Ir al contenido


Foto
- - - - -

Lluis Cortes Fitxa per el Tarrega!


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
37 respuestas en este tema

#21 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 enero 2007 - 09:28

No son ganes de posar-me al mig del toll, però els que qüestioneu la valua d'en Lluis per jugar a la Segona Divisió ¿us heu parat a pensar que l'Oscar Rubio -perdona'm Oscar per posar-te al mig de l'esbarzer- també va passar pel Tàrrega i avui ningú discuteix la seva qualitat?.
¿Com sabeu que el Real Madrid no l'hagués fet jugar mai al Castilla?.



SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA


La forma de jugar de un i altre son totalment diferents. L'Oscar es tot entrega, i en Lluis es basa mes per la seva calitat. Tot i aixi, esta clar que per triunfar et tenen que donar oportunitats, i a en Lluis no li van donar, encanvi amb l'Oscar van confiar a mort. Tambe s'ha de dir que Oscar al Tarrega era titular a 3era, i en Lluis amb feiens anava convocat i va jugar varis partits amb el filial de 1era regional.

#22 MIKICOG

MIKICOG

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 enero 2007 - 04:02

Ok Illerlleida.

#23 Louis

Louis

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 236 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 enero 2007 - 08:39

Ilerlleida....que tens celos de que el lluis cortes pogues anar al madrid? ke a fet pel lleida? pues debutar a segona A am edat juvenil cosa k tu no pots dir! els celos maten kuan un triunfa!

#24 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 enero 2007 - 09:29

No son ganes de posar-me al mig del toll, però els que qüestioneu la valua d'en Lluis per jugar a la Segona Divisió ¿us heu parat a pensar que l'Oscar Rubio -perdona'm Oscar per posar-te al mig de l'esbarzer- també va passar pel Tàrrega i avui ningú discuteix la seva qualitat?.
¿Com sabeu que el Real Madrid no l'hagués fet jugar mai al Castilla?.



SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA


La forma de jugar de un i altre son totalment diferents. L'Oscar es tot entrega, i en Lluis es basa mes per la seva calitat. Tot i aixi, esta clar que per triunfar et tenen que donar oportunitats, i a en Lluis no li van donar, encanvi amb l'Oscar van confiar a mort. Tambe s'ha de dir que Oscar al Tarrega era titular a 3era, i en Lluis amb feiens anava convocat i va jugar varis partits amb el filial de 1era regional.



Llavors, company, potser sigui més un problema d'entrenador que de jugador. Potser si el Sr. Rubio haguès treballat com li tocava per imprimir un esperit diferent al jugador a efectes de millorar el seu deficit de sacrifici, potser llavors els resultats haurien estat diferents. No obstant, em sembla molt plausible la teva explicació, i te l'agraeixo.
Salut, Ilerlleida.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#25 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 enero 2007 - 09:53

Ilerlleida....que tens celos de que el lluis cortes pogues anar al madrid? <font color=red>que</font> a fet pel lleida? pues debutar a segona A am edat juvenil cosa k tu no pots dir! els celos maten kuan un triunfa!


8O 8O 8O 8O Celos¿???? jajaja poc me coneixes!! Jo al Lluis li desitjo moltisima sort, de veritat!!! Com a tots els jugadors que surtin de la cantera del Lleida els hi desitjo el millor! I mes al Lluis que va compartir vestuari amb jo i se que s'estima el Lleida mes que cap altre cantera que a pogut sortir del Lleida! No entenc ben be pq mo dius aixo... jo sols dono la meva opinio del que jo crec, re mes

#26 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 enero 2007 - 09:58

No son ganes de posar-me al mig del toll, però els que qüestioneu la valua d'en Lluis per jugar a la Segona Divisió ¿us heu parat a pensar que l'Oscar Rubio -perdona'm Oscar per posar-te al mig de l'esbarzer- també va passar pel Tàrrega i avui ningú discuteix la seva qualitat?.
¿Com sabeu que el Real Madrid no l'hagués fet jugar mai al Castilla?.



SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA


La forma de jugar de un i altre son totalment diferents. L'Oscar es tot entrega, i en Lluis es basa mes per la seva calitat. Tot i aixi, esta clar que per triunfar et tenen que donar oportunitats, i a en Lluis no li van donar, encanvi amb l'Oscar van confiar a mort. Tambe s'ha de dir que Oscar al Tarrega era titular a 3era, i en Lluis amb feiens anava convocat i va jugar varis partits amb el filial de 1era regional.



Llavors, company, potser sigui més un problema d'entrenador que de jugador. Potser si el Sr. Rubio haguès treballat com li tocava per imprimir un esperit diferent al jugador a efectes de millorar el seu deficit de sacrifici, potser llavors els resultats haurien estat diferents. No obstant, em sembla molt plausible la teva explicació, i te l'agraeixo.
Salut, Ilerlleida.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA


ja se sap que en aixo del futbol s'ha de tindre la sort de saber estar en el lloc adequat en el moment precis.. i pode aquesta sort no la va tindre en Lluis. Possiblement si en comptes de tindre que debutar amb en Rubio, ho hagues fet amb en Vidal o amb en Miñambres, ara tindria mes oportunitats.. desgraciadament aixi son les coses en aquest mon. Tambe dir que jo tot el que dic es desde un punts de vista personal, es la meva opinio i no dic que les coses siguin com dic jo, ja que aqui soc qui menys sap de futbol. :P Les teves explicacions si que son d'agrair Bidekari. Salut!

#27 rondo

rondo

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 477 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 enero 2007 - 12:07

No son ganes de posar-me al mig del toll, però els que qüestioneu la valua d'en Lluis per jugar a la Segona Divisió ¿us heu parat a pensar que l'Oscar Rubio -perdona'm Oscar per posar-te al mig de l'esbarzer- també va passar pel Tàrrega i avui ningú discuteix la seva qualitat?.
¿Com sabeu que el Real Madrid no l'hagués fet jugar mai al Castilla?.



SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA


La forma de jugar de un i altre son totalment diferents. L'Oscar es tot entrega, i en Lluis es basa mes per la seva calitat. Tot i aixi, esta clar que per triunfar et tenen que donar oportunitats, i a en Lluis no li van donar, encanvi amb l'Oscar van confiar a mort. Tambe s'ha de dir que Oscar al Tarrega era titular a 3era, i en Lluis amb feiens anava convocat i va jugar varis partits amb el filial de 1era regional.



Llavors, company, potser sigui més un problema d'entrenador que de jugador. Potser si el Sr. Rubio haguès treballat com li tocava per imprimir un esperit diferent al jugador a efectes de millorar el seu deficit de sacrifici, potser llavors els resultats haurien estat diferents. No obstant, em sembla molt plausible la teva explicació, i te l'agraeixo.
Salut, Ilerlleida.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA


En el que comentes respecte imprimir un esperit diferent no crec que això tingués cap responsabilitat el Rubio, si un cas serà dels entrenadors que treballen a la base i el van tenir com a jugador, de totes formes aquests aspectes solen anar amb la persona i no és gens fàcil millorar-los. Això si, jo et parlo des de la teòrica perquè gairebé no he vist jugar al Lluis.

#28 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 enero 2007 - 06:08

Ilerlleida....que tens celos de que el lluis cortes pogues anar al madrid? <font color=red>que</font> a fet pel lleida? pues debutar a segona A am edat juvenil cosa k tu no pots dir! els celos maten kuan un triunfa!


I tant noi i tant,mai més ben cert!!Es creu no se que quan no es ningú, absolutament ningú, jo ja estic fart de dir-li i de criticar-lo quan la caga que no són poques vegades precisament i que continuaré criticant-lo quan les raons siguin evidents en el seu cas 8) :roll:

Salut i visca el Lleida!!!

#29 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 febrero 2007 - 01:15

No son ganes de posar-me al mig del toll, però els que qüestioneu la valua d'en Lluis per jugar a la Segona Divisió ¿us heu parat a pensar que l'Oscar Rubio -perdona'm Oscar per posar-te al mig de l'esbarzer- també va passar pel Tàrrega i avui ningú discuteix la seva qualitat?.
¿Com sabeu que el Real Madrid no l'hagués fet jugar mai al Castilla?.



SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA


Potser es perque Oscar Rubio va ser el lider del Tarrega a Tercera Divisió, i ara el Lluís es un jugador més d'un equip que te un peu a la regional preferent.

#30 MIKICOG

MIKICOG

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 febrero 2007 - 01:18

Si tan bueno fuera no estaria en el Tarrega, lo siento, pero es asi.

Javi Moreno se fue del Barça B y despues paso por Cordoba, Yeclano...resurgio de las cenizas y juego en At Madrid, Milan...quiero decir que la vida pone a todo el mundo en el sitio que le toca.

#31 TEVENET

TEVENET

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.142 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 febrero 2007 - 02:47

em penso que us, etivoqueu perque el tarrega no baixarem.
tot hi resultats, remontarem i salvacio esta tant sols un punt.
una cosa lluis cortes, no serveix ni pel tarrega es suplent es lent no te confiança,en canvi em fitxat un jugador que diu juamma de alzira es un crack,dono un marge de tres a quatre partits hi veureu que el tarrega es salvara.una cosa santi i lluis cortes no serveixen.en canvi frances es un gran central llastima de la lesio. anims tarrega ens salvarem tot i el que diuen molts que volen mal de tarrega.

#32 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 febrero 2007 - 04:33

em penso que us, etivoqueu perque el tarrega no baixarem.
tot hi resultats, remontarem i salvacio esta tant sols un punt.
una cosa lluis cortes, no serveix ni pel tarrega es suplent es lent no te confiança,en canvi em fitxat un jugador que diu juamma de alzira es un crack,dono un marge de tres a quatre partits hi veureu que el tarrega es salvara.una cosa santi i lluis cortes no serveixen.en canvi frances es un gran central llastima de la lesio. anims tarrega ens salvarem tot i el que diuen molts que volen mal de tarrega.


Jo vull que el Tarrega es salvi, però ultimament va caient i caient. Desitjo que pugui revertir aquesta tónica. Tingues en comte que la meua familia paterna prové d'Altet, pedania de Tàrrega, encara que despres marxaren a La Fuliola, just avans que nasqués el meu avi.

#33 TEVENET

TEVENET

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.142 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 febrero 2007 - 06:22

no hu deia per tu,i gracies pel desitj que el tarrega salvi la categoria.
per cert el capdevila els seus avis tambe son de altet i el seu pare.
aixi proveniu del mateix poble.
espero que encerti ens salvem em fitxat un jugador molt bo de alzira.
amb gran categoria.

#34 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 febrero 2007 - 06:46

Tranquil Tevenet que el Tàrrega es salva home, s'ha de lluitar fins la jornada numero 38 i no donar-se en cap moment per vençuts, a més el Tàrrega ha d'estar més amunt home i l'any que ve si el meu Benavent puja a 1a Catalana ja veuràs ja lo bé que ens ho passarem,seràn grans duels i ja sería hora que es disputés un derby a 1a Catalana entre dos equips lleidatans com espero que ho siguin Benavent i Tàrrega.

ÀNIMS TÀRREGA!!!! :D

#35 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 febrero 2007 - 09:32

no hu deia per tu,i gracies pel desitj que el tarrega salvi la categoria.
per cert el capdevila els seus avis tambe son de altet i el seu pare.
aixi proveniu del mateix poble.
espero que encerti ens salvem em fitxat un jugador molt bo de alzira.
amb gran categoria.


Osti, doncs aixó del Capdevila ho hauré de mirar. El meu besavi patern, el que em dona cognom, era d'Altet de tota la vida, com tota la seua familia, però despres de casar-se es va traslladar a La Fuliola per temes de feina. Allà va ser on va neixer el meu avi, que sempre que el veig li faig parlar del seu passat a Lleida i les seves peripecies durant la guerra.
Per Altet i Tàrrega tenim molts familiars, a més pel que tinc entès el meu cognom es molt comú allà, Huguet. Si no recordo malament fa uns anys havia un Huguet jugant al Tàrrega que em sembla que es cosí llunyà meu. Eren aquell bons temps en que el Tàrrega era imbatible al seu camp, me'n recordo que se'n va parlar molt de la solvència del Tàrrega com a equip local.
Ei, el Tàrrega es el meu segon equip lleidatà, com no. A veure si anem cap amunt ara. Que no el vull veure jugant l'any que ve al meu poble (el Mollet juga a Preferent).

#36 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 21 febrero 2007 - 11:54

ostia no seras parent de la Mari Pau Huguet? XDDD

#37 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 febrero 2007 - 05:22

ostia no seras parent de la Mari Pau Huguet? XDDD


Es la meva tieta... :D

No, en serio, em sembla que es parenta llunyana, perquè crec recordar que tambè es de per aquí, oi?

#38 TEVENET

TEVENET

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.142 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 febrero 2007 - 01:56

EL JUGADOR QUE DEIAS DE TARREGA ERA UN TAL HUGUET DE SANT MARTI DE MALDA,NO VA TINDRE GAIRE EXIT VA MARCHA A LA SEGUENT TEMPORADA.

VISCA EL TARREGA, VISCA EL LLEIDA I VISCA OSASUNA.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos