Ir al contenido


Foto
- - - - -

Operador ADSL. Ajuda elecció.


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
3 respuestas en este tema

#1 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 enero 2007 - 11:54

Doncs be, fa poc que visc sol, i he decidit ficarme internet. Normalment navego desde la feina i sino desde casa dels meus pares.

La meva pregunta es respecte a l' operadora, que no se quina escollir. Nose si Telefonica, amb les seves super-tarifes.
O Jazztel amb el seu super servei tecnic.

Si algú pot aconsellarme hem faria un favor, hauria d instalar una red wifi ja que no vull cables per casa. Tambe hi tindria conectada una 360 per jugar al live.

Hem fareu un favor, si us plau.

Gràcies. :P

#2 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 enero 2007 - 10:54

perque no mires algo de Ono abans Auna, jo fa 2 anys que hem vaig canviar de Timofonica a ells i de moment cap problema,nomès al començament amb el numero d´atencio al client k et podies tirar un quart d´hora perquè t´atenguessin però ara a millorat bastant!!
A mès ara ja tenen seu a Lleida,a i tambè tin wifi!!!

#3 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 enero 2007 - 08:39

Si ja ho he mirat yasu, pero no m arriba el cable alli on visc.
Gràcies.



PD: Gràcies als demes per les vostres contestes, aixi dona gust, que ja no hi entra ni el webmaster.

#4 Juanjo123

Juanjo123

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.360 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 enero 2007 - 03:47

Jo també tinc Telefònica, ja farà 3 anys, un ADSL a 4 mb. És car, però no he tingut mai cap problema destacable. Mai m'he quedat sense connexió més d'un parell d'hores i quan ha fet falta m'han enviat un tècnic en menys de dos dies.

Això sí, casi 60 euracos de factura cada mes...

El que tinc entès que no t'has de posar és Vodafone. N'hi ha tres o cuatre de la meua colla que el tenen i n'estan farts i cremats.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos