Jump to content

Photo
- - - - -

Candidats a donar el relleu a la UE LLEIDA

• You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
543 replies to this topic

#221 Espontani

Espontani

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,585 posts
  • 1 topics

Posted 18 June 2011 - 06:42 PM

Després de la reunió d'ahir...

GRUP ALMACELLES - No m'agrada el grup d'almacelles perque han deixat clar que la intenció inicial és la de canviar el nom del club, tot i que estarien disposats a escoltar la veu del soci a última hora davant la pressió popular. Em van convèncer la actitud de les persones i idea de projecte esportiu, però no volem un club que es digui CIUTAT DE LLEIDA (tal com es diu la seva proposta o simesnó van insinuar que el nom aniria per aquest cami) Canviaria d'opinió si fessin un un recolzament clar a la opció de nom que plantegessin els socis actuals o el grup de socis de pedra picada.

GRUP ANNABEL- Per part institucional, L'ANNABEL ens va enganyar des d'un principi en les seves intencions clares de tancar el club però també s'ha de dir que l'annabel sabia que l'any que bé seguiriem a la categoria, que ens refundariem sanejats sense deute, ere un crit a veus que jo no m'acabava de creure i que a data d'avui, s'està corroborant. Amés té empresaris importants de la ciutat darrera que li donen molt de suport.

l'Annabel és continuista en quant a nom del club, escut i colors, i per tant, respecte a la història per mi, element indispensable a l'hora de decantarme per una o altra candidatura encara que la confiança de l'annabel estigui en entredit prefereixo una UE LLEIDA sanejada desde cero i d'aqui uns anys ya en parlarem.

Les opcions no són per tirar cohets però jo prefereixo una candidatura que de nom, respecti la història de l'anterior club, sigui UE LLEIDA, LLEIDA UE o UE LLEIDA 1939

La llàstima es que això no són unes eleccions i que no decidim nosaltres...

#222 Losoci

Losoci

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 688 posts
  • 0 topics

Posted 20 June 2011 - 01:11 PM

Després de la reunió d'ahir...

GRUP ALMACELLES - No m'agrada el grup d'almacelles perque han deixat clar que la intenció inicial és la de canviar el nom del club, tot i que estarien disposats a escoltar la veu del soci a última hora davant la pressió popular. Em van convèncer la actitud de les persones i idea de projecte esportiu, però no volem un club que es digui CIUTAT DE LLEIDA (tal com es diu la seva proposta o simesnó van insinuar que el nom aniria per aquest cami) Canviaria d'opinió si fessin un un recolzament clar a la opció de nom que plantegessin els socis actuals o el grup de socis de pedra picada.

GRUP ANNABEL- Per part institucional, L'ANNABEL ens va enganyar des d'un principi en les seves intencions clares de tancar el club però també s'ha de dir que l'annabel sabia que l'any que bé seguiriem a la categoria, que ens refundariem sanejats sense deute, ere un crit a veus que jo no m'acabava de creure i que a data d'avui, s'està corroborant. Amés té empresaris importants de la ciutat darrera que li donen molt de suport.

l'Annabel és continuista en quant a nom del club, escut i colors, i per tant, respecte a la història per mi, element indispensable a l'hora de decantarme per una o altra candidatura encara que la confiança de l'annabel estigui en entredit prefereixo una UE LLEIDA sanejada desde cero i d'aqui uns anys ya en parlarem.

Les opcions no són per tirar cohets però jo prefereixo una candidatura que de nom, respecti la història de l'anterior club, sigui UE LLEIDA, LLEIDA UE o UE LLEIDA 1939

La llàstima es que això no són unes eleccions i que no decidim nosaltres...

UE Lleida ja no existeix. L'han liquidat, en gran part per la nefasta gestió Tatxo-Junyent. I tot el que es fará será nou.
A més dubto molt que la Junyent tingués tant clar la conbtinuitat del NOU uquie de Lleida a segona B. Si no fos pel Jutge Enrech (per que un altre jutge potser no haguès dictat la meteixa sentència) i la seva voluntat de tenir futbol de segona B a Lleida...
També m'emprenya el presupost que van presentar a inici de temporada i com aquest s'ha ampliat (el doble) durant la temporada. Aixó es una pèsima gestió de la Junyent.
El nom de Ciutat de Lleida no m'agrada, ja vam tenir un equip de futbol sala amb aquesta denominació, s'huria de buscar un altre.
Aixó si el que fica els diners mana i com tot grup empresarial volen beneficis d'una o altra manera. Així que els sentimentalismes els he enterrat amb la meva estimada UNIÓ ESPORTIVA LLEIDA.

P-D. El número de soci del nou club el seguirem conservan o tot será nou (moltes persones són socies per conservar un número de soci antic).

#223 simplicio

simplicio

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 135 posts
  • 0 topics

Posted 21 June 2011 - 09:31 AM

L'Annabel va dir que conservaria el mateix numero de soci i el mateix seient al camp. El grup d'Almacelles va dir que no hi havien pensat amb això que eren problemes menors ara mateix...però vaja jo no contemplo cap més possibilitat que conservar el mateix número, no fotem!!! si no ho fan, començarem malament

#224 som-hi

som-hi

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 412 posts
  • 0 topics

Posted 21 June 2011 - 11:51 AM

Per la part emotiva, és lògic voler mantenir el número d'abonat i lloc al camp, però per la part logística potser no ho és tant; m'explico:

- Al ser un club NOU es comença tot de nou, pel que el mantenir els números pot ser complicat (no sé si el grup entrant disposarà de la llista de socis)
-D'altra banda, com a cada temporada es produiran altes i baixes que poden afectar al número de soci. Això també s'ha de tenir en compte.
-Sobre el seient al camp, i si es plantejen agrupar a la gent en una zona del camp per fer més pinya (aquest és un tema que ja havia sortit)? La gent que té el lloc a lateral per la part alta, que?

#225 ilergeta22

ilergeta22

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,273 posts
  • 20 topics

Posted 21 June 2011 - 12:05 PM

Jo pel que sé del grup d'almacelles, i tal com van dir, el nom és algo provisional que han posat...provisional.... ho sé perque en conec algun d'ells. Lo del número de carnet crec que ara mateix és un tems intrascendent.

#226 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,092 posts
  • 6 topics

Posted 21 June 2011 - 04:43 PM

Una cosa que no em va quedar clara a la reunió va ser tema, "Chalet" al final qui és feie carreg del cost del alquiler, la Annabel o el club(Els socis amb els nostres abonaments, entrades, etc...)

#227 Espontani

Espontani

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,585 posts
  • 1 topics

Posted 21 June 2011 - 07:07 PM

Una cosa que no em va quedar clara a la reunió va ser tema, "Chalet" al final qui és feie carreg del cost del alquiler, la Annabel o el club(Els socis amb els nostres abonaments, entrades, etc...)

Va comentar algo així com a que el nom del pis estava através del club pero que ho pagava ella, que el segueix pagant i que hi segueix vivint.

#228 BalaFiero

BalaFiero

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,062 posts
  • 1 topics

Posted 21 June 2011 - 09:01 PM

Quin dia es resol el concurs? Aquesta setmana?

#229 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,141 posts
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Posted 21 June 2011 - 09:09 PM

Quin dia es resol el concurs? Aquesta setmana?

Suposo que aquest dijous!

#230 Munguit

Munguit

Senior Member

• Moderadors
  • 4,481 posts
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Posted 22 June 2011 - 07:56 AM

Ja tenim la primera candidatura, es la gent del Lleida FC, es va presentar ahir dimarts.

#231 La veu de torres

La veu de torres

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,720 posts
  • 11 topics

Posted 22 June 2011 - 08:16 AM

Ja tenim la primera candidatura, es la gent del Lleida FC, es va presentar ahir dimarts.

No m'agrada! No m'agrada GENS que aquests senyors siguin els primers a presentar candidatura!

#232 lleidata03

lleidata03

Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 72 posts
  • 0 topics

Posted 22 June 2011 - 08:41 AM

per mi lo millor que pot passar és que guanyi el lleida fc. :
1/ són de Lleida (ni de almacelles ni de Sabadell)
2/ s'ha demostrat que tenien raó marxant de la UE lleida.
3/ el seu president ha estat en el consell del lleida posant diners i una de les seves empreses va ser espònsor important de la UE Lleida
4/ tenen experiència en gestionar
5/ el nom del club porta el nom de la ciutat
6/ tenen molt suport d'empreses de lleida
7/ i per que son amics meus!

#233 ilergeta22

ilergeta22

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,273 posts
  • 20 topics

Posted 22 June 2011 - 08:56 AM

Sols veient l'estúpid escut de xandall de primària d'aquesta gent del F.C ja em donen cagarela...

#234 AssistentdeWord

AssistentdeWord

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,025 posts
  • 3 topics

Posted 22 June 2011 - 09:12 AM

Com surti el Lleida FC no torno a trepitjar el camp d'esports.
:? :? :?

Sort que sembla que no tenen gaires possibilitats.

#235 simplicio

simplicio

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 135 posts
  • 0 topics

Posted 22 June 2011 - 09:28 AM

manuel Perez, conseller a l'epoca NEFASTA del impresentable del Massana...no hase falta que dices nada mas....ben lluny no del Camp d'Esport....de Catalunya!!!

#236 Munguit

Munguit

Senior Member

• Moderadors
  • 4,481 posts
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Posted 22 June 2011 - 10:03 AM

De moment la meva prioritat es la mateixa.
Grup d'Almacelles.

Prou de gent del passat.

#237 La veu de torres

La veu de torres

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,720 posts
  • 11 topics

Posted 22 June 2011 - 10:55 AM

per mi lo millor que pot passar és que guanyi el lleida fc. :
1/ són de Lleida (ni de almacelles ni de Sabadell)
2/ s'ha demostrat que tenien raó marxant de la UE lleida.
3/ el seu president ha estat en el consell del lleida posant diners i una de les seves empreses va ser espònsor important de la UE Lleida
4/ tenen experiència en gestionar
5/ el nom del club porta el nom de la ciutat
6/ tenen molt suport d'empreses de lleida
7/ i per que son amics meus!

1 La millor època del Lleida recentment va ser sota el mecenatge de Boya, que era de la zona pirinenca de la província. No té res a veure el fet de ser de Lleida.

2 Van marxar del Lleida rebotats perque els seus nens no jugaven. Són els únics feliços amb la desaparició de la UE Lleida només per poder dir: "Veus com tenien raó!!!"

3 Posant diners??? Si si, s'ha demostrat amb que tots van posar diners desinteressadament. Venga hombre, veteatupueblo

4 Experiència en gestionar MALAMENT! i si no, només cal veure on som!

5 Els altres candidats han dit per activa i per passiva que respectaran els símbols de la UE Lleida, això es el nom, l'escut....

6 Ho han dit o ho han demostrat? De moment, son els únics candidats que no van donar la cara a l'assamblea/col·loqui de l'altre dia

7 Ahhhh vale vale! Osti, doncs si son amics teus, que se'l quedin ells tio! Igual amb una mica de sort pots jugar d'extem esquerre i tot!

#238 simplicio

simplicio

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 135 posts
  • 0 topics

Posted 22 June 2011 - 10:59 AM

Jajaja, molt bo!

#239 IlerFran

IlerFran

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,487 posts
  • 4 topics

Posted 22 June 2011 - 11:08 AM

Avui al Segre avancen que hi haurà unes 3 candidatures:
http://www.segre.com...a-tres-ofertes/

També hi ha periodistes de l'entorn del Lleida que a les xarxes socials han postulat que hi haurà algunes ofertes de riota, és a dir sense cap ni peus.

#240 GTS

GTS

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,037 posts
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Posted 22 June 2011 - 11:37 AM

De moment la meva prioritat es la mateixa.
Grup d'Almacelles.

Prou de gent del passat.

Estic amb tu. Veient el panorama dels darrers anys, l'únic que pot i·lusionar és veure gent nova.

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users