Ir al contenido


Foto
- - - - -

d'on sou?


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
279 respuestas en este tema

#121 oskarue

oskarue

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 30 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 septiembre 2005 - 02:38

Pos jo soc de Lleida (TerraFerma), hi visc i actualment atravessant Rovira Roure ja hi soc al nostre Camp, ma mare sint els gols de casa xDDD

uan men vagi a casa meva estaré tan lluny com a 100 metres del camp, així que tota la vida ben aprop del nostre camp.

#122 Mino5

Mino5

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 34 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 septiembre 2005 - 02:53

d lleida a dos carrers dl camp d' esports... en 2 minuts arribo

#123 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.311 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 septiembre 2005 - 04:11

Pardinyes in the road :twisted: :twisted: :twisted:

#124 pikacho

pikacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.912 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 septiembre 2005 - 05:03

Vlaovic Publicat: 02 Sep 2005 - 17:11 Assumpte:

--------------------------------------------------------------------------------

Pardinyes in the road


Som del Barri :!: :!: :!: :!: :!: :!:

#125 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.311 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 septiembre 2005 - 05:07

Llàstima q akest gran barri tingui un ekip de futbol tan precari amb una directiva tan inepta, amb els esforços q em nosaltres per aquest club :( :( :(

#126 pikacho

pikacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.912 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 septiembre 2005 - 05:09

Vlaovic Publicat: 02 Sep 2005 - 18:07 Assumpte:

--------------------------------------------------------------------------------

Llàstima q akest gran barri tingui un ekip de futbol tan precari amb una directiva tan inepta, amb els esforços q em nosaltres per aquest club


Pero amb la mociu de censura q farem al Sr. President Jose Manuel Esnal Gutierres "Colias" farem del barri un club ple d'insomni i llatines :lol: :lol: :lol: :lol:

#127 bAlAfIuS_cItY

bAlAfIuS_cItY

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 186 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 septiembre 2005 - 05:24

de lleida(barri seka de san pere)

#128 SMS

SMS

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 77 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 septiembre 2005 - 08:10

Soc de Juneda(Les Garrigues), pobles de 3000 habitants, mes immigrants igual 4000, que está situat a 18 quilometres de Lleida passan per la Nacional 240, en 15 minuts ets a Pardinyes(Entrada boja de Lleida).
El meu poble es conegut pels puros, de Cal Libertó i per la Fira Porc, i la Festa Major, passada fa tres dies.
Espero que es crei la penya portal, i la gent de Barcelona, us pugueu ajuntar, coneixervos, i crear una altra penya a Bareclona.
Adéu, Graciés i Salut a tohom.

#129 SMS

SMS

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 77 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 septiembre 2005 - 08:43

Jo soc de.....Juneda, un poble de 3000 habitants sense contar els immigrants que deuriem ser 4000, i es un poble a 18 quilometres de Lleida, i a 15 minuts de Pardineyes(L'entrada principal nefasta, passant per la nacional 240.
Juneda es famosa per els puros de Cal Libertó Castelló i per la Festa Major (Agost)acabada fa tres dies i per la Fira Porc,(Juny) i les Cassoles de Tros(Maig)
també es famosa pels concerts que fan els Kintos, que porten grups de rock molt bons(Juliol), a la Pista Parc Alegria.
Anims i salut unió esportiva lleida i aficionats, i puro al canut, de Cal libertó castelló, es clar.

#130 Pini

Pini

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 232 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 septiembre 2005 - 09:55

Magraners...per cert SMS, l'entrada nefasta pujant per la N-240 no es el barri d pardinyes sinó el meu

#131 efectivament

efectivament

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 469 mensajes
  • 1 topics

Escrito 05 septiembre 2005 - 01:15

Jo soc de Perpinyà

#132 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 05 septiembre 2005 - 04:29

Jo soc de Perpinyà

pos a la ubicacio i fica lleida...

#133 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 septiembre 2005 - 04:45

Doncs jo de Barcelona i cada cop k vinc em tink k menjar 150 km amb tren bufffffffffffffff pero val la pena e!!!!!!!


Jo soc de MOLLET DEL VALLES, 20 km al nord de Barcelona. I a l'igual que diu JN, en TERRA FERMA ho pot corroborar (una salutacio noi! :wink: ), m'he de fotre varis kilometres en tren, 169 KM segons diu el bitllet de regionals renfe, que amb la distancia que hi ha de l'estació de tren al camp d'esports ja en son mes de 170 8) U

La setmana passada quan venia de Barna a LLeida a veure lo partit contra el Castelló, en el catalunya express que arriba aquí a les 16:48 vaig veure un noi amb una samarreta del Lleida d'aquestes de Rencasa, no series tu JN?? vaig estar a punt de dir-li algo, jejeje....
El pal del tema es que he de tornar amb l'altaria que surt de lleida a les 21:41, que es supercarissim, i total, perque s'estigui 20 minuts parats pocs km despres de sortir de Lleida, per canviar l'ample de la via de l'AVE a la normal, aquests de renfe...

Pero seguiré fent aquests desplaçaments durant la temporada, especialment en els partits que no facin per la tele, jejejeje, que son moltes peles!!

#134 beep

beep

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 926 mensajes
  • 3 topics

Escrito 05 septiembre 2005 - 04:52

Doncs jo a Lleida ciutat, a un pas de cebra del Camp D'Esports. jeje

#135 Joanespelt

Joanespelt

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 1 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 septiembre 2005 - 03:08

:D woles!!!!!!!!!!!!!!! io visk a manresa i la veritat esk el meu primer klub es el fcbarcelona i el segon el lleida pero vuere el lleida es espectacle pur espectacle

#136 tanquetacatalana

tanquetacatalana

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 75 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 septiembre 2005 - 08:49

Barcelona ciutat

#137 Dimoniet

Dimoniet

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 290 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 septiembre 2005 - 02:12

Jo soc de Mallorca, crec ke es excusa suficient x no anar a veure el Lleida xDD

#138 JN

JN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.958 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 septiembre 2005 - 09:58

Doncs jo de Barcelona i cada cop k vinc em tink k menjar 150 km amb tren bufffffffffffffff pero val la pena e!!!!!!!


Jo soc de MOLLET DEL VALLES, 20 km al nord de Barcelona. I a l'igual que diu JN, en TERRA FERMA ho pot corroborar (una salutacio noi! :wink: ), m'he de fotre varis kilometres en tren, 169 KM segons diu el bitllet de regionals renfe, que amb la distancia que hi ha de l'estació de tren al camp d'esports ja en son mes de 170 8) U

La setmana passada quan venia de Barna a LLeida a veure lo partit contra el Castelló, en el catalunya express que arriba aquí a les 16:48 vaig veure un noi amb una samarreta del Lleida d'aquestes de Rencasa, no series tu JN?? vaig estar a punt de dir-li algo, jejeje....
El pal del tema es que he de tornar amb l'altaria que surt de lleida a les 21:41, que es supercarissim, i total, perque s'estigui 20 minuts parats pocs km despres de sortir de Lleida, per canviar l'ample de la via de l'AVE a la normal, aquests de renfe...

Pero seguiré fent aquests desplaçaments durant la temporada, especialment en els partits que no facin per la tele, jejejeje, que son moltes peles!!


ostia tio!!! pues no era yo ya k esta temporada todavia no he ido a Lleida, pero toda la temporada pasada durante año y medio iba todos los findes se semana, cogia el regional el sabado a las 7 de la mañana y el domingo a las 21:41 cogia el altaria k se paraba un cuarto de ora a cambiar el ancho de via jajajajaja k razon tienes :P:P esta temporada no he ido todavia, y dudo k pueda ir... :S:S:S te compadezco ya k eso lo e pasado yo amigo Lukather jejejejeje por cierto conoces La Llagosta??? lo digo porque esta al lado de Mollet y yo jugaba en ese maravilloso ekipo (ironia) jajajajaja

#139 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 septiembre 2005 - 02:26

Collons aquest post ! te molta vida !!! xD

#140 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 septiembre 2005 - 02:31

Aquest post deu ser el mes llarg?




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos