Ir al contenido


Foto
- - - - -

Berta Gasol a la Selleció Espanyola


  • Este tema esta bloqueado Este tema esta bloqueado
17 respuestas en este tema

#1 joseplluiset

joseplluiset

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 54 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 febrero 2007 - 11:23

La Berta ha estat convocada per la Selecció Espanyola.

www.lleidaesport.com/?p=1380#more-1380

#2 anscari_lleida

anscari_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 435 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 febrero 2007 - 11:35

doncs felicitats per ella pel reconeixement i si és lo que vol! encara que seria hora de que sortis alguna jugadora compromesa...

#3 joseplluiset

joseplluiset

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 54 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 febrero 2007 - 11:57

compromesa amb qui?

#4 anscari_lleida

anscari_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 435 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 febrero 2007 - 11:59

compromesa amb qui?


amb el país, amb Catalunyam potser tindrem una opinió diferent sobre la selecció de cadascun, vaja! :wink:

#5 joseplluiset

joseplluiset

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 54 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 febrero 2007 - 12:40

Té quinze anys i tota una carrera futbolística per endavant. Seleccions i polítiques a banda, és una oportunitat única per prosperar.

#6 anscari_lleida

anscari_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 435 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 febrero 2007 - 09:00

Té quinze anys i tota una carrera futbolística per endavant. Seleccions i polítiques a banda, és una oportunitat única per prosperar.


Si, però jo penso que un futbolista és algua cosa més que un simple esportitsta.és un personatge mediàtic, ja sé que epr desgràcia al futbol femení, no és així, però m'agrade que els futbolistes professionals siguin compromesos, amb la societat i amb el seu país, ja aque aquest per mi, ha de donar exemple, i no només cobrar i viure bé, és el cas del jugador Oleguer Presas, que s'ha convertit en una espècie de protegit al Camp Nou.

#7 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes
  • 1 topics

Escrito 06 febrero 2007 - 12:29

Creieu que podem algun dia jugar a la lliga professional contra Barça, Espanyol i altres equips a la 1a divisió femenina (si esque es diu aixi xd)?

Desconec totalment com esta el tema amb el lleida, per la web he vist que hi ha el senior femení, pero tampoc surten classificacions ni divisions. Algu podria informar 1 mica?

#8 MIKICOG

MIKICOG

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 febrero 2007 - 01:18

Esta llamada es gracias a su trabajo y teson.

#9 pache

pache

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 236 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 febrero 2007 - 02:21

Moltes felicitats BERTA i ánims!!!!

#10 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 06 febrero 2007 - 03:20

Creieu que podem algun dia jugar a la lliga professional contra Barça, Espanyol i altres equips a la 1a divisió femenina (si esque es diu aixi xd)?

Desconec totalment com esta el tema amb el lleida, per la web he vist que hi ha el senior femení, pero tampoc surten classificacions ni divisions. Algu podria informar 1 mica?


Contra el Barça no es molt complicat poder jugar la proxima temporada xke esta a 1 punt del descens.

En el futbol femeni esta la Superlliga que es la 1ª divisió (14 equips) i despres la 2ª divisió (1ª nacional - 14 equips tb) està composada per 6 grups.
El sistema de descens no se com sel monten ja que de la Superlliga baixen els 2 ultims directament i de 1ª nacional fan la promoció d'ascens els liders de cada grup (6 equips). Com no facin dos triangulars no se com deu ser.

Al grup català l'Estartit va primer amb 37 punts, el Lleida va 8é amb 23 i el Pardinyes penultim, 13é, amb 4 punts.

L'informació l'he tret de -> http://www.futbolme....utbolme_63.html

#11 joseplluiset

joseplluiset

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 54 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 febrero 2007 - 04:29

Tot el que vulguis saber del futbol femení lleidatà ho trobaràs a lleidaesport.com

#12 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 06 febrero 2007 - 06:26

Esta llamada es gracias a su trabajo y teson.


I a que debe ser buena, digo yo!

#13 rondo

rondo

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 477 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 febrero 2007 - 01:20

Creieu que podem algun dia jugar a la lliga professional contra Barça, Espanyol i altres equips a la 1a divisió femenina (si esque es diu aixi xd)?

Desconec totalment com esta el tema amb el lleida, per la web he vist que hi ha el senior femení, pero tampoc surten classificacions ni divisions. Algu podria informar 1 mica?


Contra el Barça no es molt complicat poder jugar la proxima temporada xke esta a 1 punt del descens.

En el futbol femeni esta la Superlliga que es la 1ª divisió (14 equips) i despres la 2ª divisió (1ª nacional - 14 equips <font color=red>tambe</font>) està composada per 6 grups.
El sistema de descens no se com sel monten ja que de la Superlliga baixen els 2 ultims directament i de 1ª nacional fan la promoció d'ascens els liders de cada grup (6 equips). Com no facin dos triangulars no se com deu ser.

Al grup català l'Estartit va primer amb 37 punts, el Lleida va 8é amb 23 i el Pardinyes penultim, 13é, amb 4 punts.

L'informació l'he tret de -> http://www.futbolme....utbolme_63.html


Ja ho dius be, la promoció d'ascens a superlliga es fa mitjancant dos triangulars que es juguen només a una volta, és a dir, cada equip juga un partit a fora i un a casa i qui guanya aquest triangular puja a superlliga. La veritat és que aquest sistema fa pagar molt car els errors perquè amb només dos partits no tens marge per recuperar.

Enhorabona a la Berta, jugadora de gran qualitat tècnica.

P.D. A l'anscari_lleida dir-li que la Berta ja ha anat seleccionada amb Catalunya (com altres jugadores del Lleida, de l'AEM i del Pardinyes) i que no demani jugadores compromeses i personatges mediàtics com ell diu quan ni ell sap que hi han noies de Lleida que ja han anat a la selecció catalana. Per ser mediàtic ha de ser conegut i aquí a Lleida el futbol femení és un esport molt deixat de banda.

#14 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 febrero 2007 - 07:46

Esta llamada es gracias a su trabajo y teson.


I a que debe ser buena, digo yo!


Exacte exacte, dic jo també...perque per molt que treballi i s'hi esforci si no té qualitats tècniques, nanai del Paraguai....

P.D:Anscari-Lleida, noi, si vols vés -hi tu amb la selecció que tu et dongui la gana,ningú t'ho priva però deixa tranquila a la Berta que vagi amb l'espanyola, que ben fet que fa és lo que s'ha de fer, que carai :wink:

Ferlicitats i molta sort, Berta Gasolllllllllllllllllllllll!!!!!!!

#15 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 07 febrero 2007 - 08:00

Mediàtic no és el mateix que compromés, la noia tot i no estar mediàtica pot estar compromesa amb el que sigui (Catalunya, el calentament global o les pipes sense sal).

#16 anscari_lleida

anscari_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 435 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 febrero 2007 - 11:24

Esta llamada es gracias a su trabajo y teson.


I a que debe ser buena, digo yo!


Exacte exacte, dic jo també...perque per molt que treballi i s'hi esforci si no té qualitats tècniques, nanai del Paraguai....

P.D:Anscari-Lleida, noi, si vols vés -hi tu amb la selecció que tu et dongui la gana,ningú t'ho priva però deixa tranquila a la Berta que vagi amb l'espanyola, que ben fet que fa és lo que s'ha de fer, que carai :wink:

Ferlicitats i molta sort, Berta Gasolllllllllllllllllllllll!!!!!!!


Això per tu, però a mi realment m'entristeix veure esportistes catalans que desitjen competir amb Catalunya, tinguin que anar amb l'espanyola ja que sinó no podem competir i que a damunt, si ho diuen la caberna espanyola començi a enmerdar-los. Aquesta és la vostra democràcia.

#17 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 febrero 2007 - 06:43

I la teva democràcia es en dir coses que no són perque hihan molts esportistes catalans que volen competir amb Espanya i no amb Catalunya, n'hi han moltissims.
Si comencés a ficar exemples no pararía i ho saps Anscari......(de bon rollo no vull violentar-me amb tu, sinmplement dic el que és, res més, la crua realitat per tu, encara que no l'exceptis).

Jo mateix soc federats de bitlles de la Federació Catalana fixa't i ho tinc claríssim que si Catalunya em cridés per jugar amb la seva selecció els diría que NO, evidentment, i mira que soc català nascut a Catalunya i parlo català però a mi ningu em polititza.Ja ho van intentar amb mi la federació de futbolín (bé, no es una federació,es com una una agrupació més o menys, jejeje) i els vaig fotre un moc de cal Deu i em vaig federar (agrupar o com volgueu entendre) gallec imagina't tu perquè no em polititzesin com a català...Imagina't eh!!! :roll:

La politica fa fàstic, jo sempre estaré orgullós d'haver-la esquivat o millor dit que algú s'aprofités del meu talent per fer-ne país. I UN BÉ NEGRE!!

Jo soc del Lleida i PROU!! :wink:

#18 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 08 febrero 2007 - 10:27

I la teva democràcia es en dir coses que no són perque hihan molts esportistes catalans que volen competir amb Espanya i no amb Catalunya, n'hi han moltissims.
Si comencés a ficar exemples no pararía i ho saps Anscari......(de bon rollo no vull violentar-me amb tu, sinmplement dic el que és, res més, la crua realitat per tu, encara que no l'exceptis).

Jo mateix soc federats de bitlles de la Federació Catalana fixa't i ho tinc claríssim que si Catalunya em cridés per jugar amb la seva selecció els diría que NO, evidentment, i mira que soc català nascut a Catalunya i parlo català però a mi ningu em polititza.Ja ho van intentar amb mi la federació de futbolín (bé, no es una federació,es com una una agrupació més o menys, jejeje) i els vaig fotre un moc de cal Deu i em vaig federar (agrupar o com volgueu entendre) gallec imagina't tu perquè no em polititzesin com a català...Imagina't eh!!! :roll:

La politica fa fàstic, jo sempre estaré orgullós d'haver-la esquivat o millor dit que algú s'aprofités del meu talent per fer-ne país. I UN BÉ NEGRE!!

Jo soc del Lleida i PROU!! :wink:


Refusar jugar emb la catalana per fer-ho amb l'espanyola si hi ha igualtat de condicions entre les dues és posicionar-se políticament. I federar-te a Galícia per no fer-ho a Catalunya no és polititzar-se, és ser un notes. Si et consideres català i espanyol no sé quin problema hi ha en federar-se amb Catalunya.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos