Ir al contenido

Foto
- - - - -

Candidats a donar el relleu a la UE LLEIDA

• You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
543 respuestas en este tema

#181 polill

polill

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 519 mensajes
  • 1 topics

Escrito 09 junio 2011 - 09:02

He parlat amb ells pel mail i m'han dit:

Doncs sí, som un grup interessat en la subhasta de la UE Lleida. Interès en tenim molt, ja hem iniciat diferents tràmits, però el principal problema i l'únic que pot fer que ens retirem són els diners, com sempre.

Ja tenim aparaulats diferents acords amb patrocinadors, però encara no tenim aval. Hem començat per contactar amb empreses grans de la provínicia de Lleida, però de moment no tenim cap resposta en ferm.

Ara mateix, el tema diners és l'únic que pot aconseguir que ho deixem estar, no per falta d'interès, si no perquè no podríem donar a l'equip el que es necessita. No ens importa treballar i ho estem fent després de les nostres 8 hores de feina habitual, ja que com hem comentat alguna vegada, no som grans empresaris, som gent que a final de mes amb prou feina arribem a ser mileuristas, però tenim molta empenta i il·lusió posada en aquest projecte.

Si tens qualsevol dubte més concret o vols saber una mica més sobre el projecte, no dubtis en preguntar, estarem encantats de respondre, cuanta més relació tinguem amb els socis i seguidors millor, de fet vosaltres sou els que ens fan aguantar aquí tot i els problemes que ens van sorgint.

Moltes gràcies!

Fan molt bona pinta i també m'han dit que aposten pel bloc, sens dubte prefereixo a aquests!

A mi tot plegat em fa mala sospita, son paraules buides. aquest correu perfectament podria ser meu i l'usuari que parla d'aquest grup de bcn un troll meu xD

D'acord amb tu... :roll:

en el fons podries tenir raó ja que no ho han confirmat ningú però mentres segueixi endavant està força bé... vull dir que potser no acaba sent veritat però per ilusionar-nos en temps negres no passa res

#182 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 09 junio 2011 - 09:05

Bones, jo també he enviat un mail i us deixo la resposta:

Bona tarda,

Ens alegra molt el teu mail (o vostre) ja que això és el que volem fomentar, el contacte amb els socis i aficionats, que de fet són els que veritablement porten això endavant.

La situació d'engany que s'ha patit aquest any ha estat desmesurada i un cop ens hem posat a fer comptes, encara ens n'adonem més i més. Hem valorat la campanya 2010-2011 i segons els nostres càlculs, en base als números que ens han donat, i hauria d'haver un superàvit de 150.000€, no un dèficit de gairebé 300.000€. I si anem més enrere encara és pitjor, hi ha hagut una "desaparició" de més de 4 milions d'euros.

Com molt bé dius, un dels punts forts del projecte és posar tots els nostres esforços en augmentar la massa social, el nostre lema és --- Objectiu: 5.000! Volem arribar als 5.000 socis a base d'atreure la gent, baixar preus d'entrades i abonaments i fer que el Lleida sigui l'equip de la ciutat, de tothom.

Sincerament, la frase que dius de venir a fer calaix, ja ho hem comentat a altre gent. No som grans empresaris que a finals de mes cobrem milers i milers d'euros, som un grup que gairebé tots som mileuristes. Una de les nostres premises és: no venim a guanyar diners amb el Lleida, venim a guanyar diners pel Lleida. És clar que ens hem de guanyar la vida, però no es necessiten les xifres que es mouen en aquest món per viure, amb 1.000 o 1.500 € es pot viure tranquilament.

La categoria en la qual deixin l'equip és el que menys ens importa, i això pensem que pot ser un valor afegit a la nostra candidatura, que ens és igual agafar un equip de 2ªB que de 3ª regional, no ens importa, som del Lleida, estimem el Lleida i volem ser la directiva del Lleida, estigui on estigui.

Els nostres punts forts a part de mantenir la relació amb els socis i aficionats són, treballar el futbol base, res de tenir un filial per tenir els jugadors que sobren del primer equip, volem un futbol base potent, d'on en surtin grans jugadors que o bé es quedin a l'equip o si realment són molt bons, perquè arribin el més lluny possible i nosaltres en poguem treure una bona quantitat per la venda.

Volem treballar des de baix, amb modestia i treballar el dia a dia, cada petita cosa és important i nosaltres volem potenciar aquestes petites coses. No volem gent que vingui aquí per diners, volem gent que s'interessi pel club, per descomptat estem parlant de futbol, i sempre hi haurà coses que no ens agradaràn, però volem treballar per ser un club, de casa, en contacte amb la gent, que més que un club de futbol sigui un club social que Lleida es pugui sentir com a seu.

Finalment, el tema diners. Seguint tot el que t'he comentat, s'ha de ser sincer. Ara mateix no disposem dels diners per participar a la subhasta, és per això que cada dia estem treballant per trobar un aval que ens pugui ajudar. Hem contactat amb diverses empreses importants de la comarca, no volem que ens avali una empresa de Sevilla, volem que sigui gent de Lleida, diners de Lleida, qui millor que els lleidatans per aconseguir que el Lleida surti endavant. L'esperança és que si tenim alguns acords pre-tancats amb diversos patrocinadors, que poc a poc van fent que el capital inicial augmenti "virtualment" fins que acabem de tancar els acords. Esperem que tot surti bé.

Si teniu qualsevol altra pregunta, suggeriment, dubte o queixa fins i tot, no dubteu en enviar-nos més mails, tot allò que ens arribi serà ben rebut, i tot serà escoltat, de les coses ben fetes sempre s'aprèn, però dels errors i les queixes constructives encara se n'aprèn més.

Moltes gràcies de nou pel vostre mail, a veure si aconseguim, entre tots, treure el Lleida endavant.

#183 KRLOS

KRLOS

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.030 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 junio 2011 - 09:35

doncs el correu que han enviat es veu bona gent i amb sentit comú i amb ganes de prospera el nostre lleida, m'agraden les seves idees.

#184 fargues

fargues

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 09 junio 2011 - 10:01

Encara que a hores d'ara em crec més al grup d'Almacelles que a aquest grup de Barcelona (més que res per que els administradors ja ens n'han parlat), he de dir que aquest nou grup barceloní em sembla molt interessant i, sobretot, sincer, que és el més important.

#185 som-hi

som-hi

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 junio 2011 - 10:23

Si això diuen, la veritat, poca cosa concreta.

Primer, encara no sabem qui son (noms,cognoms,professió,...)
Les propostes que fan, sols n'he vist 2 de concretes: baixar els preus dabonament i entrades, i els comptes a ulls de tothom.

La resta de propostes, igual que un polític, paraules grandiloquents però sense dir res. El més sorprenent és dir que hem tingut un dèficil de 300mil i hauriem hagut de tenir beneficis de 150mil (m'agradaria saber quins comptes han fet per això)

Per cert, si són mileuristes (serà que no tenen uns grandiiiisssiims treballs), tant bons seran pel club?? (no dic que ho siguin o que no, sols llenço la pregunta).

#186 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 09 junio 2011 - 10:40

Si això diuen, la veritat, poca cosa concreta.

Primer, encara no sabem qui son (noms,cognoms,professió,...)
Les propostes que fan, sols n'he vist 2 de concretes: baixar els preus dabonament i entrades, i els comptes a ulls de tothom.

La resta de propostes, igual que un polític, paraules grandiloquents però sense dir res. El més sorprenent és dir que hem tingut un dèficil de 300mil i hauriem hagut de tenir beneficis de 150mil (m'agradaria saber quins comptes han fet per això)

Per cert, si són mileuristes (serà que no tenen uns grandiiiisssiims treballs), tant bons seran pel club?? (no dic que ho siguin o que no, sols llenço la pregunta).

Bé, al respondre els correus, si que signen amb nom i cognom. Jo els hi he enviat uns quants correus i mel's han contestat tots explicant-me que tenien pensat. Els hi he preguntat d'on eren i per què volien fer-se amb el club i m'han donat una bona sensació. El seu correu està bastant bé, et van responent totes les preguntes i ho fan amb nom i cognom!

Jo no me'n fio de cap grup. Crec que tots vindràn a fer calaix i a mirar pels sus interessos. Ara per ara, però, prefereixo que aquest grup estigui present en la subhasta ja que més pluralitat no farà malament. A veure si poden aconseguir els avals o pacten amb el grup d'Almacelles!

#187 xinxi01

xinxi01

Veterà del forum.

• Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 09 junio 2011 - 11:20

Aixo es tant facil com veure que tenint a a CentMileuristes treballant al club, ens han dut a la ruina, es el Sr.Tatxo un gran gestor despres de tot el que ha fet (ho deu ser de les seves empreses.. per que del Lleida un 0) es el Natxete un gran gestor? o potser el Sr.Llauradó? o la infame de l'Annabel?

En els temps que corren hi ha moltissima gent molt i molt preparada que es mileurista (i aixo si tenen sort) i despres hi ha els enxufats que en gran part cobren força diners, i per ultim, una petita part els que estan molt preparats i han tingut la llet de trobar una bona feina ben remunerada.

Tornant al tema:

Es IMPORTANTISSIM que la directiva nova tracti al Lleida com un punt de reunió de la gent de Lleida, o si mes no, dels aficionats del Lleida, on els aficionats poguem sentir que allo es casa nostra i que ens podem desenvolupar i ajudar al club des de la nostra posicio d'aficionats.

I aixo es una cosa que amb el temps donara els seus fruits, ja s'ha vist aquest any que el mateix caliu que s'ha format al gol nord ha esperonat a mes gent a vindre simplement per que s'ho passaven be a la grada, la qual cosa es molt important també.

Per ultim, cal gent jove i renovadora, amb il·lusio i ganes de fer les coses be, i que no hagin estat mai dins el club pero que se l'estimin o si mes no, que el respectin, que vist lo vist, cap dels presidents que hem tingut ho ha fet.

#188 IvN

IvN

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 junio 2011 - 06:52

doncs el correu que han enviat es veu bona gent i amb sentit comú i amb ganes de prospera el nostre lleida, m'agraden les seves idees.

A mi també! a veure com acaba aixo!

#189 Juanjo123

Juanjo123

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.360 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 junio 2011 - 08:42

Ho sento per aquest grup, però... Sóc l'únic que veu que estan pelats i que no tenen cap possibilitat?

Perdoneu, però algú ho havia de dir.

#190 brochard

brochard

Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 58 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 junio 2011 - 08:58

Ho sento per aquest grup, però... Sóc l'únic que veu que estan pelats i que no tenen cap possibilitat?

Perdoneu, però algú ho havia de dir.

Jo crec que això ho veiem tots, però tampoc s'han amagat en cap moment ni han promès posar moltíssims diners i enganyar-nos. Amb els seus mails queda clar que són modestos però al menys estan lluitant per aconseguir aquests diners, però com dius Juanjo123, ho tenen complicat per arribar-hi.

#191 Juanjo123

Juanjo123

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.360 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 junio 2011 - 09:41

Bueno, no ho deia amb mala intenció. Espero que tinguin sort, perquè, si més no, proposen un plantejament diferent i interessant. En tot cas, tenen molt poc temps per aconseguir tants diners.

I anem a contrarellotge... Si ens passem del dia 30 (el que són 15 dies laborals, menys 3 o 4 que són festius, és a dir 11 o 12 dies) no hi haurà ni tant sols marge per salvar l'equip.

A més a més, em sembla molt clar que la tàctica de la Federació serà recórrer una i altra vegada per què passi aquest termini. I em temo que no els costarà gaire aconseguir-ho.

Començo a estar molt preocupat pel futur del futbol a Lleida.

#192 brochard

brochard

Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 58 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 junio 2011 - 09:54

Bueno, no ho deia amb mala intenció. Espero que tinguin sort, perquè, si més no, proposen un plantejament diferent i interessant. En tot cas, tenen molt poc temps per aconseguir tants diners.

I anem a contrarellotge... Si ens passem del dia 30 (el que són 15 dies laborals, menys 3 o 4 que són festius, és a dir 11 o 12 dies) no hi haurà ni tant sols marge per salvar l'equip.

A més a més, em sembla molt clar que la tàctica de la Federació serà recórrer una i altra vegada per què passi aquest termini. I em temo que no els costarà gaire aconseguir-ho.

Començo a estar molt preocupat pel futur del futbol a Lleida.

Ja m'imagino que no era amb mala intenció, és completament realista, qualsevol que vegi els diferents grups ja pot suposar que aquests (que sembla que ja tenen un nom, Plataforma pel Lleida) no tenen gaire diners.

El que és encara més cert és el tema del temps, tenen molt poc temps per trobar algú que els vulgui avalar, però bé, han comentat que lluitaran fins l'últim moment, que tota la resta de documentació ja la tenen gairebé enllestida i que centraran aquests dies en remoure cel i terra per trobar els diners.

Sembla que ganes de treballar en tenen, però jo no els hi veig un futur molt favorable pel tema diners.

#193 som-hi

som-hi

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 junio 2011 - 10:21

És cert, no cal guanyar molts diners per ser un bon gestor, i també pot ser que gaunyant-los no ho siguis.

Em podeu dir d'on heu tret el/s correu/s per contactar amb ells?

Sobre noms i cognoms, ok, entenc que al reproduir els seus mails no els hagueu posat, encara que crec que no faria cap mal, ja que si volen tenir contacte amb els seguidors i donar-se a conèixer, aquesta és una bona manera,no?

Segueixo pensant però, que tot el que diuen, ho pot firmar qualsevol dels grups que es presentin al concurs.

#194 brochard

brochard

Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 58 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 junio 2011 - 10:24

No sigueu així home :lol: També hi ha gent de Barcelona que estima el Lleida, jo sense anar més lluny. Sóc nascut a Barcelona, però sóc del Lleida, d'acord que el meu avi venia d'allà, però no tot el de Barcelona és dolent. El que si estic d'acord és que tot lo dolent que ve de Barcelona, és molt dolent :lol:

M'han donat permís per passar-vos una direcció de correu on us podeu posar en contacte amb aquest grup. Podeu enviar les vostres inquietuds, dubtes o suggeriments. La direcció és la següent: plataformapellleida@gmail.com (vigileu perquè hi ha 3 'l' seguides i pot portar problemes).

som-hi, en aquest missatge meu tens el mail per contactar amb ells: plataformapellleida@gmail.com :wink:

#195 golnord

golnord

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.831 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 junio 2011 - 10:50

Espero que la federació també miri a equips com el Rayo i el Betis que si no m'equivoco acaben de pujar i tenen deutes amb els jugadors i com aquest equips molts estan amb la mateixa situació.

#196 Skinner

Skinner

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.167 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 junio 2011 - 12:59

Repasso els grups candidats:

Annabel Junyent: Bé, tots sabem que vol mantenir l'escut, l'himne..., però veient totes les coses que ens ha enganyat aquest any, no m'acaba de convèncer... (Pla de viabilitat, "falsa" presidenta etc...) I no sé d'on ha tret tanta pasta (1.000.000 €)... :roll:

Grup Balaguer: Sembla que finalment ja estan descartats.

Lleida CF: Sembla que també estan definitivament descartats. (millor)

Grup Almacelles: Sembla que són econòmicament potents i fan bona pinta, també volen mantenir l'escut i aquestes coses, sembla ser que també són ambiciosos i tenen bastantes possibilitats de moment.

Grup Massana: No hi han gaires coses a dir, i també sembla que estan descartats, així que la lluita està entre Annabel Junyent i Grup Almacelles.

No fico els de Barcelona fins que no presentin la candidatura oficialment.

#197 RoD

RoD

Membre d'Honor

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 10 junio 2011 - 01:14

Aquesta gent si no té calers no té res a fer. És trist però és així.

#198 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 10 junio 2011 - 03:30

Bueno, un nou correu d'aquest grup de Barcelona, els hi vaig preguntar que fairen per conseguir els 5.000 socis apart de baixar els preus, però semblà que no volen dir-ho.

Bona tarda,

Ens ha fet molta il·lusió el teu correu, no només per rebre'l, que això tots ens fan il·lusió, sinó per veure com un noiet de 15 anys té aquesta empenta i iniciativa. Pel que m'expliques, si això t'ha passat a tu sent de la mateixa ciutat, imagina't a mi personalment que sóc de Barcelona, una ciutat on, segons com, ja et miren estrany per ser de l'Espanyol, un equip de 1ª amb copes del rei i participacions en competicions europees. Això sí, no tinc tants problemes quan dic que no sóc del Barça perquè em diuen, bé, al menys no ets ni de l'Espanyol ni del Madrid, però t'entenem perfectament.

Volem arribar als 5.000 socis, a part de baixant els preus, cosa que segur que ajuda, il·lusionant a la gent de Lleida i que els mateixos lleidatans sentin el club com a seu, que deixin de mirar cap a Barcelona o Madrid quan es parli de futbol i s'adonin que al costat de casa seva tenen un equip obert, humil, però amb ganes d'agradar. Volem que el club sigui dels socis, volem que el club participi de la ciutat i es converteixi en una institució social i no només en un club de futbol.

Moltes gràcies pels noms de les empreses, amb Guissona i San Miguel ja hem contactat igual que amb la ferreteria Ramon Soler, però amb els altres dos encara no, ho tindrem en compte.

El que comentes de portar gent que ha estat al club amb anterioritat ens encantaria, però de moment, ens estem plantejant tant el tema econòmic, que és el principal problema, que tenim tota la resta bastant parada. La documentació sobre pressupostos i tots aquests temes ja la tenim, ens falta parlar amb l'ajuntament, amb qui no parlarem si no tenim els diners i parlar amb els jugadors (el dilluns hem de parlar amb l'Eduardo, el capità) i per suposat, trobar els diners.

Continuem treballant a veure si arribem a temps, moltes gràcies pel teu missatge i el teu suport, a veure si hi ha una mica de sort i ens podem presentar.

Gràcies de nou.

#199 IlerFran

IlerFran

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 10 junio 2011 - 07:46

Bueno, un nou correu d'aquest grup de Barcelona, els hi vaig preguntar que fairen per conseguir els 5.000 socis apart de baixar els preus, però semblà que no volen dir-ho.

Bona tarda,

Ens ha fet molta il·lusió el teu correu, no només per rebre'l, que això tots ens fan il·lusió, sinó per veure com un noiet de 15 anys té aquesta empenta i iniciativa. Pel que m'expliques, si això t'ha passat a tu sent de la mateixa ciutat, imagina't a mi personalment que sóc de Barcelona, una ciutat on, segons com, ja et miren estrany per ser de l'Espanyol, un equip de 1ª amb copes del rei i participacions en competicions europees. Això sí, no tinc tants problemes quan dic que no sóc del Barça perquè em diuen, bé, al menys no ets ni de l'Espanyol ni del Madrid, però t'entenem perfectament.

Volem arribar als 5.000 socis, a part de baixant els preus, cosa que segur que ajuda, il·lusionant a la gent de Lleida i que els mateixos lleidatans sentin el club com a seu, que deixin de mirar cap a Barcelona o Madrid quan es parli de futbol i s'adonin que al costat de casa seva tenen un equip obert, humil, però amb ganes d'agradar. Volem que el club sigui dels socis, volem que el club participi de la ciutat i es converteixi en una institució social i no només en un club de futbol.

Moltes gràcies pels noms de les empreses, amb Guissona i San Miguel ja hem contactat igual que amb la ferreteria Ramon Soler, però amb els altres dos encara no, ho tindrem en compte.

El que comentes de portar gent que ha estat al club amb anterioritat ens encantaria, però de moment, ens estem plantejant tant el tema econòmic, que és el principal problema, que tenim tota la resta bastant parada. La documentació sobre pressupostos i tots aquests temes ja la tenim, ens falta parlar amb l'ajuntament, amb qui no parlarem si no tenim els diners i parlar amb els jugadors (el dilluns hem de parlar amb l'Eduardo, el capità) i per suposat, trobar els diners.

Continuem treballant a veure si arribem a temps, moltes gràcies pel teu missatge i el teu suport, a veure si hi ha una mica de sort i ens podem presentar.

Gràcies de nou.

Sisi xD jo en tinc 16 i com ja heu vist també m'han respost amb molta sinceritat. Jo crec que el que diu en Nakamura no és cert ja que a cada un ens ha enviat un mail totalment diferent i amb sentit, potser aconsegueixen juntar prous diners. En el cas de que no poguessin jo apostaria pel grup d'Almacelles però voleu dir que l'Annabel no volia fer tot això amb la llei concursal per tal de perdre el deute?

#200 beep

beep

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 926 mensajes
  • 3 topics

Escrito 10 junio 2011 - 08:40

Tatxo Benet ha presentat al·legacions ja que vol que la subhasta s'entregui a qui faci la oferta econòmica més alta, sense tenir en compte les altres condicions.

http://www.catradio....-Esports-2052-h

0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos