Ir al contenido


Foto
- - - - -

Benavent lider i mollerussa i alcarras amb bon peu


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
2 respuestas en este tema

#1 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 diciembre 2006 - 02:47

Benavent guanya 1-0 i es coloca lider

L'alcarras empata 3-3 a gimenells i perd el lideratge que ara comparteix amb el mollerussa

La preferent comensa am un de lleida (benavent) i acaba amb un altre (guissona)

Primera regional

Mollerussa i alcarras 27
Organyà Borges i albesa 23 (borges un partit menys)

#2 Arnau10

Arnau10

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 392 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 diciembre 2006 - 02:59

Doncs sí sembla que el Benavent ja ha aconseguit la posició que ocuparà al final de la temporada sinò passa res extranormal.

Pel que fa a la 1a regional,la categoria que més segueixo, puc dir que crec que hi ha dos equips per damunt dels altres, el Molle i l'Alcarràs i després el Borges,Organyà i Albesa que donaran guerra tot i que ara mateix el Borges té un partit menys.

Hi ha molt bons jugadors en aquesta categoria aquest any!!!!!!
Avere si l'any k ve tenim 1 equip a 2a A, 1 a 3a, 2 a primera catalana i 2 a preferent pk sembla q el Guissona ja es equip de regional lleidatana.

#3 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 diciembre 2006 - 07:29

Super Benaventttttt líderrrrrrrrr!!!!!! :D :D 8) 8)

Vaig assistir al partit i certament a la segona part em vaig divertir d'allò més, a la primera vam dominar però el Sants es va tancar molt bé al darrera i no deixava ni un sol forat en defensa però a la segona part super-Àlex (pedazo de jugada que va fotre reDeu :o ) li va donar lo gol fet a l'Olea per fer l'1-0.
D'aqui al final, domini del Benavent, tot i que lo Sants va apretar, el Benavent a la contra hagues pogut sentenciar amb facilitat, on el porter del Sants va salvar en una ocasió clarissima el 2-0, que hagues estat el resultat més just,però bueno, tres puntets que van la mar de bé per l'equip del meu poble que ens situem líders ens solitari del grun 2n de Regional Preferent 8) 8)
Lo Horta va perdre 0-3 a casa contra el Marianao Poblet i li hem arrebatat lo liderat, jejeje :twisted:
Tot i ser líders, ei ei, toco de peus a terra i la lliga es molt llarga i poden passar moltes coses, i encara més, si no es puja a Primera Catalana, no passa res,perque jo sempre cantaré=>Un crit fort al vent....Força Benavent!!

Visca el Benavent!!!!! :D

P.D:Bravo Tucho, Alcarràs segon per darrera d'un gran Mollerussa que molt me semble que tant Mollerussa com Alcarràs pujareu a Preferent,fijo.
Espero i desitjo que l'Alcarràs ho faci per la via ràpida i en sigui el campió :wink:




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos