1 .- la millor època la de boya? crec que estaven també mario duran i l'alcalde siurana, que son de lleida, no ?
2 .- rebotats? La gent no és lliure d'anar on vulgui? ¿Estem en una dictadura? ¿Van perjudicar a algú? ¿La resta de clubs: AEM, at. segre, ... no van tenir un inici?
3 .- s'ha demostrat que?. des del meu poble puc veure que les empreses del president del lleida fc. han estat de les poquíssimes que han invertit en la UE lleida. De tota manera no m'estranya que pràcticament no tinguem ajuda empresarial, perquè si tots pensen com tu, que a sobre que els costa diners, estaran mal vistos ...., així ens va.!
4 .- mala gestió? tots sabem que la gestió la portada primer Menchón, després Masana, i finalment Rivadulla, i d'una manera totalment personal i amb el beneplàcit de Tatxo Benet. Els consellers estaven només per ajudar a buscar ingressos, sense portar la gestió, o no t'informes ?
5 .- Respectar els símbols, escuts, nom? Si t'informes podràs saber que no es pot respectar els mateixos símbols, perquè aquests són propietat de la UE lleida sad, que continua el seu camí cap a la liquidació, però camí al fi. Per això es venen una unitat productiva, així el deute contínua en la UE lleida sad, que és la que conserva tots els símbols.
6 .- No van donar la cara? ja van manifestar que fins que no sabessin segur que es podien presentar no veien lògic presentar el seu projecte. Això demostra que no busquen protagonisme
7.- amb una mica de sort puc jugar d'extrem?, no perquè són amics i no em fitxaria per "enchufe", paraula que potser tu coneguis millor.
1. Boya va marxar del club precisament per discrepancies personals amb el sr. Duran i el sr. Siurana. Desde llavors, (temp. 93-94) el Lleida tant esportiva com socialment, només ha fet que anar avall.
2 Correcte tot lo que dius, tots els alumnes haguessin pogut anar al At. Segre, AEM, Balàfia... Perque doncs fundar un nou club? Fàcil, perque sabien que hi havia una més que plausible desaparició del Lleida. Això se'n diu tràfic de influències.
3 Malament anem quan una empresa "inverteix" en un club de futbol!! Una empresa ha de colaborar amb un club de futbol i no dubto en cap moment que les empreses de Manolo Pérez (sincerament, no se quines son) hagin colaborat amb el club. De tota manera, tota empresa que esponsoritzi o patrocini un equip, també en trau un benefici!
4 Menchón, Massana i Riuvadulla, clar i els que estaven amb ells no tenien cap responsabilitat?? Doncs ja em perdonaràs, però si jo estic a una junta i només se'm té en compte a l'hora de "pagar", duro dos dies en aquesta junta!
5 La imatge de la Seu Vella, el color blau, el nom de Lleida, la flor de lis... es propietat de la UE Lleida i no els podrà utilitzar ningú més? A) aixó es fals i B) Mira't un moment l'escut i els colors del Lleida FC
6 M'estas dient que en un cap de setmana van conseguir els avals van consolidar un projecte per a entrar a la subhasta (es el temps que va passar desde l'assamblea fins al dia en que s'han postulat com a candidats)?? Els altres dos grups van parlar i van contestar a totes les preguntes que se'ls hi va fer. Aquests no hi eren, no han donat la cara.
7 Aquí t'has passat una mica i m'has acusat de algo bastant gros i aixó no t'ho tolero. Tot el que he fet en m'ha vida m'ho he suat bastant. Lo que havia dit jo de "jugar d'extrem esquerra" era una broma. Una broma pueril per a contestar un comentari tant pueril com el de que "son els millors perque son amics meus"