Jump to content

Photo
- - - - -

Resultats promoció

• You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
185 replies to this topic

#121 O_K-95

O_K-95

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,715 posts
  • 1 topics

Posted 08 June 2009 - 06:09 PM

El camp de l'Alzira encara s'aguanta de peus, (tot i que el vent s'emportes mitja grada abans del partit contra el Lleida..) però a baixat a 3era... els que si que son escandalosos son els de Denia i Ontinyent... i la Vilajoiosa... mas de lo mismo!!!

#122 la-vila-joiosa

la-vila-joiosa

Junior Member

• Usuaris
  • Pip
  • 8 posts
  • 0 topics

Posted 08 June 2009 - 10:46 PM

El camp de l'Alzira encara s'aguanta de peus, (tot i que el vent s'emportes mitja grada abans del partit contra el Lleida..) però a baixat a 3era... els que si que son escandalosos son els de Denia i Ontinyent... i la Vilajoiosa... mas de lo mismo!!!

escandalosos xke???

#123 la-vila-joiosa

la-vila-joiosa

Junior Member

• Usuaris
  • Pip
  • 8 posts
  • 0 topics

Posted 08 June 2009 - 10:56 PM

i aixo d <font color=red>que</font> no sou molt be benvinguts no sera al nostre camp <font color=red>perque</font> no diem res als catalans...es mes en el partit d l copa benidorm-barça...els locals van començar a fer cantics contra els catalans i vam ser els de la vila els uniks <font color=red>que</font> ens vam aixekar x contestar-li i defensar als catalans aguantant <font color=red>que</font> ens digueren a nosaltres coses x defensar als catalans..aixi <font color=red>que</font> d tractar malament als catalans de la vila no hi podeu parlar ja si hi ha 1 cosa <font color=red>que</font> fem aki es defensar als paisos catalans,,,d la resta d l c.valenciana no parle i no els defense <font color=red>perque</font> teniu raons per no portavos be amb ells!

jo vaig a vore a la vila sempre al camp han vingut ekips catalans i mai han sigut insultats ni mal tactats

A vere, si compares el camp de la Vila-Joiosa amb la resta de patatals que us envolten potser si que esta be, pero si els compares amb els que et pots trobar per Catalunya o el Nord.. doncs... fan mania, i no es que tinguem res en contra dels equips del sud, ni res per l'estil, pero a vere, a mi pegarme 350 km per arribar i trobarme aixo:

Posted Image
o aixo
Posted Image
i aqui falten els d'Ontinyent, Benidorm, Alcoià, i un llarg etc.

En canvi aqui hi han els del Nord: Barakaldo:

Posted Image

Irun:

Posted Image

No hi ha color.

Tandebo hagin canvis de grup, per anar al nord.. i per veure equips nous pel Camp d'Esports.

si pero avore akests camps estan molt be...pero pensa k son ciutats grans, la vila x exemple es 1 ciutat xikoteta i doncs no van a fer 1 munt d graderies i un camp gran si no es va a omplir, a mes semblaria buit..no creus k es logic???

#124 fargues

fargues

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,942 posts
  • 1 topics

Posted 09 June 2009 - 09:55 AM

Barakaldo i Irun son dos ciutats grans..... pero hi han altres equips al mateix grup I que son de poblacions molt mes petites que la Vila....

#125 O_K-95

O_K-95

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,715 posts
  • 1 topics

Posted 09 June 2009 - 10:33 AM

Escandalosos en tema de dimensions, infraestructures, serveis, d'herba artificial.. son camps que alguns podrien ser tranquilament de primera regional. I nosaltres entenem que aquestes poblacions petites tinguin aquests tipus de camps, pero enten que els clubs "grans" de 2na B com Sabadell, Terrassa, Lleida, Alacant.... ens foten en aquestes ratoneres i ens caguem en tot!!!

#126 RoD

RoD

Membre d'Honor

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 6,132 posts
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Posted 09 June 2009 - 10:40 AM

Es lo que té la 2ªB, un poti poti d'equips que tant podrien jugar a 2ªA com a categories regionals si en aquesta categoria hi haguessin menos equips i per tant els ascensos/descensos fossin més fàcils d'assolir.

És el "café para todos" de la política espanyola aplicat al futbol :roll:

#127 Fondarella973

Fondarella973

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,155 posts
  • 0 topics

Posted 09 June 2009 - 04:19 PM

no teniu ni idea d com es la vila,,,nomes dic <font color=red>que</font> no confindiu a la vila amb la resta d'alacant!

primer de tot benvinguda al forum la-vila-joiosa! Aquí no volem discussions i més amb vosaltres (per la meva part almenys i crec que per la majoria) amb la Vila Joiosa no hi ha hagut mai cap comentari en contra. Només s'ha posat com ha exemple el comentari de que els camps de futbol valencians dels equips que militen a la segona B són uns "patatals" comparats amb els bascos, vulguen dir que els del País Basc son bastant bons pero comparats a tot l'estat espanyol(pensa que la majoria d'equips fa poc militaven a la 2na A o fins i tot a primera), peró sa posat com exemple vosaltres com podría ser Extremadura,Andalusia.. etz, entens? :wink: Almenys es el que crec jo..xD

i una altra cosa, tú deies que els equips catalans no teníen cap problema al visitar els vostres camps, pues tot el contrari, n'hi han i molts.
El Lleida ha tingut diverses incidències i altres equips catalans també, et posaré un exemple que segur que coneixes, cuan el Barça va a Mestalla, la gent d'allí li tira floretes i canta a favor de ells, pues no, tot el contrari.

Kuidat i esperem que et pasis sovint per aki al forum!

#128 la-vila-joiosa

la-vila-joiosa

Junior Member

• Usuaris
  • Pip
  • 8 posts
  • 0 topics

Posted 09 June 2009 - 08:40 PM

no teniu ni idea d com es la vila,,,nomes dic <font color=red>que</font> no confindiu a la vila amb la resta d'alacant!

primer de tot benvinguda al forum la-vila-joiosa! Aquí no volem discussions i més amb vosaltres (per la meva part almenys i crec que per la majoria) amb la Vila Joiosa no hi ha hagut mai cap comentari en contra. Només s'ha posat com ha exemple el comentari de que els camps de futbol valencians dels equips que militen a la segona B són uns "patatals" comparats amb els bascos, vulguen dir que els del País Basc son bastant bons pero comparats a tot l'estat espanyol(pensa que la majoria d'equips fa poc militaven a la 2na A o fins i tot a primera), peró sa posat com exemple vosaltres com podría ser Extremadura,Andalusia.. etz, entens? :wink: Almenys es el que crec jo..xD

i una altra cosa, tú deies que els equips catalans no teníen cap problema al visitar els vostres camps, pues tot el contrari, n'hi han i molts.
El Lleida ha tingut diverses incidències i altres equips catalans també, et posaré un exemple que segur que coneixes, cuan el Barça va a Mestalla, la gent d'allí li tira floretes i canta a favor de ells, pues no, tot el contrari.

Kuidat i esperem que et pasis sovint per aki al forum!

gracies!!!! a vore....dues coses,,,,

lo primer,,,,si k comprenk lo dels estadis,,,pero d'ahi a desagradable.....hi ha formes dir-lo!!!

i lo segon ske mai e defensat a altre ekip d l comunitat valenciana...nomes a la vila k dik k aki no ens fikem amb els catalans i sempre sou ben recebuts..no dik lo mateix d'altres ekips d lameua comunitat x desgracia...ja vaig posar l'exemple dl benidorm-barça!

#129 O_K-95

O_K-95

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,715 posts
  • 1 topics

Posted 09 June 2009 - 09:03 PM

Al Pais Valencià es deixen tots els esforços en i calers en construir Marines d'Or i ciutats d'especulacions.. i despres clar, amb 4 rals tenen que fer uns camps de futbol!! Per mi, els pitjors camps de futbol de tot l'estat es poden trobar a les Canaries, Balears i València. I a Catalunya ojito tambe amb lo que rondem.. per que despres dels equips de de 1era, sols es salven els del Nastic, Lleida, Terrassa i Sabadell... el del Girona fot cagar tot i estar a 2na A i de 3era l'ùnic que val la pena i que ja ens agradaria que tots els camps de 2na B fosin iguals es el del Reus.

#130 pixtic

pixtic

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,306 posts
  • 4 topics

Posted 09 June 2009 - 09:22 PM

Al Pais Valencià es deixen tots els esforços en i calers en construir Marines d'Or i ciutats d'especulacions.. i despres clar, amb 4 rals tenen que fer uns camps de futbol!! Per mi, els pitjors camps de futbol de tot l'estat es poden trobar a les Canaries, Balears i València. I a Catalunya ojito tambe amb lo que rondem.. per que despres dels equips de de 1era, sols es salven els del Nastic, Lleida, Terrassa i Sabadell... el del Girona fot cagar tot i estar a 2na A i de 3era l'ùnic que val la pena i que ja ens agradaria que tots els camps de 2na B fosin iguals es el del Reus.

i aquest discutible, que encara hi ha zones del camp on el seients brillen per la seva absencia!

#131 enric_bcn

enric_bcn

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,325 posts
  • 0 topics

Posted 11 June 2009 - 08:56 PM

Shinji i Ok-95. Correcte. Jo no he anat a cap desplaçament valencià. Pero segons la Vila - joiosa, no heu anat mai al camp de la Vila - Joiosa.No ha vist a cap aficionat del Lleida, al no ser que haguessiu anat sense la samarreta del Lleida. Osigui que a acallar boques. No podeu dir res de si és una merda de camp o no. Els unics que poden opinar son asroc i rrj. Els demés no podeu opinar de si és una merda de camp el Villajoyosa. Ara em direu. Jo vaig anar al camp del Llevant B la primera jornada que vem baixar a segona B i tú no- Correcte. Pero al camp de la Vila mai heu anat segons la vila. Osigui que a callar bouqes!

#132 seguidor

seguidor

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,769 posts
  • 8 topics

Posted 11 June 2009 - 09:03 PM

Shinji i Ok-95. Correcte. Jo no he anat a cap desplaçament valencià. Pero segons la Vila - joiosa, no heu anat mai al camp de la Vila - Joiosa.No ha vist a cap aficionat del Lleida, al no ser que haguessiu anat sense la samarreta del Lleida. Osigui que a acallar boques. No podeu dir res de si és una merda de camp o no. Els unics que poden opinar son asroc i rrj. Els demés no podeu opinar de si és una merda de camp el Villajoyosa. Ara em direu. Jo vaig anar al camp del Llevant B la primera jornada que vem baixar a segona B i tú no- Correcte. Pero al camp de la Vila mai heu anat segons la vila. Osigui que a callar bouqes!

No estem parlant nomès del camp de la Vila-Joiosa sino en general... :roll:

#133 GTS

GTS

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,037 posts
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Posted 11 June 2009 - 10:00 PM

i aquest discutible, que encara hi ha zones del camp on el seients brillen per la seva absencia!

El fet que no hi hagi seients no és un problema, almenys per mi, sinó tot el contrari. Total, pel que els acostumo a utilitzar (la segona meitat de Sabadell va ser una excepció...). Del grup el que em va agradar bastant també, tot i ser vell, és l'estadi Balear de Mallorca, i aquest només tenia grades a tribuna. En fi, la diferència més significativa és entre allò al que només li podem dir "camp" i allò que es mereix el nom d'"estadi". I això es veu mirant quatre fotos, no fa falta haver estat enlloc.

#134 O_K-95

O_K-95

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,715 posts
  • 1 topics

Posted 11 June 2009 - 10:03 PM

Doncs Enric, tampoc pots opinar del Santiago Bernabeu, per que no hi has anat mai.. com San Siro, Delle Alpi..... Estem en una epoca en que la tv aporta gran informació visual...

Inclus pel google.. i que no t'enganyi la foto, l'herba es artificial tot i l'aparencia i de grades al camp sols hi ha la que es veu, la capacitat del camp deu ser la mateixa que al camp del Mollerussa..

Posted Image

#135 enric_bcn

enric_bcn

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,325 posts
  • 0 topics

Posted 11 June 2009 - 10:06 PM

I tú has anat al santiago Bernabeu? Doncs ja està! Pel mehys reconeix que mai has anat al camp de la Vila com jo reconec que mai he anat a cap camp valencià. Tan costa de reconeixer les coses?

#136 O_K-95

O_K-95

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,715 posts
  • 1 topics

Posted 11 June 2009 - 10:07 PM

I tú has anat al santiago Bernabeu? Doncs ja està! Pel mehys reconeix que mai has anat al camp de la Vila com jo reconec que mai he anat a cap camp valencià. Tan costa de reconeixer les coses?

8O Citam en el moment que jo eh dit que vaig anar al camp del Vilajoiosa.. si això t'ho has tret de la maniga!! No, pero aqui el tonto encara soc jo per seguirte la corrent..
Per cert GTS... el camp del Balears mola.. pero per fer el hooligan!! tot tancat, de pedra vella i amb un mur que no arriba al pam i mig!! Alli per fer embuscades es la ostia..

#137 seguidor

seguidor

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,769 posts
  • 8 topics

Posted 11 June 2009 - 10:08 PM

Perquè te que reconeixer haver estat o no a un camp, si no hi ha anat això vol dir que no pot saber com es i si hi ha fotos son falses, perque clar, ell no ha estat alli? :oops:

#138 enric_bcn

enric_bcn

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,325 posts
  • 0 topics

Posted 11 June 2009 - 10:10 PM

Home. Tú et fiques amb mi de que no he anat a cap camp valencià. Doncs tinc tot el dret a preguntar'te a tú si has anat a algun camp valencià. I ja que ho dius, jo tampoc he dit en cap moment que hagi anat al Santiago Bernabeu. Això t'ho has inventat tú solet.

#139 GTS

GTS

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,037 posts
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Posted 11 June 2009 - 10:12 PM

Suspès en comprensió lectora. A un altre tema, va, que això ja cansa.

#140 seguidor

seguidor

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,769 posts
  • 8 topics

Posted 11 June 2009 - 10:14 PM

Qui creieu que pujarà?

Jo penso:

- Villareal B (equip molt dur i desitjo que pugin, perquè si no ens canvien de grup amb els del nord, perderiam a un "coco" del grup.)
- Alcorcón (donara la sorpresa)

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users