No ase falta que me disas nada mas!per mi lo millor que pot passar és que guanyi el lleida fc. :
1/ són de Lleida (ni de almacelles ni de Sabadell)
2/ s'ha demostrat que tenien raó marxant de la UE lleida.
3/ el seu president ha estat en el consell del lleida posant diners i una de les seves empreses va ser espònsor important de la UE Lleida
4/ tenen experiència en gestionar
5/ el nom del club porta el nom de la ciutat
6/ tenen molt suport d'empreses de lleida
7/ i per que son amics meus!
1 La millor època del Lleida recentment va ser sota el mecenatge de Boya, que era de la zona pirinenca de la província. No té res a veure el fet de ser de Lleida.
2 Van marxar del Lleida rebotats perque els seus nens no jugaven. Són els únics feliços amb la desaparició de la UE Lleida només per poder dir: "Veus com tenien raó!!!"
3 Posant diners??? Si si, s'ha demostrat amb que tots van posar diners desinteressadament. Venga hombre, veteatupueblo
4 Experiència en gestionar MALAMENT! i si no, només cal veure on som!
5 Els altres candidats han dit per activa i per passiva que respectaran els símbols de la UE Lleida, això es el nom, l'escut....
6 Ho han dit o ho han demostrat? De moment, son els únics candidats que no van donar la cara a l'assamblea/col·loqui de l'altre dia
7 Ahhhh vale vale! Osti, doncs si son amics teus, que se'l quedin ells tio! Igual amb una mica de sort pots jugar d'extem esquerre i tot!
Candidats a donar el relleu a la UE LLEIDA
Escrito 22 junio 2011 - 11:42
Escrito 22 junio 2011 - 12:04
2 Van marxar del Lleida rebotats perque els seus nens no jugaven. Són els únics feliços amb la desaparició de la UE Lleida només per poder dir: "Veus com tenien raó!!!"
3 Posant diners??? Si si, s'ha demostrat amb que tots van posar diners desinteressadament. Venga hombre, veteatupueblo
5 Els altres candidats han dit per activa i per passiva que respectaran els símbols de la UE Lleida, això es el nom, l'escut....
6 Ho han dit o ho han demostrat? De moment, son els únics candidats que no van donar la cara a l'assamblea/col·loqui de l'altre dia
7 Ahhhh vale vale! Osti, doncs si son amics teus, que se'l quedin ells tio! Igual amb una mica de sort pots jugar d'extem esquerre i tot![/quote]
1 .- la millor època la de boya? crec que estaven també mario duran i l'alcalde siurana, que son de lleida, no ?
2 .- rebotats? La gent no és lliure d'anar on vulgui? ¿Estem en una dictadura? ¿Van perjudicar a algú? ¿La resta de clubs: AEM, at. segre, ... no van tenir un inici?
3 .- s'ha demostrat que?. des del meu poble puc veure que les empreses del president del lleida fc. han estat de les poquíssimes que han invertit en la UE lleida. De tota manera no m'estranya que pràcticament no tinguem ajuda empresarial, perquè si tots pensen com tu, que a sobre que els costa diners, estaran mal vistos ...., així ens va.!
4 .- mala gestió? tots sabem que la gestió la portada primer Menchón, després Masana, i finalment Rivadulla, i d'una manera totalment personal i amb el beneplàcit de Tatxo Benet. Els consellers estaven només per ajudar a buscar ingressos, sense portar la gestió, o no t'informes ?
5 .- Respectar els símbols, escuts, nom? Si t'informes podràs saber que no es pot respectar els mateixos símbols, perquè aquests són propietat de la UE lleida sad, que continua el seu camí cap a la liquidació, però camí al fi. Per això es venen una unitat productiva, així el deute contínua en la UE lleida sad, que és la que conserva tots els símbols.
6 .- No van donar la cara? ja van manifestar que fins que no sabessin segur que es podien presentar no veien lògic presentar el seu projecte. Això demostra que no busquen protagonisme
7.- amb una mica de sort puc jugar d'extrem?, no perquè són amics i no em fitxaria per "enchufe", paraula que potser tu coneguis millor.
Escrito 22 junio 2011 - 12:08
Escrito 22 junio 2011 - 12:10
jo per la meva part m'agradarie q el club es digues LLEIDA FC perque la vritat es q es mereix el manel tindre una oportunitat
I que té que veure a tenir una oportunitat personal a tenir aquest nom?
Escrito 22 junio 2011 - 12:19
Per aquí es diu que l'època del Massana va tenir una mala gestió. Sense cap dubte és cert, perquè va incrementar-se el dèficit del club. Ah, però els jugadors cobraven al dia, i van portar el Tevenet, segurament un dels millors que mai hem tingut. El fallo va ser fitxar el palangana del Felipe d'entrenador, que al novembre ja volia dimitir perquè trobava a faltar la família.
Però també s'oblida que van voler fer una ciutat esportiva. Un projecte aplaudit a rabiar en aquest foro, per cert. Si la crisi arriba a passar un any més tard, i es poden començar les obres, em pregunto que dirien ara mateix la meitat dels que hi ha aquí rajant.
Com sempre, massa sectarisme veig per aquí. Com que aquell any la piloteta no entrava, van fer una mala gestió. Com que aquest any la piloteta ha entrat, la Junyent és una crac. És igual si han finiquitat l'equip i si és un tauró que ha provat de fer el mateix 5 vegades abans d'aconseguir-ho. I estos d'Almacelles, amb tots els respectes, però fa tres dies en un altre fil es deia que no tenien ni idea del que és el futbol professional.
PD: ja us podeu tirar al coll, especialment els infiltrats casualment registrats fa quatre dies. Bon profit.
Escrito 22 junio 2011 - 12:26
I pel que fa a l'Annabel... per mi és còmplice de la desaparició del cllub. Els màxims culpables són uns altres, però sembla molt estrany que ella no hi tingui res a veure. Jo almenys no la vull ni en pintura.
Escrito 22 junio 2011 - 12:39
Si tens raó no era que no juguessin potser era que no estaven al equip que creien que els seus nanos havien de jugar... o potser va relacionat amb algun repartiment de càrrecs que al entrar la Junyent i canviar la directiva no és va poder fer efectiu...?Sé perfectament de què parlo quan dic que la creació del Lleida FC no té res a veure amb el fet "que els nens no juguessin". En aquest foro hi ha molta gent que parla sense saber la realitat de les coses.
PD: ja us podeu tirar al coll, especialment els infiltrats casualment registrats fa quatre dies. Bon profit.
PD: No fa pas 4 dies que estic registrat ni formo part de la teoria de la conspiració que se t'ha de tirar al coll.
Escrito 22 junio 2011 - 01:00
per mi lo millor que pot passar és que guanyi el lleida fc. :
1/ són de Lleida (ni de almacelles ni de Sabadell)
2/ s'ha demostrat que tenien raó marxant de la UE lleida.
3/ el seu president ha estat en el consell del lleida posant diners i una de les seves empreses va ser espònsor important de la UE Lleida
4/ tenen experiència en gestionar
5/ el nom del club porta el nom de la ciutat
6/ tenen molt suport d'empreses de lleida
7/ i per que son amics meus!
1 La millor època del Lleida recentment va ser sota el mecenatge de Boya, que era de la zona pirinenca de la província. No té res a veure el fet de ser de Lleida.
7 Ahhhh vale vale! Osti, doncs si son amics teus, que se'l quedin ells tio! Igual amb una mica de sort pots jugar d'extem esquerre i tot!
+1000000000000000
Escrito 22 junio 2011 - 01:02
Si tens raó no era que no juguessin potser era que no estaven al equip que creien que els seus nanos havien de jugar... o potser va relacionat amb algun repartiment de càrrecs que al entrar la Junyent i canviar la directiva no és va poder fer efectiu...?
Diguem que té més a veure amb saber coses que la major part de la gent no sabia sobre el futur del club.
PD: No fa pas 4 dies que estic registrat ni formo part de la teoria de la conspiració que se t'ha de tirar al coll.
No cal ser gaire avispat per adonar-se que hi ha força recent registrats amb opcions "bastant" clares.
Tampoc és que m'hagi semblat que el teu comentari sigui gaire de tirar-se al coll. A més, és evident que tots els candidats estan pendents d'aquest foro i que hi posen cullerada. No és una conspiració, és una realitat.
Escrito 22 junio 2011 - 01:08
Doncs, exceptuant aquesta última temporada d'Emili Vicente, ha estat un dels millors entrenadors que hem tingut des de l'últim descens a Segona B.
Mare meva el que s'ha de sentir...
Escrito 22 junio 2011 - 01:14
Escrito 22 junio 2011 - 01:14
8O 8O 8O
Escrito 22 junio 2011 - 01:15
la subhasta ha sigut avui o es demà?
Avui se sabrà quina gent s'hi presenta i demà se sabrà el guanyador.
Escrito 22 junio 2011 - 01:17
Ja falta poc per saber com acaba tot. Després tocarà començar a fer una plantilla competitiva, que espero que segeuxi la línia d'estar formada per jugadors de casa, complementats amb jugadors amb experiència i nivell.
Sempre serem la Unió Esportiva Lleida!
Escrito 22 junio 2011 - 01:27
i per que son amics meus!
Tu que ets amic seu, el Lleida FC, si guanya la subhasta, posarà el seu escut actual o intentarà mantenri l'actual escut encara que se li hagi de canviar una finestra a la Seu Vella per a que no diguin que és el mateix?
Escrito 22 junio 2011 - 01:28
i per que son amics meus!
Tu que ets amic seu, el Lleida FC, si guanya la subhasta, posarà el seu escut actual o intentarà mantenri l'actual escut encara que se li hagi de canviar una finestra a la Seu Vella per a que no diguin que és el mateix?
Segur que ficarien la seva porqueria d'escut.
Escrito 22 junio 2011 - 01:32
Palangana del Miñambres?
Doncs, exceptuant aquesta última temporada d'Emili Vicente, ha estat un dels millors entrenadors que hem tingut des de l'últim descens a Segona B.
Mare meva el que s'ha de sentir...
Un entrenador excepcional, i tant. Els resultats el van avalar. Devia ser la plantilla, que era justa, amb el Tevenet, Santos, Lázaro, Sergio Rodríguez... uns paquets tots ells.
Escrito 22 junio 2011 - 01:32
Sí... :?i per que son amics meus!
Segur que ficarien la seva porqueria d'escut.
Escrito 22 junio 2011 - 01:42
Com algú pot defensar a Massana...
8O 8O 8O
Jo no defenso el Massana. El que dic és que aquí es crucifica un projecte que al principi tothom aplaudia. Però això sí, a toro pasado. Van fer un equipàs per tornar a segona A i van intentar crear patrimoni pel club. Això sí, és indubtable que els va petar als morros.
A diferència de la àmplia majoria dels presidents que hem tingut, van voler canviar coses i fer alguna cosa que motivava a la gent.
D'altra banda, no sé si recordeu que el president del Lleida FC va ser un dels primers de marxar d'aquesta junta.
Escrito 22 junio 2011 - 01:53
Però no vull al Lleida FC, no m'agraden un pel!
1-A la base que farien? Deixarien la que tenim, o portarien als seus nanos?
0 usuario(s) estan leyendo este tema
0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos