Ir al contenido


Foto
- - - - -

FELICITATS LORENA!!!


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
58 respuestas en este tema

#21 KRLOS

KRLOS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.030 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 enero 2007 - 01:30

doncs jo no tinc res mes a dir que: lorena ets la millor!! felicitats!!

#22 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 27 enero 2007 - 02:09

doncs a mi sincerament me la pela, i poca broma amb lo de La veu de torres... xq es força cert, trist, pero cert.

#23 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 enero 2007 - 02:24

Trobo bastant trist, que Bisbals, Lorenes etc... agafin fama cantant a través d'un programa de TV.

El merit el tenen els cantants que sense aquestes ajudes han arribat al màxim, ells solets.

#24 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 enero 2007 - 04:07

felicitats lorena!!

#25 david230

david230

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 469 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 enero 2007 - 04:23

menys criticar i més animar home!!! ha guanyat una de lleida i encara la critikeu, k us ha fet algo? si esteu en contra, simplement no critikeu! FELICITATS LORENA!!! (ara molta gent sap on es lleida, gracies a ella)

#26 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 27 enero 2007 - 04:26

menys criticar i més animar home!!! ha guanyat una de lleida i encara la critikeu, k us ha fet algo? si esteu en contra, simplement no critikeu! FELICITATS LORENA!!! (ara molta gent sap on es lleida, gracies a ella)


si estem en contra tenim tot el dret a criticar.

#27 cristian_15

cristian_15

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.022 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 enero 2007 - 04:36

Felicitats Lorena!!

#28 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 27 enero 2007 - 04:37

uiiiiiiiii
noto CERTA ENVEJA per aquí.
hi ficaria la mà al foc i no me la cremaria.

insultar-la i dir-li de tot per a que, per enveja nois, jaja. ella no us ha fet res i si comenteu això es que se us veu interes en el tema,

sincerament, aquests comentaris fora de lloc, doncs sobren, es un post d'anim a la Lorena, calleu una mica i si no us agrada no digueu res i ja està. Ella no ha fet cap mal per Lleida.

i ningu ha dit que s'hi tingi que sentir representat, ara si cadascú interpreta el que li dona la gana doncs mira. es una ciutadana de Lleida que ha buscat sort a través de la fama i que ho ha clavat.

doncs animem-la i felicitem-la i parem de criticar.(d'aquestes actituds es de les que de vegades em dona vergonya ser català)


Enveja? Sincerament jo no li canviaria el lloc ara mateix. I vergonya a mi em faria sentir-me orgullós de ser la ciutat que més pasta s'ha gastat en missatges per després dir que és un orgull que guanyi ella.

I tu has estat el primer d'incloure-hi tota Lleida, ara no diguis que si no ens hi sentim representats no cal que diem res.

#29 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 enero 2007 - 06:27

uiiiiiiiii
noto CERTA ENVEJA per aquí.
hi ficaria la mà al foc i no me la cremaria.

insultar-la i dir-li de tot per a que, per enveja nois, jaja. ella no us ha fet res i si comenteu això es que se us veu interes en el tema,

sincerament, aquests comentaris fora de lloc, doncs sobren, es un post d'anim a la Lorena, calleu una mica i si no us agrada no digueu res i ja està. Ella no ha fet cap mal per Lleida.

i ningu ha dit que s'hi tingi que sentir representat, ara si cadascú interpreta el que li dona la gana doncs mira. es una ciutadana de Lleida que ha buscat sort a través de la fama i que ho ha clavat.

doncs animem-la i felicitem-la i parem de criticar.(d'aquestes actituds es de les que de vegades em dona vergonya ser català)


Enveja? Sincerament jo no li canviaria el lloc ara mateix. I vergonya a mi em faria sentir-me orgullós de ser la ciutat que més pasta s'ha gastat en missatges per després dir que és un orgull que guanyi ella.

I tu has estat el primer d'incloure-hi tota Lleida, ara no diguis que si no ens hi sentim representats no cal que diem res.


Home potser la que ha gastat mes de mitja perque laltre ere de saragossa i alli hi ha molta mes gent

#30 sentisv

sentisv

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 138 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióAlmería

Escrito 27 enero 2007 - 10:34

Muchas Felicidades Lorena!!

Yo, por supuesto, quería que ganará ella porque es de Lleida y espero que lleve el nombre de su ciudad siempre en su boca, al igual que mi paisano Bisbal que promociona a Almería allá donde va. Y además, las cosas como son, canta muy bien.

Saludos!

#31 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 enero 2007 - 12:09

uiiiiiiiii
noto CERTA ENVEJA per aquí.
hi ficaria la mà al foc i no me la cremaria.

insultar-la i dir-li de tot per a que, per enveja nois, jaja. ella no us ha fet res i si comenteu això es que se us veu interes en el tema,

sincerament, aquests comentaris fora de lloc, doncs sobren, es un post d'anim a la Lorena, calleu una mica i si no us agrada no digueu res i ja està. Ella no ha fet cap mal per Lleida.

i ningu ha dit que s'hi tingi que sentir representat, ara si cadascú interpreta el que li dona la gana doncs mira. es una ciutadana de Lleida que ha buscat sort a través de la fama i que ho ha clavat.

doncs animem-la i felicitem-la i parem de criticar.(d'aquestes actituds es de les que de vegades em dona vergonya ser català)



NO HO PODIES DIR MÉS CLAR!!!!!

I per algú que ha escrit més amunt i que diu que segurament que la Lorena no ha anat al camp d'Esports dir, que en un post que va "desparèixer" del que se la tractava de manera discriminatória dir que algú es va donar per al.ludit i va dir que el seu pare era soci del Lleida pq el tenia 5 seients més enllà, a tribuna. A més en el darrer partit hi havia nombrosos membres de la seva familia.


Com molt bé dius tu!!!! ENVEJA!!!!

A sobre comencen els concerts a la ciutat natal de la guanyadora!!! Que voleu més!
I crec que perquè a alguns ens agradi la música no se'ns ha de tractar d'incults!!!!!.

#32 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 enero 2007 - 01:27

uiiiiiiiii
noto CERTA ENVEJA per aquí.
hi ficaria la mà al foc i no me la cremaria.

insultar-la i dir-li de tot per a que, per enveja nois, jaja. ella no us ha fet res i si comenteu això es que se us veu interes en el tema,

sincerament, aquests comentaris fora de lloc, doncs sobren, es un post d'anim a la Lorena, calleu una mica i si no us agrada no digueu res i ja està. Ella no ha fet cap mal per Lleida.

i ningu ha dit que s'hi tingi que sentir representat, ara si cadascú interpreta el que li dona la gana doncs mira. es una ciutadana de Lleida que ha buscat sort a través de la fama i que ho ha clavat.

doncs animem-la i felicitem-la i parem de criticar.(d'aquestes actituds es de les que de vegades em dona vergonya ser català)



NO HO PODIES DIR MÉS CLAR!!!!!

I per algú que ha escrit més amunt i que diu que segurament que la Lorena no ha anat al camp d'Esports dir, que en un post que va "desparèixer" del que se la tractava de manera discriminatória dir que algú es va donar per al.ludit i va dir que el seu pare era soci del Lleida <font color=red>perque</font> el tenia 5 seients més enllà, a tribuna. A més en el darrer partit hi havia nombrosos membres de la seva familia.


Com molt bé dius tu!!!! ENVEJA!!!!

A sobre comencen els concerts a la ciutat natal de la guanyadora!!! Que voleu més!
I crec que perquè a alguns ens agradi la música no se'ns ha de tractar d'incults!!!!!.


Us dono la rao i encara afegire una cosa, el que ha dit que la lorena no aniria mai al camp desports, jo trobo normal que a una persona que no li agradés el futbol (que no se si es el seu cas) no anés al camp d'esports, o es que acas valtres coneixeu algu que no li agradi el futbol i vagi a veure partits a qualsevol camp?

La noia potser no representava lleida sino a ella mateixa pero es de lleida i es mereix al menys una felicitacio

#33 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 enero 2007 - 11:37

Enhorabuena Lorenaaaaaaaaaaaaa, toda Lleida te da la enhorabuena, yo como ilerdense te la doy y todo más!!!!!!!!!! :D :D :D
Te lo has ganado a pulso el ser la vencedora de OT!!!

Als detractors de la lorena com GTS, Ilerlleides etc etc etc.....no teniu ni classe ni vergonya ni respecte ni res que se l'hi assembli, us ha quedat clar??Com parleu aixi d'una xiqueta que ha representat tota Lleida d'una manera tan gran i tan gratificant??Com teniu la Santa vergonya de desprestigiar el seu triomf??Com us atreviu?? :evil:

I si, com ha dit algu anteriorment, us moriu d'enveja, aixi de clar, d'envejaaaaaaaaa,perque ha guanyat una xiqueta de casa nostra amb arrels fora de Cataluña, ai ai aiiiiiiiiiii, si la Lorena posem el cas fos de pares catalanistes, ai ai aiiiiiiii, que dirieu que es la millor i que es la pubilla numer one de Lleida, ai ai aiiiiii, que sou una colla d'envejosos i uns xaqueteros, ai ai aiiiiiii,que molt me semble que si ella fos catalanista n'estarieu parlant fins aburrir-la :twisted: I no m'bho discutiu perque es més cert que una catedral.....
Ai ai aiiiiiiiiii :twisted:

#34 xut

xut

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 143 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 enero 2007 - 04:46

Enhorabuena Lorenaaaaaaaaaaaaa, toda Lleida te da la enhorabuena, yo como ilerdense te la doy y todo más!!!!!!!!!! :D :D :D
Te lo has ganado a pulso el ser la vencedora de OT!!!

Als detractors de la lorena com GTS, Ilerlleides etc etc etc.....no teniu ni classe ni vergonya ni respecte ni res que se l'hi assembli, us ha quedat clar??Com parleu aixi d'una xiqueta que ha representat tota Lleida d'una manera tan gran i tan gratificant??Com teniu la Santa vergonya de desprestigiar el seu triomf??Com us atreviu?? :evil:

I si, com ha dit algu anteriorment, us moriu d'enveja, aixi de clar, d'envejaaaaaaaaa,perque ha guanyat una xiqueta de casa nostra amb arrels fora de Cataluña, ai ai aiiiiiiiiiii, si la Lorena posem el cas fos de pares catalanistes, ai ai aiiiiiiii, que dirieu que es la millor i que es la pubilla numer one de Lleida, ai ai aiiiiii, que sou una colla d'envejosos i uns xaqueteros, ai ai aiiiiiii,que molt me semble que si ella fos catalanista n'estarieu parlant fins aburrir-la :twisted: I no m'bho discutiu perque es més cert que una catedral.....
Ai ai aiiiiiiiiii :twisted:

yo te discuto lo que me de la gana ,tu si que tienes mucha clase ,fachaok

#35 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 28 enero 2007 - 05:10

Enhorabuena Lorenaaaaaaaaaaaaa, toda Lleida te da la enhorabuena, yo como ilerdense te la doy y todo más!!!!!!!!!! :D :D :D
Te lo has ganado a pulso el ser la vencedora de OT!!!

Als detractors de la lorena com GTS, Ilerlleides etc etc etc.....no teniu ni classe ni vergonya ni respecte ni res que se l'hi assembli, us ha quedat clar??Com parleu aixi d'una xiqueta que ha representat tota Lleida d'una manera tan gran i tan gratificant??Com teniu la Santa vergonya de desprestigiar el seu triomf??Com us atreviu?? :evil:

I si, com ha dit algu anteriorment, us moriu d'enveja, aixi de clar, d'envejaaaaaaaaa,perque ha guanyat una xiqueta de casa nostra amb arrels fora de Cataluña, ai ai aiiiiiiiiiii, si la Lorena posem el cas fos de pares catalanistes, ai ai aiiiiiiii, que dirieu que es la millor i que es la pubilla numer one de Lleida, ai ai aiiiiii, que sou una colla d'envejosos i uns xaqueteros, ai ai aiiiiiii,que molt me semble que si ella fos catalanista n'estarieu parlant fins aburrir-la :twisted: I no m'bho discutiu perque es més cert que una catedral.....
Ai ai aiiiiiiiiii :twisted:


1. Jo no l'he criticat a ella, he criticat que es digui que és un gran triomf de Lleida (és un triomf seu, no diré si merescut o no perquè no segueixo el programa) i les institucions de la clutat (Ajuntament i UE Lleida) s'hi impliquin d'aquesta manera.

2. El que faltava per sentir... si fos catalanista em passaria els dia mirant OT i portant camisetes seves sí. No sé fins on pot arribar la teua mania persecutòria ja.

3. Felicitats, has passat de nivell. Fins ara parlaves en representació de tot Lleida, ara ja saps exactament com som i què pensem tots i cadascun dels que entrem al fòrum. Aviat podràs ser divinitzat.

4. Tu no havies marxat del fòrum? :evil:

#36 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 28 enero 2007 - 08:32

Apa! La Lorena aquella és de Lleida? Vés per on, jo pensava que era de Lérida (Colòmbia), més que res per les seves germanes que deien "toda Lérida está contigo". O també em pensava que era d'Andalusia per les declaracions de son pare "Toda Andalucia está contigo"... dec anar mal encaminat o potser em vaig equivocar de personatge.

#37 KiMi

KiMi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.438 mensajes
  • 2 topics

Escrito 29 enero 2007 - 02:24

moltes felicitats noia!!!

espero ke portis la ciutat de lleida per tota espanya.

#38 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 enero 2007 - 12:19

A mi (la ex del Povedano) no hem representa per a res. Ademes es mes falça que un duro de fusta.

Lo de ficar telefons gratuits l ajuntament, es simplement AL.LUCINANT, que hagem de pagar tots el que pugui guanyar.

A part, es just que guanyi amb telefons gratuits? Tenien els altres participants aquestes ajudes?

#39 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 29 enero 2007 - 05:55

A mi (la ex del Povedano) no hem representa per a res. Ademes es mes falça que un duro de fusta.

Lo de ficar telefons gratuits l ajuntament, es simplement AL.LUCINANT, que hagem de pagar tots el que pugui guanyar.

A part, es just que guanyi amb telefons gratuits? Tenien els altres participants aquestes ajudes?

jo segueixo pensant que es un programa amanyat i que els sms no tenen res a veure. amb aixo no vull dir que no s'ho mereixi, ja que no he vist el programa i no puc opinar.

#40 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 enero 2007 - 07:00

Apa! La Lorena aquella és de Lleida? Vés per on, jo pensava que era de Lérida (Colòmbia), més que res per les seves germanes que deien "toda Lérida está contigo". O també em pensava que era d'Andalusia per les declaracions de son pare "Toda Andalucia está contigo"... dec anar mal encaminat o potser em vaig equivocar de personatge.


Vas molt desencaminat Babunski francament, massa desencaminat :lol:
Per mi Lleida y Lérida son la terra on vaig néixer, i per mi es lo mateix, no et confonguis de coses,per mi es exactament lo mateix.
Si per tu Lleida es només Lleida, pues felicitats però per mi no, per mi Lleida es Lérida, al igual que Lérida es Lleida.
Lérida Colombia???jajajajajaja, aquesta sí que es bona :lol:

Mas claro el agua.....




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos