Ir al contenido

Foto
- - - - -

Lleida - Sabadell ( diumenge 9 de gener a les 17:00 hores )

• You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
228 respuestas en este tema

#201 lajornada

lajornada

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 480 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 enero 2011 - 01:55

jo nomes em pregunto quina mania te alguna gent d'entrar a foros que no son del seu club a tocar els nassos.

No escric amb accents per motius tecnologics. Quan escric un accent se'm duplica noseperque (``)

#202 CES_1903

CES_1903

Junior Member

• Usuaris
  • Pip
  • 4 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 enero 2011 - 02:19

No escric amb accents per motius tecnologics. Quan escric un accent se'm duplica noseperque (``)

Es un virus

http://www.infospywa...by-infospyware/

Ahí sale como puedes eliminarlo :)

Un saludo.

#203 IvN

IvN

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 enero 2011 - 02:19

La millor manera com molt be diu yasmina, es acabar amb tot aixo, perque només fa que posar dels nervis!

Visca el lleida!

#204 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 10 enero 2011 - 04:25

El año pasado yo estuve en el autocar con el de la bandera del Homer, y si, es/era de los Arlekinados Mamados pero llevaba la sudadera de los Hooligans (a mi forma de ver, a sabiendas de lo que pasó el año anterior, era una provocación en toda regla y no me extrañó que le pasara lo que le pasó, y ojo, que lo conozco y me cae genial, pero una cosa no quita la otra).

La veu de torres, gracias :) El tema de escribir en catalán... ya posteé mi primer mensaje en catalán y no tengo reparo alguno en escribirlos todos en catalán, pero se que en castellano cometo pocos fallos ortográficos, en cambio con el catalán es lo contrario (no quisiera que se tomara como falta de respeto el que yo escriba en castellano).

Un saludo!

+ 1 !!

#205 Munguit

Munguit

Senior Member

• Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 10 enero 2011 - 04:41

tornant al partit, a mi el quie em va saber greu es perdre davant un equip que ahir no va demostrar ser millor que el Lleida, amb aixó no li trec mérits al Sacbadell, i que segur que si està on està a la clasificació es per mèrits propis.

Visca el Lleida.!!!

#206 IvN

IvN

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 enero 2011 - 05:00

tornant al partit, a mi el quie em va saber greu es perdre davant un equip que ahir no va demostrar ser millor que el Lleida, amb aixó no li trec mérits al Sacbadell, i que segur que si està on està a la clasificació es per mèrits propis.

Visca el Lleida.!!!

+ 1
- Aqui a casa només ens a gunyat el Denia i el Badalona ( jugan mes bé que nosaltres) crec recordar per 0 a 2!
- Amb el sabadell va ser diferent no es que haguesin jugat millor que nosaltres, vam perdonar massa pero en fi. Em de pensar en el proxim partit.
- Ahir al camp hi havia si fa o no fa unes 2.000 persones, em de cotinuar aixi!

#207 socdel_lleida

socdel_lleida

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 355 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 enero 2011 - 05:06

IvN, El del denia vam perdre 0-1, i tampoc van fer massa, l'unic que ens van expulsar a paco vazquez i a dani marin

#208 seguidor

seguidor

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 10 enero 2011 - 05:59

Aquí la gent ha comentat el gran aspecte del gol nord d'ahir, i molts dieu que va ser perquè era un partit "caldejat" i molta gent va venir per això, però ultimament jo estic veien que torna a venir força jovent a l'estadi, recordo el dia de l'Hospi on hi va haver una gran animació amb molt de joven i no hi havia res de partit caldejat com dieu per aqui, ara el que tindriam que fer és intentar aconseguir que aquest jovent que esta venint a l'estadi continui venint ja que són el futur.

I jo això ho dic perquè aquests últims partits m'ho estic passant força bé al gol i vec que els joves que venen s'ho passen força bé, i això que jo no sóc de cap penya ni grup.

#209 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 enero 2011 - 07:28

Se va trobar molt a faltar a Colorado i la qualitat de Rayo.... Llàstima també de la cantada del gran Edu. En tot cas estic content amb l'esperit que van mostrar els jugadors i amb l'entrenador.
Al final del partit vam tenir l'empat a tocar, però no vam tenir sort, no era el nostre dia. A veure si el pròxim partit, el Rayo torna a brillar i ens emportem els 3 punts de Santa Coloma!

Visca el Lleida!

TORNAREM!

#210 FRAYEST

FRAYEST

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.228 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 enero 2011 - 07:37

Amics lleidatans no perdem més el temps amb gent que no val la pena i amb gent que nomès sap criticar-nos.

ARA I SEMPRE FORÇA LLEIDA!

#211 sexeibirra

sexeibirra

Junior Member

• Usuaris
  • PipPip
  • 27 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 enero 2011 - 11:49

Jo provocador? No pas, no sé perquè opines si no em coneixes de res Sexeibirra pero bueno, no tinc necessitat de discutir xorrades amb tu i menys per aquí.

I tant que et conec. Açò si, m'agrade per que incites al debat, ací i a la Xina Popular. :lol:
Guapo :!:

#212 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 11 enero 2011 - 11:13

Estic 100x100 segur k es senten el triple o mes komentaris racistes al vostre kamp ke al kamp d'esports.
Ferni si x tu no es racista dir k el Cheick el vam treure roplegant fruita pel kamp....festeu mira xato... Ahhh i cheick es mes catala k mols dels k viviu a barcelona... Al- parla catala. Espavilat...k ets un espavilat.

PU-TA SABADELL...PU-TA SABADELL!!

#213 Espontani

Espontani

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes
  • 1 topics

Escrito 11 enero 2011 - 11:25

Aquí la gent ha comentat el gran aspecte del gol nord d'ahir, i molts dieu que va ser perquè era un partit "caldejat" i molta gent va venir per això, però ultimament jo estic veien que torna a venir força jovent a l'estadi, recordo el dia de l'Hospi on hi va haver una gran animació amb molt de joven i no hi havia res de partit caldejat com dieu per aqui, ara el que tindriam que fer és intentar aconseguir que aquest jovent que esta venint a l'estadi continui venint ja que són el futur.

I jo això ho dic perquè aquests últims partits m'ho estic passant força bé al gol i vec que els joves que venen s'ho passen força bé, i això que jo no sóc de cap penya ni grup.

Res es per casualitat, al gol nord hi ha un sector de persones que pensem que a lleida s'ha d'implantar al gol nord una filosofia que a camps de primera i de l'estranger es veu moltissim.

Si volem portar al jovent al camp a lleida s'ha d'oferir algo més que bon futbol, perque això ho veiem 1 de cada 3 anys. Intentem i cada cop entre tots ho fem millor, un foco d'animació que s'allunyi de les estètiques i de les modes, fent bandera del blau i de la passió que sentim pel lleida i de l'orgull de ser lleidatans.

I això, juntment amb l'esforç del club per voluntat i/o per obligació de que la base de l'equip sigui de jugadors de lleida, ens fan partíceps de algo amb que no poden competir barça i madrid, que és l'orgull de sentir-nos lleidatans i de les terres de ponent.

No volem venir al camp a menjar pipes, volem animar els 90 minuts, recolzar l'equip tal com vam fer quan l'any passat ens donaven per descendits i que tots junts tornem al lleida al lloc on li pertoca, i aquest lloc es de 2A en amunt.

Mica en mica entre tots els que venim al gol nord crec que ens estem adonant del que estem conseguint i això té que seguir així perque entre el nostre esforç i el de l'equip, tornarem a veure un gol nord ple i el lleida un lloc on la gent jove d'aquí es torni a implicar en el futbol, no com a moda perque guanyem 3 partits seguits, sinó perque la gent i les generacions noves que pugen i els hi agrada el futbol, trobaràn algo aquí que no els hi podrà oferir el barça per televisió.

Temps al temps, anem pel bon camí !!

#214 yasmina

yasmina

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 654 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 enero 2011 - 12:33

Res es per casualitat, al gol nord hi ha un sector de persones que pensem que a lleida s'ha d'implantar al gol nord una filosofia que a camps de primera i de l'estranger es veu moltissim.

Si volem portar al jovent al camp a lleida s'ha d'oferir algo més que bon futbol, perque això ho veiem 1 de cada 3 anys. Intentem i cada cop entre tots ho fem millor, un foco d'animació que s'allunyi de les estètiques i de les modes, fent bandera del blau i de la passió que sentim pel lleida i de l'orgull de ser lleidatans.

I això, juntment amb l'esforç del club per voluntat i/o per obligació de que la base de l'equip sigui de jugadors de lleida, ens fan partíceps de algo amb que no poden competir barça i madrid, que és l'orgull de sentir-nos lleidatans i de les terres de ponent.

No volem venir al camp a menjar pipes, volem animar els 90 minuts, recolzar l'equip tal com vam fer quan l'any passat ens donaven per descendits i que tots junts tornem al lleida al lloc on li pertoca, i aquest lloc es de 2A en amunt.

Mica en mica entre tots els que venim al gol nord crec que ens estem adonant del que estem conseguint i això té que seguir així perque entre el nostre esforç i el de l'equip, tornarem a veure un gol nord ple i el lleida un lloc on la gent jove d'aquí es torni a implicar en el futbol, no com a moda perque guanyem 3 partits seguits, sinó perque la gent i les generacions noves que pugen i els hi agrada el futbol, trobaràn algo aquí que no els hi podrà oferir el barça per televisió.

¡CHAPÓ!

#215 sexeibirra

sexeibirra

Junior Member

• Usuaris
  • PipPip
  • 27 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 enero 2011 - 12:52

Estic 100x100 segur <font color=red>que</font> es senten el triple o mes komentaris racistes al vostre kamp <font color=red>que</font> al kamp d'esports.
PU-TA SABADELL...PU-TA SABADELL!!

No estic gens d'acord amb les teues afirmacions. A Sabadell te puc asegurar que sentiràs los mateixos comentaris racistes que pugues sentir als camps del Lleida, Girona, Nàstic, Barça, Vila-real o Llevant. Ni punt de, comparació amb el pitjor camp en este aspecte, que és el de Korneyà-Er Prà i en menys mesura La Romareda, però no la conto que estava molt a la vora d'els del Ligallo i ja se sap de que coxexa eixa penya.

En lo que has posat al final del teu missatge, quina llàstima, de veritat, que confongues a un club de 108 anys i tota la seua afició amb 4 arreplegats que se dediquen a delinquir en els desplaçaments.

#216 Escoda

Escoda

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 enero 2011 - 07:33

Sempre ho dic i no em cansaré de repetir-ho, NO contesteu i seguiu els comentaris de la gent que només ve aquí a buscar bresca. No s'aconsegueix res mes que ficar-se de mal humor

Per favor es de sentit comú, no seguiu la bresca i s'ha acabat el problema.

No penso pagar cap fanta,però és dels comentaris més sensats d´aquest post

#217 jrc1977

jrc1977

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 363 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 enero 2011 - 04:15

No puc estar mes d'acord amb aquest comentari, la veritat, es que aquest ultims partits, la animació ha estat excellent, fins i tot em va sorprendre la gran afluència de gent que va haber-hi el dia de l'hospi, fins i tot m'aventuraria a dir que hi habia la mateixa, o mes gent, que el dia del sabadell, encara que no ho vaig apreciar be. Vaig tindre la mala sort de patir gastroenteritis just la setmana abans del sabadell i em vaig perdre el partir. Pero per el 33 que be s'escoltaven els cantics i els ''manos arriba!''

#218 FRAYEST

FRAYEST

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.228 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 enero 2011 - 04:18

+ 100.000!

#219 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 enero 2011 - 05:31

Del partit de dumenge he vist aquest video,

Algú el va gravar per casualitat??

#220 arlekinat95

arlekinat95

Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 40 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 enero 2011 - 11:59

hola pagesos es veritat que entre semana al camp d'esports cultiveu patates??m'agradaria resposta jajajajaja!carai gracies al sabadell eu mitg omplert un gol jajajaja felicitarvos palanganas!

Que poc costa fer-se el xulo per intenret...

no ets el mes indicat per dir-ho eh!! :wink:

0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos