Ir al contenido


Foto
- - - - -

Lleida - Sabadell ( diumenge 9 de gener a les 17:00 hores )


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
228 respuestas en este tema

#161 rucus

rucus

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 4 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 enero 2011 - 10:55

Quants jugadors de Sabadell hi havia al Sabadell?? Quants de Lleida al Lleida??? I la vostra filosofia és la correcta??? el nostre equip té una cosa que mai tindra el vostre, i és que perdi o guanyi, SEMPRE sortirà aplaudit del Camp d'Esports. És un orgull veure jugadors de la terra allí dalt, lluitant contra els pressupostos més elevats de la categoria. Jo no fardaria de tindre un equip amb molts noms, nosaltres també el vam tindre i em acabat gairebé ofegats. El futbol és ciclic, el sentiment per un equip és per sempre!!! Nois, em estat genials avui, a seguir així!!
Percert... cantics racistes al Gol Nord????? Eiiiiingggg!?!?!? Qui ha fet aquest comentari no sap que s'hi cou a les nostres grades, oi???... enfi!!

Salut i ANTIFEIXISME!!!


es veritat joao,jerson,asier,cheik,gabernet grans lleidetans!!

#162 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 09 enero 2011 - 10:55

veient el terreny de joc m'ho crec,a veure si amb els 2 millons invertiu en gespa que donaba pena,amb lo bon cultivadors que sou!!


*milions
*donava. I de fet el correcte és dir "feia pena"

A més de ser bons pagesos sabem ortografia.

#163 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 enero 2011 - 10:57

Jerson un jugador que o dona tot per la camiseta que vesteix, naltres donem sortida a gent de casa. Vosaltres cuants jugadors teniu del juvenil?

#164 rucus

rucus

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 4 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 enero 2011 - 10:59

veient el terreny de joc m'ho crec,a veure si amb els 2 millons invertiu en gespa que donaba pena,amb lo bon cultivadors que sou!!


*milions
*donava. I de fet el correcte és dir "feia pena"

A més de ser bons pagesos sabem ortografia.


felicitats nosaltres preferim escriure malament i sumar 3 punts,ademes algun missatge escriu boca amb v y es pages!

#165 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 09 enero 2011 - 10:59

Que fort xd Cants racistes!! Déu meu quines animalades de dir!

Pels il·Luminats, cantar: "ese japones, hijo p*** es no és cap cantic racista, si el paio fos portugués, italià o espanyol seria el mateix càntic!

FORA FEIXISTES DE LES GRADES CATALANAES!

Per cert que guapa es veia la bandera dels HHVV penjada del reves xd

#166 CES_1903

CES_1903

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 4 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 enero 2011 - 11:00

Enfin, lástima por vosotros, ha sido un partido igualado y en el que reconozco que hemos tenido suerte, sobretodo con el penalty, pero así es el futbol, a mi punto de vista, recompensa los 2 puntos que perdimos de la misma forma en la primera jornada.

Suerte para vosotros, espero que al final de la temporada estéis también en Play Off, pero por debajo nuestro :P

Y por favor, basta ya de tantas tonterías. Ambos clubes, son clubes históricos de Cataluña, y me parece patético que por culpa de 4 "radicales" nuestras aficiones estén enfrentadas.

Un saludo y suerte contra la Grama.

#167 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 09 enero 2011 - 11:01

Quants jugadors de Sabadell hi havia al Sabadell?? Quants de Lleida al Lleida??? I la vostra filosofia és la correcta??? el nostre equip té una cosa que mai tindra el vostre, i és que perdi o guanyi, SEMPRE sortirà aplaudit del Camp d'Esports. És un orgull veure jugadors de la terra allí dalt, lluitant contra els pressupostos més elevats de la categoria. Jo no fardaria de tindre un equip amb molts noms, nosaltres també el vam tindre i em acabat gairebé ofegats. El futbol és ciclic, el sentiment per un equip és per sempre!!! Nois, em estat genials avui, a seguir així!!
Percert... cantics racistes al Gol Nord????? Eiiiiingggg!?!?!? Qui ha fet aquest comentari no sap que s'hi cou a les nostres grades, oi???... enfi!!

Salut i ANTIFEIXISME!!!


es veritat joao,jerson,asier,cheik,gabernet grans lleidetans!!amb l'entrenador que teniu que sembla un marciano on voleu anar a parar colla de palanganes??


Jerson i Cheikh són lleidatans.

Del partit, bastant igualat fins al seu gol, després nosaltres ens hem tirat una mica amunt sense crear excessiu perill (tot i que alguna n'hem tingut) fins l'expulsió. A partir d'allí hem tingut osacions, inclòs el penal, fins i tot per remuntar. El més just, si és que es pot parlar de justícia en el futbol, potser hagués estat l'empat. Però al final qui mereix la victòria és qui fa més gols.

#168 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 09 enero 2011 - 11:03

Quants jugadors de Sabadell hi havia al Sabadell?? Quants de Lleida al Lleida??? I la vostra filosofia és la correcta??? el nostre equip té una cosa que mai tindra el vostre, i és que perdi o guanyi, SEMPRE sortirà aplaudit del Camp d'Esports. És un orgull veure jugadors de la terra allí dalt, lluitant contra els pressupostos més elevats de la categoria. Jo no fardaria de tindre un equip amb molts noms, nosaltres també el vam tindre i em acabat gairebé ofegats. El futbol és ciclic, el sentiment per un equip és per sempre!!! Nois, em estat genials avui, a seguir així!!
Percert... cantics racistes al Gol Nord????? Eiiiiingggg!?!?!? Qui ha fet aquest comentari no sap que s'hi cou a les nostres grades, oi???... enfi!!

Salut i ANTIFEIXISME!!!


es veritat joao,jerson,asier,cheik,gabernet grans lleidetans!!amb l'entrenador que teniu que sembla un marciano on voleu anar a parar colla de palanganes??


Jerson i Cheikh són lleidatans.

Del partit, bastant igualat fins al seu gol, després nosaltres ens hem tirat una mica amunt sense crear excessiu perill (tot i que alguna n'hem tingut) fins l'expulsió. A partir d'allí hem tingut osacions, inclòs el penal, fins i tot per remuntar. El més just, si és que es pot parlar de justícia en el futbol, potser hagués estat l'empat. Però al final qui mereix la victòria és qui fa més gols.


I Xavier Gabernet també.

#169 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 09 enero 2011 - 11:03

Quants jugadors de Sabadell hi havia al Sabadell?? Quants de Lleida al Lleida??? I la vostra filosofia és la correcta??? el nostre equip té una cosa que mai tindra el vostre, i és que perdi o guanyi, SEMPRE sortirà aplaudit del Camp d'Esports. És un orgull veure jugadors de la terra allí dalt, lluitant contra els pressupostos més elevats de la categoria. Jo no fardaria de tindre un equip amb molts noms, nosaltres també el vam tindre i em acabat gairebé ofegats. El futbol és ciclic, el sentiment per un equip és per sempre!!! Nois, em estat genials avui, a seguir així!!
Percert... cantics racistes al Gol Nord????? Eiiiiingggg!?!?!? Qui ha fet aquest comentari no sap que s'hi cou a les nostres grades, oi???... enfi!!

Salut i ANTIFEIXISME!!!


es veritat joao,jerson,asier,cheik,gabernet grans lleidetans!!amb l'entrenador que teniu que sembla un marciano on voleu anar a parar colla de palanganes??



nen, avui de titulars el Lleida comptava amb Gabernet, els germans Pau i Jerson i Miki Massana, tots ells de la província de Lleida. A la segona meitat han sortit Cheik, Imaz i Gallego, els tres de Lleida. Quants jugadors de Sabadell i voltants tenia el Sabadell?
On volem anar a parar? Sincerament, i veient el joc dels dos equips avui, diria que als play-offs i possiblement per sobre del Sabadell...

#170 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 09 enero 2011 - 11:05

Quants jugadors de Sabadell hi havia al Sabadell?? Quants de Lleida al Lleida??? I la vostra filosofia és la correcta??? el nostre equip té una cosa que mai tindra el vostre, i és que perdi o guanyi, SEMPRE sortirà aplaudit del Camp d'Esports. És un orgull veure jugadors de la terra allí dalt, lluitant contra els pressupostos més elevats de la categoria. Jo no fardaria de tindre un equip amb molts noms, nosaltres també el vam tindre i em acabat gairebé ofegats. El futbol és ciclic, el sentiment per un equip és per sempre!!! Nois, em estat genials avui, a seguir així!!
Percert... cantics racistes al Gol Nord????? Eiiiiingggg!?!?!? Qui ha fet aquest comentari no sap que s'hi cou a les nostres grades, oi???... enfi!!

Salut i ANTIFEIXISME!!!


es veritat joao,jerson,asier,cheik,gabernet grans lleidetans!!amb l'entrenador que teniu que sembla un marciano on voleu anar a parar colla de palanganes??


Jerson i Cheikh són lleidatans.

Del partit, bastant igualat fins al seu gol, després nosaltres ens hem tirat una mica amunt sense crear excessiu perill (tot i que alguna n'hem tingut) fins l'expulsió. A partir d'allí hem tingut osacions, inclòs el penal, fins i tot per remuntar. El més just, si és que es pot parlar de justícia en el futbol, potser hagués estat l'empat. Però al final qui mereix la victòria és qui fa més gols.


I Xavier Gabernet també.


És veritat, me l'havia deixat. Gràcies per la correcció. 3 de 5, s'ha lluït amb els exemples.

#171 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 09 enero 2011 - 11:06

Enfin, lástima por vosotros, ha sido un partido igualado y en el que reconozco que hemos tenido suerte, sobretodo con el penalty, pero así es el futbol, a mi punto de vista, recompensa los 2 puntos que perdimos de la misma forma en la primera jornada.

Suerte para vosotros, espero que al final de la temporada estéis también en Play Off, pero por debajo nuestro :P

Y por favor, basta ya de tantas tonterías. Ambos clubes, son clubes históricos de Cataluña, y me parece patético que por culpa de 4 "radicales" nuestras aficiones estén enfrentadas.

Un saludo y suerte contra la Grama.



Ja era hora de trobar un arlequinat amb cara i ulls!!!

#172 sexeibirra

sexeibirra

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 27 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 enero 2011 - 11:17

Enfin, lástima por vosotros, ha sido un partido igualado y en el que reconozco que hemos tenido suerte, sobretodo con el penalty, pero así es el futbol, a mi punto de vista, recompensa los 2 puntos que perdimos de la misma forma en la primera jornada.

Suerte para vosotros, espero que al final de la temporada estéis también en Play Off, pero por debajo nuestro :P

Y por favor, basta ya de tantas tonterías. Ambos clubes, son clubes históricos de Cataluña, y me parece patético que por culpa de 4 "radicales" nuestras aficiones estén enfrentadas.

Un saludo y suerte contra la Grama.



Ja era hora de trobar un arlequinat amb cara i ulls!!!


I a mi, ja no m'estimes???

#173 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 09 enero 2011 - 11:24

Enfin, lástima por vosotros, ha sido un partido igualado y en el que reconozco que hemos tenido suerte, sobretodo con el penalty, pero así es el futbol, a mi punto de vista, recompensa los 2 puntos que perdimos de la misma forma en la primera jornada.

Suerte para vosotros, espero que al final de la temporada estéis también en Play Off, pero por debajo nuestro :P

Y por favor, basta ya de tantas tonterías. Ambos clubes, son clubes históricos de Cataluña, y me parece patético que por culpa de 4 "radicales" nuestras aficiones estén enfrentadas.

Un saludo y suerte contra la Grama.



Ja era hora de trobar un arlequinat amb cara i ulls!!!


I a mi, ja no m'estimes???


fas pena noi, molta pena

#174 sexeibirra

sexeibirra

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 27 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 enero 2011 - 11:27

Enfin, lástima por vosotros, ha sido un partido igualado y en el que reconozco que hemos tenido suerte, sobretodo con el penalty, pero así es el futbol, a mi punto de vista, recompensa los 2 puntos que perdimos de la misma forma en la primera jornada.

Suerte para vosotros, espero que al final de la temporada estéis también en Play Off, pero por debajo nuestro :P

Y por favor, basta ya de tantas tonterías. Ambos clubes, son clubes históricos de Cataluña, y me parece patético que por culpa de 4 "radicales" nuestras aficiones estén enfrentadas.

Un saludo y suerte contra la Grama.



Ja era hora de trobar un arlequinat amb cara i ulls!!!


I a mi, ja no m'estimes???


fas pena noi, molta pena


Bé, jo en cap moment he criticat ni al vostre club, ni afició, ni penyes, ni jugadors, ni res per l'estil. Sols he criticat a un seguidor vostre, futbolero01, que és el que fa un més està encenent este partit entre equips catalans. I a ell le dedique estos tres punts.


A la reste de lleidatans, vos dic que per fer justícia un 1-1 hagués sigut més juts, però açò és futbol i guanye el que marca més gols. Sort i a vore si l'any que vé repetim pique a segona a.

#175 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 09 enero 2011 - 11:29

es veritat joao,jerson,asier,cheik,gabernet grans lleidetans!!amb l'entrenador que teniu que sembla un marciano on voleu anar a parar colla de palanganes??



jajajaj Noi, aquí s'ha demostat que tu si que ets un bon pagesot! 3/5 lleidatans i millor no parlem de la resta de la plantilla! Vosaltres quanta gent de la casa teniu???

Queda't amb aquest càntic per al teu equip de mercenaris: xd

pasan los años pasan los jugadores
la directiva mañana ya no esta
yo quiero al club queda la camiseta
los mercenarios se tienen que acabar!!

#176 sexeibirra

sexeibirra

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 27 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 enero 2011 - 11:34


es veritat joao,jerson,asier,cheik,gabernet grans lleidetans!!amb l'entrenador que teniu que sembla un marciano on voleu anar a parar colla de palanganes??



jajajaj Noi, aquí s'ha demostat que tu si que ets un bon pagesot! 3/5 lleidatans i millor no parlem de la resta de la plantilla! Vosaltres quanta gent de la casa teniu???

Queda't amb aquest càntic per al teu equip de mercenaris: xd

pasan los años pasan los jugadores
la directiva mañana ya no esta
yo quiero al club queda la camiseta
los mercenarios se tienen que acabar!!


Si le has de fotre cas a un ciber-follonero que se posa el nom de rucus, que semble clarament el llatí de ruc, mal anem. :lol:


A vore si l'admin veu la seua IP, el seu correu amb el que s'ha inscrit i li fot alguna putadeta. Jo ho feia. :lol:

#177 Ferni

Ferni

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 280 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 enero 2011 - 11:35

Em sembla q alguns apart de barrejar política amb futbol tenen bastant mal perdre.
Tema jugadors de Sabadell en el Sabadell, em sembla una tonteria treure aquests temes després de perdre... de q serveix tenir jugadors de la ciutat si llavors no estàs a dalt? Això em recorda al Ath. Bilbao amb la seva política q si q es admirable pero q fa bastants anys q s'arrastra per la 1ª divisió de miracle, i perq el Villar els ajuda q sinó q en faria d'anys q estarien a 2ª. Ara q voleu pressumir de tenir jugadors lleidetans a l'equip?
Si vau començar la temporada amb jugadors de la zona tots sabem q és perq no tenieu ni un duro per a fitxar i vau arreplegar lo primer q vau trobar per Balaguer i voltants.De fet el negret q teniu no té massa pinta de ser nascut a Mollerussa, si de cas deu recollir fruita per allà.

Apart d'això, si parleu de la bandera del Homer us diré q aquella bandera és d'una penya q em sembla q ja no existeix i q es deia Arlekinados Mamados i q no té res a veure amb els HHVV, quina gran valentia i quin triomf el pendre una bandera a un pobre home de 40 anys q es va desplaçar sol ell i pancarta l'any passat al vostre camp. Tot plegat històries d'adolescents q els mengen el coco amb política i q només fan q embrutar el nom de la UE Lleida.

Per últim reafirmar q ficar-se amb Hiroshi o amb De Navas és digne de persona amb bastant poc coneixement, tot plegat una llàstima q els nostres jugadors a final de temporada tinguin q recordar el Camp d'Esports com un dels camps en els quals s'han trobat un ambient més barruer (q no pas calent ja q a les grades no hi havia pas gaire gent).

En fi... repeteixo q us vagi molt bé el q resta de temporada i simplement espero q la directiva prengui mesures pels q van al camp a esbravar-se dels seus disgustos polítics. De mentres nosaltres seguirem jugant tan bé com sabem i demostrant q sóm la millor afició de tota CAtalunya (avui al final tot i ser un desplaçament llarguet, televisat i després de la invasió a St Boi uns 30 aficionats arlequinats + una vintena de camuflats per tribuna han presenciat el partit en directe al Camp d'Esports).

#178 lajornada

lajornada

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 480 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 enero 2011 - 11:38

allò que diuen "gent que es fa un usuari a un foro per tocar-hi els collons un dia"



#179 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 09 enero 2011 - 11:43

Em sembla q alguns apart de barrejar política amb futbol tenen bastant mal perdre.
Tema jugadors de Sabadell en el Sabadell, em sembla una tonteria treure aquests temes després de perdre... de q serveix tenir jugadors de la ciutat si llavors no estàs a dalt? Això em recorda al Ath. Bilbao amb la seva política q si q es admirable pero q fa bastants anys q s'arrastra per la 1ª divisió de miracle, i perq el Villar els ajuda q sinó q en faria d'anys q estarien a 2ª. Ara q voleu pressumir de tenir jugadors lleidetans a l'equip?
Si vau començar la temporada amb jugadors de la zona tots sabem q és perq no tenieu ni un duro per a fitxar i vau arreplegar lo primer q vau trobar per Balaguer i voltants.De fet el negret q teniu no té massa pinta de ser nascut a Mollerussa, si de cas deu recollir fruita per allà.

Apart d'això, si parleu de la bandera del Homer us diré q aquella bandera és d'una penya q em sembla q ja no existeix i q es deia Arlekinados Mamados i q no té res a veure amb els HHVV, quina gran valentia i quin triomf el pendre una bandera a un pobre home de 40 anys q es va desplaçar sol ell i pancarta l'any passat al vostre camp. Tot plegat històries d'adolescents q els mengen el coco amb política i q només fan q embrutar el nom de la UE Lleida.

Per últim reafirmar q ficar-se amb Hiroshi o amb De Navas és digne de persona amb bastant poc coneixement, tot plegat una llàstima q els nostres jugadors a final de temporada tinguin q recordar el Camp d'Esports com un dels camps en els quals s'han trobat un ambient més barruer (q no pas calent ja q a les grades no hi havia pas gaire gent).

En fi... repeteixo q us vagi molt bé el q resta de temporada i simplement espero q la directiva prengui mesures pels q van al camp a esbravar-se dels seus disgustos polítics. De mentres nosaltres seguirem jugant tan bé com sabem i demostrant q sóm la millor afició de tota CAtalunya (avui al final tot i ser un desplaçament llarguet, televisat i després de la invasió a St Boi uns 30 aficionats arlequinats + una vintena de camuflats per tribuna han presenciat el partit en directe al Camp d'Esports).

ç
El tema de gent de casa le tret jo despres que un camarada teu tregués pit de la gran plantilla que tenia-ho.. i jo he tret pit de l'orgull que gent de la terra defensi la samarreta de la terra, re més. En el futbol negoci d'avui en dia, crec que és d'admirar el que fa el nostre club. No tenim el privilegi de montar plantilles per pujar de categories com vosaltres, ni opcions de fitxar a grans jugadors.. però veure gent que coneixes de fa anys donan-ho tot per una samarreta i que quan fan gol es besin l'escut.. doncs, sincerament, a mi m'ompla d'orgull i no em fa re quedar-me els anys que siguin a 2na B si és amb aquesta plantilla. El futbol és ciclic, sols cal saber-hi estar.

#180 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 09 enero 2011 - 11:46

Em sembla q alguns apart de barrejar política amb futbol tenen bastant mal perdre.
Tema jugadors de Sabadell en el Sabadell, em sembla una tonteria treure aquests temes després de perdre... de q serveix tenir jugadors de la ciutat si llavors no estàs a dalt? Això em recorda al Ath. Bilbao amb la seva política q si q es admirable pero q fa bastants anys q s'arrastra per la 1ª divisió de miracle, i perq el Villar els ajuda q sinó q en faria d'anys q estarien a 2ª. Ara q voleu pressumir de tenir jugadors lleidetans a l'equip?
Si vau començar la temporada amb jugadors de la zona tots sabem q és perq no tenieu ni un duro per a fitxar i vau arreplegar lo primer q vau trobar per Balaguer i voltants.De fet el negret q teniu no té massa pinta de ser nascut a Mollerussa, si de cas deu recollir fruita per allà.

Apart d'això, si parleu de la bandera del Homer us diré q aquella bandera és d'una penya q em sembla q ja no existeix i q es deia Arlekinados Mamados i q no té res a veure amb els HHVV, quina gran valentia i quin triomf el pendre una bandera a un pobre home de 40 anys q es va desplaçar sol ell i pancarta l'any passat al vostre camp. Tot plegat històries d'adolescents q els mengen el coco amb política i q només fan q embrutar el nom de la UE Lleida.

Per últim reafirmar q ficar-se amb Hiroshi o amb De Navas és digne de persona amb bastant poc coneixement, tot plegat una llàstima q els nostres jugadors a final de temporada tinguin q recordar el Camp d'Esports com un dels camps en els quals s'han trobat un ambient més barruer (q no pas calent ja q a les grades no hi havia pas gaire gent).

En fi... repeteixo q us vagi molt bé el q resta de temporada i simplement espero q la directiva prengui mesures pels q van al camp a esbravar-se dels seus disgustos polítics. De mentres nosaltres seguirem jugant tan bé com sabem i demostrant q sóm la millor afició de tota CAtalunya (avui al final tot i ser un desplaçament llarguet, televisat i després de la invasió a St Boi uns 30 aficionats arlequinats + una vintena de camuflats per tribuna han presenciat el partit en directe al Camp d'Esports).



jajajaja ets molt de la broma eh xd
1 No era un home de 40 anys.... Era un jove rapat i amb una dessudadora de HHVV !!!
2- Estic orgullos de ser Antifeixista. Com van di x aki, segu ke ets d'aquets que celebra el mundial amb eufòria i després va dient que no s'ha de barrejar el futbol amb la politica...
3- Prefereixo no comentar les teves paraules racistes cap al Cheick...
4- Enenc que vosaltres necessiteu fitxar la totalitat de la plantilla, si no teniu bona base, no s'hi pot fe res..
5- Els nostres equips cmparteixen la senyera i defensar l'autodeterminació del teu poble no és fer política, hauria de ser un fet totalment norlamitzat.
6- El futbol ja ho te que a camp contrari sempre als jugadors els hi fiquen pressió i els desconcerten amb insults, si no ho entens, ves a jugar a escacs!
7- Els vostres directius si que haurien de pendre mesures per no deixar entrar simbologia feixista.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos