Ir al contenido


Foto
- - - - -

Quin gol del lleida heu celebrat amb mes bojeria?


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
73 respuestas en este tema

#21 Xikket

Xikket

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 julio 2004 - 09:57

El gol del Jaime Quesada sempre el tindré al cap igual que la portada de l'Sport amb el Ravnic parant el penal al Romario XDDD

Jo sincerament com el segon gol del partit del Santos contra el Celta B mai ho havia celebrat igual. Aquell gol confirmava l'ascens i ens treia els putus nervis de sobre. Impressionant tota la grada cridant un partit molt especial aquest.

I la promoció contra l'Sporting en el gol del Roa vai fotre un salt del sillón que una mica més i toco el texo XDDD Llàstima de la tornada...em vai passar vint minuts dret mirant la tv per no veure fer un gol al Salillas.

#22 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 31 julio 2004 - 11:09

:twisted: els gols que e cridat mes son del 3 que li vam fotre al celta b

#23 Kiru

Kiru

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 242 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 julio 2004 - 11:17

N'hi ha molts que he celebrat amb eufòria i bogeria, però els més importants serien:
-Els que ens van donar l'ascens a Primera contra el Badajoz (temporada 92-93, i només tenia 7 anys)
-Estant a Primera, els d'Andersen contra el Madrid al Camp d'Esports i el de Jaime Quesada al Camp Nou (temp. 93-94)
-El de Crusat al Camp de la Cultural (temp.03-04, no m'ho creia0)
-Els 3 contra el Celta B (temp.03-04, per fi sortíem del pou de la Segona B)
N'he viscut molts més, però els que recordo amb més carinyo són aquests.
VISCA EL LLEIDA!!!

#24 newteam

newteam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 agosto 2004 - 11:03

el gol de crusat a lleó! després de veure la gent de lleó amb les seves banderetes espanyoles, que dius podrieu portar la de lleó no? o la de castella i lleó, per tot lo k s'havia dit durant akella setmana, la pallissa k ens vam pegar amb l'autocar i per lo k ens jugàvem, per mi el gol k he celebrat amb més bogeria va ser akell. Els del Madrid o el Barça kuan estàvem a primera o qualsevol altre de la màxima categoria no ho puc dir perk era molt petita.

#25 JN

JN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.958 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 agosto 2004 - 12:16

els del partit contra la cultural

#26 Makoky

Makoky

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 263 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióVITORIA

Escrito 01 agosto 2004 - 01:00

Yo el que recuerdo fue el gol de Roa en la promoción contra el Sporting. Lo estaba viendo por la tele y de poco parto el sillón en dos.
Tb celebré mucho el gol de Nakor al Español y por supuesto el 0-1 en el Camp Nou. Además me acuerdo que salió Ravnic enseñando una quiniela de futbol que habia hecho y en el partido Barça - Lleida habia puesto un 2.
Momentos memorables

#27 posi

posi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 207 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 agosto 2004 - 05:44

jo nomes tink 15 anys i l gol k rekordo am mes alegria va se l de lezaun kontra el celta B k ns va donar el kami a la gloria. no en rekordo kap mes pk am ledat k tink no vaig poder arribar a veure ls partits a 1a i me kdo am aket

#28 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 02 agosto 2004 - 10:19

Jo no el vai celebrar amb bojeria pero si que pensant que havia vist un dels millors gols que s'han marcat al camp d'esports. No recordo contra qui jugavem pero aquell gol de Roa des del mig del camp...
va sortir a "el dia despues" i tot jeje
No recordo gaire cosa més, no+ que el va marcar roa a la porteria del gol sud i el va marcar des del mig del camp. Si recordeu algo estaria be que ho poséssiu

#29 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes
  • 1 topics

Escrito 02 agosto 2004 - 10:22

ni va arribar a fer 2 desde mig del camp i a casa en la seva etapa al lleida. Un va ser contra el Sevilla si no recordo malament.

#30 Ferran76

Ferran76

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 314 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 agosto 2004 - 11:01

La veritat es q el gol de simeon va ser un orgasme i el de Jaime Quesada tot i q era Petit va ser genial viure'L amb directe al camp nou! Pero com el gol de Crusat a Leon cap! en camp rival, amb tota la gent insultannos, per lo q significava, per les 300 persones q ens haviam currat el viatge desde Lleida, va ser una sensació indescriptible, jo vaig plorar i tot, llastima del gol en fora de joc q ens va fer esperar una setmana més per l'ascens!!!!! Força Lleida!

#31 Blau

Blau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.073 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 agosto 2004 - 12:07

Mirant fredament el l'empat al camp de la cultural, va anar de conya, pk vam poder celebrar l'ascens al camp d'esports i 3-0 :twisted:

#32 Kanallas

Kanallas

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 37 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 agosto 2004 - 03:18

No va ser gaire important pero va ser un gol dels més curiosos q e vist.
El va marca gonzalo aquell defensa pel roig i barba i va ser en una jugada q el porte es va parar la pilota a la linea i tothom es va quedar miran l'arbitre es va apropa i el porte amb una ma li ensenyava q estava a la linea llavors va passar per allà en gonzalo i la va empenye i pam gol!!
Això es picardia lo demés histories!!

Força lleida!!!!!!!!!

#33 sober

sober

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 588 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 agosto 2004 - 03:28

Aquest gol del Gonzalo també va surtir a "el dia despues" :P

#34 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 03 agosto 2004 - 06:44

Simeon contra Osasuna, Lezaun contra la Cultu, Crusat contra la Cultu, Nakor contra el Celta B, i tots els gols ke em fet al temps de descompte i ke fa 2 anys els demes ekips ensels foteien a naltros xD

Salut i Força Lleida!!!!!!!

#35 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 01 septiembre 2004 - 02:16

El gol d Lezaun davant la Cultural en el primer partit del Play-off,tenia 1 mal d qeixal increible pro ena qell moment no m'en recordava després vaig veure les estrelles.
També l'empat 2-2 a la promo davant l'Sporting el cop d cap d Txema en l'últim minut

#36 raworld

raworld

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 190 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 septiembre 2004 - 08:17

Jo, el del Jaime Quesada al Camp Nou, sort que tenie uns 11 anys, que si nagues tingut mes...els aficionats culés me peguen.. :p

També el de Simeón contra l'Osasuna, mai mavie cregut tant k akell any pujariem, xo crec k un empat a 3 contra l'albacete (molt trist) i algun altre resultat ens ho van impedir... :(

i per últim, els gols davant el celta B!!

#37 pikacho

pikacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.912 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 septiembre 2004 - 08:34

Jo recenment el q vam fer a Lleo. Alli estabem 300 espectadors cridan al maxim i Crusat la clabe... Nosaltres cantan el campeones campeones, llasrima q ens van empatar al minut 90 i pico.
I un altre els q vam fer el dia q vam pujat a 1, contra el Badajoz... el camp a reventar, tots depeu, un ambient inferna... buff quins 3 gols!

#38 NuK

NuK

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 25 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 septiembre 2004 - 09:51

doncs jo em kedo amb el 1º gol del recient ascens a 2A...
com vaig disfrutar!!!

#39 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 septiembre 2004 - 11:53

el gol del Gonzalo jo menrecordo!!
diria q va ser contra el Zaragoza, q vam sacar de corner i el porter va parar la pilota a la mateixa linia de gol. tothom ho cewlebraba i el ruc del porter pq ho vegues l'arbit va dixar la pilota plantada on l'havia aturat, i va apareixer el gonzalo i pam! cap dins! jejeje kin riure! jo sense dubte el gol q eh celebrat amb mes bogeria el de Crusat a Lleo... era un gol de somni... 300 persones contra 12000.. els vam fer callar a tots!! recordo el u contra u de crusat amb el porter com si fos ara.. pilota creuada (sem va fer etern fins q va arribar a la xarxa!!) i goool!!!!! bogeria!!! hem vaig començar a abraçar amb tothom!!! manava a tirar damunt del policia i tot! :P percert... vaig perdre la bufanda despres del gol!!!! :( era una bufanda q hem va comprar mompare el dia abans del ascens!!!!! kina rabia!!!! snif snif!!!

#40 Juanjo123

Juanjo123

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.360 mensajes

Escrito 02 septiembre 2004 - 11:26

Jo també hi era, Crack.... :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P Ens vam abraçar amb tothom que hi havia, saltant i rient com bojos.... QUINS RECORDS!!!!!! QUIN DIA I QUINA FESTASSA ENS VAM CARDAR DESPRÉS!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos