Ir al contenido


Foto
- - - - -

d'on sou?


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
279 respuestas en este tema

#241 BalaFiero

BalaFiero

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.062 mensajes
  • 1 topics

Escrito 31 enero 2009 - 01:08

Ostia! Hem repescat un post de fa 4 anys i mig xD

#242 Fondarella973

Fondarella973

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.155 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 enero 2009 - 03:58

el post històric del forum de unioesportivalleida.com!
i ahir, al arribar aviat a casa i aburrir-me una mica, em vaig posar a lleguit tot el post i ha fer una estadística del lloc on viuen tots els foreros, aquï va:
Tenim bastants foreros que ens visiten de fora Catalunya, contar també la gran qüantitat de barcelonins i la gran qüantitat de gent de ponent.
Clarament hi ha molta més gent de Lleida ciutat, que no els he contat... peró després:

Pardinyes - 13
Balafia ----- 9
Cappont --- 9
barcelona -- 8
Sant Andreu- 4
Bordeta ----- 4
Tarragona ---4
Tàrrega ------3
Albatarrec ---3
Anglesola ----3
Cervera, Oliana, Madrid, Viladecans, Balaguer, Soses, Magraners, Pons, Borges Blanques, Vinaixa, Mallorca, Fondarella ------------------ 2

Destacar els forans, a Sarragossa, Londres, Binefar, Madrid, Vitoria, Barbastre, Toulose, Perpinyà, Mallorca, Murica, Amsterdam, Almeria i Pamplona.

Llarga vida en aquest post!!!! i els que no haguin dit d'on són, a que espereu???

Salut i Força Lleida!

#243 BalaFiero

BalaFiero

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.062 mensajes
  • 1 topics

Escrito 31 enero 2009 - 04:51

Recordo un forero que estave a Pekín, però no recordo si postejave aqui o al fòrum de futbolplus!

#244 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 enero 2009 - 06:21

el post històric del forum de unioesportivalleida.com!
i ahir, al arribar aviat a casa i aburrir-me una mica, em vaig posar a lleguit tot el post i ha fer una estadística del lloc on viuen tots els foreros, aquï va:
Tenim bastants foreros que ens visiten de fora Catalunya, contar també la gran qüantitat de barcelonins i la gran qüantitat de gent de ponent.
Clarament hi ha molta més gent de Lleida ciutat, que no els he contat... peró després:

Pardinyes - 13
Balafia ----- 9
Cappont --- 9
barcelona -- 8
Sant Andreu- 4
Bordeta ----- 4
Tarragona ---4
Tàrrega ------3
Albatarrec ---3
Anglesola ----3
Cervera, Oliana, Madrid, Viladecans, Balaguer, Soses, Magraners, Pons, Borges Blanques, Vinaixa, Mallorca, Fondarella ------------------ 2

Destacar els forans, a Sarragossa, Londres, Binefar, Madrid, Vitoria, Barbastre, Toulose, Perpinyà, Mallorca, Murica, Amsterdam, Almeria i Pamplona.

Llarga vida en aquest post!!!! i els que no haguin dit d'on són, a que espereu???

Salut i Força Lleida!

i de Cucurulàndia que?

#245 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 01 febrero 2009 - 01:27

Jo crec que ja ho vaig postejar al seu moment, però sóc de La Bordeta, encara que ara ja no resideixo allà.

M'ha fet gràcia tornar a veure aquest post mil·lenari :lol:

#246 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 febrero 2009 - 02:20

5 anyets que han passat mare meva :( , i molt foreros ilustres que s´han perdut pel camí.....

Una pregunta als capos del foro sabeu el dia exacte que es va fundar aquest foro , perquè fen numeros si va ser l´any 2004 aquest any fara 5 anys ,que existeix aquest sant foro, que es una data prou significativa es podria fer alguna cosa especial ...aquí o deixo

#247 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 01 febrero 2009 - 02:30

5 anyets que han passat mare meva :( , i molt foreros ilustres que s´han perdut pel camí.....

Una pregunta als capos del foro sabeu el dia exacte que es va fundar aquest foro , perquè fen numeros si va ser l´any 2004 aquest any fara 5 anys ,que existeix aquest sant foro, que es una data prou significativa es podria fer alguna cosa especial ...aquí o deixo



Si no vaig desencaminat, aixo va començar a funcionar poques setmanes abans del play off d'ascens, xq casualment jo tinc com a data de registre el 17 de maig, dia el qual era aplec i si no recordo malament, jugavam contra la Cultural, de fet, es pot saber el dia que va començar a funcionar el foro mirant la data de registre del nostre estimable Webmestre.

#248 vaxblue

vaxblue

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 80 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 febrero 2009 - 11:38

Jo sóc de pardinyes. Salut als altres pardinyeros i salut a tots els usuaris.

#249 iler_10

iler_10

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 19 mensajes
  • 1 topics

Escrito 01 febrero 2009 - 02:42

Hola a tots!! Foll, jo també visc a Artés (Bages) pero sóc lleidatà (pardinyes) i com no del Lleida.

#250 Awor

Awor

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.146 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 01 febrero 2009 - 02:53

5 anyets que han passat mare meva :( , i molt foreros ilustres que s´han perdut pel camí.....

Una pregunta als capos del foro sabeu el dia exacte que es va fundar aquest foro , perquè fen numeros si va ser l´any 2004 aquest any fara 5 anys ,que existeix aquest sant foro, que es una data prou significativa es podria fer alguna cosa especial ...aquí o deixo



Si no vaig desencaminat, aixo va començar a funcionar poques setmanes abans del play off d'ascens, xq casualment jo tinc com a data de registre el 17 de maig, dia el qual era aplec i si no recordo malament, jugavam contra la Cultural, de fet, es pot saber el dia que va començar a funcionar el foro mirant la data de registre del nostre estimable Webmestre.


El 22 de febrer

#251 Fondarella973

Fondarella973

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.155 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 febrero 2009 - 03:47

el post històric del forum de unioesportivalleida.com!
i ahir, al arribar aviat a casa i aburrir-me una mica, em vaig posar a lleguit tot el post i ha fer una estadística del lloc on viuen tots els foreros, aquï va:
Tenim bastants foreros que ens visiten de fora Catalunya, contar també la gran qüantitat de barcelonins i la gran qüantitat de gent de ponent.
Clarament hi ha molta més gent de Lleida ciutat, que no els he contat... peró després:

Pardinyes - 13
Balafia ----- 9
Cappont --- 9
barcelona -- 8
Sant Andreu- 4
Bordeta ----- 4
Tarragona ---4
Tàrrega ------3
Albatarrec ---3
Anglesola ----3
Cervera, Oliana, Madrid, Viladecans, Balaguer, Soses, Magraners, Pons, Borges Blanques, Vinaixa, Mallorca, Fondarella ------------------ 2

Destacar els forans, a Sarragossa, Londres, Binefar, Madrid, Vitoria, Barbastre, Toulose, Perpinyà, Mallorca, Murica, Amsterdam, Almeria i Pamplona.

Llarga vida en aquest post!!!! i els que no haguin dit d'on són, a que espereu???

Salut i Força Lleida!

i de Cucurulàndia que?


aixo sobrava..

#252 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 01 febrero 2009 - 05:25

5 anyets que han passat mare meva :( , i molt foreros ilustres que s´han perdut pel camí.....

Una pregunta als capos del foro sabeu el dia exacte que es va fundar aquest foro , perquè fen numeros si va ser l´any 2004 aquest any fara 5 anys ,que existeix aquest sant foro, que es una data prou significativa es podria fer alguna cosa especial ...aquí o deixo



Si no vaig desencaminat, aixo va començar a funcionar poques setmanes abans del play off d'ascens, xq casualment jo tinc com a data de registre el 17 de maig, dia el qual era aplec i si no recordo malament, jugavam contra la Cultural, de fet, es pot saber el dia que va començar a funcionar el foro mirant la data de registre del nostre estimable Webmestre.


El 22 de febrer


Encara que el 1r usuari (sense contar el webmaster) es va registrar el dia 28 de febrer, segur que el 22 el forum ja estava en funcionament, així que podriem celebrar el 5é aniversi el 22 d'aquest mes.

Posted Image
Posted Image

#253 Miaka

Miaka

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 69 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 febrero 2009 - 05:32

5 anyets que han passat mare meva :( , i molt foreros ilustres que s´han perdut pel camí.....

Una pregunta als capos del foro sabeu el dia exacte que es va fundar aquest foro , perquè fen numeros si va ser l´any 2004 aquest any fara 5 anys ,que existeix aquest sant foro, que es una data prou significativa es podria fer alguna cosa especial ...aquí o deixo



Si no vaig desencaminat, aixo va començar a funcionar poques setmanes abans del play off d'ascens, xq casualment jo tinc com a data de registre el 17 de maig, dia el qual era aplec i si no recordo malament, jugavam contra la Cultural, de fet, es pot saber el dia que va començar a funcionar el foro mirant la data de registre del nostre estimable Webmestre.


El 22 de febrer


Encara que el 1r usuari (sense contar el webmaster) es va registrar el dia 28 de febrer, segur que el 22 el forum ja estava en funcionament, així que podriem celebrar el 5é aniversi el 22 d'aquest mes.

Posted Image
Posted Image


I a més cau en dumenge, millor encara serem més i ningu hauria de tenir massa escuses!!!!

:lol:

#254 lleidatana_per_sempre

lleidatana_per_sempre

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 268 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o Poblaciólleida

Escrito 03 febrero 2009 - 07:57

dons el 22 de febrer es el cumple del meu pare tambe jejejejejeje

un soci del lleida de tota la vida com jo jejejejeje

visca el lleida!!!!!!!!!!

#255 bepmaster

bepmaster

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 455 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 febrero 2009 - 12:27

M'ha fet gràcia tornar a veure aquest post mil·lenari :lol:


si noi, a mi també jeje

#256 efectivament

efectivament

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 469 mensajes
  • 1 topics

Escrito 05 febrero 2009 - 04:20

Deu ni do...no es pot excloure a la gent??? Per culpa de gent com tu enric molta gent no escriu perque provoques que hi hagi molts misatges xorres i discussions absurdes com la que ara estas provocant, el que suposa que el forum perd calitat.

#257 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 febrero 2009 - 04:22

el post històric del forum de unioesportivalleida.com!
i ahir, al arribar aviat a casa i aburrir-me una mica, em vaig posar a lleguit tot el post i ha fer una estadística del lloc on viuen tots els foreros, aquï va:
Tenim bastants foreros que ens visiten de fora Catalunya, contar també la gran qüantitat de barcelonins i la gran qüantitat de gent de ponent.
Clarament hi ha molta més gent de Lleida ciutat, que no els he contat... peró després:

Pardinyes - 13
Balafia ----- 9
Cappont --- 9
barcelona -- 8
Sant Andreu- 4
Bordeta ----- 4
Tarragona ---4
Tàrrega ------3
Albatarrec ---3
Anglesola ----3
Cervera, Oliana, Madrid, Viladecans, Balaguer, Soses, Magraners, Pons, Borges Blanques, Vinaixa, Mallorca, Fondarella ------------------ 2

Destacar els forans, a Sarragossa, Londres, Binefar, Madrid, Vitoria, Barbastre, Toulose, Perpinyà, Mallorca, Murica, Amsterdam, Almeria i Pamplona.

Llarga vida en aquest post!!!! i els que no haguin dit d'on són, a que espereu???

Salut i Força Lleida!

i de Cucurulàndia que?


I de Mollet del Vallès que?

Mollet's Lleida Hools Powah!!

#258 calco

calco

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 386 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 febrero 2009 - 04:51

Doncs jo fa 6 anys q visc a Sevilla i encara segueixo sent soci del lleida. Quan dicque sóc del lleida flipen,jajajaja. Pues ezoooo..... força lleida, fa 2 anys que no veig al lleida en la temporada.

#259 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 febrero 2009 - 07:22

Doncs jo fa 6 anys q visc a Sevilla i encara segueixo sent soci del lleida. Quan dicque sóc del lleida flipen,jajajaja. Pues ezoooo..... força lleida, fa 2 anys que no veig al lleida en la temporada.


I ben orgullos que ho pots dir!!! jeje

#260 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 09 febrero 2009 - 10:36

Que s'en sap d'aquells que eren de Londres? Que tenien la Penya del Lleida a Londres? :roll: :roll:




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos