tambe deuria ser per que el van fotre fora abans de nadal quan l'equip estave per la part alta, i tots sabem com va acabar.

Per altra banda, els que defensen al Lleida FC son gent que no s'estimen a la UE.Lleida ja que qualsevol aficionat de debo del nostre club estaria totalment en contra de usar un altre nom i un altre escut (que es mes lleig i brut que cagar dret).

Ah, i si per alguna casualitat surt guanyador el Lleida FC a mi tampoc m'hi veuran mes pel camp d'esports.

#262 RoD

RoD

Membre d'Honor

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 6,132 posts
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Posted 22 June 2011 - 02:51 PM

Encara no havia vist l'escut. Però que és aquesta merda? Posted Image

Posted Image

#263 juanma369

juanma369

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,840 posts
  • 0 topics

Posted 22 June 2011 - 02:54 PM

Com el club tingui un altre nom, que no sigui el de U.E.Lleida i per mes desgracia tingui aquest ''preciós'' escut, tampoc m'hi veuran mai mes pel Camp, i com jo crec que molts...

#264 xinxi01

xinxi01

Veterà del forum.

• Moderadors
  • 6,840 posts
  • 3 topics

Posted 22 June 2011 - 02:55 PM

Posted Image

Sembla una barreja d'autoformas i word art xDDDD

#265 seguidor

seguidor

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,769 posts
  • 8 topics

Posted 22 June 2011 - 02:57 PM

Penso que la nova directa si vol entrar bé al club el primer que tindria que fer són unes votacions entre els socis per elegir el nou nom del club.

Penso que el millor seria:

- UE Lleida 1939

i si no es pot posar aquest nom:

- Lleida UE

#266 GTS

GTS

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,037 posts
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Posted 22 June 2011 - 03:00 PM

Com algú pot defensar a Massana...

8O 8O 8O

Jo no defenso el Massana. El que dic és que aquí es crucifica un projecte que al principi tothom aplaudia. Però això sí, a toro pasado. Van fer un equipàs per tornar a segona A i van intentar crear patrimoni pel club. Això sí, és indubtable que els va petar als morros.

A diferència de la àmplia majoria dels presidents que hem tingut, van voler canviar coses i fer alguna cosa que motivava a la gent.

D'altra banda, no sé si recordeu que el president del Lleida FC va ser un dels primers de marxar d'aquesta junta.

Amb Miñambres vam acabar la primera volta en playoff (després d'un inici pèssim), i quan el vam acomiadar potser no hi érem dins però el teníem a tocar. I a la segona volta si ens descuidem una mica acabem patint per no baixar.

#267 RoD

RoD

Membre d'Honor

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 6,132 posts
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Posted 22 June 2011 - 03:01 PM

Sembla una barreja d'autoformas i word art xDDDD

Ja veus :lol: Tots uns professionals del Paint.

#268 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,092 posts
  • 6 topics

Posted 22 June 2011 - 03:10 PM

Si, és aquest. La fet un noi de 9 anys retallant imatges de futbol, possiblement, que sembla tipic escut d'un equip d'aquestos que et crees als jocs d'internet, doncs també.

#269 BalaFiero

BalaFiero

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,062 posts
  • 1 topics

Posted 22 June 2011 - 03:25 PM

Jo també sóc dels que si aquesta panda del Lleida F.C. guanyen el concurs, a mi que no m'esperin més pel Camp d'Esports...

#270 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,141 posts
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Posted 22 June 2011 - 03:48 PM

Penso que la nova directa si vol entrar bé al club el primer que tindria que fer són unes votacions entre els socis per elegir el nou nom del club.

Penso que el millor seria:

- UE Lleida 1939

i si no es pot posar aquest nom:

- Lleida UE

UE de Lleida! xD

#271 La veu de torres

La veu de torres

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,720 posts
  • 11 topics

Posted 22 June 2011 - 03:54 PM

1 .- la millor època la de boya? crec que estaven també mario duran i l'alcalde siurana, que son de lleida, no ?
2 .- rebotats? La gent no és lliure d'anar on vulgui? ¿Estem en una dictadura? ¿Van perjudicar a algú? ¿La resta de clubs: AEM, at. segre, ... no van tenir un inici?
3 .- s'ha demostrat que?. des del meu poble puc veure que les empreses del president del lleida fc. han estat de les poquíssimes que han invertit en la UE lleida. De tota manera no m'estranya que pràcticament no tinguem ajuda empresarial, perquè si tots pensen com tu, que a sobre que els costa diners, estaran mal vistos ...., així ens va.!
4 .- mala gestió? tots sabem que la gestió la portada primer Menchón, després Masana, i finalment Rivadulla, i d'una manera totalment personal i amb el beneplàcit de Tatxo Benet. Els consellers estaven només per ajudar a buscar ingressos, sense portar la gestió, o no t'informes ?
5 .- Respectar els símbols, escuts, nom? Si t'informes podràs saber que no es pot respectar els mateixos símbols, perquè aquests són propietat de la UE lleida sad, que continua el seu camí cap a la liquidació, però camí al fi. Per això es venen una unitat productiva, així el deute contínua en la UE lleida sad, que és la que conserva tots els símbols.
6 .- No van donar la cara? ja van manifestar que fins que no sabessin segur que es podien presentar no veien lògic presentar el seu projecte. Això demostra que no busquen protagonisme
7.- amb una mica de sort puc jugar d'extrem?, no perquè són amics i no em fitxaria per "enchufe", paraula que potser tu coneguis millor.

1. Boya va marxar del club precisament per discrepancies personals amb el sr. Duran i el sr. Siurana. Desde llavors, (temp. 93-94) el Lleida tant esportiva com socialment, només ha fet que anar avall.

2 Correcte tot lo que dius, tots els alumnes haguessin pogut anar al At. Segre, AEM, Balàfia... Perque doncs fundar un nou club? Fàcil, perque sabien que hi havia una més que plausible desaparició del Lleida. Això se'n diu tràfic de influències.

3 Malament anem quan una empresa "inverteix" en un club de futbol!! Una empresa ha de colaborar amb un club de futbol i no dubto en cap moment que les empreses de Manolo Pérez (sincerament, no se quines son) hagin colaborat amb el club. De tota manera, tota empresa que esponsoritzi o patrocini un equip, també en trau un benefici!

4 Menchón, Massana i Riuvadulla, clar i els que estaven amb ells no tenien cap responsabilitat?? Doncs ja em perdonaràs, però si jo estic a una junta i només se'm té en compte a l'hora de "pagar", duro dos dies en aquesta junta!

5 La imatge de la Seu Vella, el color blau, el nom de Lleida, la flor de lis... es propietat de la UE Lleida i no els podrà utilitzar ningú més? A) aixó es fals i B) Mira't un moment l'escut i els colors del Lleida FC

6 M'estas dient que en un cap de setmana van conseguir els avals van consolidar un projecte per a entrar a la subhasta (es el temps que va passar desde l'assamblea fins al dia en que s'han postulat com a candidats)?? Els altres dos grups van parlar i van contestar a totes les preguntes que se'ls hi va fer. Aquests no hi eren, no han donat la cara.

7 Aquí t'has passat una mica i m'has acusat de algo bastant gros i aixó no t'ho tolero. Tot el que he fet en m'ha vida m'ho he suat bastant. Lo que havia dit jo de "jugar d'extrem esquerra" era una broma. Una broma pueril per a contestar un comentari tant pueril com el de que "son els millors perque son amics meus"

#272 MaNu_GiNoBiLi

MaNu_GiNoBiLi

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 366 posts
  • 0 topics

Posted 22 June 2011 - 03:56 PM

Com diuen altres foreros no m'hi veuran pas el pel si entren... per cert a quin altre escut d'un equip lleidatà que ara està desaparegut te un parecido razonable?

#273 Awor

Awor

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,146 posts
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Posted 22 June 2011 - 04:07 PM

A mi que no m'esperin si guanyen aquests del Lleida FC

#274 IlerFran

IlerFran

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,487 posts
  • 4 topics

Posted 22 June 2011 - 04:20 PM

Per fer aquest escut no es necessita res més que el Paint xD

#275 Tato

Tato

Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 55 posts
  • 0 topics

Posted 22 June 2011 - 04:25 PM

Quan es fa oficial que el nostre estimat alcalde li torna a donar el club a Tatxo???

#276 lleidata03

lleidata03

Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 72 posts
  • 0 topics

Posted 22 June 2011 - 05:36 PM

Quan es fa oficial que el nostre estimat alcalde li torna a donar el club a Tatxo???

Suposadament, dema dijous, el jutge comunicará que el club es de anabel junyent (la testaferro de tatxo benet i suposadament l'opcio preferida per l'ajuntment)) perquè suposadament, l'ajuntament vol ajudar a Tatxo, persona que ha posat molts diners al club, a reconduir les deutes de la sad
Tatxo ha de recuperar algo dels diners invertits. Al final Tatxo també ha estat enganyat i traït pel seu amic i soci xavier massana, únic culpable de tot aquest lio i personatge que aquesta darrera de totes les maniobres contra el lleida, i que casualment no està imputat en cap demanda, igual que el conseller Navarro, pare del soci de massana

#277 Escoda

Escoda

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,412 posts
  • 0 topics

Posted 22 June 2011 - 05:51 PM

Posted Image

Al poliesportiu del meu poble, hi havia unes plaques dels diferents esports que s´hi podien fer, crec que tenen uns 40 anys, i són més modernes que això.
On és el Cobi ?, em falta a l´escut, i seria com les promos del Canal Olimpic durant els jocs del 92.

#278 Escoda

Escoda

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,412 posts
  • 0 topics

Posted 22 June 2011 - 05:52 PM

per mi lo millor que pot passar és que guanyi el lleida fc. :
1/ són de Lleida (ni de almacelles ni de Sabadell)
2/ s'ha demostrat que tenien raó marxant de la UE lleida.
3/ el seu president ha estat en el consell del lleida posant diners i una de les seves empreses va ser espònsor important de la UE Lleida
4/ tenen experiència en gestionar
5/ el nom del club porta el nom de la ciutat
6/ tenen molt suport d'empreses de lleida
7/ i per que son amics meus!

1 La millor època del Lleida recentment va ser sota el mecenatge de Boya, que era de la zona pirinenca de la província. No té res a veure el fet de ser de Lleida.

2 Van marxar del Lleida rebotats perque els seus nens no jugaven. Són els únics feliços amb la desaparició de la UE Lleida només per poder dir: "Veus com tenien raó!!!"

3 Posant diners??? Si si, s'ha demostrat amb que tots van posar diners desinteressadament. Venga hombre, veteatupueblo

4 Experiència en gestionar MALAMENT! i si no, només cal veure on som!

5 Els altres candidats han dit per activa i per passiva que respectaran els símbols de la UE Lleida, això es el nom, l'escut....

6 Ho han dit o ho han demostrat? De moment, son els únics candidats que no van donar la cara a l'assamblea/col·loqui de l'altre dia

7 Ahhhh vale vale! Osti, doncs si son amics teus, que se'l quedin ells tio! Igual amb una mica de sort pots jugar d'extem esquerre i tot!

No ase falta que me disas nada mas!

Resum perfecte a les darreres entrades.

#279 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 posts
  • 1 topics

Posted 23 June 2011 - 07:19 AM

Personalment prefereixo que s'ho quedi l'Annabel, més que re perquè els del LLEIDA FC no em molen gens ni mica i tampoc em fan excessiva gràcia els d'Almacelles)a més a més seria una oportunitat per veure que pot fer de zero, amb un club net de deute (aquesta temporada ha estat bastant condicionada pels events precedents i pel fet de que fos ella la que ens va posar en Llei Concursal, cosa que hagués fet qui hagués estat al cap. Tot i que sembla bastant clar que tot estigui estudiat al milímetre des de l'estiu de 2010, considero que se li hauria de donar una oportunitat.

Però guanyi qui guanyi, s'hauria, mal que ens pesi, de recolzar des del primer moment, sinó, malament...

#280 calco

calco

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 386 posts
  • 0 topics

Posted 23 June 2011 - 07:37 AM

Hi ha rumors de que ha guanyat els del lleida Fc,així que ja podeu començar a fer-vos la idea.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users