Ir al contenido


Foto
- - - - -

Noticia bomba !!! ????


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
45 respuestas en este tema

#21 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 11 febrero 2007 - 01:16

ja que me'n he enterat que dos foreros han estat de viatge m'agradaria proposar que penjesin les fotos d'aquest viatge que tinguin amb objectes del lleida i aixi poder inagurar la seccio de lleidatanistes pel mon!

si tot va be, a finals de mes jo anire a valencia i aprofitare per continuar l'album! jeje.

#22 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 febrero 2007 - 01:28

bones fotos

#23 newteam

newteam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 febrero 2007 - 05:46

ja que me'n he enterat que dos foreros han estat de viatge m'agradaria proposar que penjesin les fotos d'aquest viatge que tinguin amb objectes del lleida i aixi poder inagurar la seccio de lleidatanistes pel mon!

si tot va be, a finals de mes jo anire a valencia i aprofitare per continuar l'album! jeje.


Seh...k bé k viuen alguns :lol:. Bona foto!

#24 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 febrero 2007 - 08:08


Que canviin el diccionari perquè el vostre vocabulari no l'entenc ni tinc ganes d'apendre'l.


Si et molesta, primer no responguis al post
Segon no entris a la web, no crec que s'hagi penjat aquesta foto per tu.


Entraré les vegades que em doni la gana!!! Tu no ets ningú per privar-m'ho. OK!!!!

#25 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 febrero 2007 - 08:12


Que canviin el diccionari perquè el vostre vocabulari no l'entenc ni tinc ganes d'apendre'l.


Si et molesta, primer no responguis al post
Segon no entris a la web, no crec que s'hagi penjat aquesta foto per tu.


Entraré les vegades que em doni la gana!!! Tu no ets ningú per privar-m'ho. OK!!!!



A mi com si t'hi perds per dintre.
Llavors no critiquis, es una web privada el seu propietari penja les imatges que ell vol, no té que donar explicacions a ningú.

#26 bruno_saltor_viscal

bruno_saltor_viscal

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 396 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 febrero 2007 - 09:00

jajajaja xato desperta ke el Mane esta a Primera

#27 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 febrero 2007 - 10:03


Que canviin el diccionari perquè el vostre vocabulari no l'entenc ni tinc ganes d'apendre'l.


Si et molesta, primer no responguis al post
Segon no entris a la web, no crec que s'hagi penjat aquesta foto per tu.


Entraré les vegades que em doni la gana!!! Tu no ets ningú per privar-m'ho. OK!!!!

Asley, si aquest post l'hagues obert la newteam, (i perdo per ficar pel mitg a la newteam) i la de la foto fos la newteam... haguesis saltat de la mateixa forma?? sincerat.

#28 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.164 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 febrero 2007 - 10:31


Que canviin el diccionari perquè el vostre vocabulari no l'entenc ni tinc ganes d'apendre'l.


Si et molesta, primer no responguis al post
Segon no entris a la web, no crec que s'hagi penjat aquesta foto per tu.


Entraré les vegades que em doni la gana!!! Tu no ets ningú per privar-m'ho. OK!!!!

Asley, si aquest post l'hagues obert la newteam, (i perdo per ficar pel mitg a la newteam) i la de la foto fos la newteam... haguesis saltat de la mateixa forma?? sincerat.


Ja t'has canviat de borera , dic de bando xdxdxd

#29 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 febrero 2007 - 10:36


Que canviin el diccionari perquè el vostre vocabulari no l'entenc ni tinc ganes d'apendre'l.


Si et molesta, primer no responguis al post
Segon no entris a la web, no crec que s'hagi penjat aquesta foto per tu.


Entraré les vegades que em doni la gana!!! Tu no ets ningú per privar-m'ho. OK!!!!

Asley, si aquest post l'hagues obert la newteam, (i perdo per ficar pel mitg a la newteam) i la de la foto fos la newteam... haguesis saltat de la mateixa forma?? sincerat.



SI, i de saltar no he saltat!!! Senzillament el títol no el trobo correcte a l'igual que la publicació de les fotos.

#30 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 11 febrero 2007 - 10:45


Que canviin el diccionari perquè el vostre vocabulari no l'entenc ni tinc ganes d'apendre'l.


Si et molesta, primer no responguis al post
Segon no entris a la web, no crec que s'hagi penjat aquesta foto per tu.


Entraré les vegades que em doni la gana!!! Tu no ets ningú per privar-m'ho. OK!!!!

Asley, si aquest post l'hagues obert la newteam, (i perdo per ficar pel mitg a la newteam) i la de la foto fos la newteam... haguesis saltat de la mateixa forma?? sincerat.



SI, i de saltar no he saltat!!! Senzillament el títol no el trobo correcte a l'igual que la publicació de les fotos.


qui t'hagui parit que t'entengui... AGUANTALA COLEGA, AGUANTALA!

#31 bruno_saltor_viscal

bruno_saltor_viscal

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 396 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 febrero 2007 - 10:48

pos jo crec ke aki tenim llibertat d'expressio i aki kadascu escriu el titol ke vol i penja les fotos ke vol i ja ta i sino tagrada dos pedres

#32 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.164 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 febrero 2007 - 10:55

pos jo crec <font color=red>que</font> aki tenim llibertat d'expressio i aki kadascu escriu el titol <font color=red>que</font> vol i penja les fotos <font color=red>que</font> vol i ja ta i sino tagrada dos pedres


Estic amb tu, sempre i quan no s'insulti ni es falti al respecte, al final ja n'esta un fins al gorro del tema llibertat d'expressio i de veure a gent acosada constantment. Que cada un digi el que vulgi sempre i quan ho posi en el lloc adecuat i no es falti al respecte.

#33 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 febrero 2007 - 10:57

SHINJI01, com a moderador que ets no t'has llegit les normes d'ús del fòrum, t'en recordaré només una:

1.-NO ESCRIURE CAP MENA D'INSULT O PARAULA MALSONANTS.


Suposo que amb aquesta en tens prou no!!! Perquè més clar no es pot dir!

#34 rrj

rrj

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.648 mensajes
  • 1 topics

Escrito 11 febrero 2007 - 10:59

1. Si mires atentament el títol veuràs que porta signes d’exclamació i signes d’interrogació. El signes d’exclamació hi són perquè per a mi és un fet important haver conegut al Sr. José Manuel Esnal ‘Mané’ i els signes d’interrogació hi són perquè jo mateix em pregunto si la gent considerarà el fet igual que jo. Espero que quedi clar.
2. Repeteixo en quant a la publicació de les fotos. La pàgina on són publicades, el domini, ÉS MEU. Soc el propietari, i com és meu i soc el propietari puc fer dins de www.peradelleida.com el que em doni la gana sempre i quan aquest ‘em doni la gana’ no faci mal a ningú.
3. La justificació de perquè s’obre aquest post al foro del Lleida ja te la vaig donar en una resposta anterior i pel que veig em sembla que hi ha gent que està d’acord amb la publicació.
4. Em sembla infantil tota aquesta polèmica per unes fotos, a les quals si pot accedir si un vol. En cap moment he obligat a ningú a entrar per mirar-ho.
5. He demanat disculpes a qui tenia que demanar-les per una mala redacció per la meva part.
6. He demanat permís a qui tenia que demanar-ho per publicar les fotos.

Espero que amb això s’acabi d’una vegada tot aquest enrenou que has posat en marxa per unes simples fotos entre les mils que hi ha publicades i si ho vols més fàcil nomes tens que dir-ho hi esborraré el post.

#35 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 febrero 2007 - 11:09

1. Si mires atentament el títol veuràs que porta signes d’exclamació i signes d’interrogació. El signes d’exclamació hi són perquè per a mi és un fet important haver conegut al Sr. José Manuel Esnal ‘Mané’ i els signes d’interrogació hi són perquè jo mateix em pregunto si la gent considerarà el fet igual que jo. Espero que quedi clar.
2. Repeteixo en quant a la publicació de les fotos. La pàgina on són publicades, el domini, ÉS MEU. Soc el propietari, i com és meu i soc el propietari puc fer dins de www.peradelleida.com el que em doni la gana sempre i quan aquest ‘em doni la gana’ no faci mal a ningú.
3. La justificació de perquè s’obre aquest post al foro del Lleida ja te la vaig donar en una resposta anterior i pel que veig em sembla que hi ha gent que està d’acord amb la publicació.
4. Em sembla infantil tota aquesta polèmica per unes fotos, a les quals si pot accedir si un vol. En cap moment he obligat a ningú a entrar per mirar-ho.
5. He demanat disculpes a qui tenia que demanar-les per una mala redacció per la meva part.
6. He demanat permís a qui tenia que demanar-ho per publicar les fotos.

Espero que amb això s’acabi d’una vegada tot aquest enrenou que has posat en marxa per unes simples fotos entre les mils que hi ha publicades i si ho vols més fàcil nomes tens que dir-ho hi esborraré el post.


Doncs si, vosté perdoni; se'm va passar per alt que era a la teva pàgina i naturalment que tens el dret d'escriure i publicar el que vulguis. Les meves sinceres disculpes.

#36 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 febrero 2007 - 11:14

SHINJI01, com a moderador que ets no t'has llegit les normes d'ús del fòrum, t'en recordaré només una:

1.-NO ESCRIURE CAP MENA D'INSULT O PARAULA MALSONANTS.


Suposo que amb aquesta en tens prou no!!! Perquè més clar no es pot dir!


tu mateixa ets una paraula malsonant.



normes d'ús del fòrum:

1.-NO ESCRIURE CAP MENA D'INSULT O PARAULA MALSONANTS.

#37 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 febrero 2007 - 11:44

Jo aixo ho trobo spam perque li entrem a la pagina el rrj :lol: :lol:

#38 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 11 febrero 2007 - 11:59

SHINJI01, com a moderador que ets no t'has llegit les normes d'ús del fòrum, t'en recordaré només una:

1.-NO ESCRIURE CAP MENA D'INSULT O PARAULA MALSONANTS.


Suposo que amb aquesta en tens prou no!!! Perquè més clar no es pot dir!


tu mateixa ets una paraula malsonant.



normes d'ús del fòrum:

1.-NO ESCRIURE CAP MENA D'INSULT O PARAULA MALSONANTS.


doncs ja sas, para de postejar, xq l'unica paraula malsonant ets tu.

#39 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 febrero 2007 - 12:08

Molt bona foto!! Esta feta a Bilbao no la foto? Perque darrere surt l'escut del Athletic.

#40 toti

toti

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 401 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 febrero 2007 - 09:35

quina manera de dinamitar un post simpatic i curios nena
Quin gran entrenador mane

Molt bones fotos!!!!!!!!!!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos